Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Morgen stund ved solnedgang.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 10:10

Dato: D. 29. november
Tid: 17:30 om eftermiddagen
Vejr: Let skyet, solnedgang, omkring 11 grader udenfor.
Sted: Mortred`s gods i wereclare.
Omgivelser: Godset`s grund.


Silvia sukkede kort for sig selv før hendes øjenlåg åbende sig lidt, den unge varmpyrkvinde så sig lidt omkring og det tog hende et par sekunder at huske hun havde taget ly fra dagen på Mortred`s gods. Hun havde sovet i sit undertøj og bluse siden jeans ikke var det mest behaglige at sove i. Hun satte sig langsomt op, strakte sig og glattede lidt på det lange hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 10:17

mortred kom gående ned ad trappen og så at silvia var stået op ''godaften'' sagde han venligt, ''har du sovet godt'' han gik ud for at hente en flaske engle blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 10:20

Silvia lage en hånd på hoved, hun huskede hvorfor hun aldrig drak engle blod før hun gik iseng, det gav hende altid hovedpine. Da han vendte tilbage så hun på ham"Ja..jeg har skam sovet meget behagligt", hun blev siddende i sengen, at gå rundt kun iført bluse og trusser betragtede hun ikke som elegant.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 10:23

mortred så på hende og vendte sig hurtigt om ''du skal bare sige hvis du vil have jeg går''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 10:24

"hmmm...jeg ville ikke have nået imod lidt selskab..vis de da vil dele vinen med mig", sagde hun og trak dynen over det nederste af hendes krop så hun var dækket fra livet og under.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 10:28

mortred vente sig om for at gå over og sætte sig med glassende og vinen, ved siden af hende ''efter dig'' sagde han og skænkede op til hende og sig selv. ''skål for et nyt venskab''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 10:29

Silvia smilede ikke men han så dog lidt nyskerighed i hendes øjne. "..mortred..der er nået jeg har ville spørge dig om, omkring dine vector`s", sagde hun efter hun havde skålet med ham og drukket lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 10:30

han kiggede lidt på hende ''øh... hvad vil du vide?''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 10:34

"..hvordan de føldes", hun strakte sin arm ud der ikke holdte på glasset og så på ham"..jeg skal jo lære om jeg frygter dem.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 10:37

''jeg kan ikke føle smerte i dem da de ikke rigtigt er der men jeg kan godt mærke dem hvis duu forstå'' han tog glasset med en af dem og rakte det til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 10:40

"hmp..en hjælpende hånd..og dog våben..intresandt", sagde hun og tog rogligt imod glasset, et svævende glas ville måske først havde overasket hende, men siden hun jo kendte til dem nu, var hun helt roglig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 10:42

han lagde en af dem på hendes skulder ''du kan også mærke dem'' han tog en slurp til og stilte glasset på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 10:46

Silvia slikkede resterne af blodet af sine læber før hun lod sin hånd ligge sig oven på vectoren, i hvertfald forsøgte hun, hun sagde ikke nået men studerede blot sin skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 10:50

( jeg bliver nødt til at smutte min halv-lillebror skal på )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 21:08

''nå men øhhh... jeg ville sige vi skulle tag og finde et bytte ik'' han kiggede på hende med lidt kolde øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 00:17

silvia løftede let sit tynde sorte øjenbryn"hmm, gør jeg dem nærvøs siden de stammer sådan?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 08:05

han kiggeede forundret på hende ''nej da jeg er såmand bare dødsulten''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 08:24

"hmm...de kan vel tage lidt af midt indtil jeg har fået tøj på", sagde hun og vendte øjne op på hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 08:29

han tog hendes glas og gik ud af stuen ''så venter jeg bare her''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 08:36

Silvia lukkede døren og sukkede let, han var virkelig en ældre varmpyr, formæl, stort hus, tja den typiske, dog med en unik evne. Hun trak sine bukser, sokker og gummisko på før hun åbnede døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 09:07

imens han ventede gik han ud med glassende og ned med vinen og stilte sig klar i døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:12

Silvia sukkede let for sig selv og begav sig ud af døren, ned af trapperne og stillede sig på hans side, hendes hoved sænket.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Morgen stund ved solnedgang. Empty
IndlægEmne: Sv: Morgen stund ved solnedgang.   Morgen stund ved solnedgang. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Morgen stund ved solnedgang.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» solnedgang
» Solnedgang x3
» Solnedgang - Andy
» Solnedgang (Chace)
» Solnedgang // Zolg

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: