Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Legepladsen efter midnat

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 01:42

Elisabeth nikkede tilfreds. Hun var overrasket over, at englen havde takket ja, til tilbudet, men samtidig også munter. Det betød noget for hende, for Elisabeth havde ikke kaldt nogne, for en 'veninde' i flere 100 år. Faktisk helt præcist i 640 år.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 01:47

Jalaz smilede og vidste ikke helt hvad hun skulle sige eller om hun overhovedet skulle sige noget, så hun valgte at tie stille. Hun var stadig overrasket over tilbudet, men samtidig glad for at have fået det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 01:51

"Jeg skal nok lade være med at forstyrre dig i nattetimerne. Sover du meget?" spurgte Elisabeth, grinede lavt, før hun rettede sin opmærksomhed mod hende. Elisabeth havde jo ikke sovet i 640 år, så hun kunne slet ikke huske følelsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 01:57

"Det varigere. Nogle gange kun tre timer, og andre gange hele 8 timer.." svarede hun og trak let på skuldrene. HUn havde ikke ligefrem den bedste natterytme, men hun var ærlig talt hamrende ligeglad med det. Hun havde ikke noget job hun skulle op til hver morgen, og hvis hun fik et gik der somm regel ikke meget mere end en uge før hun blev fyrret igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 02:01

Elisabeth nikkede roligt, og snøftede kort. "Tænk man kan sove så meget.." sagde hun tænksomt, før hun grinede lavt. Det var Elisabeth jo ikke ligefrem van til. "Hvor lang tid opholder du dig så i min lejlighed?" spurgte hun roligt, før hun sendte hende et kort smil. "Jeg er faktisk ligeglad. Bare du sørge for, at informere mig, inden du skrider, eller medbringer gæster," sagde hun derefter roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 02:06

"Sandsynligheden for at jeg medbringer gæster er ret lille. Og jeg skal nok sørger for at informere dig inden jeg går.." svarede hun og smilede lidt til hende. *Gæster.. Det er nok omkring 300 år siden jeg har haft gæster...* tænkte hun ved sig selv og grinte stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 02:14

Elisabeth grinede lavt, og nikkede. "Jeg takker," sagde hun roligt, før hun sendte hende et enkelt nik. Elisabeth sad lidt i hendes egne tanker, før hun snøftede. Det vr underligt, men alligevel rart, at vide, at englen skulle "bo", hvis man kunne sige det sådan, hjemme hos Elisabeth.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 02:19

Jalaz skodede sin cigaret i sandet, ig vippede lidt med den ene fod. Hun fugtede sine læber, og trommede fraværende med fingrene på gyngens kæde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 02:23

Elisabeth betragtede hende roligt. "Har du en fyr? For ærlig talt, så vil jeg også gerne kunne gå ind i min lejlighed, uden at være bange for overraskelser," sagde hun og grinede lavt, før hun blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 02:24

//Må logge - Vi snakkes (:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 02:29

"Nej det har jeg ikke.." lo hun og tænkte kort. Hun bestemte sig for ikke at fortælle at hun egentlig ikke var til det modsatte køn, da hun var bange for hvordan Elisabeth ville reagere. Der var nogle der blev meget forfjamskede og næsten vrede hvis de fiki afvide at de var venner med en homoseksuel.. Og det var hun mildest talt ikke interesseret i at risikere med Elisabeth.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 03:47

Elisabeth nikkede, før hun trak på skuldrene. "Det glæder mig," sagde hun roligt. Elisabeth bed sig i læben, og betragtede hendes smøg lidt efter. Hun snøftede. "Men jeg garantere ikke for, at der er videre rytteligt," sagde hun og grinede lavt. "Jeg er der ikke så tit. Nøglen ligger desuden under måtten," tilføjede hun hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 04:14

"Okay.. Mon ikke jeg overlever lidt rod?" sagde hun smilende og strammede sin hestehale. Hun gned sig kort i øjet, og rokkede lidt frem og tilbage med gyngen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 04:20

Elisabeth smilede drillende. "Det vil tiden vise," sagde hun roligt. Elisabeth fandt sin pakke med smøger frem, og rømmede sig. Hun fumlede lidt med det. "Stinker jeg engentlig? For dig?" spurgte hun og smilede kort, før hun tændte smøgen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 04:43

"Ehm... Altså.. Du lugter af vampyr... Og ærlig talt så lugter vampyr rigtig meget af blod og mildest talt ikke super godt." svarede hun og kradsede sig lidt i håret. Hun smilede lettere undskyldende og håbede at Elisabeth ikke ville blive vred, men hun havde selv spurgt og hvis hun ikke kunne tåle sandheden skulle hun bare lade være med at spørger...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 04:48

Elisabeth kunne ikke skjule et svagt smørret smil. "Jeg beklager," sagde hun oprigtigt, før hun rømmede sig. "Men hvis jeg skal kunne styre mig 100 procent, når jeg går i blandt mennesker, så er jeg nødt til at have andet form for blod, og det er i mit tilfælde, dyreblod," sagde hun roligt og trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 04:53

Jalaz nikkede lidt og smilede skævt. "Det går nu nok." sagde hun og nikkede kort. "Drikker du aldrig andet blod end dyreblod?" spurgte hun nysgerrigt, og så undersøgende på Elisabeth som om hun forsøgte at læse svaret udfra hendes udseende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 04:55

Elisabeth havde tændt sin smøg, og inhalerede nu dybt. "Nej," svarede hun og rystede på hovedet. "Det... Jeg bryder mig ikke om tanken, om at skade et anden væsen eller menneske på den måde," sagde hun roligt. "Selvom det selvfølgelig kan svære nogle gange," tilføjede hun derefter ærligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 04:58

Jalaz nikkede og tyggede lidt på ordene. "Smager det godt? Blod altså?" spurgte hun så og var egentlig blevet ret så nysgerrig. Hun havde tit undret sig over det, da hun ikke mente at det smagte af andet end jern... En gyselig smag efter hendes mening.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 05:01

Elisabeth kom til at le, men bed sig hurtigt i læben, før hun så ned, og blev alvorlig. Hun inhalerede, men kunne ikke helt skjule at hun grinede. Det resulterede i, at hun hostede kort. "Øhm.. Det smager.. Godt. Det er mættende," sagde hun ærligt, før hun inhalerede igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 05:09

Jalaz nikkede lidt og bed sig tænkende i læben. Så rystede hun kort på hovedet, og lo stille før hun igen blev tavs. Hun betragtede Elisabeth med et intetsigeende blik, og smilede skævt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 05:12

Elisabeth betragtede hende roligt, men undgik øjenkontakt. Noget hun normalt ikke gjorde, eller havde tænkt sig at begynde på. "Hvad tænker du på?" spurgte hun, og lavede en grimasse, af frustration over, at hun ikke vidste det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 05:17

"Jeg tænker på... Hvor glad jeg er for at kende dig." svarede hun og betragtede Elisabeth's ansigt, for at se hendes reagtion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 05:21

Elisabeth smilede kort til hende, men oprigtigt glad for den nyhed. "Tak. I lige måde," sagde hun oprigtigt, før hun smilede bredere. "Hvorfor tænkte du på det?" spurgte hun og betragtede hende roligt, før hun inhalerede. En sær varme havde spredt sig i hendes bryst, og inderst inde, kunne hun nærmest flyve. En følelse hun ikke havde haft længe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Dec 2009, 05:23

//Må logge - ses (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Legepladsen efter midnat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Legepladsen efter midnat   Legepladsen efter midnat - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Legepladsen efter midnat
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Over midnat,
» Legepladsen xD
» På gyngen midnat..
» En dag på legepladsen//Noa.
» Legepladsen...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: