Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En tabt sjæl i skovens mørke -karina

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 02:26

Hun fandt et roligt smil igen med så stadig op på ham, hun lagde sit hovede på hans skulder igen og lukkede øjnene. Hun kunne høre hvad han tængte, og sukkede så roligt og langt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 02:33

Han trak vejet ind i mellem da han var helt inde sin menneske rolle selv om han nu ikke havde en grunde til og hold den når han var sammen med en anden dæmon.
Han blikkede og kun stadig duft mand som nu var blive til kul og han kiggede ned på det lille blå som de havde haft lavet og kort efter gik hans blik op i luften hvor der var stille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 02:46

Hun iagtog ham roligt, men hun havde stadig lukkede øjne. Hun kunne mærke ved hans bevægelser hvor han kiggede hen, og med tanker hvad han tængte. Hun stod bare stille og lænte sig op af ham. Hun undrede sig over hvorfor hun endlig fik lov til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 03:06

Han kiggede stadig på himlen det var den samme himle som han havde set for 3000 år siden og det ville nok ikke lave sig om så længe han nu var der eller til den dag hvor hans live ville enden, han trak vejet og lod tanken flyve væk i vinden mens han ikke havde anden og sige da han ikke kun komme på mere..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 03:18

"Hvornår mistede du endlig din kone?" Hun spurgte roligt og åbnede øjnene så hun kunne se på ham. Hun løftede roligt hovedet og havde sine hænder på hans skulder, der hendes hovede lige havde været.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 03:42

//skal til aftensmad og kommer igen om en 45 minuttes tid//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 03:44

//Okay, jeg ved ikke hvornår jeg kommer igen, skal til kort efter jeg har spist x.x//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 05:10

"det ca 200 år siden og jeg ikke helt kommet mig over det i nu men den ene vej der hjalp en smule var og drikke og der efter forsvandt verden for mig som den havde gjord før jeg havde mødt hende" sagde han mens han kiggede på hende "men nu er jeg her og jeg leder lidt efter en ny ene som jeg kan finde vej ind hos" sagde han kort efter mens hans blik var hen på den anden enden af gyde da han ikke kiggede for længe af gangen på folk..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 07:43

Hun klukkede kort og smilte af ham. Hun slap ham roligt og klappede ham på skulderen. "Held og lykke med det" Hun smilte drillende til ham og så i samme retning som ham kort, ser så på ham igen "Hvad kigger du efter?" Hun spurgte og lagde hovedet lidt på skå da hun så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 20:44

"tak og ikke det store" sagde han mens han kiggede tilbage på hende "jeg har det bare med ikke og stirre hvis jeg kan lad være med det" sagde han kort efter "for mange ser det som uhøfligt hvis man kigger for længe på dem af gangen" slutte han mens han trak vejet og det var helt roligt selv om han ikke tænkte så meget over det så var det rart ikke og være alene da han ikke helt var det og være alene nu hvor han boede i den her by, og dov livet var meget ensomt når man havde gået rundt for sig selv alene i 200 års tid så derfor var han glad for allle som han havde mødt her i byen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 21:35

Karina smilte roligt itl ham "Jeg ser det ikke som noget uhøtligt, jeg erligeglad med om nogen kigger på mig" Hun talte med et smil og så på ham og havde hovedet lidt på skrå. Hun viste ikke helt hvad hun skulle sige eller gøre, så hun gik roligt hen til ham og så ham roligt i øjnene og stod ikke ret langt fra ham. Vis han ville kunne han nå hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 23:46

"tja hmm det kan være det kommet af at jeg har holdt rollen som menneske i 3000 år og derfor ser jeg det som en uhøflig ting" sagde han mens han kiggede på hende med et lille smile og han trak vejet før han ikke sagde mere da ikke kun kom på mere i øjeblikke og han blikkede igen med de røde øjne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Icon_minitimeOns 25 Maj 2011, 00:11

Hun smilte roligt op til ham og stilte sig provokerende tæt på ham "Det har jeg ikke, jeg har ikke gemt mig som menneske, jeg har vist mig og dræbt dem der ikke kunne holde tæt" Hun smilte roligt og så op på ham. Hun rørte ham ikke selvom det var ved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Icon_minitimeOns 25 Maj 2011, 23:34

"hmm det nu heller ikke så sjovt og leget menneske helt tiden men jeg skal jo når jeg er ude og rejse og sådan ting" sagde han mens han kiggede på hende med et roligt blik "så man lære vel og live med det" sagde han kort efter mens han bed i underlæben og selv var lidt på tænkerne for hvordan han havde kun hold den rolle så længe uden at blive opdaget eller han havde være opdaget en gang men det var os det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Icon_minitimeTors 26 Maj 2011, 07:13

Hun klukkede lidt af ham og så ham i øjnene. Hun stod stadig tæt på ham, men rørte ham ikke. Hun ville se hvor meget hun kunne provokere ham. Hun prøvede altid grænser af ved dæmoner og andre væsender hun kunne lide af personlighed, men ville vide hvor langt hun kunne gå med.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tabt sjæl i skovens mørke -karina
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Skovens dystre mørke
» Skovens mørke indre - (Ray)
» I skovens mulm og mørke....
» Mørke tanker, Mørke mennesker, Mørke... //Arabell//
» En nat, tabt i støjen. <Cherlyn>

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: