Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 gynger for mig selv

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 08:01

Morgan så på hende og smilte
"ja lige som man jo har lyst til at smage på en lækker kage eller nået i den stil.. ikke" sagde han blidt
og blev bare ved med at nusse hendes kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 08:19

" du er vel ikke en vam.. vampyr?" spurgte hun stammende en smule ikke fordi hun var bange men fordi det overaskede hende smule hun betragtede ham indgående det kunne godt foklare hans blege og kolde hud hun kiggede på smilede så hun havde troet på vampyre siden hun lille men hun havde aldrig kunne forklare de fandtes hun bed sig svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 08:46

Morgan lag sit hoved på skrå og så på hende
"tror du på vampyr ?" hviskede han
og blev bare ved med at nusse hendes kind, han rykkede sig lidt tætter på hende og håber ikke at hun ville blive bange for ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 08:58

" det har jeg altid gjort" sagde hun smilede en smule forlegnt hun betragtede ham hun fugtede kort sine læber hun kiggede på ham med nogle kærlige øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 09:00

"er du bange ?" hviskede han
og lukkede sine øjne i da han ikke ville se på hende, se på hende når hun finder ud af hvad han er
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 09:18

" ovehovdet ikke mærkligt nok " sagde hun og betragtede ham hun smilede bredt da hun fik øje på hans lukkede øjene " så er du er altså en vampyr?" spurgte hun betragtede ham mere indgående
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 09:23

han åbnede langsomt øjnene
"det kan man vel godt sige jeg er" hviskede han
og tog blidt fat i hendes hånd og lag den på sin brystkasse så hun kunne mærke at hans hjerte ikke slog
"du skulle ellers være bange, jeg er ikke den søde af slagsen" hviskede han
og bed sig let i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 09:39

" det kan jeg virkelig ikke tro" sagde hun betragtede hendes hånd på hans brystkasse hun følte men kunne ganske rigtig ikke mærke hans hjerte hun kunne virkelig sætte sig ind hvor svært det måtte være ikke at sætte tænderne i hende hun blev rosa kinderene hun vendte blikket op til hans ansigt betragtede ham kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 09:53

"det var derfor jeg ikke ville havde min jakke igen, det dufter sikkert meget af dig.. så svært at holde mig fra dig" hviskede han
og nussede hendes hånd blidt
"jeg plejer at være ligeglad med hvad folk tænker og føler, slår dem ihjel jeg vil" fortalte han
og bed sig let i læben, så man kunne se hans ene hugtand. han lukkede stille sine øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 09:59

Hun betragtede ham kort " vil hvad?" spurgte hun og prøvede at finde et svar der men det kunne hun ikke og sukkede en smule opgivende hun kiggede ind i flammeren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 10:13

"dem jeg vil slå ihjel" hviskede han
og lukkede sine øjne i da han var bange for at hun ville blive bange eller komme til at hade ham, han åbnede sine øjne lidt og så på hende. han rykkede sig helt tæt på hende og kyssede hende ømt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 10:28

Amber var íkke bange for ham hun lagde armene rundt om ham " det er din måde at overleve på" sagde hun roligt og smilede " ligesom jeg skal spise for overleve" sagde hun kyssede ham blidt på munden hun rettede hendes øjene imod hans og smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 10:33

"du er modig" hviskede han
han lag en hånd på hendes ene side af halsen og tog sit hoved til den anden side, og så lidt på hendes hals
"det er ikke altid godt" tilføjede han
og tog godt fat i siden af halsen på hende, men ikke for hårdt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 10:46

Amber gispede en smule da hans kolde hænder rørte hendes hendes hals hun kiggede på ham hun åbende " hvad laver du" spurgte hun lettere overakset hun vidste god at hun måske overgik hans grænser hun trak vejret i nogle dybe drag før hun fik styrr på sig selv igen og blev rolig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 10:52

Morgan kyssede hende blidt på halsen
"viser hvor svag i mennesker er" hviskede han
han tog langsomt sit hoved væk fra hendes hals og tænkte lidt over det
"første gang jeg har været tæt på en hals uden at havde bidt" hviskede han
og mærkede at det var hårdt for ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 11:10

hun gøs en smule da han kyssede hende på halsen" hvor svage vi er" sagde hun og hævede det ene øjenbryn hun betragtede ham kort " hvorfor gjorde du det ikke??" spurgte hun nysrrigt han kunne jo bare havde gjort hun kunne jo ingen modstand gøre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 11:13

Morgan satte sig langsomt op og så ned på hende
"ville du gerne havde jeg gjort det ?" spurgte han om
og tog hendes hånd op i sit skød og strøj nogle fingere over hendes arm
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 11:25

" jeg ved ikke hva jeg vil" sagde hun lettere forvirret hun betragtede ham kort " men jeg sikker på du gerne ville" sagde hun tænksomt men stadig smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 11:29

"men jeg vil ikke bide dig, hvis du ikke vil havde det.. det gør jo meget ondt" hviskede han
og tog hendes op til sig og kyssede den blidt, han lag den der efter ned i sit skød igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 11:39

hun tænkte sig om i stykke imens hun betragtede ham imens hun smilede en smule anstrengt " lover du at stoppe inden du suger alt mit blod ud af kroppen på mig ?" spurgte en smule tøvende hun vill gerne prøve hvordan det var og hun stolede på Morgan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 11:44

Morgan rystede på hovedet
"jeg vil helst ikke bide dig.. men kan godt sige, at jeg ikke er rigtig sulten så kan stoppe når jeg vil" sagde han
og så ned på hende, han vende sig hoved hurtigt væk
*hvordan han du bede om sådan nået* tænkte han
og lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 12:00

" du må gerne" sagde hun og trak hånden væk og tog sin hætte tøje af og afslørede en sort stroptøje hun fjernede håret med sin ene så hånd så halsen var helt blottet hun kiggede på ham " hvis du vil" sagde hun og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 12:02

Morgan lag hurtigt en hånd på sin næse, da hun tøj sin trøje af
"hvis jeg gør det,, så vil jeg havde lyst til at gøre det flere gange" hviskede han
og så bare på hendes hals med sine mørkerøde kolde øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 12:19

hun sad i den samme stilling uden sige noget med blikket rettet imod ham hun rettede ryggen en smule og fumlede efter sin hættetøje " det er dit valg" sagde hun og lagde tøjen skødet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 12:20

"hvis jeg ikke gør det vil du så finde en anden til at gøre det ?" spurgte han om
og tog sin hånd væk fra sin næse og lag den på hendes hånd
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





gynger for mig selv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
gynger for mig selv
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Børn og gynger.. En farlig kombination! - Thallium.
» Gynger tur. Fie^^
» Gynger du? //Walter//
» i en lille båd der gynger - Lancier
» Gynger kan være farligt. - Thunter-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: