Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitimeLør 08 Okt 2011, 10:10

Stefan bed tænderne hård sammen og sank, Han så op på Stefan og havde fået en anelse farve tilbage i kinderne, men var stadig blegere end normalt fordi han frøs. Han kunne først nu mærke hvor meget han egentlig frøs, da han før koncentrerede sig om sin blodmangel. Han sad helt stille, selvom han aller mest havde lyst til at slå armene om sig selv for at holde varmen. Han trak kort på smilebåndet, men det nåede ikke rigtig op til øjnene da han sagde det med Mumie, han vidste ikke helt om han synes det var en god ting. Han blinkede små forskrækket da pisken gav et højt smæld og ville højest sandsynligt nok adlyde lige nu, men når han kom mere til sig selv, havde han nok mere svært ved at holde en flabet eller spydig kommentar inde. Han kunne godt mærke på sig selv at hans krop begyndte at arbejde optimalt igen, men han manglede søvn, det var helt sikkert og han frøs, det var næsten så han rystede lidt i kroppen. Han fortrød inderligt at han havde valgt at flygte, men han vidste jo ikke at han var .. det han nu var, det var stadig meget meget uvirkeligt for ham, tanken om at Alias skulle være Vampyr. Han bevægede lidt på sig og satte sig lidt op. Han tog armene om sig, for at dække sin halv nøgne krop og for at få lidt varme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitimeLør 08 Okt 2011, 21:52

Han smilte lidt hadefuldt for sig selv og gjorde et kast med nakken som om nogen havde puffet til ham, han stirrede lidt ud i møkret og grinte så stille, han vidste ikke helt hvad han skulel stille op med dn lænkede Stefan nu. Der var ligsom 4 muligheder lige nu, enden slap han ham fri.. lod ham gå, alene og uden tøj på ud fra bygningen, eller måske skulle han give hambind for øjnene så han ikke ville kunne finde dette sted igen, han ville helst ikek have besøg af nogen dusørjægere i hvert fald. Andet var at han gav ham noget mad og lov til at sove.. men han vidste ikke helt om han var god nok til de slags. Det trejde var at han som alternativ havde sex med ham, det som han ville have haft helt fra begyndelsen, men han vidste ikke helt, han gad ikke rigtig ligge op til det, så den lod han hvile hos Stefan, det fjerde var han udsatte ham for endnu mere tortur.. han havde ligesom kun et valg tilbage nu. Han smilte lidt og krøb ind over segen til Stefan, skubbede ham bare baglæns tilbage i sengen og kravlede op på ham igen, lænte sig ned over ham så han kunne mærke hans kolde ånde. "Fryser du?" spurgte han stille og grinte lidt for sig selv. "Ved du hvad der kunne få noget varme i din krop?" spurgte han drillende og så blot Stefan ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 13:03

Stefan fugtede sine læber og var ikke sikker på om han skulle tage det som en hentydning eller om han jokede med ham? Han bed sig svagt i underlæben og så op i hans øjne, prøvede at regne ud hvad Alias var ude på. Han tænkte at der ikke rigtig var nogen mulighed for at Alias lod ham gå eller lade ham slippe for de her lænker, så han lod en hånd glide fra hans buksekant og op til hans brystkasse. Han lagde en hånd i nakken på ham og trak ham ned i mod sig, sådan at deres ansigter var få centimeter fra hinanden "Jeg tror kun jeg kender en ting der kan få varmen tilbage i kroppen på mig .. Hvis det altså ikke er tøj og et tæppe?" hviskede han så og så ind i hans øjne. Stefans hjerte bankede hurtigt, han var på en måde nervøs, Nervøs for hvad Alias havde i tankerne. Stefan følte sig irriterende hjælpeløs og som et offer, måske mere som et dyr på grund af halsbåndet. Hvis det var Sex Alias havde i tankerne, vidste han i hvert fald at Stefan ikke ligefrem havde nogen muligheder for at snyde ham igen, han var bogstavligt talt lænket fast her. Han var dog ikke sikker på hvad Alias kunne finde på, om han ville bruge pisken? Stefan havde slet ikke lyst til at tænke på det. Stefan ville nok godt kunne finde på at sige fra hvis Alias lavede nogen tegn på at han ville bruge pisken, for .. det havde han ikke lyst til at opleve på nogen måde! Han Havde fået nok ar på grund af ham, han havde nok ar til at huske ham resten af livet, så han behøvede bestemt ikke flere!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitimeMan 10 Okt 2011, 05:12

Alias smilte blot lidt ved Stefans forsigtige berøringer, det føltes som om Stefan behandlede ham som glas, hvilket jo han lang fra var lavet af, men drengen var nok blot forsigtig, han kunne jo ikke vide hvad Alias havde i tankerne, og han var sikkert bange foir at gøre noget forkert, da der kun ville komme dårlige ting ud af den slags, så han forstod godt hans tøven egentlig. Det var også underligt at ende på denne måde.. I sengen igen, hvor de havde været tideliger på aften også dog var der en del ting forandret nu, og det så han også først nu da han lå ned over Stefan.. Som var fuldstændig hjælpeløs, han sukkede lidt og rev sig løs fra hans greb og trådte ud af sengen. "Der er kun det problem Stefan.. At jeg ikke lan have sex med dig.. Når du ikke længere tilbyder mig det" sagde han langsomt og så sig kort oveerskulderne, han kunne simpelhen ikke have sex med Stefan før han selv bad om det, og enda der var han ikke sikker på han kunne.Stefan.. Hvis han altså ville.. Så måtte han på knæ og tigge først, eller i hvert fald mene det meget klart. Han smilte lidt og vendte sig mod Stefan og kiggede inderligt på ham lidt tid inden han sagde " så ser jeg dig heller fryse ihjel, end påtvunget sex" sagde han klart og vendte sig så igen væk fra Stefan, prøvede at finde ud af hvad han nu skulle stille op med drengen, hvad han i det hele taget kunne bruge ham til, om han overhovedet kunne bruge ham til noget længere, det var han ikke helt sikker på.. Og havede knægten ikke også fået sin straf nu?

// Jeg undskylder på forhånd for alle stave fejlene, da det er skrevet på mobil det hele... Pga mangel på internet på min skole..så det nok ikke i bedste kvalitet det hele.. Men.. Enjoy alligevel (: //
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitimeMan 10 Okt 2011, 08:45

Stefan bed tænderene hård sammen da han forsvandt fra ham, hans hænder føltes som is efter at han havde rørt ved Alias iskolde krop. Han frøs kun mere end før nu, han havde gåsehud over hele kroppen og hans læber var også så småt begyndt at blive blå. En hel masse tanker væltede rundt inde i hovedet på ham, skulle han bede ham om at dyrke sex med ham eller kunne han overleve den her kulde? Han tog armene om sig, nej, han så hen på Alias. Han ville ikke overleve det her og var det så slemt at dyrke sex med Alias? Sex var jo Sex og Stefan havde jo egentlig ikke noget imod at det gik vildt for sig, hvis Alias var til det og Halsbånde var nu alligevel lidt frækt "Dy-Dyrk Sex med mig .." Sagde han så og stammede da han frøs ulideligt meget og sex ville helt sikkert give ham varmen, forhåbeligt. Han ville helst ikke fryse ihjel, han fandt det ligeså slemt som at brænde ihjel. Han ville i det hele taget bare ikke dø, så let var det. Han regnede med at Alias gik i seng med ham, nu da han havde bedt om det. Han sagde jo at det var det der skulle til før han ville.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitimeMan 10 Okt 2011, 19:01

Jasper sukkede stille og rettede sit blik mod Stefan igen, han smilte forsigtig. Til den halv frosne dreng, der ville nok ikke gå mange timer inden han igen ville falde hen i bevidstløsheden, stakkels knægt, han havde nok fået oplevelser for livet i selvskab med Jasper de sidste par time, mere end han ville opleve gennem hele sit korte menneskeliv sikkert, men hvad fanden han havde et strækt sind, det kunne han sagtens fornemme, så mon ikke Stefan ville klare den alligevel, ellers kunne han da være velikommen til at blive i hans kælder.. Hvis han nu stadig troede han befandt sig i helved.. Det kiunne de da sagtens for noget sjovt ud af. Han lagde nakken tilbage og udstødte et hånligt grin, da Stefan bedte ham om at have sex med ham, han kunne altså ikke bare gi' sig så let, hvis Stefan virkelig mente det så måtte han gøre noget mere for at udtrykke det i hvert fald. Han vendte sig dog om mod ham og gik langsomt og med lange rolige skridt tilbage miod sengen hvor han roligt kravlede op til Stefan og satte sig atter oven på hamc knægten var næsten lige så kold som Alias var, det fik Alias til at gyse lidt og kiggede undersøgende på Stefans næsten nøgne krop der var begyndt at blive lidt blå i det. "Men skat.. Hvis jeg nu tilbyder dig et tæppe.. Ville du så stadig være villig til at have sex med mig?" hviskede han stille, han ville vide om Stefan kun ville have sex pga kulden, eller om han egentlig bare gerne ville have det med Alias, måske var han nysgerrig nok til at prøve allihvel? Han bøjede sig langsomt ned over Stefans kolde krop og kyssede ham blidt på læberne, han lod sine fugtige læber blide ned over Stefans hage og hen over kæben, og langsomt ned over hans blottede hals. Han. Lagde en hånd mod det nederste af hans mave lige en centimeter over hans buske kant måske, han lod langsomt sin hånd glid op over hans kolde maveskin, han kyssede ham blidt på halsen igen og satte sig så op igen, betragtede blot Stefan og ventede på hans reaktion, og hvad end han havde bestemt sig for han ville.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitimeMan 10 Okt 2011, 20:47

Stefan blev i tvivl om om han ville i seng med Alias, for det havde jo bare været for at få varmen tilbage i kroppen. Han lukkede kort øjnene og havde jo fundet Alias tiltrækkende, lige fra starten, selvom han havde flygtet, men det havde været fordi han ikke ville have det skulle ende galt, selvom det tværtimod gav det omvendte resultat. Han bed sig svagt i læben på grund af Alias berøringer "E-Et tæppe ville være dejligt .. " sagde så og lagde en hånd på hans brystkasse og lod den glide op om nakken på ham. Han legede flirtende med hans nakkehår " .. Men jeg vil langt hellere få varmen ved at gå i seng me dig" tilføjede han så og fugtede sine læber. Han var stadig lidt usikker på hvor han havde Alias henne og hvad han havde i tankerne. Men han måtte holde ud, selv hvis Alias havde flere lumske planer, Han havde ikke planer om at dø lige forløbeligt og det skulle Alias ikke have lov at lave om på. Han fandt faktisk Tanken om at have Sex med Alias ret spændende, det ville jo ikke ligefrem være en straf, Alias var jo skide lækker også selvom Stefan var ret bange for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitimeMan 10 Okt 2011, 21:11

Alias lod sine finger spidser køre undersøgende hen over Stefans bare overkrop, han kunne godt se på drengen hvor meget han frøs.. og et sekundt kom han i tvilv om hvor meget det hele taget ville hjælpe for ham at have sex med et isbjerg.. han sukkede langsomt, der var nok ikke noget ved det alligvel.. men han kunne godt finde på noget andet, hans tanker blev afledt ved pisken han stadig havde i hånden og fristes til at svinge den, men han holdte den dog i ro lidt endnu. "Ja selvfølelige.. men tro ikke jeg er ved at blive blød.. det er blåt medlidenhed.. jeg føler ellers intet" sagde han stille og rakte ud over sengen kanten, han havde både dyne og pude hernede, han havde trodsalt lænket flere end kun Stefan til denne seng.. til dtte rum.. og mange var også døde i dette rum fordi Alias ikke havde passet deres behov orndeligt, det havde han ikke i sinde at lade ske engang til.. det var et nederlag at se sit bytte være død.. når det ikke havde været hensigten.. han ville jo bare gerne lege lidt.. Han hev en stor dobbel dyne op fra under sengen og slyngededen hurtigt over Stefan, han geld langsomt ned ved siden af med satte sig blot oven på ham igen da dynene var på plads. Alias tillod sig selv at nyde Stefans blide berøring og brummede stille, lidt ala en kat der spandt.. han rakte ud efter Stefan og lod sine finger glide omkring hals båndet og lod det gå op med et klik da han havde dreget den lille nøgle.. der hele tiden havde sidet i selvøflelige. Han smilte lidt og skubbede hals bundet fra dem, og lænte sig igen ned over den nu indpakket Stefan. "Vil du stadig have sex med mig?" spurgte han drillende med en blød forførende stemme.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitimeMan 10 Okt 2011, 22:47

Stefan synes Alias var en helt anden nu, end hvad han havde været nede ved farbrikken, Selvom Alias sagde at han ikke var ved at blive blød, så var han nu mere rar at være sammen med lige nu. Han kunne mærke at hans krop stille begyndte at få mere varme og hans kinder fik også en smule farve nu. Han så op i hans øjne og fandt ham næsten mere attraktiv nu hvor han ikke var ved at dø af kulde. Han tog sig lidt til halsen og følte sig lidt dum over at han ikke havde bemærket at nøglen sad i, sådan at han bare kunne havde låst den op, men han havde nok ikke regnet med at han ville lade den side i. Stefan så op i Alias øjne, hvordan kunne han se så bekendt ud nu, hvor han før havde opført sig som et vildt og ustyreligt dyr, han havde på ingen måde mindet en smule om et menneske og lige nu var han så forførende og Stefan fandt ham ualmendenligt tiltrækkende "Mere end du tror .." orderne fløj uforventet ud af hans mund da han ikke havde haft i tankerne at sige det højt. Han smilede dog bare skævt, hvilket var et smil Stefan tit scorede med, så det passede jo meget godt til det han lige havde sagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitimeMan 10 Okt 2011, 23:31

Alias grinte stille lidt og lagde sig bare lidt mere til rette oven på Stefan, lidt lige som en kat måske, da Alias på mange måder kunne samlignes med en kat, eller en stor han tiger for den sags skyld. Han følte sig faktisk ret træt og udkørt, det var nu han overvjede om han bare skulle lade Stefan sove lidt, det havde drengen sikkert også brug for.. og det havde han trodsalt også selv, sol opgangen var nok ikke mange timer væk, han kunne dog ikk holde styr på det da der var fuldstændign lukket for sollys i dette lokale, han ønskede ikke at brænde op. Han smilte lidt af hans ord, Stefan måtte hurtigt få varmen tilbage igen, det var tydeligt ved den blegrøde favre der tonede frem på hans kinder, så var det måske godt nok han havde lagt dynen i mellem dem og ikke over dem. Han stirrede lidt på hans smil og lagde hovedet på skrå for at betragtede ham lidt, overvjede om han skulle gi' sig eller om han blot skulle svare nej.. han havde ikke fundet lysten endnu, men mon ikke drengen kunne bringe den frem i ham.. der var bare et lille problem.. han gik ikke.. i seng.. med drenge. Han sukkede stille og lagde sit hovede ind mellem Stefans hovede og skulder, han lod små intense våde kysse ligge sig op og ned af hans hals, og ned over det øverste af hans overkrop lige der hvor hans kraveben var, ind til han nåede forbindingen og så smilende op på Stefan, han lod bare sin næste lidt røre der hvor den lå og trak lidt ned i dynene i det han forsatte sine små intense våde kys ned over resten af hans over krop, et sekundt efter år Alias også under dynen som igen var tukket op over Stefans krop.. hans kys stoppede først da de mødte Stefans bukse kant, han grinte stille lidt halv ondt og kyssede ham blidt op af maven igen til hans hovede kom til syne og han så lidt beundrende op på Stefan. "Eh Stefan.." sagde han stille og lagde hovedet lidt på skrå igen imens han prøvede at få det han ville sige fumulerete uden at gøre sig selv.. til grin. "Jeg er ikke.. jeg har ikke.. eh jeg kan ikke.. eller jeg mener jeg.. eh.." mumlede han prøvende frem men det gav ligesom ikke rigtig meningen lige meget hvilket ord han satte foran. "Jeg er ikke så bekendte.. med.. at gå i seng med.. eh drenge.." mumlede han stille og lagde sit hovede ned mod Stefans bryst som en genert killing.. selv om han ikke var det mindste nervøs eller genert, han ville bare gerne høre Stefans tanker omrking det.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 05:24

Stefan lukkede sine øjne og nød hans intense kys ved halsen, men åbnede øjnene da Alias forsvandt ned under dynen, Han bed sig hård og spændt i underlæben og sank. Han blev dog lidt skuffet da Han kom tilbage igen, men han skjulte det, ret så godt. Han så på Alias kønne ansigt og nikkede da han sagde hans navn. Han blev en smule forvirret over hvor han ville hen med alt den mumlen, indtil han sagde at han ikke havde så meget erfaring med drenge. Han kunne ikke helt lade være med at smile en smule, dét havde han altså ikke troet. Han troede Alias var sådan en type der havde prøvet det hele, men der tog han så alligevel fejl. Han lagde en hånd i hans bløde hår og nussede ham blidt med fingerspidserne i hovedbunden og så op i loftet. Faktisk var han helt utroligt træt, hans krop føltes tung og det dyste og halv mørke rum gjorde det også sovevenligt for øjnene. Stefan havde heller ingen anelse om hvad klokken var om det var dag eller nat, eller hvad det var? Han prøvede at holde et gab tilbage, men uden held "Det er lettere end du tror .. der er ikke den store forskel" sagde han så stille, Selv var han jo både til piger og drenge, men nogen gange var han lidt mere vild med at være sammen med en dreng, han nævnte det bare ikke. Der var bare et eller andet over drenge/mænd som var lige det takt mere tiltrækkende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 05:56

Alias fulgte Stefan med øjnene da han kom op og grinte lidt for sig selv, mon ikke han skulle have forsat længer ned.. måske blot for at drille lidt. Men han vidste ikke helt, om han ville have sex med Stefan, var det måske ikke at åbne lidt for meget op for sig slev? Selv om han godt nok allerede følte han havde ødelagt det der.. slave, gud bånd som han havde prøvet at overbevise Stefan om før at det var sådan det han sammen, og at han bare skulle adlyde ellers skete der.. slemme ting. Det var sådan set ødelagt nu, med al den nussen og smilene, det brummede han lidt surt over.. men fuck nu det, Stefan havde vel også fået hvad han fortjente nu.. måske var det på tide han var lidt mere.. retfærdig over for ham.. i så fald burde de ikke have sex lige meget hvad. Han grinte stille da Stefan gabte og lagde hovedet lidt på skrå, "lille ven.. "mumlede han stille og bukkede sig over ham og kyssede ham blidt på læberne en enkel gang inden han snoede sig ud af dynene og hurtigt kom på benene igen. Han så lidt på ham og nikkede så til det med drenge og piger.. det var jo ikke fordi han var heeeelt uarfaren.. men.. det var ikke så tit han havde været i seng med en dreng.. faktisk.. så havde han kun prøvet det.. en gang før, og der var han stadig overbevist om at han ikke var til drenge.. en smule af det sad jo også stadig i ham, da han langt heller ville være sammen med en pige, da det var mere.. rigtig.. mend et var ligesom om, der var noget mere spændene ved.. drenge. "Vi tager den en anden gang, du skal sove nu.. " sagde han roligt og så lidt på ham med et ærligt og måske et sødt smil. "Vil du sove der.. eller vil du med mig.. hjem?" spurgte han prøvende, selv om han ikke var meget for at vise Stefans hans hjem, havde han heller ikke lyst til at efterlade ham her, hvis han ikke ville det selv altså.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 06:33

Stefan skulle nok ind ordne sig hvis Alias begyndte at vise tegn på at det Stefan gjorde skulle han passe på med, han ville på ingen måde bringe den anden Alias frem. Han gned sig svagt i det ene øje og fulgte Alias med øjnene da han rejste sig op. Han betragtede Alias, han var så ja sød imod ham nu, det gjorde det svært for Stefan at være forsigtig og huske den dårlige side af ham. Han stolede dog ikke 100% på ham, overhovedet. Han synes dog alligvel tanken om at være alene i den her kælder, var ret så gysende, så ville han hellere med Alias hjem, da han regnede med at det var mindre skummelt eller i hvert fald større "for jeg så også noget tøj på?" spurgte han så og var ikke helt vild med at gå rundt i kun underhakker hele tiden, desuden var det ret krænkende og han følte sig mere svag når han ikke havde tøj på. Han satte sig forsigtigt op og tog benene ud over kanten. Han var faktisk helt utroligt svimmel, han var jo stdig ikke helt frisk, han manglede søvn og noget vand kunne nok også hjælpe lidt på det. Han rejste sig op med dynen omkring sig og tog sig til hovedet. Han havde det som om at nogen havde banket ham med et baseball bat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 06:45

Alias havde haft to grunde til at stoppe deres lille leg, for det første var det synd for Stefan at han var så træt og udmattet, det var nok ikke sex han havde mest brug for lige nu, jov.. Alias kunne altså godt have medlidenhed med det lille menneske, han kunne godt opføre sig orndeligt en gang imellem.. desuden var han helt igennem en gentelman, den side havde Stefan bare ikke set af ham endnu, men det var for det meste også noget han brugte når han mødte nye folk, og desuden var han kun høflig og venligt over for dem der fortjente det, som sin egen race, eller smukke kvinder. Det andet der havde fået ham til at stoppe deres leg var tildels det at han ikke var helt sikker på sig selv når han skulle i seng med en dreng, og han havde ikke brug for at vise den savghed overfor Stefan, så ville han heller udsætte det til.. sener, eller aldrig, desuden var han også bedst omkring pigerne, han vidste ikke hvordna man lagde an på en fyr.. det var bare anderledes, selv om Stefan sagde det var noget af det sammen. Alias vendte sig lidt mod Stefan og overvjede lidt hans spørgsmål, "Nej" sagde han bare kortfattet og rystede lidt på hovedet, nu ville han heller ikke have Stefan glemte hvem han var hos.. desuden så skulle han ikke behandles som en dukke.. men som en slave, han skulle ikke have tøj på, han skulle jo alligvel også sove. "Det ligger jo i det der hus, så det kan jeg ikke hjælpe dig med" sagde han så lidt efter for at Stefan ikke skulle stille irreternede spørgsmål til hans nej.
Han bevægede sig hen mod Stefan da han langsomt kom op og stå, han betragtede lidt hans indbunden krop, og de blå og gule mærker han havde rundt omkring, for ikke at tale om de små skræmmer og hud af skrapninger der pyntede hans krop.. han så lidt lemlæstede ud. Han smilte lidt af sit væk og gik roligt hen til ham. "Kom så her.. så tager vi hjem" mumlede han stille, en sød bemærkning, eller han prøvede i det mindste, han slap pisken så den faldte ne dpå sengen og tog så roligt fat om Stefan og løftede ham op i hans arme, som når man bare et lille barn i sine arme. Han kunne med lethed bære Stefans vægt og trykkede ham lidt ind til sig. Han stod et sekundt efter ved døren, og låsten den roligt op og gik ud, låste efter sig, og begyndte så at.. løbe, det føltes nok for et menneske som om de følj op af trappen i et meget unaturligt tempo. Inden han stoppede på øverste salg, gik hen af en gang til en dør, hvor Alias navn var trykt på brevsprækken.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 07:02

Stefan svarede ikke på hans nej, men hvad havde han også regnet med, Alias var jo stadig Alias. Stefan fandt ikke sex som noget specielt som sådan, jo det var dejligt og jo han kunne ret godt lide det. Men han fandt ikke noget følelsesmæssigt i det, det var nok også noget med at han ikke var typen der forelskede si. Han lagde sin kind ind imod hans bryst og lukkede øjnene da han bar ham og nærmest fløj afsted med ham. Han følte sig lidt ligsom et lille barn, Svag og Uskyldig. Det var meget længe siden han havde følt sig så ynkelig som han havde gjort i nat eller dag eller? Han var ikke helt sikker på hvor lang tid der var gået. Han følte faktisk en lille trang til at græde, men gjorde det dog ikke, han havde ikke ligefrem lyst til at græde foran Alias, i det hele taget ikke foran nogen, det var desuden også mere end et år siden han huskede at han havde grædt så han kunne forestille sig at det ville blive til et vandfald. Han åbnede øjnene da han kort tid efter stod foran en dør. Han kiggede på døren og skimmede lige hans navn Alias Brody Yahweh han lukkede dog træt øjnene igen. Han var ret sikker på at han ville falde i søvn med det samme han blev lagt hen der hvor Alias nu valgte han skulle sove.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 07:31

Alias fandt en nøgle frem med den ene hånd og holdte Stefan tæt ind til sig med den ande, han havde ikke noget imod at drengen lagde sit hovede mod hans bryst, han havde det fint med deres nærhed, lige nu i hvert fald. Han låste døren op og lagde nøglen tilbage i lommen inden han trådte ind i lejligheden og lukkede døren efter sig. Han tog en dyb vejrtræning, hvis der var noget han godt kunne lide.. så var det at være hjemme, bare lugten af ens hjem, at føle.. man havde et sted, man hørte til, det var nu meget rart. I den lidt smalle gang tog han sine sko af og åbnede døren vider ind, hvor køkknet nu lå, et stort fint køkken med alt hvad der overhovedet kunne være der, dog ville man hurtigt finde ud af hvor tomt og ubrugt der var når man kiggede i skuffer og skabe, da der ingen ting var, da Alias jo ikke lige frem havde brug for at lave mad. Han forsatte ind gennem det forholdsvis store køkken, og ind i stuen da der bare var et hu i væggen mellem køkken og stue, og ingen dør man skulle åbne. Stuen var det største i hans lejlighed, og her var alt det grej man kunne forstille sig, af den dyrste slags, sofa og sofa stole, spise bor, mest bare til pynt, fladskærm, bog reaol, proppet med bøger fra gammel tid, billeder der pyntede den hvide væg, og der stod enda et flygel over i hjørnet ved vinduerne, som så var dækket fuldstændig til, så intet lys slap ind, der stod også en del planter og blomster rundt omkring.. da Alias godt kunne lide at have liv omkring selv, da han jo ikke selv havde så meget af det. Han bar Stefan gennem stuen og ind i soveværelset hvor der så var en dør, han lagde han fra sig på den store dobbel seng, med dobbel dyne og to puder, her var også designer agtigt, og alting var lige så dyrt af udsene som i rasten af lejligheden, soveværleset grænsede også op til toilettet, både med boblebad og bruser, og i soveværelset var der også et male stativ, og et stort klæde skab af mørkt træ.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 08:04

Stefan åbnede svagt øjnene og fik nogle små glip af hans lejlighed, men noget han især lagde mærke til var flygelet. Men det var nok fordi han var ret musikalsk anlagt og var med i to bands og et af hans yndlings instrumenter var klaver, Alias havde faktisk hørt ham da de 'mødtes' i det gamle hus, Han sank ved tanken. Han nåede dog slet ikke at tænke så meget før han lå i en blød seng. Han kravlede ind under dynen og puttede sig i sengen. man kunne kun lige se toppen af hans hoved og hans ansigt. Han sukkede dybt og udmattet. Han nåede ikke at ligge vågen særligt længe før han faldt pladask hen i en dyb søvn. Han ville helt sikker være ret forvirret når han vågnede igen, fordi det stadig ikke gav mening noget af det inde i Stefans menneske hoved. Han drømte om alt muligt, alt muligt han ikke ville kunne huske når han vågnede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 08:45

// tiden er lidt død.. så Stefan sover lige hele dagen væk.. og så var det lige omkring aftens tid når han vågner igen, sådan fem tiden.. x3 //

Alias vågnede langsomt af sin trance, som han havde været i siden Stefan faldt i søvn, han havde i al den tid Stefan havde sovet bare sidet og kigget på ham, han fandt de facinerende at overvære dette, at et menneske.. der sov. Det var flere hundrede år siden han sidst havde sovet sådan.. han fandt det blot spændene at side og kigge på den rolige dreng i sin drøm, når han vendte sig, eller når han gav en lyd fra sig engang imellem.. mennesker, de var så fredfyldte når de sov, det var sådan han bedst kunne lide dem. Han løftede sin hånd og størg blidt Stefan over håret, "Stefan.." hviskede han stille, nu skulle han altså ikke sove mere, han måtte da også være færdig udhivlet nu.. "Du har sovet hele dagen væk skat" hviskede han stille, siden tidelig morgen, og det var allerede begyndt at blive aften igen, Stefan måtte nok både være sulten og tørstig.. men.. Alias havde jo intet mad til ham.. det måtte han nok heller få sakffet så drengen ikke døde af sult nu.. mennesker.. de havde så mange behov. "Stefan.. " hviskede han igen og blev ved med blidt at styrge ham over håret, søde menneske barn.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 20:57

Stefan vågnede stille af Alias blide hvisken og nussen i hans hår, på en eller anden måde var det dejligt og han havde aller mest lyst til at sove videre. Men han havde sovet hele dagen og han kunne godt mærke at han var sulten. Han glippede svagt med øjnene og det første han så var Alias "Mhh .. " mumlede han lavt og blev lidt forvirret over hvor han befandt sig ".. hvor er jeg?" mumlede han lavt og var helt øm i kroppen, som dagen efter en druktur. Han havde det dog bedere end han havde haft det i går eller? Hvornår det var, han havde ingen stedsans eller tidsfornemmelse lige nu, hvor lang tid var der egentlig gået? Han vendte hovedet lidt for at se rummet han lå i, han havde ikke lagt mærke til så meget igår og blev derfor lidt overrasket over det flotte værelse "Mh, bor du her?" spurgte han så og man kunne tydeligt høre at han var ret forvirret. Han satte sig lidt op og tog sig til brystkassen hvor forbindingen var. Han kørte en hånd igennem sit hår og tog sig så til maven, hans mave rumlede og brokkede sig efter at få mad.

//Sorry det ikke lige blev længere//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 04:56

Alias slap Stefans hår lige så snart Stefan vågnede fra sin drøm eller hvad det nu var han havde gang i der i søvnen, han fristes kort til at kigge ned under dynene.. kunne jo være Stefan havde haft nogen.. lidt mere.. frække dørmme.. om Alias måske. Men han slog hurtigt tanken fra sig, han havde ikke lyst til at vide det, alt havd der kunne udvikle sig til sex holdte han gerne lidt på afstand, han var ikke bange for det, han var bare ikke.. så.. meget.. in to it' hvis man kunne side det på den måde.
"Det nok bedst du ikke ved det" sagde han roligt og tog fat om Stefans nakke og hev ham op og side. Han ville ikke have Stefan vidste hvor han boede henne, han ville ikke opsøges af ham i sit hjem, det eneste sted han kunne være i fred og ro, ikke et sted han delte med ret mange væsner, og slet ikke mennesker, Stefan skulle bare være taknemlig for han overhovedet havde fået stedet at se. Han havde dog ikke lyst til at slå ham ihjel længere, men døde drengen var det ham egentelig også lige meget, han havde indfriet sin gæld, det var tydeligt at se på hans lemlæstet krop, der var ikke så meget mere at gøre ved barnet.. end at sende ham væk, dog skulle han være sikker på at Stefan holdte fast i hans hemmlighed.. ellers kom Alias galt afsted.
"Ja.. og nu skal du hjem" sagde han roligt og hev Stefan ud af sengen trak ham op til sig med Stefans ben rundt om livet og placerede hans armen omkirng hans hals inden han løb gennem rummet, hen af gangen, ned af trapperne, og ud af lejlighedopgangen.. hvad han imellem tiden kunne mærke fra Stefans krop.. han prøvede desprart at føre sine tanker et andet sted hen ind til han kunne smide.. Stefan fra sig igen. Han slap ham dog blot og lod ham glide ned på fortovet at stå da de var kommet uden for igen. Han så sig lidt omkring, mørke skyer truede himlen, hvilket dejligt efterår.. næsten aldrig sol.
"Stefan.." sagde han stille og vendte sig mod drengen og lagde en hånd over hans øjne, ".. Nu høre du godt efter.. rigtig godt efter" hvisked ehan stille og bukkede sig ind over drengen, med et mørkt truneden blik i øjene, selv om Stefan ikke kunne se noget alligvel. ".. Hvis du nogen sinde opsøger mig her uden at have fået lov.. så slår jeg dig ihjel" sagde han langsomt, så Stefan forstod truslen. "Hvis du nogen sinde fortælle folk om hvad jeg er.. så slår jeg dig ihjel" sagde han langsomt igen, og forsatte så med det sidste "Hvis du nogen sinde nævner for nogen hvad der er sket dig de sidste døgn.. så slår jeg dig ihjel.. og bare rolig skat.. jeg skal nok finde dig, hvis det kommer så vidt.." sagde han og fjernede sin hånd fra hans øjne, han så ham ind i øjnene med et mørkt blik, "Og nu Stefan.. vil jeg tage afsked med dig.. farvel" sagde han med en lidt bølere tone og forsvadnt så blot som havde han aldrig stået der.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 05:51

Stefan lagde armene om hans hals og knugede sig lidt ind til ham og lukkede øjnene da han løb, bange for at blive tabt. Han synes det havde været en mærkelig oplevelse, han aldrig fik lov at glemme på grund af Alias, han havde jo givet ham ar for livet. Stefan kunne mærke den ru asfalt under sine bare tær og den kølige vind imod sin næsten nøgne krop. Han lagde armene om sig selv for at holde lidt af varmen i kroppen. Han stod stille og lyttede til det Alias sagde, han havde ikke haft i tankerne at fortælle noget, da det ville være .. pinligt et eller andet sted. Folk ville heller ikke tro ham, han troede ikke en gang helt selv på det. Han så på ham da han fjernede hånden. Han nåede ikke rigtig at sige noget før han vendte sig og begyndte at gå fra ham "Men Alias .. " sagde han så men afbrød sig selv og sukkede. Han mærkede den lette brise tage fat i hans brune hår, før han begyndte at gå hjemad. Han valgte at tage vejen hjem igennem skoven, lige nu, var han ikke bange for at møde nogen eller noget, han ville bare hjem. Han fik mudrede tær af den fugtige skovbund, ingen mennesker var jo i skoven på den her tid, hvilket han var glad for, så mødte han ingen.
Da han langt om længe nåede hjem, kold og forfrusent med mudrede tær. Han gik direkte ud på badeværelset og tog underbukserne af og fjernede forbindingen. Såret på hans bryst kunne tydeligt ses da det var helt rødt og der sad en smule størknet blod. Han sukkede og gik ind i det varme brusebad. Nu ville han bare prøve at glemme det hele, selvom det blev en svær opgave.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitimeTors 13 Okt 2011, 09:10

// NICE! Out x3 //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Jeg kommer normalt ikke her -nikita
» Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth)
» Jeg er meget bange for dig... Men alligevel ikke - Demetri..
» Jeg er ikke bange, men bare nærvøs ' tror jeg' - Sariel
» det kan da snart ikke blive være (Walter)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: