Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvad gør man

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 07:39

Elisa smilede og nikkede "Det er altid rart at få afvide" hun kiggede ham i øjnene, "Din eøjne er utrolig" sagde hun drømmene og smilede, hun mærkede hans klem og klemmede også hans hånd i et blidt klem,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 07:46

taron smilte og betragtede hendes øjne "hmm..synes du?..." spurgte han og hævede det ene bryn, han så lidt ned og tænkte sig om "altså jeg synes..dine øjne ert meget interessande" sagde han med et skævt msil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 07:48

Elisa rystede let på hovedet "Det er de kun begrund af min evne" sagde hun stillet og da han kiggede ned kiggede hun hurtigt væk, og bed sig lid ti læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 07:52

taron trak på skuldrene "tror jeg ikke...jeg synes de var interessandte før jeg vidste du havde den evne" sagde han roligt og så på hende, han løftede blidt hendes hovede op, han ville gerne se på hendes øjne, for han synes det var så smukke at se ind i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 07:57

Elisa stolede ikke på mænd, men da han sagde det han sagde kunne hun ikke lade værer med og smile, "Tak" sagde hun roligt, "Men det passer ikke" hun kiggede ham i øjne lidt men kiggede så på hans læber, og sukkede svagt hun trak sig så lidt væk fra ham, og bed sig i lben, hun synes det gik lidt for hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 08:08

taron så på hende og tænkte lidt, han sukkede stille "hvordan kan du vide det...du har jo aldrig set dem selv..og det kan jo godt være jeg synes det" sagde han roligt og lage hovedet lidt på skrå, han lod hende trække sig væk fra ham og stod stille, han synes egentlig også det måske gik til for hurtigt så og ahn ville ikke skræmme hende væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 08:16

"Jeg ser dem når jeg kigger mig selv i spejlet, men jeg synes de er grimme, men jeg er glad for du synes de er pæne" sagde hun roligt og trak kort på skulderne hun stod et okay langt stykke fra ham, og kiggede kort rundt men så så på ham igen og Elisa's blik var lidt nervøst..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 08:23

taron nikkede stille og tænkte sig lidt om "det er rigtig nok..men de er ikke grimme efter min mening..." sagde han roligt og så på hende, han lage hovedet lidt på skrå og kløede sig lidt i nakken, han så lidt rundt, men ventede blikket mod hende igen, han kunne se hun var blevet nervøs og han tråde et skridt hen mod hende "er du okay?" spurgte han forsigtigt om, han ville være sikke på han ikke havde gjort noget forkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 08:34

Hun rystede på hovedet "Nej, jeg har det fint" hun tænkte lid tog bed sig kort i læben men slap den med et suk "Jeg er ikke den du tror jeg er" sagde hun roligt og rystede på hovedet,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 08:49

taron så på hende og lage hovedet på skrå "godt..." sagde han og lyttede til hvad hun sagde "hvem skulle du så være?" sdagde han lidt useriøst og smilte undrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 08:57

Hun rystede let på hovedet "Hende ingen kan stole på" sagde hun roligt, men dog meget alvorligt, "Jeg er ked af det, men jeg kan ikke lave om på det" sagde hun og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 09:15

taron nikkede stille "okay..." sagde han stille og kløede sig lidt i nakken "det kan du godt...hvis det er det du vil...så" han sagde det venligt men ikke glad på nogen måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 09:17

Elisa gik hen til ham og rystede på hovedet "Det er den Elisa jeg er, det er hende jeg altid vil værer og det er hende der ikke kan laves om på" sagde hun stillet og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 09:23

taron så på hende og tænkte sig om "okay..det forstår jeg" sagde han roligt og stod helt stille selvom hun kom hen til ham, han lage hovedet lidt på skrå og kløede sig lidt tænksomt i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 09:25

Hun sukkede og kiggede ned "Undskyld" sagd ehun roligt og vendte sig om "Jeg skal nok gå" sagde hun havl trist og bed sig hårdt i læben, hun kørte en hån igemmen håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 09:30

taron rystede på hovedet "du skal ikke undskylde" sagde han hurtigt og så på hende "du behøver ikke at gå..." sagde han stille og stod klar til at stoppe hende "vi kan vel stadig være venner?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 09:37

Elisa nikkede og stoppede op "Ja det kan vi vel, men jeg får hele tiden lyst til og bruge min evne på dig" hun stod stadig med ryggen til ham,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 09:42

taron tænkte sig om "altså..det overlever jeg jo nok...det er dine evner..og du bestemmer over dem..jeg er ligeglad...jeg vil bare gerne være din ven" sagde han roligt og så på hende, han knyttede sine hænder lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 09:51

Hun nikked eog vendte sig om mod ham og gik hen til ham, og stod nu helt op af ham, "Synes du er en god ide jeg bare render og bruger den på dig" spugerte hun roligt og med en blid tone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 09:56

taron så på hende og tænkte sig om "nej selvfølgelig ikke...men hvis det er det der skal til for at vi kan være venner...så må det vel være sådan" sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 10:14

"Men sådan kan man ikke værer venner, men jeg vil gerne værer din ven" hun tog hans hånd og klemte den blidt hun løftede den så op til sin mund og kyssede hans hånd ømt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 10:25

taron lyttede og så på hende, han lage hovede på skrå "tak..." sagde han sztille og mærkede så hun tog hans hænd, han klemte blidt igen, tænkerne fløg rundt i hans hovede og han så bare på sin hånd da hun kyssede den, han nød kysset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 10:35

Elisa havde ham stadig i hånden, hun trak den væk fra hendes mund, og klemte den blidt igen og smilede venligt til ham, hun kunne ikke rigtig finde hovede og røv i noget, men hn vidste at hun holdte af Taron ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 22:35

taropn så på hans hånd, men vende blikket mod hende og smilte venligt tilbage, han var glad for de kunne være venner, fordi han holdte allerade meget af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitimeLør 26 Dec 2009, 22:36

"Jeg ved godt vi kun er venner, men må jeg ikke godt kysse dig en sidste gang" spugerte hun og hun tog ikke blikket fra hans øjne, men smilede bare
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad gør man - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gør man   Hvad gør man - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad gør man
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: