Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En tabt sjæl i skovens mørke -karina

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 03:40

Luciefar gik i den ene lomme og han fandt stille en lighter "ved du hvad vi gemmer ham i gyde og sætter der efter ild til resten" sagde han mens han kiggede på hende, men ha kom ikke længer med tanken før smerte kom gemmen ham og han et eller der meget om et skrige halv piv før han gik kort ned i hug "pokkers sygdom" sagde han bare mens han prøvede og slap af i kroppen selv om det ikke hjalp det stor..

//logger til kl ca 19 da jeg skal spise ses der efter//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 03:47

Karina slap liget og gik hen til ham og hjalp ham med at blive oppe "Vilke sygdom?" Hun spurgte uroligt og så også uroligt på ham. Hun holdte lidt om ham og viste ikke rigtig hvad hun ellers skulle gøre

//Det er okay, jeg logger også lidt der, jeg kommer også igen xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 04:46

"det var en deres var til på den til hvor jeg blev født altså år 1111 før kr og den er avet i min familie da min mor havde det" sagde han "den gør sådan at blodet i kroppen langsomt blive til krystaller og hvis man er mennesker liver man højst to uger til en måned men er man dæmon kan man live med den ca i 10.000 år før den tager livet hele af en" sagde han kort efter mens han bed sig i læben for tag smerten der var i hele kroppen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 05:32

Karina holdte ham roligt oppe og hjalp ham "Den er jo forfærdelig" Hun viskede det og krammede ham nærmest for atholde hamoppe. Hun viste ikke hvad hun kunne gøre, om hun kunne hjælpe? Da hun kunne læse tanker ved berøring, kunne hun også føle hans smerte. Hun stønnede og hjalp ham roligt ned at side. Hun satte sig ned ved siden af ham, men havde stadig en arm under ham "Jeg kan føle din smerte" Hun stønnede kort, for hun havde aldrig følt sådan en smerte før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 07:51

"kan du" han lavede stor øjne i et øjeblik og smerten var væk så hurtige som den var kommet, han gøs kort over det "gide jeg ikke havde være et offer men det kom fra min mor før hun fik mig og det var os en del der var med til og dræbe hende da hun født mig" sagde han lidt efter mens han lukkede øjne kort og fik et gammelt billede af en af dem der var blev til krystal for øjne af ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 08:08

Karina så roligt på ham og så også det billede han så og smilte roligt da hans smerter var væk "Jeg kan læse tanker ved berøring" Hun så roligt på ham og slap ham roligt igen og satte sig foran ham på knæene og foldede kjolen op så den ikke blev beskidt. Hun såroligt på ham og smilte blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 20:33

"jeg ser" sagde Luciefar mens han kiggede på hende "din evne er en anden end mig" sagde han lidt efter mens han kom op og stå igen, han rystede kort mens stoppede så kort efter før han igen tog sig sammen "men jeg må vel bare live med at krystal torne er i mit blod" sagde han selv om han ikke brød sig om tanken om at skulle end op med og blive til ren krystal en eller anden dag når han kom der til..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Maj 2011, 21:07

Karina så roligt op på ham og smilte medlidende "Hvilke evne har De da" Hun spurgte roligt og brugte med vilje den fornemme måde at tiltale en højerangerende på. Hun sad roligt på sine knæer og så nysgerigt op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 03:00

"jeg kan lave små portaler der sender mig hvor hen jeg vil når jeg ønsker det" sagde han mens han kiggede på hende "men jeg bruger kun den evne hvis der farligt et eller anden sted eller hvis jeg skal slip væk med livet" sagde han lidt efter mens han stadig så på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 03:46

Hun smilte roligt tilbage til ham, og havde stadig blod om munden "Det kan jeg godt forstå" Hun så ham roligt i øjnene og rejste sig så roligt og rattede lidt på kjolen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 04:59

"tja den kan ikke bruges til så meget anden end hvis jeg skal på ferie så det da nemt og kom jorden rundt" sagde han med et lille smile "men nu jeg mest til det med og tag flyet da jeg gerne vil være sikker på at alt min kunst kom frem sikkert til det land hvor det skal være udstille" sagde han kort men han kiggede op i luften og der efter tog sig et gæt på hvad kl var..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 06:49

Karina så lidt sørgende på ham "Kunst? Er du konstner?" Hun smilte roligt til ham og lagde hovedet lidt på strå. Hun kunne mærke noget af sit hår klistrede til halsen og hun samlede det hurtigt og tog om på ryggen, uden at flytte blikket fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 07:33

han nikkede som svar "ja og jeg rejser tit gratis sammen med alt den kunst når den skal rundt i verden fordi der plads på transport flyet" sagde han mens han kiggede på hende "og så bi jobber jeg os som sanger" sagde han kort efter mens han lukkede øjne i et øjeblik og på bar åben igen efter kort tid..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 07:42

Hun måbede lidt og rystede kort på hovedet, hun kunne ikke helt fatte det " Jeg, hvad? Jeg kan ikke fatte det. Jeg har ikke engang et job..." Hun så stadig lidt måbende på ham og smilte så stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 07:55

"ikke det" sagde han kort "har du en ting du god til" sagde han lidt efter mens han kiggede på hende "for det kan man altid komme langt med" sluttede han da han selv havde bruge de evner han selv var godt til for få begge de job han havde nu til dags og det var os grunde til at han havde for mange penge som han ikke havde gjort bruge af i nu..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 07:59

"Jeg ved det ikke endnu, jeg har ikke prøvet så meget som dig, jeg er 19" Hun smilte roligt til ham og lagde hovedet lidt på skrå "Jeg har arbejdet på en bar, men det drev mig til vanvid vær gang jeg rørte ved en kunne jeg læse dens tanker, og de var ikke ligefrem goe at høre for det meste" Hun himlede med øjnene og vendte sig om mod liget. Hun gik roligt hen til det og tog det i håret og slæbte ind i den nærmeste gyde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 08:06

"okay" sagde han roligt mens han kiggede på hende og hangik så med, han havde stadig lighterne i den ene hånd og da de var kommet ud af syne sat han stille ild til manden uden og sige en lyd, der kom den duften af menneske kød som der var ild i han kun altid hus den duft da london gik op i flammer i 1664eller hvornår et nu var det var sket, han kun ikke helt husk det men det var der et sted hvor stor set hele london blive drabet i flammen og fra varmen da der var meget varme den nat det sket..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 08:15

Karina så roligt på flammerne og så så roligt på Luciefar og smilte blidt hun gik hen og lagde sit hovede på hans skulder og så på den brandene mand, og hørte roligthvad han tængte på, men komenterede det ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 08:43

Luciefar kiggede på flammen og han var helt stille selv i hans tanker var han gået over til og være stille i lidt tid "det minder om den store ilden i london for længe siden" sagde han roligt mens han kiggede på hende og havde ingen ting i mod den måde hun stog på da han var van til det på en eller anden måde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 17:33

"Hmmmm" Hun så roligt på flammerne og lænede bare roligt hendes hovede på hans skulder. Hun kunne godt se hvad han mente med det med London. Hun havde bare ikkerigtig tængt på det før nu. Hun nød den brandte lugt af menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeLør 21 Maj 2011, 08:43

"har du nogensinde har ondt af og dræbe?" sagde han for han havde ikke haft mødt mange dæmon som lod deres følelser komme i veje for og dræbe da de ikke var sådan af natur da de jo var koldblodig dræber ikke komme så meget op i den ting for det var der ikke en grunde til for dem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeLør 21 Maj 2011, 18:14

"Da jeg var yngre havde jeg venner, da jeg så fandt ud af hvorfor jeg havde en trang til blod hele tiden dræbte jeg dem, dem havde jeg det lidt svært med, og de folk jeg kendte,men de smagte godt alle sammen" Hun smilte roligt og så på den snart færdigbrændte mand. "Jeg havde svært ved at dræbe folk jeg kendte i starten, men der vennede jeg mig til. Efter jeg er flyttet til omkring 10 byer i mit liv. Jeg har først fundet de her byer for nyligt. " Hun klukkedelidt og så så roligt op på ham. "Hva med dig? Har du nogensinde haft svært ved at dræbe nogen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 05:35

"jeg har ikke selv den der styr mig selv som ung nej der var det mit anden jeg men jeg haft det skidt hvis det var familie" sagde han mens han kiggede på hende "godt nok var det ikke mig der tog livet af min kone men jeg var lige ved siden af da det sket" sagde han kort efter "så der efter har jeg altid haft et problem med det af en eller anden grunde" sluttede han mens han var tavs der efter da han ikke kun husk mere om hvor han havde haft svært ved det i livet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 02:09

Karina smilte roligt og så op på ham med medlidenhed i øjnene. Hun viste ikke rigtig hvad hun skulle svare på det han sagde. Hun stod stadig tæt på ham, men så roligt op på ham "Jeg har dræbt det meste af min familie" Hun så på ham med et udtryksløst ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 02:17

"hmm jeg tog livet af det halv af den og den anden blive taget af den samme sygdom som jeg selv lider af" sagde han mens han kiggede på hende med et anden blik og han var stille da han ikke ville sige mere, han blikkede kort mens han bed sig i inderlæbe og han havde ikke mere på hjerte i den tid der gik mens han var stille..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En tabt sjæl i skovens mørke -karina   En tabt sjæl i skovens mørke -karina - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tabt sjæl i skovens mørke -karina
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Skovens dystre mørke
» Skovens mørke indre - (Ray)
» I skovens mulm og mørke....
» Mørke tanker, Mørke mennesker, Mørke... //Arabell//
» En nat, tabt i støjen. <Cherlyn>

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: