Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En tabt sjæl i skovens mørke -karina

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeLør 14 Maj 2011, 23:21

Tide: 22.45
Dato: bare en normal lørdag
Årstid: Forår/Sommer
Sted: Den triste skov
Omgivelser: Ingen mennesker og der er stille mørke og triste som altid da det jo er sådan her i skoven..

Skoven var trist og tom og det var måske det der havde fået den her dæmon der ud da ha var glad for de steder der var lige så død som han selv var, for det var jo hvad han var en tom person som bare gik rundt ud den hele stor grunde til det. Dæmonen havde sort kort klippede hår mens han hud var hvid som sne og hans øjne havde en blodrøde farve som fik ham til og se mere ud som en vampyr selv om det ikke var hvad han var, han havde sort tøj på og lang sort hansker som gik op af armen mens et ned af vendt kors hang som halsen på ham da han var i mod gud og alt hvad gud stod for.
Dæmonens navn var Luciefar eller det navn havde han selv givet sig efter som han var en søn at helvede og derfor havde han os taget det navn efter den ene søn af helvede selv.
Hvad han lavede her var nemt og se han ledt efter et sted hvor han kun være ensom uden af nogle skulle snakke med ham om det og derfor var han her et sted hvor der var fred for menneske og alt hvad mennesker gjord..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeLør 14 Maj 2011, 23:46

Karina kom roligt gående gennem den triste skov. Hun kiggede lidt rundt da hun gik. Hun var i et godt humør, men ikke så godt at hun smilte. Idag havde hun en lang sort kjole på, den var uden stropper, og nogle ville sige det var en kjole til fest, men det sked hun på. Hun gik roligt, hun havde ikke sko på, for det hadede hun når hun gik i skoven, hun skulle kunne mærke skovbunden for ikke at føle sig utilpas. Hun stoppede kort op og kiggede rundt da hun syntes hun hørte noget, rystede så på hovedet og gik roligt videre da hun ikke lige kunne se noget. Hun viste ikke rigtig hvor hun gik hen, hun gik bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeLør 14 Maj 2011, 23:53

Luciefar fangede en duft i skoven og han kun let høre en der gik der med hans dæmon saner som ikke var som menneskes men de var lige som en vampyr, han ventede kort og begynde så og gå med lyden af den som gik i skoven og han kom frem til en stig hvor en kvinde gik. Det fik ham til og kiggede og han havde ikke hele lyst til og snakke så han kiggede på hende med han trak vejet ind i mellem uden en grunde til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeLør 14 Maj 2011, 23:59

Karina kunne nu høre en bag sig og hun stoppede op og smilte roligt til sig selv. Hun havde godt mærket der var en i skoven, men ikke hvad det var, eller om det var en kvinde eller mand. Det kunne hun nu og hun vendte sig roligt om da hun havde fornemmet ham. Hun kiggede roligt på ham og smilte stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 00:06

hvis man kiggede på Luciefar ville de først som fangede alle være hans øjne men det var ikke en ting han gik op i da de var hans natur som dæmon, han kiggede på hende og han kun nemt de alle hendes trak da hans nattesyn var ganske godt selv om det ikke hele var som en vampyrers "godaften" sagde han bare selv om han enlig ikke havde en særlig god grunde til det men han gjord det bare som var det en naturlig ting efterhånden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 00:11

"Godaften" Karina tog fat i sin kjole og nejede roligt til ham. Hun kiggede ned i joren og så ikke på ham, fornemmede ham bare. Hun ville kigge op, men rettede sig bare roligt op istedet og så stadig ned. Hun havde respekt for ham, og viste det fuldt ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 00:20

"hvem er de så mis?" sagde han med den samme rolige stemme mens han stadig havde blikket på hende da han ikke altid var sikker på nye menneske som han mødt og i sær ikke på det her sted da det normalt kun var dæmoner og vampyr som kom her om natten og siden han havde hørt om krigen mellem de to racer havde han ikke kun tag den med ro..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 00:29

"Mit navn er Karina Kathrin Magdalea Matro" Hun rettede roligt hovedet op og så ham i øjnene "Jeg er Dæmon, så tag det bare roligt" Hun smilte roligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 00:39

"hmm der ser man" sagde Luciefar roligt mens han kiggede på hende "navnet er Luciefar" sagde han lidt efter mens han holdt blikket på hende og hans krop faldt mere ro nu hvor hun havde sagt at hun selv var en dæmon, men man kun stadig ikke helt være sikker med sin egen race "hvad for en race dæmon er du så?" sagde han mens han kiggede kort væk og så tilbage på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 00:43

"Blod dæmon " Hun begyndte roligt at gå mod ham. Hun smilte roligt til ham og så ham i øjnene og holdte hans blik fast "Og du?" Hun spurgte roligt og blidt på samme tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 00:48

"sjæledæmon" sagde han roligt mens han kiggede på hende "så vi har hver sin måde og live på" sagde han lidt efter mens han kiggede på hende og han kiggede så ud i skoven mens han overvejede hvad han eller skulle sige da han da han ikke havde så meget og sige som normalt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 00:54

Hun gik roligt mod ham og rundt om ham og riggede beundrende på ham "Ja det har vi" Hendes smil forladte handes læber og hun så alvorligt på ham, men kiggede ikke i hans øjne, bare på hans krop. "Hvad kigger Di på?" Hun kiggede i samme retning som ham nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeSøn 15 Maj 2011, 21:32

Han trak på skulderne da det han ikke helt havde ord på det "jeg ikke sikker lig nu" sagde han mens han kiggede på hende med et kort blik, han trak vejet i stilhed mens han stadig havde øjne på hende da han ikke var den der slap blikket fra en som var så tæt på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeMan 16 Maj 2011, 03:30

Hun vendte sig med ful tillid med ryggen til ham og kiggede i den retning han havde set "Jeg kan ikke se noget, men høre noget" Hun vendte sig roligt ommod hamigen og kiggede ham i øjnene "Hvad er det der sker her i skoven?" Hun spurgte roligt,men også spørgende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeMan 16 Maj 2011, 03:39

"så længe jeg kan husk har skoven her altid være sådan eller os er det på grunde af elle os mørke væsner af det er blive sådan her, helt døde for live" sagde Luciefar mens han kiggede på hende "du må ikke hele spøger mig selvom jeg meget gammel er det ikke alt jeg husker mere" sagde han lidte efter mens hans blik var tilbage med hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeMan 16 Maj 2011, 04:11

Hun smilte roligt op til ham og så ham roligt i øjnene "Hvor gammel er du da?" hun spurgte roligt og så bare op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeMan 16 Maj 2011, 04:36

"3000 år" sagde Luciefar "men jeg ser bare ud som en på 20 da jeg er født som dæmon" sagde han lidt efter mens han kiggede på hende med et roligt blik "og dem selv" sagde han lidt efter selv om det var uhøflig og spøger en kvinde om hendes alder så gjord han det stadig..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeMan 16 Maj 2011, 04:40

"Jeg er så gammel som jeg ser ud 19, jeg er helt ny i forhol så" Smiler op til ham "Jeg erogsåfødt som det, men jeg er bare yngre" Ser ham roligt i øjnene og smiler.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeMan 16 Maj 2011, 04:44

"19 så alderdom os snart fordi for dig" sagde han mens han kiggede på hende "som tide ville jeg nu selv ønske jeg kun blive gammel" sagde han kort efter og han havde altid overvejet hvordan et dødeligt live måtte være i forhold til det han havde nu..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeMan 16 Maj 2011, 05:27

"Det kan jeg godt forstå, og ja, jeg ældes snart ikke mere" Hun smilte roligt op til ham og så ham roligt i øjnene, hun stolede på ham fuldt ud og hun viste endlig ikke hvorfor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeMan 16 Maj 2011, 20:35

"hmm" lavede han mens han kiggede på hende "måske vi skulle et anden sted hen og snakke for det her passer mig ikke helt" sagde Luciefar mens han kiggede på hende med ro i øjne selv om de var meget røde i forholde til det normale da han var en del sulten efter en sjæl..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeMan 16 Maj 2011, 21:51

Karina smilte roligt til ham "Okay, du bestemmer hvor vi skal gå hen" Hun stod roligt og så op på ham. Hun lagde en hånd på hans og så ham i øjnene og smilte rolgigt da hun læste hvad han tængte på. Hun slap ham roligt igen og gik roligt en smule hen af stien og holdte roligt sin kjole oppe i den ene side, somen pæn dame gjore.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeMan 16 Maj 2011, 23:36

Luciefar gik roligt efter hen med et lille smile og han kiggede stille frem for sig "hvor hen i den her by bor du så?" sagde han roligt mens han kiggede på hende og det gik stille for sig da der ikke var så meget anden og i øjeblikket, han lukkede kort øjne mens han hold sin tanker på andre ting end den sult der var i ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 00:45

"Jeg bor midt i byen i Werclare, jeg er lige flyttet der til" Hun gik bare roligt og stadig lidt foran ham. Hun holdte fint sin kjole oppe med den ene hånd, som til et bal. "Og Demin herre?" Hun prøvede lidt at holde stilen, men kendte ikke så meget til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 02:09

"villa her i La Sunisha by" sagde han roligt mens han kiggede på hende med et roligt "og jeg os lig flytte ind efter og have boede i Wereclare men den lejelighed jeg havde passede ikke til mig så jeg flytte ud da jeg havde bruge for mere plads" sagde han kort efter mens han kiggede på hende med et roligt blik, hun så ud som en kvinde der kommer fra 1800 talt og det var på en måde stadig en smuk stil for i dag..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tabt sjæl i skovens mørke -karina Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tabt sjæl i skovens mørke -karina
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: