Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 gynger for mig selv

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:40

Hun lagde kort hovdt på skrå da han sagde det hun kneb øjene sammen som havde hun gemmenskuet ham hun tavs i et stykke tid "jeg ved ikke hvad du mener med det" sagde hun og gjorde sine øjene normale igen hun betragtede ham og hendes hjerne årbejdede på højkant for finde en menning med hvad han mente med det men blev alligvel en smule nervøs og tog et krampagtigt på håndtaget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 07:03

"du ville heller ikke tro mig hvis jeg fortalte dig det" hviskede han
og gik hen til hende og smilte bare til hende, da han regnede med at hun slet ikke ville forstå det eller tro på det
"bare glem det" sagde han
og tog stille hendes hånd i sin og smilte bare
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 07:11

hun knugede hans hånd en smule smilede nervøst hun åbende forsigtigt døren ind til kontor bygningen og lod glide ind af døren hun vendte sig imod ham " prøv mig sagde hun rystede kort på hovdet da det lød meget forkert da det blev sagt hun stirrede på ham hun ville gerne have det at vide så kunne hun tage stilling til det bagefter hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 09:21

Morgan lag sit hoved på skrå
"ellers tak.. jeg har ikke lyst til sex lige nu" sagde han
og gik bare med efter hende, han tog sin anden hånd ned i lommen og så sig omkring imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 09:46

Amber kiggede på ham rystede kort på hovdet af ham det ikke derfor hun havde taget ham med det så de bedre kunne snakke sammen uden at blive fostyrret ellere det ville sige hun frys en smule hun førte ham op af nogle trapper til de havnede i et rum hvor der en pejs hun havde noget træ ved siden af pejsen og lagde noget af der ind hun fandt nogle tændstikker og noge avispapir frem og tændt papiret og smed det ind til træet "det var ikke derfor jeg tog dig med"sagde hun smilede svagt hun satte sig foran pejsen og håbede at ilden ville tage fandt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 12:50

Morgan satte sig ned foran pejsen og smilte til hende
"det ved jeg da godt,, det siger de fleste.. eller det gør de så ikke" sagde han
og tænkte over hvad de piger han havde mødt i sit lange liv endelig havde sagt til ham, han lag sine arme omkring sine ben og tænkte lidt over det. men gav til sidst op og rystede det ud af hovedet
"hvorfor har du endelig taget mig med her hen ?" spurgte han om
han gispede lidt efter vejret, men stoppede til sidst med at trække vejret da duften af hende havde spredt sig i hele rummet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 03:57

Hun vendte blikket imod ham var stille i et stykke tid hun smilede kort lilden var ved at få fat hun vendte igen blikket imod ilden hun lagde hovdet en smule på skrå " Jeg havde brug for varmen og så ville jeg vise dig dette her sted" sagde hun vendet blikket imod ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 04:02

Morgan nikkede og så bare på hende
"det er et flot sted, må jeg godt kysse dig ? eller har du tænkt dig at skubbe mig væk igen" sagde han
og rykkede sig lidt tætter på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 04:11

" selvfølgelig" sagde hun og vendte blikket imod ham hun smilede svagt hendes kinde blusede i svag rød farve og hun måtte ntil sidst vænne blikket væk fordi hun blev gernert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 04:28

Morgan nikkede og lag en hånd på hendes kind og vende hendes ansigt så de så hinanden ind i øjnene, han rykkede sig helt tæt på hende og lag blidt sine læber mod hendes inden han kyssede hende ømt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 04:37

Amber lukkede øjene da deres læber ramte hianden hun ville ikke have det til at stoppe hun åbende øjene op og kiggede på ham hun kunne mærke hvordan hendes kinde blev varmere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 04:43

Morgan slap hendes læber lidt efter og så på hende
"tak" hviskede han
og rykkede sig lidt væk fra hende, han bed sig let i læben da den smagte af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 04:54

Amber vendte blikket ind i ilden hun trak vejret ret tungt efter hans kys " Er der noge i vejen?"spurgte hun meget forsigtigt vendte blikket imod ham hun betragtede ham kort før hun igen vendte sit ind flammerne hun lænede sig ind over ham for få noget træ hun kunne smide ind i flammerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 05:17

Morgan blev lidt stiv i kroppen da hun lænede sig ind over ham, han rystede let på hovedet
"ikke rigtigt nået, jeg kan sige" sagde han
og havde sådan et stor lys til at fortælle alt om sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 05:25

Hun havde endelig fået fat i noget og kantede en smule besværet tilbage og fik træet smidt ind flammerne hun satte sig skrædderstilling vendte blikket imod ham smilede forsigtigt til ham " du ser bare så" sagde hun og kunne ikke finde ud af hvad han var hun sukkede kort før hun lukkede øjene imens hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 05:32

"jaer,, rigtigt nok.. men hvis jeg fortalte dig så ville du jo alligevel ikke tro mig" hviskede han
og så bare ind i ilden, han var begynd at slappe af igen i sin krop
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 05:45

Amber betragtede ham hun åbende munden for sige noget me lukkede den hun da hun ikke vidste hvad skulle sige hun bed svat læben men gav ret hurtigt slip igen nikkede " du sikkert ret" sagde hun lagde hovdet en anelse på skrå hun mærkede hvordan varmen fra pejsen bredte sg i hendes krop
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 05:53

Morgan lag sig stille ned og så hen på hende
"jepp" sagde han
og grinte lidt over det, han havde aldrig fortalt nogen i hele sit liv at han er en vampyr
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 06:06

betragtede ham kort men hun ville ikke give op hun skulle nok finde ud af hvad hans hemmlig var om det så var det sidste hun gjorde men hun ville ikke snakke mere om det hun lagde sig ned på maven og kiggede lige dirkete ind i hans øjene med blik der sagde at hun skulle finde ud af hvad hans hemmlighed var " hvad griner du af" sagde hun og kom selv til at grine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 06:15

"det er ligemeget" hviskede han
og så hen på hende og smilte lidt, han blev bare liggende og prøvede at holde hende duft væk fra sig. selv om det var svært så ville han ikke bide hende, hvorfor det viste han ikke helt endnu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 06:26

smilede der var noget ham ved som burde skræmme hende men det gjorde ikke normale mennsker havde sikkert holdt sig på lang afstand men det var hun ligeglad med og det han sagt før skræmte hende heller ik hun følte sig tryg i hans nærvær hun smilede stort idet hendes hår faldte ned i øjene på hende og hun pustede til men det hjalp ikke og hun måtte støtte sig på den ene albue imens hun fjernede det fra hovdet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 07:04

Morgan så på hende og begynde at grine når hendes hår fald ned foran hendes øjne, hann tog blidt sin hånd der hen og hjalp hende med at få det væk
"sådan nået smukt hår skulle ikke tage synet fra de smukke øjne" sagde han
og tænkte ikke helt over hvad han sagde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 07:21

Amber smilede svagt og rykkede tættere på ham hun kyssede ham blidt i panden før hun rykkede sig en en smule tilbage og betragtede ham " du har så sandligt ret" sagde hun grinede kort hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 07:47

han nikkede let
"jeg har altid ret, og mest når jeg siger at når man er hos dig.. så har man et stor lyst til at bide dig" hviskede han
og lag en hånd på hendes kind og bevægede sin tommelfinger lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 07:59

"bide mig?" spurgte hun og kiggede undrende på ham hun fugtede kort sin læber men forstod ikke rigtig hun smilede svagt men følte sig stadig tryk ved ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





gynger for mig selv - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
gynger for mig selv
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: