Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 kold dag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 12:26

Hayley grinede lidt af ham "Ja" sagde hu med et sjovt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 12:30

Yo lo lidt af dem, og begynde at danse rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeTors 24 Dec 2009, 21:23

Hayley grinede og begyndte også at danse rundt imens hun grinede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 00:16

Yo viste ikke hvad der gik af sig, men kunne ikke stoppe med at danse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 00:22

Hayley stoppede med og danse da der kom nogle gammle mennesker gårende hun kiggede op på Yo
og smilede genert til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 00:32

Yo så ikke på menneskerne, han dansede bare videre. og lignede et stort fjols
"man skal ikke stoppe bare for at der kommer nogen" sagde han
og dansede bare videre, mens han nød at være fri
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 00:39

Hayley smilede genert vider, og kiggede lidt ned og lignede en der ikke ville kendes ved Yo
men da menneskerne var væk, dansede hun fjollet vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 00:46

Yo så på hende og rystede på hovedet
"syntes du jeg er pinlig ?" spurgte han hurtigt om
selv om han var ligeglad, han dansede hurtigt videre. mens han var ligeglad med, om der kom nogle folk eller ikke. han stoppede hurtigt med at danse lidt efter, og så efter en folk piger
"dem" hviskede han
mest til sig selv, og mærkede at han blev stiv i hele krop'en. han begynde lidt efter at gå over mod dem, mens han øjne blev gule
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 01:01

Hayley stoppede med og danse og så hen på pigerne og fik lige skimted hans øjne, "Woow woow" sagde hun og tog hurtigt fat i ham, og hev ham tilbage til hende, "Hvad er der med dem, " sagde hun og holdte godt fat i ham "Hey, rolig" sagde hun og så ham i øjnene..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 01:11

Yo vende stille sit blik mod hende
"jeg lovede mig selv at slå dem ihjel" mumlede han
mens han bare gik videre, selv om han ikke kom nogle steder hen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 02:05

"Men Yo det kan du ikke lige her" hun hev i ham, for hun havde taget fat i hans arm
"Yo, stop der er ingen grund til de skal dø, kom nu, lad os nu gå" sagde hun stillet og bedene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 03:14

Yo brummede bare og gik lidt med hende, men fjernede ikke blikket fra dem
"jov, jeg lovede mig selv at de skulle dø.. de rø.. rørte Dean.. tillader jeg ikke" mumlede han
og gik bare med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 03:23

Hayley troede noget andet da han sagde rørte Dean, Hayley stoppede stift op og stirrede på Yo
"Hvad gjorder de" sagde hun surt, hun havde ikke set Dean længe og lige nu trorede hun han var død
hendes øjne blev fra de smukke grønne øjne til to næsten hvide øjne, alle hendes muskler blev spændte og hun bed tænderne hårdt sammen..


http://static.squidoo.com/resize/squidoo_images/-1/lens1834232_vampire-eyes.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 03:29

Yo så på hende og rystede på hovedet
"der er ikke sket ham nået, de dansede bare med ham.. derfor skal de dø, jeg fik ikke lov til det når jeg var sammen med Dean.. men har ikke tænkt mig at give op" sagde han
og så stadig bare efter pigerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 03:39

Hayley blev hurtigt rolig og hendes øjne blev hurtigt hendes egne grønne øjne
hun kiggede ned i jordern og op på ham ign, "Okay,lad os gå" sagde hun hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 09:19

Yo brummede lidt
"bare lad mig flå dem lidt" brummede han
uden at vende blikket fra dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 09:38

Hun rystede på hovedet "Nej, Yo han vil give mig skylden for jeg ikke havde stoppet dig, og jeg gider ikke og skændes med ham igen" hun sukkede dybt og hev ham med langs fortovet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 09:59

Yo rystede på hovedet
"det han ikke ved, har vi ikke ondt af" brummede han
og prøvede at for at komme fri, selv om hun var stærkere end ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 10:05

Hayley hev fat i ham og bankede ham blidt op af et træ og lagde sine hnder på hans brýst og holdte ham så
han ikke kunne komme fri "Så stopper du, Dean finder hurtigt ud af det, alle de gang jeg har været på The Reggie clib har det været der, og når Dean elsker og feste, tror jeg godt han ved hvad der er sket, og jeg er pisse dårlig til og lyve" sagde hun roligt men alvorligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 10:11

Yo så ned på hende og syntes det var lidt pinligt, at hun var så meget mindre end ham. også var hun stærkere, han nikkede stille selv om han ikke havde lyst
"okay, så gør jeg det en anden dag" brummede han
og vente hurtigt sit blik mod pigerne igen
*jeg skal nok få jer* tænkte han
mens øjne var onde, og tænkte kun på at flå dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 10:14

Hayley kiggede kort på ham og fulgte hans blik
men kiggede hurtigt på ham igen "Stop med og brumme af mig" sagde hun irrertert,
og rystede kort på hovedet, hun holdte stadig fat i ham så han ikke kunne rykke sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 10:17

Yo tog en dyb indånding, han vende stille sit blik mod hende
"jeg kan ikke lade være, når jeg er i mit dæmon ting ting" brummede han
selv om han prøvede at lade være
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 10:21

Hayley sukkede og kiggede rundt på hans bryst men så hurtigt op på ham igen
"Det er også iorden, men i det mindste prøver du" sagde hun stillet og bed sig kort i læben men slap den hurtigt
Hayley tænkte lidt "Når skal vi gå vider" sagde hun stillet og fjernede sig lidt fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 12:24

Yo nikkede stille, selv om han holde øje med pigerne
"det må vi heller, hvis du ikke vil stå sådan her tils de går" hviskede han
mens han stadig kom lidt brum ud af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 12:52

"Vil du da gerne stå sådan her indtil de er væk" spugerte hun og kiggede på op på ham, og kiggede lidt efter ud på pigerne, som kiggede meget på Yo og hende, hun bed sig lidt i læben men tog så blikket fra dem og kiggede op på Yo
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kold dag - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kold dag   kold dag - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kold dag
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Kold nat - Ray.
» En kold gå tur
» Kold kirkegård //Ray//
» En kold vinteraften
» Kold aften

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Markeds pladsen-
Gå til: