Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En ny skov & et nyt møde-Segovax

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeTirs 01 Nov 2011, 19:54

"ja det bliver det, det er altid så smukt, og heldigt at vi ikke er som i film"
Han nød altid at se på fuldmånen, han vidste at han ikke forvandlede sig, fuldmånen havde ikke den effekt på ham. Han blev blot lidt dyrisk når han så den, men han var blevet bedre til at styre det.
"fordi vi fovandler os ikke på grund af månen"
Han smilede til hende, for at gøre hende mere tryg.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeTirs 01 Nov 2011, 20:21

hun smilede glad over at hun ville kunne se på fuldmånen sammen med ham, hun stod godt ved ham, hun havde det godt sammen med ham, hun skulle lige til at sige noget, men hun holde så mund igen, hun ture ikke sige det, hun ture ikke sig at hun gerne ville giftes med ham, det var jo ikke sikkert han ville det samme som hende, så hun holde sin mund, for nu stod de lige så godt
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeTirs 01 Nov 2011, 20:53

Han havde ingen planer om at gå glip af en aften i fuldmånens skær sammen med hende, det kunne jo kun blive en fantastisk aften, da det jo var hende han elskede. Han tænkte over nogle af de ting han havde hørt hende mumle, eller næsten sige, i løbet af natten. Han vidste ikke helt hvordan han skulle reagere på det, han ville jo enligt også gerne leve med hende resten af livet. Han vidste bare ikke om han var klar til at binde sig sådan, fordi det ville slå endnu hårdere hvis en af dem så gik hen og døde.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeTirs 01 Nov 2011, 21:33

hun lagde hovdet ind til ham og smilede, hun var glad for at han var der os hende, hun havde sine fingere flettet med hans, hun var næsten lykkelig over det, hun ville ønske at hun kunne blive sammen med ham som altid, han var den eneste ud over sine forældre hun havde åbnet sig op for, så han burde endelig være meget takmelig for det
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeTirs 01 Nov 2011, 21:50

Han vidste ikke helt hvad han skulle sige til hende, at hun var dejlig og sød, eller skulle han fortælle hende hvor glad han var for at møde en der gad at åbne sig for ham og gad at bruge sit liv med ham.
"Jeg er så glad for at være her sammen med dig"
Han smilede til hende, et stort varmt smil, bare for at vise hende hvor meget han mente det.
"jeg skal lige ordne noget"
Han gav hende et kys og gik så ud af hytten, han ville ud og have noget kød det var for langt tid siden og han havde altså brug for det.
"jeg er tilbage om 2 timer"
Råbte han til hende med glæde i stemmen. Han glædede sig til at få noget kød at spise, men han glædede sig også til at komme tilbage til hende og se fuldmånen sammen med hende.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeTirs 01 Nov 2011, 22:51

"okay søde"sagde hun til ham da han gik, hun gik med ned"okay skynd dig"råbte hun til ham, imens ville hun lave lidt mad til sig selv, hun var bare igang med snitte nogle frugter og grønsager, hun kunne lave nogle lækkere retter ud af kun frugt og grønsager, hun viste godt han havde brug for kød og hun havde ikke noget imod det, bare hun ikke skulle havde noget af det
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeTirs 01 Nov 2011, 23:03

Han løb ud i skoven for at jage, det var han blev ret god til igennem den tid han havde brugt i skoven, så han kunne for sig noget ordentlig mad. Han begyndte at snige sig rundt, for at finde et dyr og dræbe han så et vildsvin der stod og rodede i jorden. Han sneg sig så tæt på han kunne uden risiko for at advare den han trak sin kniv frem og angreb den så, og gik lige efter dens strube hans første forsøge missede. han vidste at han skulle være hurtig da vildsvin var nogle farlige sataner. Den kom også løbende lige mod ham, så han flygtede mod et træ, han stoppede lige før træet men så undveg han så den hamrede ind i træet. Han mærkede en smerte i sit skinneben.
*fuck jeg var ikke hurtig nok*
Hans ben var kommet i klemme mellem vildsvinet og træet så det var brækket. Han dræbte den hurtig da den ikke kunne bevæge sig, han spiste den og begav sig så hjem ad med en pind som stødte. Inden han nåede helt hjem tog han en forbinding fra sit bælte og bandt to pinde fast til benet så det sad fast og så vaskede han sig og gik så ind uden støtte.
*hun må ikke vide jeg er kommet til skade*
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeTirs 01 Nov 2011, 23:22

hun sad ved køkkenbordet og spiste sin mad, hun så ham og smilede til ham, hun spiste hurtigt færdig, og satte det hen til vask, hun gad ike gøre det lige nu, nu var han jo kommet hjem igen, hun stod og kiggede på ham, et eller andet var galt, men hun viste ikke hvad det var, hun kunne bare fornæmme det, hendes blik fra blidt til strengt, hun kiggede stadigvæk på ham dog uden at sige noget til ham
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeTirs 01 Nov 2011, 23:33

"hej søde, så er jeg tilbage"
Han smilede til hende som han stort set altid gjorde når han så hende, bare fordi hun var så dejlig at være sammen med der var aldrig noget han manglede når de var sammen. Han gik over til hende og kyssede hende, hans ben gjorde lidt ondt men ikke værre end at han sagtens kunne skjule det.
"Hvad er der?"
Han lagde mærke til at hendes blik var blevet strengt og han brød sig ikke om det.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeOns 02 Nov 2011, 01:24

"hvad er der sket?"spurgte hun, hun havde bare fornæmmelsen at der var noget galt og han var jo også lidt dyr, så der var jo også noget der snakkede til hende der, men det var så lidt at han ikke selv ville kunne ligge mærke til det"skal jeg finde et dyr der kan fortælle mig hvad der er sket eller vil du gerne selv, søde du ved godt jeg ikke vil havde det godt med mig selv du er kommet noget til"sagde hun, hun mente det hun sagde, hun ville ikke havde det godt med sig selv hvis det kom til det
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeOns 02 Nov 2011, 02:10

Han var meget forvirret over hvad han skulle sige til hende, på den ene side fortjente hun at vide det men på den anden side havde han ikke lyst til at bekymre hende med det. Han stod og så på hende, ind i de strenge øjne og fik det lidt skidt med sig selv. Han gik over til hende, og træk op i buksebenet.
"jeg har bare brækket benet"
Han smilede til hende, for det var jo ikke noget problem for ham. Det var jo ikke første gang han brækkede noget.
"men det er ikke noget du skal bekymre dig om, jeg skal nok klare den"
Han kyssede hende på panden og gik så hen og satte sig i sofaen, for lige at slappe af lidt.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeOns 02 Nov 2011, 19:09

hun så på ham"hvofor sagde du ikke det med det samme?"spurgte hun, hendes strenge blik forsvandt igen"du ved godt jeg ikke vil havde det godt, hvis jeg fik det at vide af et dyr, Sego søde skat, jeg elsker dig og jeg vil ikke miste dig"sagde hun, hun stillede sig så indtil ham og lagde hovedet indtil ham
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeOns 02 Nov 2011, 19:31

"undskyld jeg ville bare ikke bekymre dig med det"
Han var faktisk meget ked af det at han havde gjort hende ked af det, han ville jo bare ikke have at hun skulle bekymre sig om at han var kommet til skade. Han holdt om hende da hun trykkede sig ind til ham. Han kyssede hende blidt og blev så bare ståene med hende, det var så behageligt.
"Jeg elsker også dig"
Han smilede til hende og kyssede hende igen, det var utroligt hvordan livet kunne ændre sig så meget til det bedre.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeOns 02 Nov 2011, 19:39

hun kyssede igen, hun var meget lykkelig sammen med ham, hun ville ikke fra ham aldrig nogle sinde og han måtte bare ikke gå fra hende, hun lagde armene omkring ham, hun ville ikke fra ham på nogle måde, hun kunne jo godt lide ham, hun elskede ham overalt på jorden
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeOns 02 Nov 2011, 19:51

Han stod og nød det i fulde drag at stå der med pigen han elskede, pigen han havde manglet hele sit liv. Han ville gerne blive stående her for evigt, men det var jo ikke en mulighed. Han ville jo også gerne se fuldmånen sammen med hende i aften.
"skal vi gå ud og se månen?"
Han smilede til hende og kyssede hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 07:17

hun smilede"jo det kan vi godt Sego min skat"sagde hun, hun syntes det kilede da han kyssede hende på halsen"sego det kilder"sagde hun, hun tog så hans hoved hen til sit og kyssede ham på munden, hun syntes det var dejligt at kysse ham, hun følte sig virkelig elsket af ham, det var ham hun havde manglet siden hendes forældre forsvandt, hun havde jo været alene siden


//skulle skifte billede XD//
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 07:26

Han førte hende udenfor og gik så ellers rundt for at se om de ikke kunne finde en lysning. DA han fandt en førte han hende der ind og satte sig så ned og bad hende om at sætte hende hos ham.
"Kom og sæt dig søde"
Han havde sat sig stort set midt i lysningen for at være sikker på at kunne se månen, hvilket også var meget muligt specielt denne aften.

//ok//
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 08:03

hun satte sig foran ham og lænte sig tilbage, så hun havde sit hoved under hans hoved og sin ryg ind mod hans bryst, hun flettede så sine fingere sammen med hans"Sego jeg elsker dig"sagde hun, hun havde lyst til at sige det igen og hun kunne godt blive ved med at sige det til ham uden at det ville gøre hende noget, hun håbede bare ikke han ville forlade hende lige med det samme, hun ville gerne være sammen med ham bare nogle år eller måneder
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 08:07

De sad bare der midt i lysningen sammen med månen, som var den eneste lyskilde, og det gjorde det hele så smukt. Han ønskede at de bare kunne blive siddende sådan her for evigt, og at han aldrig skulle rejse sig og forlade, hende.
"Jeg elsker dig, og vil gerne bruge resten af livet med dig"
Han smilede stille til hende og kyssede hende så, han elskede at kysse hende fordi det fik ham til at føle sig levende og virkelig igen, hvilket han ikke havde følt før han havde mødt hende.

Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 08:11

hun kyssede igen, hun smilede imens, hun havde aldrig følt sig så elsket i hele sit liv, hun nogle små dyr i nærheden"Vi har fået tilskure på min skat"sagde hun og grinede lidt, dyrene kom en lille smule tættere på, de håbede at hun havde fundet en kunne være sammen med og få det bedre end hun hele tiden skulle være sammen med dyrene, hun kiggede på ham"jeg har ikke set dyrikse side endnu, hvordan kan det dog være er den også faldet for min skønhed og venlighed?"sagde hun og gav ham et kys mere"eller vil du bare ikke lukke ham ud?"spurgte hun så og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 08:17

Han smilede til hende, han syntes egentligt at det var meget sødt med dyrene. Han kiggede på hende lidt undrende da hun spurgte ham omkring hans dyriske side, hvilket var noget han ikke lige havde tænkt sig at vise over for hende.
"Jeg holder den inde, jeg ville simpelthen hade mig selv hvis jeg lod den skinne igennem i nærheden af dig da du så næsten helt sikkert ville komme til skade. Det er absolut ikke noget kønt syn når jeg begynder at opføre mig som dyret der er inden i mig"
Han vidste virkelig ikke hvad han ellers skulle sige for det var sådan han havde det med den side af sig selv, han vidste godt at der var andre muligheder for hvad der kunne ske men han var virkelig bange for at det værste der kunne ske ville ske.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 08:28

"søde skat jeg kan jo snakke med dyr og jeg tro ikke på den kan være så farlig når du er så sød ved mig"sagde hun og puttede sig indtil ham, hun følte sig meget tryg selvom hun ikke kende hans dyriske side, men det måtte hun jo bare leve med hvir det var hans valg overfor hende så var det jo nok sådan som det skulle være, men hun ville gerne se det, så kunne hun jo finde ud af hvad hun skulle gøre hvis det skulle ske på et tidspunkt
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 08:34

Han sad bare der og nød det, han følte virkeligt at der ikke var noget det kunne gøre denne aften bedre, den var simpelthen perfekt. Han lagde sit hoved mod hendes skulder og kyssede hende stille på øret og viskede til hende.
"jeg elsker dig, men jeg skal lige noget men er tilbage om fem minutter"
Han kyssede hende på kinden i det han rejste sig op, og gik et lille stykke ind i skoven så han ikke kunne se hende længere og da hans syn var utroligt godt selv i mørke burde hun ikke kunne se ham.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 08:40

"okay skat skynd dig tilbage"sagde hun, nu sad hun alene og så på fuld månen, hun så efter ham, men hun kunne ikke se ham overhovedet, hun sukkede lavt og så op på månen igen, nu var det lige som det plejede at være, se på fuld månen alene, nogle at de små dyr, gik hen til hende og lagde sig ved hende, hun aede dem lidt og smilede lidt, der var nogle af dyrene kom med hende flotte halv mørke brune kjole, hun skiftede hurtigt til den, hun var rigtig smuk i den, hendes hår hang løst, hun så en smuk blomst, hun plukkede den og satte den i sit hår, hun ventede sådan set kun på Segovax nu


//tøj og det, se ava//
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 08:50

Han kom gående langsomt tilbage med et lille smil på læberne, et kæmpe smil i øjnene og hænderne bag ryggen. han stillede sig foran hende og kiggede bare på hende, det her var noget han faktisk havde tænkt sig at gøre i et stykke tid nu specielt pågrund af de tidspunkter han havde været væk og mødt andre folk, han kunne mærke at det kun var hende der fik ham til at føle sig så godt til pas.
"Ville du gerne se lidt af min dyriske side?"
Han kendte selv svaret på det spørgsmål så han havde ikke engang tænkt sig at vente på et svar fra hende. Han gik helt tæt hen til hende.
"Fordi ser du, lidt af min dyriske side skinner allerede lidt igennem, jeg er altid påvirket af den, og den fører til at når jeg finder den jeg føler er min udkårne så..."
Han knælede ned foran hende og rækte sine hænder frem fori der lå en ring der var flettet af vin.
"vil du gifte dig med mig?"
Han rødmede i det han stillede spørgsmålet og var virkeligt nervøs.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Sponsoreret inhold





En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En ny skov & et nyt møde-Segovax
Tilbage til toppen 
Side 8 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel
» ... - Segovax
» A game of sadisme ((Segovax]]
» Make your choice - Segovax
» Faret vild - Segovax

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: