Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fortabt i ingenting - Duff

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeTirs 01 Mar 2011, 07:27

Duff kiggede lidt på hende.. Hmm havde de set hinnanden før? Hun pustede lidt ud, langsomt kigegde hun efter detaljer, også skulle hun tænke på navn " Allison... ?" Sagde hun og hun havde aldrig i sit liv hørt det navn, måske da hun var mindre, men nu vidste hun det ikke... " Hmm jeg ved det faktisk ikke helt " Sagde hun og kiggede lidt væk fra hende, men lod så sig spørge hende om noget " Har du lyst til at prøve en lille svævetur?" Spurgte hun og kiggede så på vingerne, det var faktisk helt normalt at føle sig tryg i nærheden af en engel...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeTirs 01 Mar 2011, 07:36

Hendes navn kom ikke ud som et spørgsmål, alligevel rettede hun kort for hovedet englen, "Allie." Hun så grundende på hende, hun virkede bekendt et eller andet sted fra, Allie stod og tænkte lidt for sig selv, måske.... Nej, det ville være for absurd, tænkte hun så. Englen der stod overfor hende kunne da ikke være hende skuespilleren vel? Det ville være for underligt? Allie kunne ikke være sikker, hun havde ikke penge nok til at gå i biografer, så hun så kun på plakaterne, når hun tilfældigt kom forbi. En svævetur, hun mærkede sit ansigt dræne for blod og hvordan hendes mave vendte sig, hun rystede lidt forskrækket på hovedet inden hun mumlede, "jeg venter bare her nede." Et nervøst smil var på hendes læber, hun bare hadede tanken om at flyve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeTirs 01 Mar 2011, 07:44

Hun kiggede lidt på Allie, faktisk så var Duff skuespiller, men det var ikke sådan noget hun gik og delte om sig selv... Men altså ja... Hun stirrede lidt væk.." Nej, du skal med, det handler om at skabe tillid med hinannden " Sagde hun inden hun lagde hovedet på skrå " Bare en lille tur " Sagde hun roligt og åbnede kort munden for at tikke hende lidt.. Hun havde det svært ved at tikke andre, da det nogle gange kunne blive en slags plage. for andre, så hun ville hellere være en venlig engel...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeTirs 01 Mar 2011, 07:51

Hun lukkede kort øjnene og pustede ud i et langt åndedragt, inden hun forsigtigt åbnede det ene øje. Der var urolighed over hendes ansigt, hun åbnede det andet og så, så opgivende på pigen. "Du taber mig ikke?" Hun bed sig nervøst i læben, tanken om at falde skræmte hende utrolig meget. Men ærlig talt kunne hun ikke stå for den tiggende mine, som hun havde. Hendes næver var knyttet nervøst, neglene borede ind i håndfladerne, ikke hårdt nok til at det begyndte at bløde, men hårdt nok til at det gjorde ondt. Hun følte sig frygteligt nervøs, ventede på pigens svar, mere utålmodigt end hun plejede at være. Normalt kunne hun godt være tålmodig. Tålmodighed var en dyd, det var hun blevet lært op med. Men når hun blev nervøs forsvandt tålmodigheden som dug fra solen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeTirs 01 Mar 2011, 07:57

Duff kiggede lidt på hende og smilede " Så det betyder altså ja?" Sagde hun og smilede drillende til hende, det var sjovt, hun havde faktisk slet ikke svaret hende på ehndes spørgsmål, så hun lod sig gøre det " Jeg taber dig ikke " Sagde hun og kiggede lidt på hende, det skadede Duff at se Allie tog skade på sig selv og det vidste hun i hendes ansigts udtryg... Så hun tog fast i hendes hænder " Du må aldrig nogensinde tage skade på dig selv, og slet ikke denne kønne hud " Sagde hun uroligt for hende... Men inden hun overhovedet nåede at sige noget lettede hun kort for jorden.. Og ventede lidt på hun ville hoppe op på hendes ryg "kommer du op?" Spurgte hun med et smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeTirs 01 Mar 2011, 08:03

Allie blev en smule overrasket over englens styrke, hun blinkede hurtigt og nikkede så. Hun rømmede sig lidt og skulle til at svare da Duff lettede fra jorden. Wauw, med sådan en lethed? Det var ret utroligt at se på, hun nikkede svagt igen og svarede så;"Okay...?" Der var meget nervøsitet i hendes stemme, og langsomt kravlede hun op på pigens ryg. Lagde sine spinkle arme omkring hendes hals, prøvede på ikke at kvæle det smukke væsen, men samtidig bange for sin egen sikkerhed. Hun kom i forbifarten til at røre de smukke hvide vinger, det var utroligt at det var så bløde i det. Hendes blik var som fortryllet af dem, men hun kom så i tanke om at hun lige nu svævede lidt over jorden, og blev så skræmt igen. "Er du sikker på at du ikke taber mig?" spurgte hun igen nervøst, hendes greb strammedes en smule mere. "Måske er jeg for tung," foreslog hun forvildet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeTirs 01 Mar 2011, 08:07

Duff mærkede det blev lidt tungere, men hun mærkede ikke den vildeste forskel... " Du skal bare slappe af og nyde det " Sagde hun og lod sig baske lidt, så de lettede mere og mere fra jorden, de var 5 meter over jorden nu, og hun lod sig vende sig lidt til side, for at vise de skulle til højer... Langsomt tog hun hænderne om på hendes lår, bare for at sikre sig at hun ikke gav slip om hendes hals, for hvis hun gjorde det, ville hun ikke falde af fordi hun havde grebet i hendes lår.. Det var slet ikke for at tage på hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeTirs 01 Mar 2011, 08:14

Allie opfattede hvad pigen ville have og viklede sine ben om livet på hende, nu var hun sikret. Jorden forsvandt under dem, hendes hjerte begyndte at banke uroligt. Hendes øjne lukkede automatisk, og hun gemte sit hovede ved englens skuldre. Vinden susede omkring hende, hendes hår blev svunget bagover i vinden da de bevægede sig. Der var en underlig kildrende fornemmelse i hendes mave, som var hun i en rutsjebane. Langsomt fik hun overtalt sig selv til at åbne øjnene, hun tittede forsigtigt over skulderen på pigen, det så vildt ud, jorden virkede så lille, og skyerne var pludselig tæt på, hun klamrede sig ind til pigen. Stadig bange for at skulle gøre hende ondt på en eller anden måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeTirs 01 Mar 2011, 08:23

Duff fløj rundt og fløj højere op, det var fantastisk, men altså det var noget nyt for Allie, og ja det måtte være helt fantastisk for hende, den oplevelse ville hun jo ikke selv få, side på en andens engel's ryg, det var jo så fantastisk at kunne se verdnen ovenfra... Det var det hun altid drømte om som barn, og pludselig gik det i opfyldelse... Men nu er det blevet til besvær... nu ville man dække dem i stedet for at vise dem.. Hun var helt opppe under skyerne, så folk der så dem, ville tro det var en sugle mor med sin unge " Er det sjovt?" Spurgte hun og smielde...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeTirs 01 Mar 2011, 08:28

Hun fik skyerne i hovedet og hun blev skuffet, også selvom hun burde vidste at de var lavet af vand, havde hun altid drømt at de ville føles som... lidt lige som Candyfloss måske? Men det her føltes som tåge, lidt fugtigt i det. Hun havde svært ved at svare på pigens spørgsmål, hun måtte virkelig tage sig sammen for at sige:"Det er flot... men sjovt?" Hun bed sig let i læben, hun var lidt for nervøs til at det kunne være virkelig sjovt. Hun tittede stadig over pigens skulder, jorden syntes flere 1000 meter væk, det skræmte hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeTirs 01 Mar 2011, 08:38

Duff kiggede sig over skuldren til hende, pludselig mistede hun kontakt til sin venstre vinge, så de spændte i hele hendes rygrad, det gjorde ondt på hende, det føltes som et skud i vingen, men altså hun lod sig svæve ned mod overfalden igen, det var langsomt, og der blev ikke vist at hun havde smerter, men måske kunne man mærke det i hendes ryg men ellers ikke, byen lå forude, men den der skov var her også så hun fløj ned og lanede kort på benene...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeTirs 01 Mar 2011, 08:44

Der skete noget underligt og pludselig dykkede de, Allie måtte holde et gisp tilbage og hun lukkede straks øjnene i igen. Åndedraget var blevet mere panisk og hun gemte sit hoved ved englens hals. Og så pludseligt virkede det som om det hele stoppede, og hun åbnede forsigtigt øjnene, de var på jorden, tanken strejfede hende og gjorde hende glad. Uvilkårligt slap hun taget i pigen og valgt ned på sin ryg med et "dump". Og så kom gispet, hun skar en kort grimasse inden hun rejste sig op fra græsset af, hun følte sig svimmel af alt den friske luft. Hun brugte noget tid på at samle sig selv inden hun rejste sig med et kort: "av." Og så faldt hendes blik på englen, "Er du okay?" Hendes stemme var fuld af bekymring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeTirs 01 Mar 2011, 08:48

Duff kiggede lidt ned på hende og der løb vand i hendes øjne, der var så mange smerter i hendes venstre vinge, også fordi der var noget der gjorde at hun måtte beskytte dette menneske " Jeg tror min vinge er gået af led, men er du okay?" Spurgte hun og kiggede lidt på hende...


//kreasvigt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeTirs 01 Mar 2011, 08:57

Hun så alvorligt på englen, "Er den gået afled? Tror du vi kan få den på plads igen?" Hendes stemme var lidt panisk. Englens næste spørgsmål fik hende til at rulle med øjnene og vifte afværgende med hænderne, "Jeg har det fint," sagde hun kort og vendte derfor tilbage til englen. Vingen så ikke for godt ud nej, det virkede som om den hang lidt. "Er det på grund af mig?" spurgte hun stille, tårer begyndte at kante sig op i hendes øjne, det var ikke meningen at hun skulle ha' påført englen smerte. "Kan vi fikse det på nogen måde?" spurgte hun igen lidt panisk. Hun var ikke særlig vant til at skulle håndtere en englevinge der var gået afled. Langsomt gik hun hen til englen og lagde armene om halsen på hende, "Undskyld, det var ikke godt at du tog mig med op at flyve." Tårer begyndte stille at falde fra hendes øjne, og hun snøftede lidt. En smule pinlig berørt over at begynde at græde. Hun slap omfavnelsen og lod sine hænder glide op til pigens ansigt, holdte det imellem sine hænder, "Hvad kan jeg gøre? Fortæl mig det!" Hendes stemme var fuld af omsorg, bekymring og en smule panik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeTirs 01 Mar 2011, 09:04

Duff, så de mange tåre trille ud af hendes øjne " Det er ikke din skyld, det er en skade jeg er født med " Sagde hun og kærtegnede hendes kind... Som der løb så mange dråber ned af, og da hun lod sig tage fast om hendes ansigt kiggede hun lidt på hende... " Du må ikke græde " Sagde hun og fjernede tårrene " Du må ikke bebrejde dig selv "Sagde hun og lod sig strække ryggen " Men kan jeg få dig til at massere mift på min ryg?" Spurgte hun kort efter hun havde fjernet alle tårrene fra hendes smukke ansigt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeOns 02 Mar 2011, 01:55

Hendes øjne lukkedes kort på kommando og hun koncentrerede sig om at stoppe med at græde. Englens blide fingre tørrede tårerne væk og forsigtigt åbnede hun øjnene igen. Et lille snøft og så nikkede hun, en underlig varm følelse havde spredt sig i hendes bryst. Den var varm, men det gjorde ikke ondt, det var nærmere behageligt. Hun gik om til pigens ryg, langsomt lod hun fingrende glide over den. Hendes fingre begyndte at ælte imod huden, men ryggen var anderledes end et menneskets, knoglerne var anderledes virkede det som om. Hun var forsigtig og gjorde sig umage, holdte tungen lige i munden. "Er det omkring her?" Spurgte hun stille, gråden var stadig lidt i hendes stemme, hun rørte blidt imellem vingerne, dog en smule mere til den løse vinges side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeOns 02 Mar 2011, 03:11

Duff trak let på skudlrene, det var ikke sjovt at se en anden græde, så det var skønt at hun stoppede, da hun begyndte at massere tæt ved vingerne, men tættest ved den skadede, og Duff havde altis været bange for at mennesket's berøringer ville være hårde, men dette var en undtagelse.. " Det er lige der " Sagde hun og baskede lidt med venstre vinge, det var lige som en hund, der skulle til at kløe sig, men mennesket nåede at klø først, og så fortrød man igen, men hun blev ved med at baske, vingefanget var stort og de bask hun baskede var hårde... " Det er dejligt " Sagde hun og fik faktisk liv i vingen igen... " Tak " Sagde hun og vente sig om imod hende... Nu måtte hun se på hende, hun faldt jo af hende " Er du sikker på du er okay ?" Sagde hun og kiggede lidt op og ned af hende, for at se om der var noget at se...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeOns 02 Mar 2011, 03:32

En stille latter undslap Allie da vingen begyndte at baske i takt med at hun kløede. Vinden vingerne lavede fik hendes hår til at flyve og hun blev nødt til at lukke øjnene. Hun fnisede stille, det var lidt ligesom en hund. Det så ud som om det virkede, tanken beroligede Allie. Allie stoppede da pigen vendte sig om, hun sendte et strålende smil til hende, det kunne dog stadig ses at hun havde grædt for ikke så lang tid siden. Englens bekymrede blik fik hende til at smile større og hun sagde beroligende:"Jeg er helt okay!" Og så snurrede hun kort rundt om sig selv, for at demonstrere det. Det glædede hende at pigen var okay, det gjorde hende godt tilpas. "Græsset var ikke så hårdt at lande på," sagde hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeOns 02 Mar 2011, 03:45

Et beroligende smil kom på hendes læber, og hun tog meget blidt i hendes hånd " kay Allie, jeg ved ikke så meget om dig og ville gerne vide noget, så fortæl.. "Sagde hun og kiggede hnde ind i øjnene, der var nget der gjorde at Duff ikke ville skade denne pige, hun var alt for sød, og smuk... Ja og samtidig forstående.. " Du behøver ikke fortælle du er smuk, det har jeg allerede set " Sagde hun, faktisk grinte hun det..

// Krea'en forsvandt //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeOns 02 Mar 2011, 03:54

Allie skar en kort grimasse, hun hadede at fortælle om sig selv, det virkede som noget af det sværeste at forlange af hende. Men der var noget der fik hende til at stole på pigen, hun åndede en enkelt gang ud, inden pigens kommentar kom, og Allie smilede stort til hende. Hvor var hun sød, også selvom hun vidste at hun var smuk, var det alligevel rart at folk fortalte det. Hun tog en dyb indånding igen, inden hun langsomt begyndte at fortælle:"Altså mit fulde navn er Allison Porter, jeg er 16 år gammel, og jeg er forældreløs...." Hun holdte en kort pause, hun vidste at medlideheden sikkert ville komme,"Kvinden der fødte mig, var teenager da hun fik mig, og så afleverede hun mig på et børnehjem uden at fortælle andet end mit navn." Et skævt, lidt undskyldende smil spredtes på hendes ansigt da hun tilføjede, "Men jeg stak af fra børnehjemmet, som 13årig, sammen med nogle af de venner jeg havde derfra.... De var ældre end mig, jeg fulgte bare med." Hun trak lidt på skuldrende, vidste ikke hvad hun skulle forvente af reaktion fra pigen, hun ville ikke skræmme hende væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeOns 02 Mar 2011, 05:41

Duff kiggede overasket på hende, det var meget intresant det hun fortalte om sig selv... Børnehjem, sikke et hårdt liv denne stakkelspige må have haft, men altså hun var en engel og kunne vel altid hjælpe en pige i nød... Langsomt førte hun hånden op til munden " Hvor bor du så henne? " mumlede hun, og det kunne godt være lidt svært at høre da hånedn holdte for munden, men hun var uden tvivl.. Hun havde hørt hvad hun sagde... " Og ville du ikke gerne finde din mor?" Spurgte hun og tog hånden væk fra munden, nu var hun blevet vildt nysgerig... Og længdes efter at få noget af vide...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeOns 02 Mar 2011, 06:30

Hun valgte at være tavs til pigens spørgsmål, også selvom hun havde hørt det. Hun var flov over at sige at hun boede på gaden. Det næste spørgsmål fik en anelse af foragt til at vise sig på hendes ansigt,"Nej, hvis hun havde elsket mig ville hun ikke ha' efterladt mig på det forfærdelige sted." Hun ønskede ingen kontakt til hendes biologiske forældre, hun foragtede dem, hun forstod godt hvorfor de havde gjort det, men det havde været deres valg at efterlade hende. Og hun så ingen grund til at skulle til at møde dem nu. "Og desuden ser jeg ingen grund til at kontakte hende," Et lille smil var på hendes ansigt, men hendes øjne viste en desperation for at skifte emne, hun brød sig ikke om at tale om det, men det var vel nødvendigt? Det var i hvert fald det folk plejede at sige, at man skulle fortælle hvad der sårer ens hjerte, eller noget i den stil, tænkte Allie skeptisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeOns 02 Mar 2011, 06:40

Duff lyttede intresant efter " Men din mor var jo bare et barn, rettere sagt en teenager, hun fortryder sikkert hun har skilt sig af med sådan en vidunderlig pige som dig " Sagde hun og kiggede lidt på hende, og lod sig blidt kærtegne hendes kind, hun havde lyst til at nusse hende, da hun allerede havde kærtegnet hendes kind engang, og der fandt hun jo ud af hvor blød hendes kind var... Langsomt slap hun det, og kiggede lidt den anden vej... " Mine forældre, de blev bidt af blodsugere, så ja, jeg blev sat til plejefamilie ind til de døde, så fløj jeg ud i verdnen og fandt mig en lejlighed her i La Sunisha.. " Sagde hun og kigede lidt tilbage på hende, hun havde det faktisk skidt med at snakke om andres barndom... Og da hun hørte Allie's sårede det hende dybt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeOns 02 Mar 2011, 06:49

Allie var valgte ikke at svare, hun var uenig og hun så ingen grund til at opsøge kvindemennesket der havde født hende. Det var sådan hun var vokset op på børnehjemmet, konstant mindet om det, lærte at hade voksne igennem sine venner, men altid glædet sig til at vokse op og kunne bestemme selv. En let rødmen da hendes kind blev kærtegnet og hun smilede skævt til pigen. Inden pigens næste ord ramte hende, hendes øjne opspiledes og hun var tavs en tid inden hun fik taget sig sammen. "Med blodsugere mener du vampyrer?" En skælven gik igennem hendes rygrad, hun havde aldrig mødt dem, men hun kendte lidt om dem fra sagn og sådan. "Så du har det bedre nu?" Spurgte hun med et forsigtigt smil, hun ville ikke gøre pigen ked af det, men hun vidste ikke hvordan hun skulle reagere til det med forældre, alle hun havde kendt fra sin barndom, hadede deres forældre, børnehjemmet havde ikke været særlig godt og nonnerne der havde passet dem, havde været onde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitimeOns 02 Mar 2011, 06:54

Duff kiggede lidt på hende og kiggede så lidt ned på hende, men langsomt satte hun sig ned på jorden, dette græs var en smule fugtigt... " Sætter du dig også ?" Spurgte hun kort efter hun lavedenogle små tegn om at hun skulle sætte sig ved siden af hende... " Blodsugere er noget af det værste, men ja det er vampyre Sagde hun og kiggede så lidt op på hende, Allie så så uskyldig ud, og hun fattede ikke at hun fortalte Allie om sådan noget, det kunne være det gjorde hende bange på nogle punkter... Langsomt lod hun hånden køre gennem håret... Det var dog vildt kønt, men det var blevet vildt ullet efter deres slyvetur...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fortabt i ingenting - Duff   Fortabt i ingenting - Duff - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fortabt i ingenting - Duff
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Alene og fortabt
» en nat unde ro- Duff
» Her er...Anderledes. (Duff)
» Skyet - Duff
» La Sunisia, pæn by [Duff]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: