Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 gynger for mig selv

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 6 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 08:21

Morgan hendes hænder væk fra sig
"Amber, tror bare det er bedst for dig,, hvis jeg bare forsvinder.. inden jeg gør skade på dig" sagde han
og rejste sig langsomt op, han begynde elegant at gå ud mod trappen. han vende sit hoved om mod hende og smilte
"bare behold jakken" sagde han
og gik videre, han lag sine hænder ned i sine lommer på sine bukser
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 6 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 08:24

Hun ville gerne sige noget der kunne få ham til blive mehun kunne ikke finde de rigtig ord vendte sig stedet imod flammerne hun nikkede kort som tak for tøjen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gynger for mig selv - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 6 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 08:37

Morgan ud og tog en dyb indånding af den friskeluft, han så sig omkring inden han hoppede elegant op på taget. da han jo havde lovet at passe på hende, så ville han gøre det. han satte sig til rette og så udover byen, som fik ham til at smile lidt. han lag sine arme om sine ben, og holde godt øje med alt det skete omkring dem
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





gynger for mig selv - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: gynger for mig selv   gynger for mig selv - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
gynger for mig selv
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Lignende emner
-
» Børn og gynger.. En farlig kombination! - Thallium.
» Gynger tur. Fie^^
» Gynger du? //Walter//
» i en lille båd der gynger - Lancier
» Gynger kan være farligt. - Thunter-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: