Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 kold dag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:54

Yo lo lidt mens han forsatte med at gå
"du kan jo slå dem ihjel med den ene hånd på ryggen" hviskede han
mens han prøvede at få sin dæmon instinkt væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:56

Hayley nikkede "Ja, men jeg ville ikke kunne gører det, jeg ville ikke værer et monster" sagde hun stillet
og kiggede ned i jordern og fik et sug i maven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:58

Yo så ned på hende med sine gule øjne
"men jeg er et moster, så jeg har intet imod det" hviskede han
mens han prøvede at lade være med at brumme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 10:03

"Men Yo du har også en god ting inde i dig, og den kan jeg mærke" hun sukkede dybt
"Dean og jeg har været to meget slemme monster men jeg lever ikke det liv mere " sagde hun stillet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 10:08

Yo rystede på hovedet, han tog sit hoved mod hende
"fortæl mig når du finder ud af hvad det er" hviskede han
og lukkede sine øjne i, men åbnede den lidt efter og så på hende med sine nu grønne øjne
*synd at her er så mange* tænkte han
mens han stadig holde øje med drengene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 10:13

"Dean gode ting er du hjælper og du er venlig" sagde hun stillet og bed sig kort i læben
"Kan vi ikke gå et andet sted hen" spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 10:22

Yo rystede på hovedet
"jeg hjælper dig kun for du er Dean's ven" hviskede han
og nikkede derefter
"hvis du har lyst" hviskede han igen
og brummede stadig lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 10:24

Hayley lagde godt mærke til hans brummen men sagde ikke noget til den
"Ja, men det er stadig og værer venlig, og jeg er sikker på at Dean, ikke er din eneste ven"sagde hun stillet
"Tak" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 10:31

"venner" lo han
og rystede på hovedet, mens han gik videre
"de kender ikke, den Yo som er denne krop, dæmon Yo" hviskede han
mens han stadig brummede
"jeg undgår at lade andre se ham"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 10:35

"Jamen Yo vi er hvad vi er, hvorfor ikke bare værer os selv" hun bed sig lidt i læben og nogle af drengen fulgte eftet dem, men Hayley ladet være med og sige noget til Yo, da hun allrede havde lagt mærke til det, *,mmh, så er der nok en lille pige der skal med hjemme i far mands seng* tnkte en af drengene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 10:54

"for det er ikke godt at være mig" hviskede han
og vende sig hurtigt om når han hørte tanken, han brummede alt hvad han kunne. hans krop blev helt stiv i det, og han kunne næsten ikke holde sine dæmon instinkter tilbage
"smut" brummede han hen imod dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 10:56

Hayley stivnede i det han stivnede "Kom" hun mærkede han snart ikke kunne holde sig tilbage
hun begyndte og hive lidt i ham, drengen nikkede og begyndte stillet og gå den anden vej
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 10:59

Yo begynde at gispe efter vejret, han blev bare stående og så efter dem. inden han vende sig om og gik med hende, uden at sige nået. han prøvede bare at slappe af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 11:01

Hayley sukkede dybt og havde stadig en arm om ham og begyndte og nusse ham lidt
på ryggen for at få ham til og slappe lidt af, hun bed sig lidt i læben og sagde ikke noget, men efter noget tid slap hun læben og åbnede munden men lukkede den igen, da hun ikke vidste hvad hun skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 11:03

Yo slappe lidt efter lidt af
"tror ikke de følger efter os mere" hviskede han
og så på hende med sine venlige lysegrønne øjne, han prøvede at smile men kunne ikke. da han var lidt flov over sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 11:06

Hun trak på skulderne og smilede svagt til ham "Det tror jeg heller ikke" hun fugtede sin underlæbe
"Men tak" sagde hun venligt og nussede ham vider "Det kunne værer fedt og gå i byen med dig Dean og Marcus, så er man da i sikkerhed" sagde hun for at opmuter ham og smilede så sit søde, glade og venlige lille smil


//Sorry skal logge af, i see you ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 11:13

Yo så hen på hende og smilte lidt, han rystede stille på hovedet
"så ville jeg passe på Dean, eller komme ud i problemer af der bare er nogen der kigger på ham" hviskede han
og rødmede lidt, han viste godt at han var lidt overbeskydende når der galt Dean. men han kunne ikke lade være, da han jo betød så meget for ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 21:36

Hayley bed sig kort i læben "Men Dean, ville nå og stoppe dig inden du kom ud i problemer"
hun sukkede dybt "Det er han god til" sagde hun stillet og kiggede kort rundt men så hurtigt på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 02:39

Yo nikkede stille
"ja måske, men nogle gange er jeg for hurtig.." fortalte han
mens han strøj en hånd igennem sit hår, og husker den første dag de mødte hinanden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 04:13

Haylry nikkede og smilede svagt, imens han tænkede på ham og Dean
tænkte hun på Marcus og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 07:30

Yo så bare på hende og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 12:10

Hayley smilede tilbage og kiggede lidt rundt og bed sig svagt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 12:14

"Marcus lyder som en flink fyr" sagde han
og tænkte sig lidt om, mens han næsten dansede når han gik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 12:24

Hayley smilede og kiggede på ham "Det er han også " sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 12:26

Yo nikkede og smilte lidt
"det er nok rigtigt nok, har han også bare at være" drillede han
og begynde at slå ud i luften
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kold dag - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kold dag
Tilbage til toppen 
Side 5 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Kold nat - Ray.
» En kold gå tur
» Kold kirkegård //Ray//
» En kold vinteraften
» Kold aften

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Markeds pladsen-
Gå til: