Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvad gør man

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 23:36

Sted : midt inde i storbyen
Vejr : sky fri himmel med masser af stjerner
Omgivelser : Ingen...
Dato : 20/12
Tid : 21:00
Dag : Torsdag.
Påklædning: http://cdn.buzznet.com/media/jj1//2009/10/lovato-remember/demi-lovato-remember-december-01.JPG


Elisa kom gårende ned af gaden hun havde lige været på arbjede, og havde været udefor en til voldtæget, men hun tog det denne her gang ikke så godt, for denne her kunne man se at hun havde fåret tæv, på siden af hovdet, nede ved hendes kæbe var der asser af blod, men såret var helet, hun gik vder som om intet var sket, hun løftede dog hånden op og tørede noget af blodet væk, og sukkede dybt.. men tog så en dyb indåndning og rettede sig op og lignede en der skulle i byen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 23:47

taron kom ud af døren til lejlighedskomplekset han boede i, han så sig omkring med det sædvanlige fjollede smil og begyndte at gå ned af gaden, han rettede lidt på sin skjorte og åbnede de æverste knapper af skjorten, han havde sin ynglings skjorte på som han altid havde hvis han skulle ud i byen, men denne gang havde han taget nogle bukser på der for en gangs skyld ikke var hulet, helt nye bukser, det var egentlig ikke fordi han skulle måde noget, faktisk ville han bare gå en tur og måske finde et bytte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 23:51

Elisa kom rundt om højernet og så en dreng som hun synes så ret godt ud, hun bed sig i læben da hun fik færten af han vampyr, og hun fandt hurtigt ud af det var ham, da de var de enste der var der, hun kom i tænke om hendes blod på kæben og lagde hurtigt en hånd på kæben og kiggede på den mandelig vampyr, og smilede til ham, men hun fjernede ikke sin ånd fra såret, hun var ret øm, men sleve såret var helet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 23:55

taron fik færten af en anden vampyr og så lidt op og rundt, han fik øje på en pige og lage hovedet lidt på skrå, han kunne dufte blodet og så på pigens hånd hun dækkede sin kæbe med, han smilte stadig fjollet og så lidt rundt for at se om der var andet, han stoppede så op og så på pigen igen "godaften..." sagde han venligt og rettede som en vane på pande håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeFre 25 Dec 2009, 23:59

Elisa bed sig lidt i læben men smilede så til ham "Godaften" sagde hun roligt, men tog stadig ikke hånden væk fra sin kæbe, selvom han nok havde duftede blodetl, hun havde højer hånd op på såret så hvis han rakte håndne frem for at præsentere sig, ville hun nok få et problem, hun smilede bare til ham og kiggede kort rundt men så hurtigt på ham igen, hun kunne godt lide det han gjorer ved sit hår og det fik hendes smil til og blive størrer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:11

taron så på hendes hånd og tænkte sig lidt om, men med det fjollede smil på læben, han rettede blikket mod hendes øjne og rækkede sin hånd frem, da han havde regnet ud hun måtte flytte sin hånd så, "jeg hedder taron...hvad hedder du?" spurgte han venligt og forventede hun ville tage hans hånd for at hilse, han grinte kort da hun smilte større og smilte selv lidt mere fjollet en før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:17

Elisa bed sig hårdt i læben da han rakte sin hånd ud til hende, hun kiggede lidt på hans hånd men valgt så at fjerne håndne fra kæben og bed sig hårdt i læben imens hun fjernede den, hun kiggede op på ham og gav ham så hånden, "Elisa" sagde hun roligt og smilede, hun sank kort en klumb, da hun vidste at hele hendes kæbe var smurt ind i blod, men hun prøvede og slappe af, hun gav hans hånd et blidt klem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:24

taron så på hendes kæbe og lage hovedet lidt poå skrå "hvad er der sket med dig elisa?" spurgte han meget direkte og så op hende, han smilte stadig fjollet og klemte blidt igen, han trak hende så tættere på og tørrede noget af blodet væk, han snusede lidt til blodet og virkede til at være helt upåvirket, han så på hende igen og smilte skævt til hende, han var helt rolig og hans blidt var beroligende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:30

Elisa blev lidt bange da han hev hende tæt på sig, hun lagde en hånd på hans mave, men slappede lidt mere af da han tører noget af blodet vækl, hun bed sig hårdt i læben og lukkede kort øjnene og drjede hovede ned så hun så ned i jordrn bare med lukket øjne, hun tnkte lidt på om det var en god ide og sige det, men hun kendte ham ikke helt endnu "Det er ikke sket noget" løj hun og åbnede øjne "Jeg fladt ned af trappen" løj hun igen men denne her gang kunne man godt hører hun løj, hun lagde hurtigt en hånd på sin kæbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:39

taron vidste far starten af hun løj, men smilte blot af det "jeg skal nok få dig til at sige sandheden...jeg skal bare have dig til at stole på mig...og ved du hvad..det skal du nok komme til" sagde han venligt og så på hende med beroligende øjne, han kunne godt mærke hun havde støttet sin hånd på hans mave, men det generede ham ikke, han så på hendes hånd da hun lage den på sin kæbe igen og at kort suk lød fra ham, men han smilte stadig fjollet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 00:45

"Hvordan" spugerte hun, hun havde aldrig rigtig stolet på mand det havde hun værert for meget igemmen til, hun havde, rystede kort i kroppen men slappede lidt mere af da hun så ind i hans øjne, hun havde stadig en hånd på hans bryst og kunne slet ikke få sine øjne væk fra hans, hun var nu mest bange for at komme til og bruge sin evne på ham og da hun kom i tænke om det, så hun hurtigt ned i jordern og sukkede, hun havde ikke helt lært og styrer sin evne endnu, den hånd der lå på hendes kæbe fjernede hun og lagde den også på hans bryst..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:03

taron så ind i hendes øjne og smilte venligt til hende "jeg skal nok få dig til at stole på mig..." sagde han roligt og betragtede hende da hun så ned, han så ned på hendes hænder og så på hende igen "bare rolig...jeg gør dig ikke noget" sagde han beroligende da han bare troede hun var genert for han vidste jo intet om hendes evner, han løftede blidt hendes hage op så han kunne se hendes øjne igen, da de intereserede ham ret meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:08

Elisa løftede hovedet men lukkede øjnene indne hun faldt ind i hans igen "Det her er ikke en god ide, jeg har ikke lært og styrer min evne endnu" sagde hun stillet og bed sig hårdt i læben, hun åbnede øjne men kiggede ikke ham i øjne hun så bare på hans læbe og rystede ldit i kroppen, "Men nok om min evne" hun hade sin evne og bed sig derfor hårdt i læben og tog ikke bliket fra hans læber, hun slp sin læbe, og slappede af igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:18

taron lage hovedet på skrå "dine evner?...hvad mener du?" spurgte han lidt forvirret og så på hende med at spørgende blik "nej ikke nok om det...jeg vil vide hvad det er så jeg kan besteme om det er noget jeg vil frygte.." sagde han rolig og så på hende med rolige øjne, han lod vær med et søge eftyer hendes øjne, men betragtede hende hende bare istedet, han synes hele tiden at kunne finde noget på hende der betagede ham meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:25

Elisa sank en klumb "Jeg kan" hun bed sig i læben og sukkede dybt hun kørte en hånd igemmen håret "Jeg kan få dig til og tænde på mig" sagd ehun lavt og lukkede kort øjne men åbnede dem og kiggede op på ham, "Jeg har ikke slev lært og styrer den endnu" sagde hun trist, "Men vis jeg ser der i øjne i for langtid ved jeg ikke hvad de sker" sagde hun roligt og bed sig lidt i læben, selvom hendes stemme var rolig var den stadig alvorig og trist, hun lagde sin hånd igen på hans bryst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:35

taron så forbløffte og ooverrasket på hende, han havde ikk elige forventet det var hendes evne, men han rsytede på kort på hovedet og smilte igen fjollet "utrolig evne..så skal du bare lære at styre dem..tror du jeg kan hjælpe på nogen måde?" spurgte han venligt om, han ville gerne hjælpe hende da han havde fået en lille idé om at hendes evne måske havde noget at gør emed hun var kommet sådan til skade, han så ned på hendes hænder og lage forsigtigt sine arme om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:45

Elisa trak på skulderne, "Det ve" hun fik ikke snakket færdig da hun mærkede hans arme om hende, hun snak kort en klumb og kiggede lidt rundt i hans ansigt "Det ved jeg ikke" sagde hun roligt og nussede kort hans mave med den ene hånd, men lod hånden ligge stillet igen, hun kiggede roligt ham i øjnene, hun tænkte lidt * Vis jeg fik lov til og bruge min evne på dig og kunne så lærer og stoppe når det var på tide* tænkt ehun og rysted ekort på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 01:59

taron så på hende og smilt eblidt til hende, han holdte rolig om hende og lag ehovedet på skrå "er du sikker?..jeg vil meget gerne hjælpe idg" sagde han venligt og blev betagtet af hendes øjne da han fik øjnkontakt med hende, han nød det kort nussen hun gav ham på brystet, han så ned op hendes hænder og slap hende så stille "kom..med mig hjem...så kan vi snakke videre" sagde han venligt og så op på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 03:16

Elisa stvinede men rystede lidt i kroppen og slappede så af igen "Hj...Hjem..til.. dig" sagde hun stillet og bed sig lidt i læben, men slap den så, *Jeg bliver vel nød til og stole på ham* tænkte hun, og tog sine hænder til sig "Okay, hvor bor du henne" spugerte hun og bed sig lidt i læben og kigede kort ned i jordern men så hurtigt op på ham og betagtet hans øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 03:28

taron grinte godt og smilte fjollet "mmh.." brummede han roligt og lage hovedet på skrå "jeg bor lige der henne" sagde han roligt og pegede over hans skulle han på lejlighedskomplekset han næsten lige var kommet ud, han så stadig på hande og smilte fjollet, han betragtede hendes øjne da de fik øjnkontakt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 03:33

Elisa kiggede på lejelighed og nikkede, hun be dsig lidt i læben da de fik øjnkontakt igen slap hun den, hun kunne ikke nå og holde sin evne tilbage "Nej" sagde hun hurtig men det var forsent hendes evne var nu igang med og gå ind og gører ham tændt på hende, så han vile få så meget lyst til hende at han ikke kunne styrer sig, hun knyttede kort hænderne "Skub mig væk" sagde hun bedene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 03:39

taron smilte fjollet og så hende ind i øjnene, han kunne så mærke han fik lyst til hende og kunne regne ud det var på grundt af hendes evne, "øh...slippe dig?" sagde han tænkende og prøvede at slippe hende, men han kunne ikke få sig selv til det, ahn havde fået for meget lyst til hende at han kunne styre det selv "undskyld.." hviskede han stille og trykkede hende tættere på sig, han pressede sin læber mod hendes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 03:44

"Nej" sagde hun med sine læber imod hans, hun kunne ikke få sin evne til og gå væk, "Skub mig væk" det var det her hun mente med hun ikke kunne styrer sin evne, hun havde ikke kræfter til og stoppe den når hun havde started den, hun lukkede øjnene og prøvede og få styr på sin evne, men hun synes det var rigtig svært for hende, og når han rørte hende virkede evnen stadig..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 03:53

taron prøvede at skubbe hende væk fra sig, men han kunne ikke få sig selv til det, han flyttede sine læber ned på hendes hals, "skub mig selv væk...jeg kan ikke styre det..." sagde han sammen bidt og kyssede hende blidt på halsen, han prøvede dog stadig at slippe hende selvom han godt kunne mærke han ikke kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 03:57

"Men jeg vil ikke skubbe dig væk, du ryger ind i muren" hun ville ikke skade ham, men på en heller anden måde nød han hans kys, hun smilede svagt men det forsvagt hurtigt da hun ikke var sikker på om han ville det her, "Vil du det her, heller skal jeg kmpe for at stoppe" spugerte hun og bed sig i læben men brugte stadig sin evne..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad gør man Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad gør man
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: