Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 kold dag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 04:52

Hayley smilede og kiggede lidt ned "For mig er det godt" hun bed sig svagt i læben
og slap den lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 05:01

Yo nikkede og smilte lidt
"det er jo altid nået" sagde han
og rejste sig op, og tog sine hænder ned i sine lommer. mens han tænkte sig lidt om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 05:12

Hayley smilede til ham, og bed sig i læben da han rejste sig,
hun rejste sig selv op og kiggede ned da Yo's højde minde hende om Dean
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 05:15

Yo så ned på hende og smilte lidt
"synd for dig" hviskede han
og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 05:16

Hayley kiggede underne på ham
"Hvad er syndt for mig" spugerte hun forvirret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 05:22

"at du er så lille" sagde han
lidt for højt, og lo der efter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 05:29

Hayley skubbede blidt til ham, og kiggede rundt men kunne ikke lade være med og smile
"Hvor du sød var" sagde hun med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 05:34

Yo lo lidt af hende
"jeg er ikke sød, kun nogle gange" mumlede han
og tænkte sig lidt om, mens han så sig omkring
"hvad skal vi lave ?" spurgte han
om lidt efter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 05:36

Hayley smilede og trak kort på skulderne
"Det du vil lave" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 06:14

Yo trak på skulderne
"jeg ved jo ikke hvad jeg vil lave" sagde han
og tænkte sig lidt om, mens han bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 08:05

Hayley trak på skulderne og bed sig også i læben hun kørte en hånd igemmen håret
og tænkte lidt og slap kort læben og sagde "Jeg ved det heller" hun bed i den igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 08:10

Yo tænkte sig lidt om mens han gik rundt, han havde en hurtigt bevægelse. og lag en arm om livet på hende, han begynde så at gå mens han bed hende efter sig. han satte hende af ved et af bordene, han satte et salg skilt omkring hendes hals
"kom og køb kom og køb" råbte han
et par gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 08:13

Hayley tog skillte og kastede det væk,hun rejste sig og kiggede underne på ham
"Hvad fanden har du gang i" spugerte hun surt, og løftede det ene øjenbryn "Jeg er ikke til salg"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 08:27

Yo lag sit hoved på skrå og rystede på hovedet, han lag sine hænder ned i sine lommer
"det var for sjov" brummede han
og begyndte at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 08:29

Der kom en flok drenge der hen og Hayley løb hurtigt hen til Yo
"Lig din arme om mig, hurtigt" sagde hun så det kun var ham der kunne hører det
og drengene kom tætter på dem,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 08:36

Yo så overrasket på hende, han rystede på hovedet. og skulle til at gå igen, men valgte at hjælpe hende. han lag stille sine arme om hende, mens han bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 08:48

Hayley bed sig hårdt i læben og lagde armene om ham, drengen fik øje på hvor høj Yo var, og valgt derfor
og gå, hayley sukkede af lettelse og gav ham et hurtigt bjørne kram "Tak" sagde hun stillet og bed sig igen i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 08:52

Yo så ned på hende og slap hende hurtigt
"hrmm" mumlede han
og begynde at gå igen, uden at vende blikket mod hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:00

Hayley trak bar epå skulderne og gik den anden vej, hun kunne ikke lide hun skulle fordi drengen men hun blev nød til det, da hun kom tætter på dem begyndte de og pifte *Hvor Dean* tænkte hun og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:08

Yo så hen mod Heyley og derefter hen mod drengene, han gik hurtigt hen mod Heyley og lag en arm om livet på hende
"Dean er her ikke" hviskede han
og så ondt mod drengene, han begynde stille at gå med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:21

"Hvordan" Hayley rystede let på hovedet og bed sig i læben
men gik med ham, "Du kan læse tænker" sagde hun med et skævt smil men det forsvant hurtigt da drengene stirrede på dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:26

Yo nikkede bare uden at fjerne blikket fra drengene, han lod sin dæmon instinkt tage over. så hans øjne blev gule, han brummede let af dem. og lag en tætter arm omkring hende
"hvem er de ?" hviskede han
uden at se ned på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:29

Hayley lagde en arm om ham "Jeg ved det ikke Dean har passet på mig engang før da de var der, de er totalt syge i skrugen, de kastede flasker efter mig og Dean sidste gang" hayley fik helt ondt i maven og stramte grebet om ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:38

Yo nikkede og så bare efter dem
"du skal ikke være bange" hviskede han
og bed sine tænder hårdt sammen, for ikke at flippe ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitimeOns 23 Dec 2009, 09:44

Hayley nikkede og sank en klumb hun kiggede ned i jordern og bed sig hårdt i læben
"Jeg er vist en meget bange person" sagde hun trist og gav ham et blidt klem
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kold dag - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kold dag
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Kold nat - Ray.
» En kold gå tur
» Kold kirkegård //Ray//
» En kold vinteraften
» Kold aften

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Markeds pladsen-
Gå til: