Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En tabt sjæl i skovens mørke -karina

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 04:19

Hun vendte sig roligt omog smilte roligt til ham "Okay, hvorfor var det ikke nok med en lejlighed?" Hun spurgte roligt og blidt, hun vendte sig om og gik roligt med stien igen og lyttede roligt til hans fodspor og hans stemme der fortalte, den var dragende og hun viste ikke hvordan hun skulle holde sig fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 04:23

"tja jeg skulle bruge et par lydtæt vægge da jeg laver musik og så en lejelighed ikke nok mere" sagde han mens han kiggede på hende "men en villa i mine øjne er ikke så dyr og købe da jeg tjener nok" sagde han mens han kiggede ned i et øjeblik, han trak vejet stille uden en lyd mens han gik videre bag hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 05:45

"Laver du mosik? Det havde jeg ikke troet" Hun vendte sig halt om og smilte roligt til ham og gik roligt videre "Sulten?" Hun spurgte uden at vende sig mod ham og gik stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 05:50

"jeg ser måske ikke ud som en type?" sagde han kort selv om det var hvad han var og sådan ville det altid være da han havde fundet veje tilbage livet efter det der var sket med hans kone, "en smule" sagde han mens han kiggede på hende da hans øjne havde taget en meget røde farve på grunde af sulten der var i ham og man kun os kort høre det på hans mave da den lave en høj lyde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 06:06

Karina grinte kort og stoppede med at gå og vendte sig om "Var det din mave?" Hun spurgte med at smil på læben, men blev så alvorlig igen "Hvad sker der endlig når du spiser ens sjæl?" Hun spurgte helt relevant og så ham dybt i øjnene og holdte blikke fastlåst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 06:12

"ja det var maven og hvad der sker lad bare sige personer mister livet og tør ind under vejes" sagde han mens han kiggede på hende "men eller kan jeg ikke siger så meget mere ud over at de sjæl som jeg tager ikke kan kom i himlen eller helvede" sluttede han enlig ikke havde gjord den stor tanke om det før nu..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 06:26

Hun måbede lidt og sank en klumb "Jeg havde overvejet at give noget af min, men jeg viste ikke lige det fungerede sådan"Hun så dog roligt på ham alligevel. Hun fandt roligt smilet og den glade maske igen og smilte roligt og overvejet til ham. "Jeg skal bare have lidt blod, jeg behøver ikke dræbe, men det er selvfølgelig ret sjovt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 06:53

"jeg sådan set ligglad med hvad jeg gør med menneske" sagde Luciefar mens han kiggede på hende "for mig er de bare i veje og ikke til nogle som helst bruge" sagde han lidt efter og sådan havde han altid haft det med menneske men det kom nok os af at han havde være alene i meget lang tid, han havde ingen følser tilbage over for dem da de kun se så meget i ham som at han ikke kun se det stor i dem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 06:58

Hun smilte roligt til ham "Det tager du fejl, mennesker kan bruges til noget. De smager godt" Hun slikkede sig kort om munden og så ham stadig i øjnene og smilte roligt. "Hvad havde du endlig tængt dig vi skulle?" Hun spurgte roligt og fik et lidt spørgende blik i sine øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 07:09

Han komme med en latter "ja okay det hvad de dur til" sagde han mens han kiggede på hende "min tanke var enligt af jeg skulle jage da jeg ikke har spist i to uger" sagde han kort efter som svar, han bed sig i læben men ikke så hårdt af der kom blod frem som han til tider kun finde på..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 07:12

"Det er helt okay, må jeg få blodet vis jeg hjælper?" Hun følte sig som en lille pige der spurgte en om slik. Hun smilte roligt til ham og blev så roligt alvorlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 07:18

"gerne hvis det er" sagde han mens han kiggede på hende og han kun se byen ikke så lang frem "så det bare og finde en som ikke kan gør modstand men skulle nu nok være let når vi nu er to" sagde han lidt efter og et lille ondt smile kom frem på hans læber mens han blikkede med øjne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 07:29

Hun blinkede roligt tilbage og kom ind i den rolle hun havde på når hun jagede. Hun havde et lumsk blik og smil, det samme som vis hun ville lokke noget til sex.Hun tog roligt fat i sit samlede hår og tog elastikken ud af det og rystede på hovedet sp det lagde sig på hendes bare skuldre. "Skal vi gå?" HUn så ham i øjnene og lagde sin hånd i loften så han kunne tage den og vise vej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 07:55

"ja da" sagde han roligt mens han gik forbi hende og hen mod lyst fra byen da der ikke var andre steder hvor han ville kun finde en da man ikke kun tag sjælen fra dyr i skoven eller havde han gjord det før længest, han gik i et roligt tempo selv om det var hurtige i forhold til hvad mennesker kun men for en dæmon var det ikke et problem med og holde den fart som de gik i..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 08:02

Karina fulgte roligt med ham og gik i samme tempu som ham. Hun holdte roligt sin kjole oppe og registrede hvad der skate rund om ved at kunne mærke vibrationer i hjoren. Hun smilte for første gang i lang tid rigtigt og følte det også rigtigt. Hun nåede roligt op på siden af ham og så i den retnuíng han gjore.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 23:38

Hans blikke var stadig frem for ham mens de gik og han var helt stille som om han var i en anden verden, de kom frem til byen og nu var hans tanke kort på hvad det varfor en sjæl han nu havd lyst til. Han lukkede kort øjne og fik et billede af hvad det var for en type menneske han ville jage den nat da han ikke altid tog de sammen sjæl men skiftede rundt med dem der var rig og dem som ikke var..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj 2011, 23:47

Karina kunne mærke han nærmest var i en anden verden, og det var det samme med hende. Hun fulgte roligt efter ham og kunne nu rigtig mærke hvor sulten hun endlig var. Hun gik som en fin dame, bare uden skoene og lod nærmest ikke selv mærke til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 01:45

Luciefar kiggede ned af gaden og han fik øje på en som der måske var en mulighed i, han kiggede i lidt tid det var en hjemløs og de var tit nemme og tag da ingen ville husk at de var der. Han overvejede det og gør det så bare det han var født til af natur af være en dræber, han gik hurtige gemmen gaden om en vampyr der ikke ville tøve når det kom til blod..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 02:34

Karina stod roligt da han angreb. Han var højere end hende, så han spiste først. Hun smilte roligt af ham og fulgte med i hans teknik. Hun havde ikke rigtig jaget med en før, så hun lurede lidt teknik af en der sikkert havde gjort det mange gange. Hun gik roligt efter ham, men aldrig helt tæt på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 02:42

han fik manden til og fald til jorden som havde han var en løve der var hoppet på en zebra, manden lave et halvt skrige over chokket som Luciefar havde givet ham og han begyndet med det sammen og kæmp i mod selv om det ikke ville kun gør det stor mod tog dæmoner da de var meget stærkere end mennesker..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 02:53

Karina smilte beundrende og gik lidt tættere på, hun lod ham om drabet og så bare med sultne øjne på den kæmpende mand. Hun kunne lugte og nærmest smage hans blod nu. Hun glædede sig til at drikke hans blod, hun kunne næsten ikke holde sig tilbage. Men hun viste hun ville få problemer vis hun tog et bytte fra en dæmon der var ældre, og dermed også stærkere og højere i hiakiet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 03:04

Luciefar tog så bare fat om mandens hals og hold ham i et grab hvor han ikke kun slippe fri, han kyssede ham der efter på munden og kun der fra smag og mærke hvordan mandens sjæl langsomt forsvandt over over i Luciefar, hans røde røde øjne begyndet langsomt og miste den lysene røde farve de havde mens hans sult langsomt blev stillet efterhånden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 03:16

Karina smilte roligt og så på Luciafar med et beundrende blik. Hun satte sig ned ved siden af ham og så sultent på manden. Hun kunne se hvordan sjælen forladte mandens krop og hvordan Luciefar´s øjne blev matte, eller gjore de? De var ivertfal ikke så røde mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 03:27

Manden var tom på kort tid og han kiggede på hende "han er din" sagde han roligt mens han kom helt op og så da de sad ned på jorden efter det er lige var sket, han smilede nu hvor han havde mere ro i kroppen og hans mave gave ikke flere lyd fra sig da han så mæt som man nu kun være, han trak vejet stille mens hans kiggede sig om for og se om de var nogle som havde set dem gør det de nu gjord..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 03:36

Karina trak manden over til sig og tog sin ene fingernejl og prikkede til i mandens pulsåre i halsen og bed så huldet blev stører og drak roligt blodet der kom ud. hun lukkede øjnene og nød smagen af blod, og mæthestfornemmelsen der roligt kom. Hun tømte ham hurtigt og slap hans hals med bidet roligt og så roligt på Luciefar "Hvad skal vi gøre ved det tomme lig? Jeg plejer ikke spise i byen" Hun holdte manden om halsen og rejste sig roligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tabt sjæl i skovens mørke -karina
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Skovens dystre mørke
» Skovens mørke indre - (Ray)
» I skovens mulm og mørke....
» Mørke tanker, Mørke mennesker, Mørke... //Arabell//
» En nat, tabt i støjen. <Cherlyn>

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: