Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvad gør man

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 04:07

taron kyssede hende blidt på halsen "du skal ikke bekymre dig..om mig" sagde han igen sammen bidt, han trykkede hende helt tæt ind til sig så de stod helt tætte, han vidste ikke hvad han skulle svare til hendes spørgsmpl, for han havde jo lyst men det var jo på grund af hendes evner, men han var ikke sikker på om han ville hvis hun ikke havde brugt hendes evner, "jeg ved det ikke...så..stop mig og gør det nu" sagde han ihærdigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 04:13

Elisa lukked eøjne hårdt i og prøvede og stoppe sin evne, "Undskyld" hun lagde sin hænder på hans bryst og brugte alle sine kræfter for at få ham væk, hun lukked eøjne hårdt i da hun ikke ville se hvad der skete når han ramte muren, men det var utroligt at hun havde kunne stoppe sin evne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 04:19

taron mærkede hendes hænder og trykket mod hans bryst, han ramte muren hårdt og gled ned at sidde, muren var flækket flere steder og taron sad og ømmede sig lidt, han så ned og havde det lidt skidt med han ikke havde kunne styre sig, han så lidt op på hende og sukkede stille "det er mig der undskylde.." sagde han stille og rejste sig op, han ømmede sig lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 04:24

Elisa rysted elidt på hovedet "Nej, jeg er ked af det" hun åbnede øjne og så på ham, "Jeg kan ikke styrer min evne" sagde hun trist og bakkede, hun kunne ikke glemte at hun havde ødelagt det smukke øjeblik, og hun så begyndte og bruge sin evne på ham, "Jeg forstår godt vis du have jeg går" sagde hun tridt og vendte ryggen til ham og begyndte og så meget langsomt "Und...skyld" sagde hun lavt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 04:32

taron så på hende og tænkte lidt "du skal ikke være ked af det..du skal bare lære at styre dem...og som sagt vil jeg hjælpe dig" sagde han nogenlunde roligt, han så på hende og rystede på hovedet "jeg vil ikke have du går...jeg vil gerne have du følger med mig op i min lejlighed...også finder vi en løsning okay..." sagde han helt roligt nu, han havde nu fundet ud af at han faktisk godt ville havde gjort det, han synes jo hun var smuk, men alligevel ville det havde været alt for tidligt efter hans mening.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 04:39

Elisa stoppede op og vendte sig imod ham, "Okay, men hvad vis det går galt igen" sagde hun tøvende og bed sig lidt i læben men slap den igen og gik hen til ham og kiggede lidt på ham, "Har du ondt" spugerte hun for at skifte emne,, "Men jeg vil gerne med dig hjem, men du skal ikke gører noget du ikke vil, det er okay og sige nej" hun kunne slet ikke få det til og passe inde i hendes hovde hun havde utroligt meget lyst til ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 04:48

taron tænkte sig om og så på hende, han nikkede og stod helt stille "ja lidt..men det går snart væk" sagde han roligt og ser lidt rundt, "okay...fint nok...ja ved det.." sagde han og så på hende og tog forsigtigt hendes ene hånd, han betragtede hende lidt og tænkte sig lidt om, han gik hen mod sin lejlighed og trak stille elisa med sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 04:53

Elisa bed sig i læben men fulgte med ham, hun kiggede ned i jordern imens og gav hans hånd et blidt klem, "Jeg er ked af jeg kastede dig ind i muren" sagde hun en lille smule trist, hun sukkede dybt og kiggede nu på ders hænder," Men jeg håber du kan tilgive mig" sagde hun stillet men dog meget bedene..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:00

taron så på hende og tænkte lidt "det skal du ikke være..jeg sagde selv du skulle gøre det..." sagde han roligt og smilte blidt til hend, han klemte blidt igen "jeg har allerade tilgivet dig...jeg håber bare du kan til give mig for jeg...ikke kunne styre mig..." sagde han undskyldende og så frem, han stoppede ved lejlighedkomlekset og låste døren op så de kunne komme ind, han holde døren for hende så hun kunne gå ind først.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:09

Elisa svarede først da hun var gåret ind, "Det er jo min evne der gør at du ikke kan styrer dig, og derfor er det kun dig, der skal tilgive mig, vis du har lyst," sagde hun stillet, "Tak" sagde hun til han holdte døren for hende, men hun havde stadig ham i håndne og det fik hende til og smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:23

taron så på hende og gik ind efter hende "hmmja...men hvad nu hvis jeg så siger...at jeg faktisk havde lyst?" sagde han stille og så opmærksomt på hende for at se hvordan hun reagerede, han nikkede blot til hendes tak og lukkede døren godt til, han sp poå hende igen og smilte skævt og klemte blidt hendes hånd, han gik så hen til trappen og trak hende forsigtigt med op af trappen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:31

Elisa rystede let på hovedet "Så du havde lyst" hun smilede lidt og bed sig lidt i læben men slap den igen da hendes smil blev stort, "Det havde jeg også, men det er nok bare en god ide" sage hun stillet og fulgte med op af trappen, og kiggede rundt med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:40

taron grinte kort og smilte sklævt "ja..det fandt jeg ligesom ud af da jeg bankede in di muren.." sagde han med et lille grin mere, han så på hende og stoppede ved den øverste dør, han låste døren op og åbnede døren, han holde døren som sidst så hun kunne gå ind først, "jeg er næsten lige flyttet ind så her re ikke så mange ting.." forklarede han roligt og smilte skævt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:44

Elisa smilede og nikkede hn gik ind og havde stadig ham i hånden, hun så lidt rundt"Jeg kan godt lide din lejelighed sagde hun med et smil og gav hans hånd et blidt klem, "Hvor længe har du boret her" spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 05:55

taron gik ind eftre og lukkede døren, han så lidt rundt og vendet så blikket mod hende "okay..den er også find" sagde han roligt med et smil "i 3 uger ca. ikke så længe.." svarede han og betragtede hende, han klemte blidt igen, men slap så hendes hånd og tog sine sko af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 06:03

Elisa smiled eog bukked esig ned og lynede hendes lange sko op og trak så benet ud af skoen og smilede, hun tog så den anden sko her, "Hold da op trored edu havde boret her længer tid end mig" sagde hun med et smil og fugtede sin unerlæbe, og tænte lidt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 06:18

taron så på hende og smilte skævt "hvorfor troede du dog det?" spurgte han og lage hovedet på skrå, han bed sig lidt i læben, men smilte så mere fjollet, han tog hendes hånd igen og trak hende med ind i stuen, "det er så stuen...en sofa og tv..kedeligt men der er det mest nødvendige" sagde han med et grin og smilte blidt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 06:23

Elisa smiled eog gik med ham ind i stuen, "Det er fint" sagde hun med et skævt smil og kløede sin kind med sin frie hånd, hun kigged elidt op og ned af ham men smilede så blidt igen og kørte den frie hånd igemmen håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 06:32

taron så lidt rundt og fnysede kort "tja..." sagde han og så på hende med at skævt smil, han blev betaget af hende igen og stod og betragtede hende uden at gøre noget specielt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 06:40

Elisa smilede og kiggede lidt rundt mn så så på ham og faldte lidt i hak, hun kiggede ham i øjnene og evnen gik slet ikke i gang hun smilede over den ikke gik igang, og gav hans hånd et blidt klem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 07:01

taron betragtede ham og smilte blidt, han klemte blidt igen "du er...utrolig smuk" sagde han venligt og lage hovedet lidt på skrå, han betragtede hendes øjne da de havde fået øjnkontakt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 07:06

Elisa smilede lidt genert, men rystede svagt på hovedet, men hun fjernede ikke blikket fra hans øjne, "Nej.. men det er du" sagde hun roligt og smilede ikke genert mere, men smilede bare glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 07:10

taron grinte lidt og smilte skævt "tak..men jeg synes altså du er smuk" sagde han og betragtede stadig hendes øjne, han lage hovedet lidt på skrå og trak hende forigtigt tættere på sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 07:27

Tak" sagde hun roligt og smilede nu igen genert, "Men det var så lidt" hun mærkede han hev hend tætter på ham og hun bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 07:32

taron smilte fjollet "så lidt.." sagde han mundert og lage hovedet på skr¨å, "tja...det er altid dejligt at få afvide" sagde han og smilte skævt til hende, han klemte blidt hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad gør man - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad gør man
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: