Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ikke igeeen... - Alucard

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ikke igeeen... - Alucard   - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke igeeen... - Alucard    Ikke igeeen... - Alucard   - Page 2 Icon_minitimeLør 23 Jul 2011, 04:57

"det heller ikke helt hvad jeg siger men" hun stoppede op mens hun stadig havde fat i ham "jeg tror heller selv at jeg høre til her" sagde hun kort og hun blinket en gang med de røde øjne før hun før skubbet albuen så hård som hun nu kun ind i ham da hun ikke havde andre måde og kom med et forsvar..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke igeeen... - Alucard   - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke igeeen... - Alucard    Ikke igeeen... - Alucard   - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Jul 2011, 21:00

Tristan fik en hård albue lige i maven og lavede en forpint grimasse da alt luften blev slået ud af ham og han måtte synke i knæ imens han genvandt fatningen. "hvorfor...er du...her så stadig?" pustede han og tog sig med sin frie arm til brystkassen, han havde nogenlunde fået vejret igen da han slyngede rundt på jorden for at prøve at feje benene væk under hende.
Tilbage til toppen Go down
 
Ikke igeeen... - Alucard
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Tid til sig selv (alucard)
» En ny udfordring? :: Alucard
» På Caféen - Alucard
» Another night //Alucard//
» lykkelig gå tur //Alucard//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: