Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvad gør man

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 5 Icon_minitimeSøn 27 Dec 2009, 09:02

Elisa smilede og nikkede "Okay.." hun kiggede rundt "Du spøger jeg svare også omvendt, heller" drillede hun med et skævt smil og kiggede lidt rundt, men så hurtigt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 5 Icon_minitimeSøn 27 Dec 2009, 22:55

taron trækkede på skuldrende og grinte lidt "øhm ja sådan...det er en god måde" sagde han med et fjollet smil, han gik han og satte sig¨på sofaen og vendte blikket med elisa.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 5 Icon_minitimeSøn 27 Dec 2009, 22:58

Elisa smilede og gik hurtigt med hen til sofaen og satte sig, hun kørte en hånd igemmen håret "Du starter" sagde hun med et skævt smil, "Altså med at spøger" sagde hun roligt, hun tænkte lidt over det hun skulle spøger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 5 Icon_minitimeSøn 27 Dec 2009, 23:12

taron så på hende og smilte skævt til hende, han nikkede og tænkte sig lidt om "øhm...har du noget job?" spurgte han lidt tænksomt og så på hende, han rettede som en vane lidt på pandehåret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 5 Icon_minitimeSøn 27 Dec 2009, 23:14

Hun nikkede og smilede "Ja på the reggie club" sagde hun med et skævt smil og men bed sig så lidt i læben, men slap den "Hvad med dig har du" spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 00:40

taron smilte og nikkede stille "okay...der kommer jeg nogle gange" sagde han og så på hende, "ja jeg er vikar...på skolen her i byen...det var derfor jeg flyttede her til" forklarede han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 00:43

Elisa smilede og nikkede "Okay" sagde hun med et smil "Vikar er det ikke spændene" spugerte hun med et smil, og kørte en hånd igemmen håret og nikkede kort for at vise at hun forstod det med at flytte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:43

taron træk på skruldrende " ikke så spændende men det re meget sjovt...og eleverne er for det meste flinkle nok" forklarede han med et smil, han betragtede hende lidt og smilte fjollet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 5 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 10:58

Elisa smilede og nikkede "Okay" sagde hun roligt "Kunne godt forstille mig det var sjovt" sagde hun med et smil "Er der ikke mange unge der er svare og styrer" spugerte hun og kiggede lidt ned men så smilene op på ham "På mit arbejede kommer mange denge og spiller smarte, som godt kunne lide de gik på skolen" sagde hun stillet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad gør man - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad gør man
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: