Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Uventet besøg - Paisley

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 23:07

Paisley så undrende hen af mod Azuriel og rystede så kort på hovedet og sagde lettere irritabelt " Vi er ikke kindergarden børn, Azuriel jeg skal nok få os ind bare overlad det hele til mig " hun smilede selvsikkert og langsomt.. kunne man se hvordan øjenfarven på Paisley ændrede sig og hendes hår blev længere og mere sort i det. Hun smilede over de nu røde læber og hendes krop var ikke mere så spinkle som før og hendes brysters form så mere stram og kunstig ud. Hun lignede slet ikke Paisley mere men nærmere en af de butiks ejer der havde en forretning inde i benjamin centret.

Paisley strøg det sorte hår bagud og sagde" Ahhh ja " hun rømmede let sin hals og hendes stemme blev mere britisk engelsk end fransk. Hun lod sine nu brune øjen hvile på Narcissa og så bagefter Azuriel og gik så forbi dem og sagde" Skal vi gå eller køre?" hun tog sin mobil frem og havde numret på en taxi vis det nu skulle være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 23:21

Paisleys forvandling var enestående. Narcissa gjorde store øjne da kvinden foran hende pludselig begyndte at ændre sig. Hun fulgte interesseret med og nikkede tilkendegivende. Hun grinede alt for højt da Paisley stod med telefonen i hånden.

"Det ville nok være årets brøler hvis vi ringer efter en taxa til dét her hus"

hun slog ud med hånden i mod de tre lig på gulvet og grinede igen. Hendes lange hår bølgede fra side til side da hun rystede grinende på hovedet. Hun rejste sig fra sofaen og gik ud imod gangen.

"Lad os gå et stykke... så kan vi altid ringe til en taxa senere. Eller endnu bedre... Az og jeg tager hans mortorcykel, den kan vi jo ikke lade stå, og du bruger dit lille trick til at komme til at ligne hende der"

hun pegede på den unge døde pige på gulvet.

"og så kan du sagtens tag en taxa selv jo! Det ville endda nok give et par politimænd grå hår i nakken!"

Hun grinede drillende af Paisley, men havde ikke længere et ondt glimt i øjnene. Hun vendte ryggen til og gik ud i gården. Her tændte hun en smøg og lod øjnene nyde mørket omkring hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 13:00

Han kiggede på Paisley og gav hende for første gang et ~jeg stoler på dig~ nik. Det gjorde han også. Han smilede også da han så hvor god hun var blevet til at bruge hendes evne. Han gik over og kyssede hende grådigt på læberne ’’ Du er smukkere når du ligner dig selv ’’. Han blinkede frækt til hende.

Da Narcissa sagde det hun gjorde nikkede han. Han satte sine hænder i lommerne på hans jakke og sagde ’’ Hun har ret.. Der er ingen grund til at vække opmærksomheden af ordensmagten på os… Desuden efterlader jeg ikke min motorcykel her.. Må dog sige.. Jeg vil høre alle detaljer om hvordan jeres mission gik.. Men i skal vide.. Jeg overlader det til jer… Og i er de eneste jeg ikke regner med skuffer mig ’’. Han gik udenfor og gik over imod sin motorcykel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 20:55

Paisley lod de syre grønne dyriske øjne lægge sig kort på den næsvise og utrolig flabet tøs Narcissa og vrissede lettere irritabelt * Hmf!.. jeg fuckin ligeglad om hun siger at hun ikke kan lide ham, vis han så meget som lader hende SÆTTE sig på sin motorcykel med ham.. er jeg skredet!* hun vidste selv hvad hun var værd, hun havde været i møde med tusinder af fyre på det sidste og alle havde dog været temmelig onde men mere eller mindre havde de alle en bagtanke, at beholde hende, at hun ville være ved dem og kun dem, at hun ikke tilhørte andre end dem, om hun så var slave eller de var forelsket eller blot ville lege med hende `?.
Hun hævede næsen i sky og så fornærmet væk fra Narcissa og gik så forbi hende og endte med at mærke Azuriels læber lige pludselig. Hun rødmede da hun så på ham og hørte hvad han sagde, skønt hun stolede på ham, stolede hun ikke på Narcissa og ville aldrig nogensinde stole på hende?.

Det havde vel noget at gøre med evig rivalisering og Narcissa virkede ikke som en kvinde med grænser eller kropslig respekt, hvilket sikkert ville falde blot lidt i smag ved Azuriel, dog heldigt for Paisley fordi det betød blot at hun var mere ren angående at den eneste hun havde været i seng med... var Azuriel?.

Paisley så kort mod Azuriel og sendte ham dette dræber blik der sagde at vis han lod hende sidde på motorcyklen ville han være så godt som død og hende ligeså. * OMFG!`? hvorfor bliver jeg overhovedet sur over sådan noget shit* hun bed sig lettere hårdt i underlæben og gik så hurtigt efter Azuriel og sendte ham et kort blik og sagde så" Jeg flyver i stedet " hun forvandlede sig tilbage til sig selv og langsomt trak hun sin trøje af og lod sin hvide bh løsnes foran mens hun smilede over de fyldige røde læber og sagde" Mmhh dejligt at mærke vinden mod ens skin " hun lukkede øjnene og langsomt lyste der en hvid ligene vinge tattovering frem på hendes ryg, hvor nogle knogler langsomt groede ud fra hendes ryg og nærmest fik små skud der så forvandlede sig til disse sorte vingefjer og dækkede nu de grålige knogler. Paisley sendte Narcissa og Azuriel et smil og holdte hånden hen over sine bryster og blinkede til Azuriel og sagde" Ses der henne " hun satte af hårdt fra jorden og fløj så hen af mod Benjamin centret.

* Grrr... som om jeg ville forvandle mig til en død person og så under hendes ide?, tsk... hun er ingen gang værd at være i nærheden af, jeg ser ikke hvad Azuriel ser i hende som højre hånd... jeg kunne så meget hurtigere finde en mere passende højre hånd til ham og så især en der ikke er kvindelig med pms og hvad ved jeg ikke.. hun kunne nok bruges ja til tropper, men bare fordi hun er flirtende og storsnudet, betyder det vel ikke at hun er ååårrrhhhh så egnet til at være en del af hans liga* Paisley var rasende inden i af forvirring og jalouxi, men mest fordi at hun slet ikke kunne få noget til at hænge sammen eller lægge sammen.. hun ville os helst være fri for dette eller at være en del af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 22:36

Narcissa kiggede dovent efter Paisley.

"Noget siger mig at jeg sagde noget forkert?"

Hun vendte sig og kiggede på Az.

"Sorry..."

Hun kløede sig træt i nakken. Udmattelsen var ved at ramme hende og øjnene flakkede hvileløst. Hun trak skuldrene op om ørene og skar en grimasse over kulden.

"Hvad nu?"

Udmattet kiggede hun på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 22:46

Han kiggede på hende med hans følelsesforladte blik og sagde roligt. ’’Jeg tager mig af det.. Jeg ved virkelig ikke hvad der går af hende.. Måske burde jeg tage en samtale med hende ’’. Han kastede nøglerne til motorcyklen over til Narcissa og sagde ’’ Mød os der ’’. Han fik sine nu sorte energi vinger frem og fløj efter hende. Han gav ellers aldrig de nøgler ud. Men hun var vigtigere.

Han fløj op på siden af Paisley og sagde med en fast stemme ’’ Nu fortæller du mig hvad der er galt.. Er jeg ikke nok for dig mere.. Hvis du ikke fortæller mig hvad der er galt så han jeg ikke hjælpe dig.. Og når vi kommer hjem så kan du bare fucking glæde dig.. Jeg har ikke set dig i flere dage.. øhh den trøje bliver ikke det eneste du smider kan jeg love dig for ’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 00:08

Paisley så temmelig overrasket hen på Azuriel da han pludselig var ved siden af hende?. Hun slog de syre grønne dådyr op en ekstra tand da han spurgte hende om han ikke var nok " Er du sindssyg?, det burde være mig der spurgte dig!... om jeg ikke er nok, siden du har frøken Narcissa ved din side.. jeg kan ikke lide hun hele tiden nævner dig og hende i vi... den gode side af dig ville aldrig nogensinde lade en anden kvinde komme tæt på dig " Paisley så temmelig vredt på Azuriel og fnøs da han sagde at det ikke var det eneste hun mistede" Og du tror jeg blot vil give mig til dig, efter alt dette der sket idag" hun så kort væk fra ham og stoppede med at flyve og baskede med vingerne lidt kraftigere sådan så hun holdte sig oppe. " Sig mig, er jeg nok eller vil du have flere kvinder som din højre eller venstre hånd?... jeg ved hvor meget jeg er værd og mange ville dø for at få en som mig " hun så væk fra Azuriel og sagde så "Men det ikke ens betydning med jeg vil ha andre end dig, netop derfor pisser du mig så meget af.... er du ude på at gøre mig jaloux" hun sukkede kort og tog sig til hovedet.

* Måske det hans blod der påvirker mig lige nu så jeg intet kan styre men han skal vide besked om at jeg ikke finder mig i noget * Paisley begyndte så småt at baske med sine vinger sådan så de ville komme frem til benjamin centret hvor hun iførte sig sin trøje hun havde haft under armen. Hun så kort rundt og forvandlede sig så til denne dame og gik hen og fik manden der var på vagt ud og snakkede så med ham og fik så lov til at gå indenfor.
Paisley sendte kort et blik mod Azuriel og Narcissa og viftede med hånden og sagde" Kom " hun gik hen til den store butik hvor der var både dame og mandetøj og prøvede at tænke sig om og tastede så en kode ind. Hun kendte og havde snakket med kvinden og en der arbejdede for hende netop derfor havde hun os sniget sig til at se hvad koden var den første dag hun kom til denne by.

" Sådan bare begynd at tjekke noget ud " hun forvandlede sig til sig selv da de var kommet indenfor i butikken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Dec 2011, 12:55

Hold op hvor var hun træt af Paisley... egentligt ikke fordi hun ikke kunne lide hende, hey der var da lidt gang i hende, men fordi hun ikke anede hvordan fanden hun skulle forholde sig til hende. Det ene øjeblik glad, det næste sur og sådan blev det ved.

Hun greb Az' nøgler og så ham lette. Hun stod lidt for sig selv og røg smøgen færdig. Overvejede hvad hun skulle gøre. Udmattelsen var ved at tage over og hun var skide irriteret. Ikke kun på Paisley, men også på Az. Hun var træt af at lege 'pet' og træt af at han troede han var verdenshersker. Det havde været sjovt at lege med for nogle timer siden. Men som trætheden meldte sig nåede det sjove lige som en grænse.

Hvem fanden havde egentligt bildt ham ind at han var verdens centrum?

Hun vidste hun ville flå klø for det, men hun besluttede sig for at tage hjem og sove. Så måtte de sgu købe tøj en anden dag... ydermere så det ud til at 'turtelduerne' kunne tåle lidt fred og ro til at få snakket det dér to-somhed igennem...

Hun satte sig på kværnen, kørte til hotellet i byen og sørgede for at kværnen var godt gemt væk resten af natten. Ingen grund til at give Az' en undskyldning for at slagte hende.

Hun sukkede dybt da puden ramte hendes kind, og der gik ikke mange øjeblikke før hun sov tungt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Dec 2011, 11:34

Han rystede på hovedet ’’Det eneste der er sket er at jeg endelig har vundet.. Det er din fortjeneste.. Jeg er fucking din og kun din.. Jeg tilhører ikke en eller anden Dæmon.. Kun dig.. Jeg har givet dig mit hjerte ’’. Han smilede ondt da hun sagde jaloux ’’Jeg har jo sagt at jeg syntes du er mega fræk når du er sur ’’. Han sagde ikke mere før de landede.

Han fjernede sine energi vinger og gik indenfor. Han kiggede rundt og kløede sig i nakken ’’ Hør.. Der er noget jeg har ville spørge dig om men jeg ville vente til vi var alene… Er du?... Gravid altså ’’. Han kiggede på hende med et undrede blik. Hans hjerte bankede hurtigt. Dette var nok det mest spændende øjeblik i hans liv. Han kiggede meget alvorligt på hende og afventede hendes reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Dec 2011, 11:40

Paisley så kort mod ham da de endelig var kommet indenfor og opdagede så hvordan... han så på hende. Hun stoppede op og vendte sig mod ham og sagde" Hvad?... hvad er der " hun hørte hvad han sagde eller nærmere spurgte om og hun så på ham som om hun havde fået noget direkte i hovedet for ham " ER DU FULDSTÆNDIG!.... ude af kant!?... syntes du virkelig dette er det perfekte tidspunkt at spørge mig om, når jeg utrolig vred på dig.. syntes du det fint så at spørge om jeg er gravid!" hun fnøs let og sagde" Du fortjener ingen gang afvide om jeg er gravid eller ej, du skred jo blot fra mig før jeg kunne nå at sige undskyld " hun så mobset på ham og temmelig pige fornærmet i det hun tog en kjole ud af det blå og gik ind i et omklædnings rum og håbede ikke at han gik ind til hende. Hun ville blot stoppe med at se på hans mere eller mindre spændte udtryk i ansigtet. Hun turde ikke at fortælle ham sandheden.. hun turde ikke at sige hvad der var sket.
Hun bed sig let i fingeren og sagde" Så.. hvilket slags outfit vil du helst have?, sådan noget business agtigt noget " hun sukkede og syntes ikke at ha set Narcissa nogen steder, mon hun var taget hjem af eller sådan noget?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Dec 2011, 11:47

Han nikkede. Han var sikker på der var et eller andet galt men han svarede hende ikke tilbage. Da hun kom tilbage stod han allerede i et jakkesæt. Han sagde roligt ’’Jeg har allerede fundet et jeg kan lide ’’ Han stoppede og kiggede på hende i kjolen. Han stod helt stille og hans mund åbnede sig lidt *Fuck.. Hvor ser hun… LÆKKER ud *. Han rystede lidt på hovedet og spillede cool og sagde ’’ Har du fundet det du vil have.. Jeg vil gerne hjem.. Jeg fucking forlod dig ikke.. Jeg havde bare for svært ved at sige farvel fordi jeg ikke ville gå fra dig den dag.. Jeg ville blive der.. Men monstre dræber ikke sig selv Paisley ’’. Han rystede på hovedet og gik surt hen imod døren. Han var selv sur nu, hvordan kunne hun tro at han ville forlade hende uden et farvel uden at have en god grund til det. Han vrissede en smule og virkede til at blive mere og mere sur, hvilket sikkert var på grund af hans Dæmon blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Uventet besøg - Paisley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Dec 2011, 12:16

Paisley betragtede stille kjolen der hang foran hende og hun sukkede kort fra struben eftersom hun ikke anede om hun skulle prøve den, det var jo blot en hun havde taget ud efter som en undskyldning for at kunne gå ind og være alene. Hun rejste sig langsomt op og iførte sig den guld farvede kjole der var gennemsigtigtig, eller det lignede det den var, dog var den det egenlig ikke, der var et stykke stof inden under der passede perfekt til hendes hudfarve. Hun iførte sig den og så at den gik til midt på lårene af sig * Ihh! hvorfor er den så forbandet KORT!* hun sukkede og åbnede og gik ud fra omklædnings rummet og så hen af mod Azuriel og sagde" Hm? " Hun betragtede ham fra top til tå og rødmede i hele ansigtet og gav så et højt skrig fra sig og lukkede sig inde i omklædnings rummet og mærkede sin krop blive varmere. * hvorfor, hvorfor! skal han lige se så fuckin godt ud i et suit* hun prøvede at finde ordene og lyttede til hvad han sagde og trådte ud fra omklædnings rummet dog med sit normale tøj og nikkede" Jah.. jeg.. jeg er klar " hun strøg sit hår om bagved sit øre og så flovt op mod ham og forvandlede sig så igen til damen der ejede denne butik og gik så ud derfra med kjolen i en pose og vis han ville gå ud i jakkesæt og det hele måtte han vel os godt?.

Da de endelig var ude af centret stoppede Paisley op og prøvede at ændre emnet fra svigt til hvor er Narcissa? " Sååå... hvor tror du Narcissa er blevet af?" hun lagde hovedet en smule på skrå og blinkede kort med øjnene og sagde" Nårh men.. måske burde du opsøge hende og få din.. din motor cykle og så vil jeg tage hjem af og vente på at du kommer " hun gav ham et betryggende smil og sagde" bare rolig, jeg tager metroen så der sker intet tihi " hun grinte kort og lettere fjoget og begyndte så at løbe hen af mod metroen og vinkede så til Azuriel og sendte ham et luft kys og så var hun ellers godt på vej hjem.

// Out ;) //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Uventet besøg - Paisley - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg - Paisley   Uventet besøg - Paisley - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Uventet besøg - Paisley
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Uventet besøg(zack).
» Uventet besøg, men så alligevel ikke
» bliver det en normaldag?(Paisley-privat)
» The Angel Meets the Faithless (Paisley)
» På besøg

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: