Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Rolf har fødselsdag

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 01:24

Dato : 13. marts
Årstid : Forår
Dag : Sørdag
Vejr : Solskin
Sted : Legepladesen i parken
Tid : 14:19
Omgivelser : Der er en masse børn der leger, deres forældre er der også. Folk der går tur med deres hunde.


Kian så lidt ned på Rolf. Så snart han havde hørt at Rolf havde fødselsdag, havde han forslået at de skulle tage ned og lege. Han havde købt Rolf en is, han havde også selv en. *En af de få ting jeg elsker.. is* tænkte han. Kuro sad på hans skulder, og forsøgte at få et slik. Han så hen på Rolf der var igang med at lege, i en pose holdt han Rolfs fødselsdagsgave. *Det skal nok blive en hyggelig dag, jeg vil gøre hvad jeg kan for at hans dag bliver god..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 01:26

rolf løb rundt på legepladsen, han var stadig trist; men ville nyde denne dag alligevel. han slikkede på sin chokolade is, det var længe suden, at han sidst havde fået is. det smagte fantastisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 01:28

Kian stod bare og holdt øje med ham. Det var rart at se den lille dreng smile.. noget inde i ham, fyldtes med glæde. Han forsøgte at skubbe følelsen væk.. det var slet ikke beregnet til dæmoner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 01:30

Rolf klstrede i klatre tårnet. han klatrede helt op i toppen "PRØV AT SE HVOR HØJT OPPE JEG ER!" råbte han glad til kian, mens han spiste sin is.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 01:31

Duff gik sammen med den fantastiske engel Cille...En af hendes bedste veninder hun nogensinde har haft... Hun tog en dyb vejtrækning inden hun kiggede på cille, hun overvejede meget hvad hun skal sige. Cille havde det sikkert stadigvæk elendigt efter det der var sket... Hun havde brugt en dag på at trøste hende.. De var på vej ned på lege pladsen for at se om det ville blive bedre af det...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 01:33

Kian gik hen til tårnet "pas nu på du ikke falder ned, du kan ikke flyve" råbte han op til ham. Han holdt sig i nærheden, bare i tilfælde af at drengen styrtede ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 01:36

"bare rolig, jeg kan sagtens" sagde han glad. selvom smerten efter moderens død stadig sad i brystet på ham, var han glad for at være ude i solskinnet med kian.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 01:39

Duff havde ikke selv forstået det der var sket, men det var noget med mødom, og svin, og ulykkelig kærlighed.. HUn kunne godt forstå hun var ked af det, men altså sådan nogle folk skal der jo være plads til.. HUn havde Cille i sin favn " Du skal nok komme over det " Sagde hun med en trøstende accent...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 01:43

Cille gik stille og tænkt meget over det der var sket for nogen tid siden, den dæmon som havde flået hendes hjerte ud og knust det... hun kiggede rundt på lege pladsen og fik øje på ham.... ''det store svin'' sagde hun for sig selv. men var glad for han ikke kunne huske hvem hun var men dog følte hun bare at hun måtte få hævn over ham på en eller anden måde hun viste bare ikke hvordan men hun skulle nok få hævn på en eller anden måde. ''Duff slap af jeg klare mig jeg er ikke en ad de der tøser der bare sidder og tuder i flere dage over en dreng'' sagde hun stille men i virkeligheden var hun det men hun ville ikke vise det for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 01:44

Kian havde ikke lagt mærke til de to piger, han holdt kun blikket på Rolf. "Er du nu sikker?" råbte han, en smule bekymret... stod lige under ham hele tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 01:47

"jaja" sagde han og kiggede udover legepladsen. han så to piger *er de ik lidt gamle til legepladsen?* tænkte han ved sig selv, men han var jo også et par år ældre end de andre børn.
"kian? kan du bedst lide chokolade eller jordbær is?" spurgte han. det var noget han havde funderet over i et stykke tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 01:55

Duff gik i favnen med Cille.. hun viste ikke hvad hun skulle sige eller gøre hun så at Cille kiggede på en fyr. ''er det ham??'' spurte hun Cille. hun kunne ikke vide om det var eller ej. Duff kiggede på ham, hun ville gerne hjælpe Cille med at komme sig over ham, men viste han at det var hende, eller gjorder han ikke det var spørgsmålet. hun kiggede på ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 02:02

''jah det er ham'' sagde hun og så ned og var sur på ham. hun kiggede væk fra ham og gik over og satte sig på bænken der var på legepladsen hun kiggede op på duff hun viste ikke hvad hun skulle gøre hun havde stadig følser for ham men han var stadig et svin. hun kunne dræbe ham nu selv om det ville knuse hendes hjerte endnu mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 02:07

Kian så overrasket på Rolf.. han grinede lidt "den er svær, de smager begge godt.. men jeg tror jeg hælder mest til chokolade" sagde han. Kian slappede lidt af, det så ud til at Rolf ikke faldt ned..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 02:10

"chokolade smager også godt" sagde Rolf smilende. "mor kunne også godt lide chokoladeis" sagde han en smule vemodigt, men stadig glad. han kravlede ned fra klatrestativet. og gav kian et knus. "tak for at du gider holde fødselsdag med mig, kian" sagde han glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 02:17

Duff kiggede roligt på Cille.. Hun vidste at Cille ville gøre det af med ham, men den anden dreng der stod der henne skulle ikke nyde det syn at se ham dø... Slet ikke når han så så ung ud... Duff gik hurtigere mod lege pladsen og trak Cille med sig.. De skulle snakke med ham, selv om han nok ikke kendte cille mere, efter hun fjernede sig selv fra hans hukommelse... Deres fart var i hurtigere tempo end normalt... " Hej " Sagde Duff til drengene...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 02:25

Cille ville ikke med der hen hun ville blive så langt væk fra ham hun ville ikke være tæt på det svin, hun hadet ham, ''Duff slip mig jeg gider ikke'' sagde hun til sin veninde hun så på ham. ''hmm...'' sagde hun bare og kiggede på kian surt og ondt, hun så på den lille dreng der ikke linede en på anden end 14 år hun sukkede og forsøgte at være søde ved ham. ''hej...'' sagde hun til dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 02:27

Kian gengældte krammet, og nussede Rolf i håret. "Hey, jeg har forresten en g-" han afbrøæd sin sætning, da de to piger kom hen til dem. Han løftede blikket, og rettede sig lidt op. "Goddag?" han smilede til dem begge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 02:29

"hi" sagde Rolf og kiggede kort op på de to piger med blanke øjne. så kiggede han tilbage på Kian "en hvad?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 02:36

Duff kiggede på dem begge to med et smil, inden hun lod opmærksomheden glide tilbage på Cille... HUn var stoppet op for noget tid siden, men hun havde været så sød at gå hen at sige hej til dem... " øhmm Kian?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 02:39

Cille kiggede på ham og var overrasket hun håbede ikke hun sagde alt det der var sket mellem dem. hun kiggede på dem. hun så på den fyr som havde været et totalt svin overfor hende. hun var sur men var ligeglad med det hun så på ham hendes blik var virkelig dræbende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 02:43

Kian så lidt forvirret fra den ene til den anden.. "kender jeg dig?" spurgte han Duff, der jo tydeligvis kunne hans navn. Han lagde en arm omkring Rolf.. lidt beskyttende, da han fornemmede en dræbende energi fra Cille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 02:46

Rolf blev urolig over kians beskyttende adfærd. "hv-hvad sker der?" spurgte han forsigtigt kian. han håbede ikke at de to nye piger ville forstyrre hans fødselsdag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 02:51

Duff kiggede på ham " Nej du kender mig ikke, men jeg kender dig... Sikke en dum person du er !! Og Undskyld knægt" Sagde hun og sendte Kian et dræber blik...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 02:53

''Duff bare lad hver med at tænke på det okay. det er hans egen skyld han ikke kan huske det han kunne bare lade hver med at lege med mig'' sagde hun og gik forbi ham og skubbede til ham med skuldren. hun kiggede på ham og var ligeglad.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rolf har fødselsdag Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rolf har fødselsdag
Tilbage til toppen 
Side 1 af 15Gå til side : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» Andy's fødselsdag
» Fødselsdag hos.. Damn!
» Rolf i cd butik //eli//
» Rolf ved søen
» Alene og sindsyg på sin fødselsdag (åbent emne).

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: