Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En lille sving tur i kulden.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En lille sving tur i kulden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sving tur i kulden.   En lille sving tur i kulden. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:34

"hmmm..det er jo sandt", sagde hun og lod sin hånd glide væk fra hans skulder og op i hans nakke hvor hun nussede hans blege hud lidt ved at klemme på den"og ja..det var jeg"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sving tur i kulden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sving tur i kulden.   En lille sving tur i kulden. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:17

han lod hende gøre det, det var nemlig lang tid siden han havde følt sig tiltrukket til noget som helst, ud over at dræbe og blod. ''må jeg byde damen på drikkelse hjemme i mit gods'' sagde han stolt og med en flame i øjnende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sving tur i kulden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sving tur i kulden.   En lille sving tur i kulden. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:21

"hmmm...vis tilbudet gælder vin...og dit selskab..hvordan kan jeg sige nej?", sagde hun og mødte hans blik, hun var klar over hans vectore nu siden han havde brugt dem, men eftersom han havde sparet hendes liv indtil nu, og tiltalte hende med en varmere tone ind da han troede hun blot var et menneske, tyde på at han ikke kunne finde på at angribe, så hun holdte sine mistænksomme tanker for sig selv, men det betød ikke at hun var mindre vagtsomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sving tur i kulden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sving tur i kulden.   En lille sving tur i kulden. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:27

han stirrede ind i hendes øjne, og kunne mærke og se på hende at hun stadig var på vagt ''du kan roligt slappe af jeg gør ikke andre noget medmindre de er mindre værdige... som mennesker'' han tog hende lidt længere ind til sig og sagde ''om forlov''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sving tur i kulden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sving tur i kulden.   En lille sving tur i kulden. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:29

"hmmm, jeg frygter skam ikke for mit liv..jeg er blot lidt nyskerig over hvad dine planer for i aften er..en drink kan jo lede til mange ting", sagde hun med et let lille nik imens hendes tanker igen flød over i mistro, men hun lod det ikke vise i øjne igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sving tur i kulden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sving tur i kulden.   En lille sving tur i kulden. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:31

''jamen lad ogs komme afsted'' også hamrede han alle sine 4 vectors i jorden og sprang med hende...


//OUT//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lille sving tur i kulden. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sving tur i kulden.   En lille sving tur i kulden. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lille sving tur i kulden.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» englen i kulden
» Kulden suser//Morgan.
» En lille gyngetur..
» en lille går tur
» En lille tur..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: