Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 gynger for mig selv

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 12:31

" Hvis jeg siger ja gør du det så?"spurgte hun lagde hovdet en smule på skrå hun ville nu ikke sprøge en anden for hun kedte ingen andre ham " nej det tror jeg nu ikke" sagde hun så tl sidst trak let på skulderen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 12:33

han lukkede sine øjne i og viftede lidt med sin hånd at hun skulle komme helt tæt på ham
"jeg vil ikke havde at nogen bider dig.. du må være skør, at overhovedet vil havde nogen til at bide dig" hviskede han
og holde sine øjne lukkede, da han ikke ønskede at bide hende. men ville gøre det for hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 12:40

Hun rykkede næmere imens hun betragtede kort " jeg ved det" mumlede imens hun rykkede nærmere hun var nu helt henne ved ham betragtede ham smilede svagt og en smule nervøs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 12:48

"du får mig til at gøre nået jeg ikke har lyst til" hviskede han
han lag stille en hånd på hendes kind og kyssede hende ømt på munden, uden at åbne sine øjne. han havde aldrig prøvet at havde det så svært ved at bide en anden, han lod sin hånd glide ned til hendes hals mens han kyssede hende fra munden til kinden og videre ned til halsen
"bare tag det helt roligt, for dette kommer til at gøre ondt. men mere ondt hvis du rykker dig" hviskede han
da han viste alt om det efter alle de gange han selv havde blevet bidt
"og vi må håbe det ikke tænder mig for meget" tilføjede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 12:57

Hun lyttede meget koncenteret til det han sagde og sad faktisk helt stille hun turdte ikke røre sig "jeg vil side helt musestille" sagde hun smilede svagt hun knyttedesagt sine hænder sammen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 13:00

"undskyld" hviskede han
han kyssede hende en enkel gang på halsen, inden han satte sine tænder hårdt ind i sig for at gøre så smerten kom hurtigt istedet for langsomt. han lag hurtigt sine arme tæt om hende for at gøre så hun ikke rykkede sig, han begynde stille at suge hendes blod. han kunne mærkede at han slet ikke havde lyst til dette, og ønskede at han aldrig havde sat sine tænder i hennde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 13:07

Hun gispede en i det smerten kom hendes øjene spilede sig op og hendes hænder knugede endnu mere sammen men sagde ikke noget og til sidst lukkede hun øjene hårdt sammen og hun begyndte trække vejret tungere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 13:09

Morgan lag sin ene hånd ned til hendes, mens han blev ved med at suge nået af hendes blod. selv om han ikke var glad for hende, ville han vise hende hvordan det er og føleles når man mister sine kræfter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 13:18

Hun mærkede hvordan hun blev svagere og det begyndte svagt sortne for hendes øjene " stoop"gispede hun og trak vejret meget tungere end før det ville vare længe før hun mistede bevidstheden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 13:23

Morgan træk langsom sine tænder ud, han slikkede stille blodet væk fra hendes hals
"rolig" hviskede han
han vende hende hurtigt om og hev hende ind til sig, så hun lå op af ham. han lag en hånd ned på hendes mens han tørrede blodet væk fra sin mund, da han havde tørredet det væk lag han to af sine fingere på der hvor han havde bidt hende for at køle det ned. han lag sit hoved oven på hendes
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 13:31

Amber lå en smule slapt i hans men hun stirrede på ham hun blevet en smule bleg efter sit blod tab ellers var hun okay hun følte sig en smule træt et svag smil tegnede sig over hendes læber og hun begyndte langsomt røre på sig " jeg fattet det vi mennsker er svage" mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 13:36

Morgan nikkede
"ja det er i" hviskede han
og kunne ikke smile, da han havde det alt for dårligt af at han havde bidt hende. han kyssede hende en enkel gang i håret og gav et lille suk fra sig
"men jeg skal nok passe på dig" hviskede han et par gange
selv om han ikke var sikker på om han ville kunne klare det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 13:44

" lover du?" spurgte hun kiggede på ham hun syntes han var okay hun havde fået det en smule bedre hun prøvede på at sætte sig op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 13:49

"så godt jeg kan" hviskede han
og så trist på hende, han lukkede stille sine øjne i og havde lyst til at slå sig selv ihjel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 13:58

Hun fik sig endelig kæmpet op sidde hun lagde sig ind til hans bryst men ænsede ikke han var kold hun var fakisk ret ligeglad med han var så kold hun kunne godt lide lugten af den gjorde hende rigtig tryg hun smilede svagt til " det gør altså ikke noget det var mig der spurgte" sagde hun og smilede til ham

// jeg logger nu vi skives imorgen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 14:00

Morgan rystede på hovedet
"jeg skulle havde sagt nej" sagde han
og lag sine arme tæt omkring hende, han åbnede ikke sine øjne da han ikke ville se på hende.. det havde virkelig såret ham det han selv havde gjort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 23:47

Hun betragtede ham kort hun kunne se det pinede ham hun smilede svagt rettede sig en smule så hun var på højde med hans læber og hun kyssede ham blidt på munden " jeg kan ikke lide du er ked af det"sagde hun trak sin hånd op til hans kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 03:37

"jeg har det fint" hviskede han
han kyssede hende blidt tilbage, og lag sin hånd på hende der lå på kinden. den anden hånd lag han på hendes hals og strøj hende over sårene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 05:42

Hun var ked af at hun påført ham så meget en smerte hun ville aldrig ør noget der gjordeham ked af det mere nogensinde gjorde hun op med sig selv hun gispede en smule da han lagde sine kolde finger på hendes hals smilede sva til ham hun følte at der va smule specielt over ham hun ville aldrig skuffe ham såre ham ellere nogt som helst andet " er du virkelig" spurgte hun bekymret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 06:59

Morgan så på hende og begynde at smile
"vil du da gerne havde jeg er virkelig ?" spurgte han om
han lag begge hendes hænder på sine kinde og bed sig i læben og lukkede sine øjne i, da han syntes hendes hånder var skønne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 07:14

" mere end noget andet" hviskede hun hun betragtede hun smilede mere bedt end hun nogensinde havd gjort hun vidste ikke hvorfor men hun syntes haar noge specielt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 07:18

"jamen så er jeg virkelig" hviskede han
og kyssede hende blidt på armen, han tog blidt fat i hendes håndled og smilte lidt
"selv om det nok ville være bedst hvis jeg ikke var virkelig, jeg er jo et monster" sagde han
og så ned på gulvet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 07:53

" jeg er ligeglad om så du var bømanden"sagde hun lænede imod ham hun kyssede ham blidt på kinden hun plejede ikke falde så hurtigt for fyre man han var anderledes hun lænede sigind imod ham "du er ikke som nogen anden" sagde hun smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 07:59

Morgan så på hende og rystede på hovedet
"jeg er mere farlig" hviskede han
og lukkede sine øjne i og gav et lille suk fra sig
"Amber, jeg kan komme til at slå dig ihjel på ingen tid. selv om jeg ikke vil" hviskede han
og gav et lille suk fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 08:10

" jeg er ligeglad" sagde hun og slog trist blikket ned hun sukkede svagt hun rykkede en smule på sig da hun ikke rigtig vidste hvad hun skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





gynger for mig selv - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
gynger for mig selv
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Børn og gynger.. En farlig kombination! - Thallium.
» Gynger tur. Fie^^
» Gynger du? //Walter//
» i en lille båd der gynger - Lancier
» Gynger kan være farligt. - Thunter-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: