Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En ny skov & et nyt møde-Segovax

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 09:00

hun kiggede på ham, hun blev overlykkelig da han spurgte hende, hun fløj ham om halsen og kyssede ham, det var hendes måde at sige ja på, for hun kunne ikke sige noget lige nu, hun tog ringen og tog den fint på"selvfølgelig vil jeg det Sego"sagde hun, hun lå hen over ham og havde ringen på, hun kyssede ham igen, hun elskede ham jo vildt meget"jeg troede aldrig du ville spørge mig og jeg skal være dig tro fra nu af og til evigtid"sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 09:05

Han holdt bare om hende dette var noget af det bedste der var sket for ham nogensinde han vidste virkelig ikke hvordan hans kunne liv pludseligt kunne være blevet så godt bare på grund af den ene person han havde mødt pludseligt en aften i skoven.
"Og jeg vil det for dig"
Han smilede til hende, et stort varmt smil, et smile han ikke havde smilet i flere år nu, han var så ovenud lykkelig over at hun havde sagt ja, det fik hans hjerte til at slå så hurtigt at man skulle tro at det ville eksplodere. Han kyssede hende på halsen, og så på øret og munden og flettede sin fingre ind i hendes og så lå de der ellers bare.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 09:09

"og så frier du lige under fuld månen, du kender bare det perfekte tidspunkt at gøre det på søde skat"hun kyssede igen da han kyssede hende på munden, hun lukkede sine fingere sammen da han havde flettet sine ind med hendes, dyrene lavede små lyde som tydeligvis var et tegn på glæde, de var glade for at hun havde fundet en at være sammen med resten af hendes liv
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 09:17

Han blev bare liggende sammen med hende smilende og utroligt glad. Han nød kyssende som var de dråber af livet der ramte ham og de gav ham samtidig med også lysten til livet tilbage ethundrede procent, selvom han før han havde mødt hende virkelig havde haft lyst til bare at forlade livet og droppe det hele.
"Ja det virkede bare så perfekt, og så havde jeg endeligt modet"
Han smilede til hende, fordi hun var det eneste der betød noget lige nu.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 09:35

hendes liv var lige gået fra bedre til perfekt, nu ville hun få en perfekt mand når de endelig blev gift, hvis han ikke fik kolde fødder inden"bliver vi ikke bare gift her ude i skoven?"spurgte hun og så på ham, hun var jo ikke vild med byen i forvejen så der ville hun helst blive fri for at tage ind hun skulle nok selv lave sin kjole, hun ville nok bare sy sin mors om lidt, så den ville passe hende bedre, hun kunne vente på det
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 09:39

"Gifte os her i skoven jo hvorfor ikke, det er da en god ide"
Han smilede til hende mens han svarede hende, han syntes virkeligt at det var en god ide han havde trods alt ikke ret mange han kunne invitere da han ikke kendte nogen af hans familie længere og han havde som sådan ingen venner her i byen endnu, så det passede ham fint at holde det her ude i skoven.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 09:56

"du har ikke nogle som du kan invitere vel søde skat, det ville være lidt træls, hvis det kun er os to alene, det er jo no hey stort, jeg har ikke rigtigt nogle ud over dyrene"sagde hun og grinede skæft, hun viste så nu at hun skulle sy sin mors gamle brude kjole om"jeg glæder mig til at se dig i et jakkesæt, det vil se så, hvad er det de siger inden i byen når jo det vil se så hot ud"sagde hun grinede lidt over at hun skulle tænke over hvordan hun skulle sige det
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 09:58

"jeg har nogle enkelt bekendte og venner her i byen, men ikke ret mange" Han kiggede lidt væk fra hende det var lidt pinligt hvis der ikke rigtigt kunne komme nogen til deres bryllup, fordi det jo lige netop var noget stort og smukt som gerne skulle fejres med flere end blot dem selv, men hvis det stod til ham så heller ikke ret mange andre.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 10:10

"kan du ikke se om der bare kan komme nogle få stykker så kan jeg jo også møde dem og jeg skal jo ikke være bange, jeg har jo dig til at passe på mig"sagde hun og gav ham et lille kys på munden, hun smilede lidt bagefter"jeg kan godt lide du fik modet til at fri til mig lige før, jeg er heldigste pige i hele verden"sagde hun og grinede lidt, hun følte sig som den mest heldige pige i hele verden
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 10:14

Han smilede til hende, og begyndte så at tænke på hvem han kunne invitere, der var ikke ret mange da han jo selv var helt ny her i området, men der var da nogle han havde mødt. Han tænkte på folk såsom Rafael, Esther og Melodenia.
"Jo jeg skal nok prøve søde"
Han kyssede hende tilbage og nød det ellers bare.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 10:16

hun puttede så hovedet ned på hans bryst"du er så dejlig varm"sagde hun, hun gabte lidt, hun var ved en lille smule træt"jeg tro hellere vi må hjem ad inden jeg falder i søvn her ude"sagde hun og rejste sig op, hun tog fat i hans hånd og prøvede at hive ham op"skat du er alt for tung"sagde hun og op gav at hive ham, det var håbløst for hende, hun jo ikke lige frem stærk, hun var jo en kvinde godt nok
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 10:31

Han rejste sig op da hun havde sluppet ham, han grinede af hende over at hun ikke kunne få ham op men okay han vejede jo også godt 100kg. Han fulgte hurtigt efter hende og holdt om hende mens de gik tilbage mod hytten. Han gik og smilede til hende.
"Det har været en fantastisk aften, min elskede"
Han smilede til hende og så smilede han til månen han havde en mega god fornemmelse om at resten af livet nok skulle blive godt.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 10:56

hun kiggede lidt på ham"jeg ved godt det er tideligt at snakke om det her, men jeg ville bare vide om du havde nogle tanker om børn, jeg skal jo vide om du vil havde børn eller ej"sagde hun, hun viste ikke om det var god ide at snakke om det nu, men hun ville være forberedt hvis han nu afviste hende på det punkt
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 11:01

Han blev meget overrasket over hendes pludselige spørgsmål da det ikke var noget han havde tænkt på overhovedet, børn ja ville han have børn. han stod og tænkte og tænkte over det, det var jo et stort og vigtigt spørgsmål.
"Ved jeg virkelig ikke, jeg havde ikke tænkt på det"
Han så på hende han var helt væk et kort øjeblik fordi han ikke havde overvejet at han muligvis ville blive stillet det spørgmål.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 11:05

"jeg ville bar vide det, så jeg ikke skulle blive ked af det hvis du afviste mig på det punkt min skat"sagde hun og gik ind i hytten, hun gik ind på sit værelse for at skifte, hun kiggede lidt ud på ham"nu ikke noget med at smug kigge du"sagde hun og blinkede til ham, hun lukkede døren og begynde at skifte tøj, hun ville hellere havde en enkel, men kort kjole på som hendes natkjole, nu var de jo der hjemme så der gjorde det jo nok ikke noget, hun tog blomsten ud og puttede den i en sød lille vase der, hun gik ud til ham igen, hun havde vasen med sig, hun havde beholdt ringen på, hun puttede lidt vand i den lille vase, hun satte den så på spisebordet
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 11:16

"Det er helt i orden, blev bare lidt overrasket"
Han blev bare stående da hun gik ind for at skifte, han stod bare og så sig lidt om selvom han godt nok nu havde brugt ret så lang tid sammen med hende her i hytten var den stadig ret ny for ham og han var nød til at holde øje med alting omkring sig for at være tryg.
"Du er utroligt smuk"
Han lagde sine arme om hende da hun kom tilbage og kyssede hende. Han syntes hun så så smuk ud i den simple natkjole, det simple tøj var simpelthen bare nogle gange det flotteste. Han holdt om hende og holdt hende tæt ind til sig, det var en utroligt behagelig følelse.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 11:41

//går i seng nu så svarer i morgen//
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 18:36

hun kiggede på ham, hun stod ind til ham, hun kyssede igen da han kyssede hende"tak skat"sagde hun og smilede"jeg er ved at gøre mig klar til at gå i seng skal du med eller skal du ud og havde noget at spise?"spurgte hun, hun elskede at stå så tæt indtil på ham, hun var så glad for at han havde friet til hende under fuld månen
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 20:52

Som de stod der var der intet der kunne tage hende fra ham, han havde ikke ligefrem tænkt sig at forlade hende, for mad, denne aften. Han elskede hende højere end sit eget liv, og hun betød mere for ham end de dyriske behov. Han ville gøre alt for at være sammen med hende.
"Jeg kommer med"
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 08:47

hun så på ham"sikker, du skal ikke sulte dig selv på grund af mig skat"sagde hun og smilede til ham, hun gav ham et kys"hvis du er sulten så tag ud og spis, der sker mig ingen ting, magien over hytten virker igen"sagde hun, hun gik så ind i seng, hun flyttede dynen lidt og lagde sig ned på sengen, men hun lagde sig ikke til at sove, hun ventede på ham
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 08:55

Han fulgte efter hende, han var ikke særligt sulten men han havde jo også vænnet sig til at det ikke var hver dag man fik noget at spise når man selv skulle ud og fange det. Han gik hen til hende, tog sit tøj af og lagde sig så i sengen, hos hende.
"Jeg føler mere for dig end jeg føler for livet, uden dig ville livet være koldt og dødt"
Han smilede til hende, og var glad for at der nu endelig var nogen han kunne fortælle den slags til.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 09:00

hun blev meget glad for at høre det"okay så, men lov mig du spiser noget imorgen"sagde hun, hun puttede sig ind til ham og lukkede øjne, hun havde lagt en arm hen over ham, så hun kunne mærke han var der endnu inden hun falde i søvn, hun falde hurtigt i søvn, det var fordi han var der med hende
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 09:05

"Skal jeg nok"
Han viskede det smilende til hende mens han lagde en arm om hende, og lagde sig så også til at sove, han trængte til det. Han frygtede for en gangs skyld ikke at lægge sig til at sove, han var nemlig helt sikker på at han ikke ville få mareridt denne gang, her havde han jo hende, så der var intet at frygte.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst




En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 09:19

hun lå bare og sov ind til ham, hun sov tungt indtil ham, hun havde hovedet på hans bryst/skulder, det lå lidt på hans bryst og lidt på hans skulder, der lå to normale ulve udenfor deres dør, de holde vagt for dem så de bare kunne sove i fred og ro denne nat hvor fuld månen stod højt på himmelen, den lyste lidt ind af vinduet, lyset ramte hende i hovedet, men det generet hende ikke på nogle måde
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 09:26

Han lagde bare der sammen med hende til han vågnede den næste morgen, hvor han bare blev liggende fordi han ikke havde tænkt sig at vække hende det ville være synd for hende. Han kunne fornemme at hun følte sig tryg når han var der så han ville ikke rejse sig endnu, han ville vente lidt, helst til hun vågnede af sig selv. Han lå bare der i sengen med hende og tænkte på livet hvordan det engang havde været så elendigt, og der løb en lille tåre ned af hans kind, og så tænkte han på hvor vidunderligt det ville komme til at være fremover.
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Sponsoreret inhold





En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skov & et nyt møde-Segovax   En ny skov & et nyt møde-Segovax - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En ny skov & et nyt møde-Segovax
Tilbage til toppen 
Side 9 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Skov... skov... mere skov? Nu farede jeg vild... - Annabel
» ... - Segovax
» A game of sadisme ((Segovax]]
» Make your choice - Segovax
» Faret vild - Segovax

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: