Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Rolf har fødselsdag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 02:56

Kian så meget forvirret på de to piger, gennemsøgte sin hukommelse.. kunne huske nogensinde at have mødt dem før. Han så lidt på Cille da hun skubbede til ham.. "sig mig, hvad tror du egentlig du laver? Du ved godt man kan blive meldt for at angribe folk sådan uden videre?" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 02:59

Rolf blev overraskede over den måde de to piger opførte sig, de kendte tydeligvis ikke kian. "kian er i hvert fald ik spor dum!" udbræd han surt "det er jer der er de dumme for i skubber kian! og det må man ik!" han stampede hårdt i jorden og så vredt på dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 03:07

Duff Kiggede på dem, og blev lidt forundret da Cille skubbede til ham.. " EJ Cille " Sagde hun og trak hende lidt til side " Kian.. DU kan nok ikke huske det, men du løj for Cille " Sagde hun og gik helt hen til ham og kiggede ham ind i øjnene...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 03:10

hun kiggede på duff og vendte sig om. hun gik hen til kian. hviskede et ord i hans øre og hans hukommelse kom igen om hende. hun så ned og gik hen til duff og tog hendes arm. ''nu ved du hvad der skete Kian'' sagde hun til ham hun var bange for hvad han ville gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 03:13

Kian lagde hænderne på Duffs arme og kiggede hende dybt ind i øjnene.. "jeg ved ikke hvad du taler om?" sagde han.. Cille hviskede i hans øre.. hans blik ændrede sig og blev i et øjeblik fjernt. Han vågnede lidt op, huskede nu Cille. Sådan da.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 03:17

"kian ville ikke lyve over for nogen!" sagde Rolf bestemt til Duff. så kiggede han bekymret op på Kian "kian, hvad sker dr, hvorfor siger de, at du har løjet? jeg forstår det ik?" han var meget forvirret og bange for hvad de to fremmede piger ville gøre. han blev altid utryg når der var nye mennesker, og de her var oven i købet fjendtlige. tænk hvis det var folk som dem der havde drabt hans mor? han fik igen tårer i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 03:24

Duff kiggede på ham. ''nu kan du selv huske hvorfor Cille er sur på dig over det du gjorder ved hende'' sagde hun til ham, hun gik lidt væk fra ham men dog så de stadig kunne snakke sammen. hun så på ham og var skuffet over ham. han sagde ikke engang undskyld han havde intet selvsikkerhed over for sig selv, han virkede som en stor tumpe for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 03:26

CIlle ville forsøge at blive venner med ham igen hvis han lovede aldrig at gøre det igen hun var trods alt engel. ''hvis du lover ikke at gøre det igen vil jeg gerne være venner hvis det er'' sagde hun selv om hun havde det dårligt med den. hun var stadig sur på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 03:28

Kian så lidt fra den ene til den anden.. smilede svagt til Cille "så vidt jeg husker, lovede jeg dig at jeg ikke ville gøre det igen? Som sagt.. ingen interesse når jeg har prøvet en gang? Husker du?" sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 03:32

nu var rolf virkelig forvirret, hvem var de underlige mennesker, som ville være venner med kian på HANS fødselsdag. "Kian, hvad sker der? du skal da ik være sammen med dem nu, vel? hvorfor siger de at du har gjort noget forkert?" han så spørgende på kian. "hvorfor anklager i kian for dumme ting!?!" spurgte han irriteret de to piger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 03:40

hun kiggede undrene på Cille, ville han så være hendes ven eller ej, hun kunne ikke fatte cille ville være venner med ham. efter det han havde gjort. hun rystede på hovede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 03:41

''kian mor du dig bare med din lille ven jeg har også andre ting jeg skal'' grinede hun da det lød lidt forkert. hun gik væk der fra hun gad ikke snakke med ham lige nu han havde knust hendes hjerte.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 03:43

Kian så lidt efter hende, rystede på hovedet.. han så over på Duff "nå, jeg er også ved at holde fødselsdag for knægten her.. så hvis i ikke har andre planer end at ødelægge min eftermiddag, så synes jeg egentlig også du kunne smutte" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 03:47

Rolf så eftrer pigen, der gik. han forstid stadig ikke hvem hun var; men nu var hun i det mindste væk. han kiggede over på den anden pige. "hvem er i?" spurgte han pigen der var tilbage, var lidt utolmodig efter et svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 03:52

Går hen til drengen.. " Cille blev sur på Kian af en speciel grund som du nok skal snakke med Kian om " Sagde hun og smilede lidt til knægten, han så ikke særlig gammel ud så hun ville holde de grimme ord inde " Tillykke med fødselsdagen " Sagde hun så lidt overaskende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 03:55

Kian løftede Rolf op "hey tøs.. du ved ikke noget om det her, husk der altid er to sider af en sag.. slette min hukommelse var måske ikke den smarteste ide, og jeg reddede hendes liv fra en vampyr der ellers havde slået hende ihjel.. for ikke at nævne at det var hende der gerne ville.. jeg elsker hvordan kvinder for det til at se ud som om mænd er nogle svin, og at de selv er fromme guder.." han rystede på hovedet "jeg kan ikke klare den slags typer.. og ja, jeg satte mit liv på spil for hendes skyld, og ja hun har både slået mig, skubbet mig og stjålet min hukommelse"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 04:01

"tak" sagde rolf til pigen. Rolf blev nu endnu mere forvirret. "det lyder ikke som om hun er ret flink, min mor sagde altid at man ik må stjæle" og henvendt til kian sagde han "det er altså ikke aller, der er sådan! min mor var flink og det er minsøster ogs!" han var blevet lidt fornærmet over Kians beskyldning mod kvinder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 05:47

Duff kiggede lidt på dem begge to, men fordi Cille var sur på ham, behøvede hun da ikke det.. Hun smilede til dem, og kom i en kort latter af det den unge dreng sagde.. Hun vidste ikke hvad der var så sjovt, men et eller andet måtte der vel være... Langsomt lod hun en hånd glide gennem det filtrede hår " Jeg hedder Duff.. " Sagde hun til dem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 07:29

"Jeg mente jo heller ikke at alle kvinder...." Kian kiggede forvirret over på Duff "what?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 07:31

"hi duff" sagde rolf venligt men en anelse mistroisk. "ok" svarede han nu meget mere glad. han gav kian et kram. "kian, hvem var hede der gik?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 07:32

"Det skal du ikke tænke på Rolf, det var ikke nogen" sagde Kian.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 07:34

Duff smilede til dem.. Hun havde bare lyst til at grine... Men lod sig smile.. Det måtte Kian selv svare på, det gad hun ikke, det var ikke hende der skulle svare på det...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 07:34

rolf kiggede på Duff "hvem var din veninde?" spurgte han. han forstod stadig ikke noget af, hvad der foregik, kun at to dumme folk var kommet og havde været sure på kian tisynladende uden grund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 07:35

Duff smilede til ham " HUn hedder Cille. "Sagde hun med et smil, inden hun kiggede med et smil på dem begge to..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 07:35

"Det var en pige jeg reddede fra en vampyr engang" sagde Kian "der var tre imod en, jeg vandt"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rolf har fødselsdag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Rolf har fødselsdag   Rolf har fødselsdag - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rolf har fødselsdag
Tilbage til toppen 
Side 2 af 15Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» Andy's fødselsdag
» Fødselsdag hos.. Damn!
» Rolf i cd butik //eli//
» Rolf ved søen
» Alene og sindsyg på sin fødselsdag (åbent emne).

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: