Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 11:43

Alias var stoppet med at trække vejret så hans åndedrat ikke ville afsløre ham, hans bevægelser var ligeledes lydløse imens han bevægede sig efter Stefan, han holdte sig hele tidne lidt på afstand, det ville være en skam at blive opdaget, det var lidt sjovere at overraske selv, han havde dog ingen forhåbninger nu, nu kunne han lige så godt bare slå ham ihjel.. dog havde han flere ideer der kunne være sjove at afprøve, han havde aldrig rigtig gået op i tortur.. eller SM for den sags skyld.. men det kunne da være meegt sjovt at afprøve lidt, og nu det var en fyr, gjorde det bare endu sjovere, han havde det nok slemmerer med det end hvis det havde været en pige Alias havde.. fundet. Han stoppede op da Stefan nåede en mørk tunel der gik under vejen, Alias besluttede at tag en anden vej og stod kort tid efter på den anden side for enden af tunellen, han havde jo alligvel ingen steder at flygte hen, han gik et skridt ind i mørket så hans skridt ekkoede og han trak vejret stille igen, "Darling" sagde han haøjt og et latterfyldt grin gav genlyd mod muerne iemns hans skinnende gule katte agtige øjen var rettet mod Stefan.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 11:58

Stefan der havde troet at han var i sikkerhed nu, fik et latterligt stort chok da Alias kom frem for enden af tunnelen. Han stoppede op og gik et skridt tilbage "Men .. " sagde han forvirret og så sig kort tilbage. Han havde ikke i tankerne at flygte, da det vist ikke nyttede noget, det havde han da lige fået bevist "Hvad er du og hvad vil du mig?" sagde han med tænderne tykket hård sammen for ikke at tabe forstanden. Han ville bare hjem og sove og glemme det hele. Han mærkede adrenalinen langsomt starte forfra og pumpe rundt i hans krop. Han så på Aliases gule øjne, det .. var ikke menneskeligt, det var det ikke. Han ville vide hvad han var og hvorfor det lige var Stefan han forfulgte. Stefan var jo bare .. Stefan, intet specielt, i hvert fald ikke i følge ham selv. Han var glad for det ikke var vinter, men sommer, selvom det ikke ligefrem gjorde det varmere bare fordi det var sommer, da det ikke havde været den mest sommerlige sommer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 12:08

Alias blik var rettet stift mod Stefan, han betragtede ham stille og stirrede ned da Stefan tog et skridt baglænds, hvad ville han? Løbe igen, havde han ikke indset, nu, at det var umuligt at flygte.. umuligt at kæmpe.. det var bare surt show at være menneske. Alias havde selv haft den her kamp en gang, for mange år siden, han havde også været.. menneske engang, han væmmes ved tanken og grinte bare stille, hånligt, der var sgu intet at stille op mod en vampyr, ikke så længe man var et svagt lille menneske i hvert fald. Han bevægede sig lydløs og hurtigt og kort tid efter stod han lige foran Stefan og havde grebet om hans nakke, "Du brød dit løfte knægt..." sagde han stille og smilte drillende ".. det kommer du til at fortyde" grinte han og lod sin arm glide ned af Stefans kolde hud fra nakken til skulderen til overarmen, han stod lidt og lagde så hovedet på skrå "Jeg vil ha' dit blod, din krop og din sjæl... " hviskede han stille og blottede hugtænder, han slyngede så ned en hurtig bevægelse Stefan op over skuldern som var han en sæk katofler, "Har du aldrig mødt en vampyr før..." grinte han, men lod spørgsmålet hænge i luften i det han satte af og næsten fløg af sted i en utrolig høj fart mod hans kæreste kæreste hjem.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 12:55

Stefan fik gåsehud af Alias berøringer, han var så kold, Stefan nåede slet ikke at tænke eller reagere før han lå hen over Alias skulder på vej et eller andet sted hen i fuldfart. Det Alias havde sagt fløj rundt inde i hans hoved, Vampyr, nej det kunne simpelhent ikke være rigtig, Vampyrer var ren opdigt og noget der fandtes i bøger. Alias fik det til at lyde som om at alle mennesker kendte til vampyrer, hvis, var der i hvert fald noget Stefan havde gået glip af. Han havde sine øjne knebet i hele vejen, det gik så hurtigt, han turde ikke bevæge sig i frygt for at der skulle ske et eller andet . Dette måtte være et marerid, intet andet, for intet af det der var sket havde været forklarligt for ham. Han følte sig helt utroligt hjælpeløs, især når Alias bare bar ham, det var ikke så tit han blev båret, det kunne godt være at Stefan ikke var fed eller ligende, men spinkel og ligefrem let at bære rundt på, var måske ikke lige det rette ord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 13:20

Alias løb hurtgit gennem gaderne, i hans tempo var der nu ikke langt vej hjem, dog var han ikke helt sikker på hans kulle tage ham med hjem, eller om han bare skulle bryde ind et elelr andet sted.. hmm, det ville være fedt i kælderen der hjemme, men alligvel? Kunne det ikke være sjovt med et sted hvor folk.. filmede? han smilte ved tanken og grinte stille, Han kendte et godt sted. Få minutter efter stod de på en øde vej kun en stor hvis bygning tonede frem for dem, han stopped eop foran dem og slap sit tag på Stefan så han faldt ned på den kolde jord, han så lidt og tog så i håndtaget som var låst men rev så bare til så den gik op, en arlam begyndte at ringe, Alias forsvandt ind og kort tid efter var der atter stille, den hvide beygning var en gammel forbrik, når man kiggede rundt så den ret forladt ud, de rva ringen vare af nogen form, eller.. det så ikke ud som om der havde været nogen længe, så arlarmen kunne umligt tilkalde nogen, det var.. dumt, han så tilbage og gik roligt ud igen for at hente Stefan, "Kom så.." sagde han stille og trak Stefan op igen og hev ham efter sig ind i den forladte forbrik, han smækkede døren i efter dem og så lidt på den frysende Stefan, han sukkede lidt, "Jeg kan ikke bruge dig til særlig meget hvis du fryser ihjel først" sagde han, og trak sin jakke af og gav Stefan den på, håbede det ville hjælpe lidt.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 14:00

Stefan lå kort på jorden, han så op imod bygningen, men nåede ikke selv at rejse sig op før Alias slæbte ham med indenfor, Han tog imod jakken og tog den på "Tak" mumlede han og mente det ikke ligefrem, han havde ikke rigtig noget at takke Alias for, bare sådan at bortføre ham til en gammel forbrik , Han rystede stadig lidt, da han lige skulle nå at få varmen. Han så sig omkring, hvad ville Alias dog her? "mh hvad skal vi her?" spurgte han så og sank, han gik lidt væk fra Alias. Han følte sig ikke ligefrem tryg her, her var skummelt. Han tog sig til halsen og var nervøs. Nervøs for hvad Alias havde i tankerne, han var ikke ligefrem let at gennemskue.

//Arh sorry det ikke blev længere! x3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 14:07

Alias smilte lidt for sig selv og grinte så bare, han vidste ærligtalt ikke helt havd han skulel gøre af sig selv, så van til tortur var han jo heller ikke, han kunne huske den gang han havde skåret sit mærke ind i en kvinde fra nogen hundrede år siden, mend et avr jo bare småting, i nyere tid var der jo kommet en masse nye ting til selv om han holdte af de romerske tortur metoder. "Du fryser.. jeg skal nok varme dig" grinte han smørret og tog fat om Stefans håndled han slæbte ham gennem loklaet med transportbånd og slukkede maskinere og ting og sager, der var en masse æsker, han lod døren gå op til et.. noget der nok havde været et depot rum engang, der stod kasser over det hele, og en masser hylder med gammelt ragelse, det var vist en computer forbrik af en art, eller noget.. Alias viste snart ikke, hvad det kunne ligne, det kunne også være lige meget, ragelse var ragelse og der var sikkert intet her der virkede, dog vendte han opmræskomheden mod lofter hvor en del kæder hang oppe han grinte bare og fri gjorde nogen klæder fra loftet, han tog fat om Stefans håndled og lod kæden glide et par omgange om hans håndled indne han gik hen til væggen og dermed rev stefan efter sig og satten den fast der, han gjorde således også med det med det andet håndled, så stefans stod længet op af væggen, med begge arme strækt mod loftet hvor den ene ænde af kæden var, han smilte og strammede dem lidt så han ikke ville kunne bevæge armene ret meget. "Man bryder ikke et løfte til en vampyr.." sagde han håndligt og forsvandt så ud af døren.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 14:36

Stefan fulgte med ham med nød og næppe, Han så rundt inde i rummet "Hey!" sagde han protesterende da han lænkede ham fast. Han prøvede at trække sine hænder til sig, men det nyttede ikke noget. Han raslede lidt med kæderne "Jeg .. brød ikke nogen aftale!"sagde han så desperat, hvis ikke det var fordi han ikke kunne bevæge sine arme, havde han taget sig til hovedet "Alias!" råbte han så og hev lidt i kæderne igen, han ville ikke hænge her og blive gjort til grin. Han forbandede sig selv at han var løbet, hvis han bare var blevet, havde det måske endt lidt bedere, så havde han ikke skulle hænge her, i en gammel forbrik! Han ville ønske at han kunne ringe efter hjælp eller sådan noget, så han kunne komme væk, det her var bestemt ikke sådan han havde planlagt at hans aften skulle blive, tværtimod! Det her var en katterstrofe! Han sukkede dybt og så ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 14:46

Alias dukkede et par sekunde rop igen, i hans hånd holdt han en pose fuldt starin lys, den andene en spand med vand, "Jeg skal lige hente noget.. " sagde han stille og stilte det fra sig på gulvet, det var underligt den her fabrik havde så meget at byde på, den måtte have været stor engang, inden den lukkede selvfølelige, hen vendte tilabeg med to forssende poser med ærter, han anede ikke hvad for, men der havde ingen isterninger været så han måtte jo nøjes han lod poserne ffalde ned i vandet han smilede lidt til Stefan. "Jov søde.. du havde byttet dit liv for sex og blod" sagde han tille og forvsandt igen, denne gang kom han tilbage med 4 forskellige knive i hånden, der havde været i køkken, han grinte i det han lagde 3 af dem fra sig ved siden af staring lysende. Han bevægede sig langsomt hen mod Stefan og stod så helt tæt op af ham da han endelig nåede ham, "Stefan... jeg afskyr bøsser" grinte han og løftede kniven for at ligge den mod Stefans hals "Du skal bøde med dit liv i nat Stefan.. for dit brudte løfte" grinte han stille og lod kniven løbe ned over hans nøgne bryst, udne at skær han lod den bare drillende løbe ned af ham og tog fat om hans kæbe og slyngede hans hovede væk. "det var en skam jeg ingen pisk kunne finde" grinte han stille ide han hen en pakke smøgere op af lommen og gav sig til at tænde en.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Aug 2011, 04:09

Stefan knugede hænderne og så på alle de ting Alias hentede, det gik mere og mere op for ham hvad det var Alias var ude på. Han sank og så kort ned, han lyttede til det han sagde og bed tænderne sammen da han lod knivens blad glide ned over hans bryst. Stefan kneb øjnene i og lod sit hoved hænge da han slyngede det væk, sådan at han så ned. Han vidste ikke helt hvordan han skulle få rodet sig ud af det her. Stefan betragtede ikke ligefrem sig selv som bøsse, men stadig, han gik jo i seng med drenge, men dog også piger. Han så op igen og vred sine hænder lidt "Hvor gammel er du Alias?" spurgte han så, uden at svare på Alias nedladende sætninger, det var egentlig ikke noget der gjorde ham sur, da han var vant til at blive talt sådan til af andre. Han bevægede fødderne lidt, da det gik op for ham at de fra frie, okay, i det mindste kunne han da sparke fra sig, selvom det nok ikke ville gøre nogen særligt stor gavn, tværtimod. Han så på hans smøg, han røg selv, faktisk kunne han godt bruge en smøg, men undertrykkede trangen, da det måske var et upassende tidspunkt at spørge om det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Aug 2011, 08:57

Alias lagde hovedet lidt på skrå og tog et hiv af sin smøg han smilte lidt undskyldene, han havde regnet med Stefan også var en fyr der røg, det havde været ret sjovt bare og stå og ryge ham ind i ansigtet, men dog, det var ikke havd han havde planlagt af totur, han gik frem mod ham og satte smøgen for Stefans læber så han kunne få sig et hiv, han smilte lidt og tog den tilbage igen kort efter, han havede jo ikke hænder til selv at kunne holde den. Alias overvjede spørgsmålet lidt og tænke så over alle sine år, han var ret gammel, ældre end mande andre han kendte, ældre end sine venner, han var den ældste men det så ham også som den barnligste fordi han gad underkaste sig menneskers vaner og lege, dog fandt Alias det nu meget sjovt at lege med sit offer, det lagde jo i hans natur, så det kunne de jo ikke ligefrem tage fra ham, selv om de dog så opgivende på ham når han havde slæbt en halv død pige med hjem, de forstod det ikke, de brækkede bare nakken tog havd de skulle bruge og frosvandt, Alias fandt det kedeligt. "Jeg er 332 år" sagde han med roligt stemme og kiggede lidt på Stefan og tog atter et hiv.. nå.. hvad så nu.. "Skal vi starte med kniven?" spurgte han stille og grinte lidt han gik hen og trak en stol frem mod stefan og satte sig så foran ham så han var på højde ned hans underliv, lidt højre.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Aug 2011, 12:54

Stefan tog et hvæs af smøgen og pustede røgen ud, det beroligede ham faktisk lidt, men ikke mere end at han stadig var nervøs. Han trak lidt i kæderne og følte sig som et dyr i zoologiskhave, i fangeskab. Han så på kniven og derefter på Alias, han havde ondt i håndledende da kæderne skrabede mod hans håndled. Han kom til at tænke på sin far, hvad ville han havde gjort den gang han levede? Hans far havde været ude i meget og altid sluppet fra det, men den her situation var svær. Han havde prøvet at snakke sig fra det, men var jo endt med at flygte, i håbet om at slippe af med denne Alias, men han var jo .. vampyr, så det var umugeligt at flygte, det virkede i hvert fald ikke ligefrem let. Han prøvede at forberede sig på smerten, selvom han oftes kun havde været ude for slåskampe og ikke .. tortur eller sådan noget. Han sank igen og bevægede på sig sådan at kæderne raslede "Jeg vil gerne gøre det godt igen, kan vi .. ikke løse det på en anden måde" sagde han så, det var tydeligt at høre at han var desperat efter en anden løsning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Aug 2011, 10:26

Alias sukkede langsomt og tungt ud, han lagde hovedet lidt på skår imens han betragtede Stefan, han havde smalede en kniv op og stod nu med den i hånden, det skarpe blad vendte mod Stefans nøgne overkrop, han tog et truende skridt mod ham, hans øjne stirrede ind i Stefans med et farligt og dyrisk blik, han holdte det fast der imens han tog et skridt mere mod ham, et frækt smil gled over hans læbere, der fortalte Stefan at han kun var her for at lege med ham, og at det ville blive en meget lang nat, han hav et højt suk fra sig da han igen trådte et skridt frem mod Stefan. Han stod nu helt tæt op af ham, kniven berørte Stefans overkrop og han ville kunne mærke det skrape blad den havde, dog pressede han ikke så det ville ikke bløde endnu, han manglede et skridt og han ventede, han ventede kun for at pine Stefan og gav sig god tid til at svare ham orndeligt. "Men.. søde.. lille.. ven.. da" sukkede han langsomt ud så hans varme ånde landede mod Stefans hals da Alias havde bøjede sig lidt ned over den så hans læber kun var få milimeter fra den. "Jeg burde ha' advaret dig, flygter man fra mig.. kommer det til at gøre undt" hvisked ehan stille og tog et skridt mere frem og lod den lange kniv glide ned over Stefans brystkasse og formede et A øverst på den. Blodet gjorde ham allerede der ør i hovedet og fik langsomt svært ved at koncentrere sig, men han mistede ikke forkus.. ikke endu i hvert fald.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Aug 2011, 03:19

Stefan kunne mærke at hans hjerte begyndte at banke hurtigere, han stod helt stille og turde ikke røre sig, i skræk for at skære sig. Han holdte vejret og bed tænderne hård i "Alias kan vi .." sagde han lavt, men nåede ikke at færdige gøre sin sætning før han mærkede at kniven skar ham. Han gispede lavt og knugede hænderne hård sammen "Ngh!" sagde han smertende og kunne mærke blodet rende ned af sin brystkasse, han så ned og kunne se blodet der gled ned over tatoveringerne. Han så op på såret og så på det blodfyldte "A", Han sank "Kan .. kan vi ikke godt stoppe nu .. " sagde han stille og chokkeret over at Alias lige havde skåret i ham, det var kun noget han så på film og nu var han selv den der blev skåret i. Det skræmte ham, det hele var skræmmende. Han hev lidt i lænkerne og kunne mærke hvordan det langsomt begyndte at svide såret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeLør 03 Sep 2011, 05:57

Alias bed tænderne hårdt sammen da lugten af blod brædte sig i hele hans krop, han åbnede tundt ud og trak vejret langsomt ind, han prøvede at bevare atningen men lugten, den dilikate meget fristende lugt gjorde ham helt ør, og det var svært ikke at give efter. Alias lyttede et kort sekundt til Stefans klynken, han havde ikke tænkt sig at vise medlidenhed i hvert flad, det lå langt under hans nivue, kun et koldt smil lagde sig over hans lige blege læber, alt favre havde forladt hans ansigt, han var bleg som sneen selv, hvis ikke blegere, og selvfølelige meget kolderen end som så. Alias så op for at fange Stefans reaktion, han smilte hemmelighedsfuldt og trædte tætter på ham, han følte sig forføret.. forført af blodet selvfølelige, og hans kolde øjen gled ned over Stefans næsten nøgen krop, ned mod det dybe ris i hans brystkasse, han forstillede sig kort smerten og mærkede en koldhed der bredte sig i hele sin krop, ikke fordi han normalt var vamrt, men der blev ligesom bare skruede et par grader længere ned nu. "Jeg er ikke færdig" sagde han bare i et kold tone og stirrede på såret, "Jo mere du vrider dig, jo mere ondt gør det" sagde han stille og smile blidt, han havde hændtvændt sig til kæderne, han kunne lugte blodet, og det havde nu ikke været hans meningen at Stefan skulle have savet håndledene af.. det ville være en skam alligvel.. måske, kunne han bare skærer øjnene ud på drengen? Eller sy hans læber sammen.. smelte dem sammen.. kunne være sjovt alligvel, der var mange ting.. der var mange fæle ting han kunne gøre ved Stefan, men aller helst ville han bare sætte tænderne i ham og drikke til der ikke var mere blod tilbage i hans varme menneske krop.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Sep 2011, 06:33

Stefan kneb kort øjnene hård i for ikke at panikke "Alias .. Stop .. Det er ikke sjovt længere!" sagde han, det var tydeligt at høre panikken i hans stemme også selvom han prøvede at tage det roligt. Han så ind i Alias øjne, Men så hurtigt væk, han ville ikke have at Alias så skrækken i hans øjne. Alias der før havde set en smule menneskeligt ud, lignede mere et monster, han var stadig guddommelig at se på, men så langt mere farlig ud nu. Han sank og var anspændt i kroppen, Han kunne næsten mærke kulden fra Alias, selvom det nok bare var fordi rummet var små køligt, det gav i hvert fald Stefan gåsehud. Han havde i starten ikke troet på alt det med at Alias ville dræbe ham, men lige nu var han ikke i tvivl om at Alias havde i tankerne at gøre ham ondt. Han vidste det ikke var en drøm, for så havde det ikke gjort ondt da Alias skar i ham, Selvom han inderligt ønskede det var et dumt mareridt. Han ville ikke dø nu, hans liv var først ved at begynde, han havde ikke en gang følt forelskelse endnu! Der var mange ting han gerne ville nå at opleve inden han døde!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Sep 2011, 18:28

Alias øjne fandt langsomt deres vej tilbage op over Stefans krop, hans tænder løb nærmest i vand, han trak vejret i langsomme hiv som var han en lille smule forpustet, hvilket han umuligt kunne blive, da han hverken havde puls eller hjerteslag. Han løftede kniven igen nu, bevidst om han måtte skynde sig nu, han kunne ikke holde til det ret meget længere. Han lagde det skarpe knivblad mod stefans bare bryst til højre for A'et og lod kniven presse sig vej gennem den tynde hud og formede et blodigt B, han løftede kniven fra sårede og lagde den igen nu til højre for A og B, og skar det sidste bogstav ind i hans hud som var et Y. Han smilte frækt ved syntes af de 3 bogstaver. "Så håber jeg du aldrig glemmer hvem der er din ejer mand, knægt!" sagde han højt og stirrede Stefan ind i øjnene i et meget langt sekundt. "Ynkligt" sagde han stille og vendte sig bort for drengen, "Ynklige lille menneskebarn" sagde han igen og spyttede det næsten ud som en vred forbandelse. Han smed kniven fra sig, og mærkede hvordan bladet skar gennem hans finger da knivet susede gennem hans hånd, bodet startede med at løbe fra hans finder, men det blev meget hurtigt til et par dryp og stoppede igen få sekunder efter det hele var sket. Han drjede hovdet lidt mod Stefan og smilede kækt til ham, imens han gik lidt frem og tilbage i rummet, hvor han holdte vejret.. eller ikke fordi han behøvede det men.. hvor han bare lod være med at trække vejret. "Stefan.. " sagde han tille og vendte sig langsomt mod den blodige dreng, et kort sekundt stod han foran ham og bøjede sig over ham med et dybt dyrisk blik. "I wanna eat you up.." hviskede han stille og bukkede sig over hans bryst og lod sin tunge køre op over hans bryst, slikke alt det blode der var dryppet ned over det op, og kørte sin tunge ind i såret og satte sig læber mod det inden han sugede, af alle krafter..
En følelse.. en følelse af ren nydelse boblede gennem hans krop, gnistede ud i hver og en del af hans krop, og tændte ham som et lys der havde været slukket i alt for lang tid. Han sugede til sig.. nu var drengens liv intet værd mere.

// Eh.. jeg ved jeg ikke må dræbe ham.. men har Stefan.. eller har du lyst til jeg forvandler ham? //
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeOns 28 Sep 2011, 04:11

Stefan trak lidt i kæderne så de svagt raslede da han skar i ham og bed tænderne hård sammen for at holde smerten ud "Ngh" sagde han anstrengt og smertende. Arene fra de sår, vil som han selv sagde, aldrig forsvinde igen. Han lyttede til det Alias sagde og følte sig ynkelig som, han følte sig hjælpeløs og svag, han havde det et eller andet sted som om at han havde gjort noget forkert, som om at det var forkert at han var et menneske. Stefan stivnede i kroppen da Alias begyndte at slikke blodet fra hans bryst, hvorefter han begyndte at .. drikke? hans blod. Han kunne mærke på sig selv at han langsomt mistede mere og mere energi. Han lukkede kort øjnene "Alias .. " sagde han bedende "stop .. stop det" sagde han lidt døset og lukkede kort øjnene. Det var en ubehageligt fornemmelse, han følte at Alias slugte hans energi, som tog han langsomt hans liv fra ham "Lad mig .. overleve, jeg lover at gøre hvad som helst!" sagde han desperat, han var overraskende bange for at miste sit liv. Han var villig til at gøre næsten hvad som helst.

//mhh .. helst ikke, Måske senere? .. Vil gerne have ham i lidt tid mere som menneske :) .. Selvom jeg ved det er lidt besværligt når han ikke må dræbe .. hvilket jeg også ville blive ked af hvis du måtte XD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Sep 2011, 07:08

En en ros af blod hørte Alias ingen ting, Stefans ynkligeheder var langt borte, lige meget hvor meget han end tikkede.. Alias hørte ingen ting. Han sugede bare mere til sig, og det løbe ind i hans mund og ned gennem hans hals der før havde brændt så inderligt efter det, gjordt ham så ør og svimmel, men nu følte han sig klar og frisk.. og han ville have mere, han var grådig og dyrsik, alt menneskligt i Alias døde fra lang tid siden, tilbage var der et dyr med et menneskes hjerne og i forklædning, andet var han ikke.. sådan et dyr.. det kunne være meget, meget farligt. Han blev ved, han mærkede hvordan drengen blev.. mere og mere slap i lænkerne, hans stemme blev svagere og svagere, og til sidst beklagede han sig selt ikke. Det fik Alias til at smile lidt i sit blodros, og han tillod sig at slippe såret for at slikke sig ovr læberne og rette sig op til hans øre, "Jeg tager ikke fra ordre fra et menneske.. slave!" hviskede han kælent og meget overlegen ind i øret på ham, inden han tog fat om halsen på ham og hamrede den næsten livløse krop ind i muren bag ham og satte tænderne i såret på ny, sugede.. blev ved.. til kroppen han svagt i det liv der var tilbage i den. Han følte sig mæt.. men alligvel.. kunne han holde op? Kunne han virkelig, stoppe? Nej vel.. men alligvel.. var han færdig med denne dreng? Hvorfor skåne hans liv.. Han trak hugtænderne ud af såret på den bevidsløse krop og stirrede lidt på ham, hvor efter han smilte skævt og flyttede sine fingre fra hans hals. Han vendte sig om og forlod drengen, for at vende tilbage få sekunder efter med en hvid rulle i hånden, han folede den om overkroppen på stefan, så blødningen stoppede, han lagde den fint som en forbinding, han ville ha været en udmærket doktor. Han rakte nu hænderne op og rev kæderne over som var det papir, han greb stefan i sine arme da hans krop faldte sammen og ellers ville have ramt gulvet ret så hårdt. Han satte ham op af en af væggende og lagde også en forbinding om de blodige håndled. "Slave.. jeg lader dig leve for nu.. men jeg er bange for jeg ikke kan være lige så venlig næste gang, du irretere mig. Slave.. jeg tager dig med nu" sagde han stille og løftede Stefan op og svang den slappe krop over skulderen som en sæk katoffler. Han forlod bygningen og svæede derefter hurtigt og lydløs gennem byens mørke gader.

//Allright x3 //
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeFre 07 Okt 2011, 06:47

Stefan der ikke havde den ringeste mulighed for at kæmpe imod, prøvede så inderligt at blive ved bevidstheden og beklagede sig og bedte. Men Stefans stemme tonede langsomt ud og han begyndte at glippe med øjnene, kæmpede for at holde liv i sin krop, selv svien fra sårende var så småt begyndt at forsvinde. Alting slørede og hans krop føltes tung og han lukkede øjnene i, da de ikke længere havde kræfterne til at holde sig åbne. Men holdte sig stadig vågen, men var så langt væk at han kun hørte Alias stemme som en mumlen inde i sit hovede. Han lagde ikke en gang mærke til at han blev båret, Stefan blev kun mere svag af at kæmpe for at ikke at slukke helt. Han måtte dog give op og lade sig selv falde hen i en bevidstløs tilstand i håb om at vågne op igen.

//Sorry længden, men hvis jeg skriver mere, begynder at at blive overflødigt fra min side af, Jeg har ikke evnen til at skrive så langt og uoverflødig som dig XD!//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeFre 07 Okt 2011, 08:49

Alias løb i et hurtigt og usynligt gennem gaderne med Stefan pakket over skulderen, han så sig ikke tilbage og han lagde ikke mækre til de fordrunkene sjæle han svægede forbi i de sene natte timer, han havde kun et mål og det var lige nu at komme hjem, hvofor han reddet Stefans liv havde han ikke helt styr på endnu.. men han var nok bare ikke helt færdig med ham endnu, desuden hvis han havde aldt ham ligge var han nok død nu, han måtte jo holde gang i drengens liv.. give ham noget blod eller noget, måske kunne han få lidt af Alias, selv om han ikke var meget for det. Han stoppede ved porten til en høj lejligheds bygning, en af de skumle kvatere selvfølelige, ellers var det umuligt at få lidt privat liv. Med sit bytte overskulderne gik han ing i opgangen, men i stedet for at gå op mod sin lejlighed gik han ned af trapperne, en etage ned, ned i kælder. Han fandt en nøgle frem fra lommen og låste den knirkende gamle dør op og trådte ind, låste den efter sig, gik ind i det mørke lokale med skodder for vinduerne, til han nåede midten hvor han rev i en snor og en lille pære i loftet lyste midten af rummet op, men lyset gik langt fra ud til hjørnerne, der så stadig henlagde i mørke. Her gik han hen til træmme sengen, en stor dobbel seng, der var ikke andet end madres og lagn på den, og for de to ender var der træmmer selvfølelige. Her smed han Stefan fra sig og gik lidt rundt i lokalet til han fandt en pisk der lå på en reaol, med andre.. totur midler, Stefan var ikke det første offer der var endt i dette dystre lokale. Han gik hen til enden af sengen, der hvor Stedans hovde var og trak en lænke ned til ham løftede ham lidt op og satte halsbåndet om hans hals, med lidt mellemrum i så han kunne trække vejert ordenligt. Så nu var Stefan bogstaveligtalt lænket til sengen.. her var der ingen der flygtede, han satte sig med pisken i hånden på kanten af sengen og betragtede den sovende dreng. "Stefan.. våg op.. du er kommet i helved min dreng" hviskede han stille med en hvis intensitet i stemmen imens et ondskabsfuldt smil bredte sig på hans læber.

// Det bare noget jeg er van til, sorry xD men det bliver værre og uintresant hvis jeg skriver kort xD Men det helt i orden du ikke skriver mere selvfølelige :3 //
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeFre 07 Okt 2011, 09:05

Stefan vågnede ved lyden af Alias stemme, han bevægede lidt på sig og følte sig forfærdeligt tung i kroppen, Han glippede kort tid efter lidt med øjnene og så hen imod Alias, der gik et par sekunder før hans øjne stillede helt skarp, det overraskede ham at se Alias, da han i det han vågnede, havde håbet det hele bare var nogle stoffer han havde taget og det hele derfor bare havde været illusion. Han smilede et nervøst og skævt smil da han så det var Alias og så væk og rundt i det rummet, der ikke var særligt godt oplyst hvilket ikke ligefrem hjalp på det i forvejen mindskede syn ".. Har du ikke tortureret mig nok? .." mumlede han så og ville fjerne sig fra sengen, men blev stoppet af kæden. Han tog sig til halsen og bed tænderne kort sammen ".. Halsbånd .." mumlede han lavt og sank. Han hev lidt i halsbåndet i håb om at hive det af sig, men uden held. Han opfattede først nu hvad det var Alias lige havde sagt "helvede? .. Det må være din spøg" sagde han så og rystede svagt på sit hoved, det værste var, at han lige nu, var ret naiv og svag, så han kunne godt gå hen og tro på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeFre 07 Okt 2011, 09:29

Jasper betragtede Stefan i tavshed som han efterhånden kom mere og mere til sig selv, han smilte ondt ved synet af Stefan der åbnede øjnene, han havde det nok ikke så godt lige nu.. han skulle have noget blod, men han kunne jo ikke give ham hvad som helst.. dog kunne han sagtens lugte hvilken blodtype Stefan var, og så måtte han vel bare finde noget passende.. han rejste sig fra sengen så drengen kunne få lov til at komme lidt til sig selv inden de skulle i gang med det helt store igen. Han gik hen bagerst i lokalet og åbnede for en hvid låge til en fryser, det dampede ud så koldt var der og han lugtede sig frem til den han skulle bruge og tog en gennemsigtig pose ud der var meget rød inden i, han gik tilbage mod Stefan efter at have lukket fryserne igen, for lige at svare ham på det spørgsmål han nu havde stillet. "Jeg er slet ikke færdig med dig endnu min skat.. men du burde takke mig, havde jeg ikke være så gavmild så var du død nu" sagde han og grinte stille inden han forsatte ind i rummet til en mikro ovn.. blodet kunne jo ikke drikkes koldt alligvel, han lagde posen ind og tændte for den så en let summeden gav genlyd gennem lokalet, så gik han tilabeg mod reaolen og fandt en slange og en nål frem. "Normalt er det her blod ikke tilregnet mennesker.. men i det hertild fælde er det okay, da jeg jo har lånt noget blod af dig.. så kan du selvfølelige også låne lidt af mig" sagde han roligt og satte sig på sengen igen, imens han kærtegnede pisken på en rigtig lumsk måde. "Hvorfan har du det?" spurgte han stille imens han betragtede ham lidt og lagde slangen og nålen fra sig på sengen men havde hele tiden pisken med sig når han gik. Han bevægede sig hen til miko ovnen igen og tog posen ud mærkede på den og nikkede for sig selv, det var sikkert fint nok nu, ellers ville Stefan nok tilpasse det sin egen tempeatur efterhånden. Han gik tilabge til sengen og satte sig først bare men så kravlede han hen over madreasen til Stefan satte sig overskrævs på ham og smilte ned til ham. "Det kommer nok til at gøre lidt ondt det her Stefan" grinte han stille.. ikke fordi det var slemt over hovedet, det var langt være det han ahvde gjordt ved ham tideliger på aften. "Men hvis du dør nu, kan jeg jo ikke lege mere med dig.. og det ville være en skam.. synes du ikke?" sagde han og grinte lidt. Han smilte til sprøgsmålet om helved og nikkede for sig selv. "Kig dig omkring skat.. hvis det her ikke er helved så ved jeg snart ikke, hvad det så end er" sagde han stille og bøjede sig ned over Stefan og presede blidt sine læber mod Stefans. Imens han tog fat om nålen og i den anden hånd tog Stefans arm mellem sine ben og lod sine finger glide op af underarmen, kærtegnede den blidt lidt inden han slap kysset og satte sig op igen nu dybt koncentrede, "Du smager godt" hviskede han intens ned til Stefan og satte så nåle mod en blodåre i hans underarm ved albuen og stak den ind der, han satte slagen i og posen i den anden ende af slangen, inden han smilte lidt da blodet langsomt fandt vej gennem slangen og ned til Stefans arm. han bøjede sig over ham med blod posen i hånden som han blidt trykkede på for at få blodet igenne. Han pressede igen sine læber mod Stefans, i et mere intenst kys end det før.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeFre 07 Okt 2011, 22:54

Stefan følte sig utroligt tung i hovedet og kunne nærmest ikke bevæge sig, han følte sig næsten følelsesløs i kroppen. Han kiggede lidt døset rundt på hvad Alias havde gang i, hvis ikke det var fordi hans krop var så sløv, havde han nok været ret så nervøs nu, men hans hjerte bankede allerede en hel del, for at pumpe den smule blod der var tilbage i hans krop rundt, så man ville ikke kunne mærke forskel på om hans hjerte bankede af nervøsitet eller fordi han manglede blod. Han lyttede til at alt det han sagde og sank "Mhh .. " mumlede han, som det eneste svar på alt det Alias havde sagt, han ville nok havde kommet med en spydig eller flabet kommentar, men helt seriøst, det havde han ikke overskud til. Han åbnede øjnene lidt mere da Alias kom helt tæt på, med slangen og nålen i hånden og sagde at det ville gøre ondt, nu kunne han godt mærke at han blev en smule nervøs. Han sank endnu en gang og blev overasket da han pressede læberne imod hans, han knugede svagt hånden da han tog hans arm i mellem benene. Han fugtede sine læber da han stoppede kysset og knugede hænderne og kom med et lille gisp i det nålen gled ind i hans arm og han kunne mærke blodet strømme ind igennem hans arm. Han lukkede øjnene i det han igen kyssede ham og blev faktisk en lille smule opstemt af det, fordi han fik blod i kroppen og derfor langsomt fik mere energi også kysset oveni.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitimeLør 08 Okt 2011, 03:55

Alias satte sig langsomt op ign efter kysset og smilte lidt forsigtigt ned til Stefan, han var næsten lige så kold som Alias, men klart han frøs han havde jo næsten intet tøj på og havde været uden for.. i det.. og han havde en vampyr oven på sig, han brude nok give ham tæppe på eller noget, men.. nej, han kunne betragte det som en del af torturen at fryse sig selv halvt ihjel. Han trykkede lidt på posen da den var ved at være tom og tog posen af slangen og bandt en knude på slangen. "Nu rør du dig ikke! For så falder den ud.. og så mister du blodet igen" Sagde han i tone af en ordre, inden han kravlede af Stefan og rejste sig op med posen i hånden og smed den bare fra sig ud i de mørke kanter, tog pisken med sig og gik hen til reaolen og ledte lidt på reaolen, han manglede noget mere forbinding, men fandt det da også til sidst i sin søgning. Han tog rullen ud og gik langsomt tilbage mod Stefan og fiksede så hans arm med forbinding som både hans overkrop og håndled også var bundet ind i. "Du bliver snart en mumie min skat" sagde han stille og satte sig på sengen kanten. "Så meget for at flygte fra en vampyr.." grinte han stille og smilte flabet, og lod øjnene falde på pisken, "Men du har vel også lært at adlyde nu? Ellers så.." sagde han og grinte lidt i det han svang pisken blot mod gulvet så et højt smæld gav genlyd i lokalet, pga den lange sorte læder pisk Stefan holdte.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Jeg kommer normalt ikke her -nikita
» Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth)
» Jeg er meget bange for dig... Men alligevel ikke - Demetri..
» Jeg er ikke bange, men bare nærvøs ' tror jeg' - Sariel
» det kan da snart ikke blive være (Walter)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: