Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 lille café på gå gaden

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 18 ... 35  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 03:30

mike så forvirret på ham og forstod ikke hvordan han kunne det, men han rystede stille på hovedet da han ikke gad til at diskutere mere om det, da han jo faktisk havde fået et svar, han klemte kort hårdt om hans hånd da han nævnte hans familie og sank stille en klump "mine forældre er bare ligeglade med mig.." sagde han kort og så dybt ned i jorden hvor og hans fødder, han lage godt mærke till folks forarvede og undrene blikket, men kommenterede dem ikke, han var ligeglad med at han holde en anden dreng i hånden lige nu det generede ham ikke rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 03:36

Adam rystede på hovedet
"man kan da ikke bare være ligeglad med dig" hviskede han
og smilte lidt mens han bed sig i læben, han så ned på ham og smilte lidt for sig selv. han kørte sin anden hånd igennem sit hår
"var måske ikke nået jeg skulle spørge om" hviskede han
og hadet sig selv når han gjorte sådan nået, han tog blidt hans hånd op til sin mund og kyssede den en enkel gang inden han gik videre. han så tænkende ud da han tænkte på hvordan han skulle fortælle ham at han er et monster en dæmon
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 03:43

mike nikkede stille "jo...mine forældre kan..de andre ting at tænke på" hvsikede han stille mest for sig selv, men så han stadig godt kunne høre det, han så op på ham og fik frem tvunget et lille smil "man har lov at spørge..." sagde han stille og smilte forsigtigt, da han mærkede kysset blev han helt rød i hovedet som en tomat og stirrede overrasket på sin hånd, han så på ham igen og prøvede at sige noget, men der kom ingen lyd ud og han kunne ikke andret en bare at gå med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 03:46

Adam så på ham og nikkede
"ja det har man vel, det ikke hvis det såre en" sagde han
og kunne ikke lade være med at smile til ham, han så sig lidt omkring og så alle de mennesker der så på dem. han rystede på hovedet og havde bare lyst til at stille sig op og begynde at kysse ham for at få dem til at se den anden vej
"hvor skal vi gå hen ?" spurgte han stille om
og bed sig let i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 04:10

mike så på ham og tænkte sig lidt om "de er ligeglade..og det har de altid været så det kan være ligegyldigt" sagde han og smilte stille for han virkelig gladere igen, han så lidt på folk og lage hovedet på skrå, han rystede stille på hovedet og så på ham igen "øhm..det ved jeg ikke...bare ikke her..for mange menneske...jeg hader når de glor sådan" sagde han og så bedene på ham, han gik op ved siden af ham da han hele tiden havde gået lidt bag ham.

//sorry jeg svarede så langsomt men jeg skulle lige snakke med mine forældre//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 04:20

Adam så på ham og smilte
"siger du jo bare fordi du vil være alene med mig" sagde han
og bed sig let i læben, da det nok var det han helst ville havde det var fordi. han gik bare videre og smilte end til ham
"jeg kender et sted" sagde han
og gik bare videre mens han så ned på ham, han kunne ikke få sig selv til at stoppe med at smile. han drejede ned af en vej og forsvandt væk fra alle mennesker, han stoppede lidt efter op og gik hen til en bænk og satte sig ned
"er dette sted et godt sted" spurgte han om
og smilte stort til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 04:38

mike grinte lidt "det må jeg skuffe dig...for det er sandt hvad jeg siger..men jeg synes nu det er rart at være med en...som behandler mig ordnligt" sagde han venlig og smilte mundert, han nikkede kort og fuldte med ham, han så sig omkring og var glad for at slippe af med alle de blikke da de var blevet godt irritende, han så hen på adam igen og satte sig stille ned "meget bedre..jeg hader når folk glor så meget" sagde han stille og træk sine ben op til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 04:42

Adam så på ham
"okay,, er det så kun mig der gerne vil være alene med dig" sagde han
og lo lidt af sig selv, han lukkede sine øjne i og nød duften af ham. han åbnede langsomt sin øjne og så på ham
"skal jeg så havde mine øjne lukkede ?" spurgte han drillende om
og lukkede sine øjne i mens han fulgte ham med sit ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 04:48

mike så lidt på ham "måske...men hvorfor vil du det?" spurgte han stille og lage hovedet lidt på skrå. han kunne ikke lade være med at grine "hvor er du underlig...du behøver ikke havde lukkede øjne...det er kun når det er flere der stirrer" sagde han mundert og lage sine arme om hans ben, han lod sit blik hvilde på hasm og han kom til at grine lidt igen, han rystede lidt på hovedet og smilte mundert, han følte sig godt tilpas lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 04:54

Adam åbnede sine øjne og så kærligt på ham
"kan bedst lide at være alene med folk" sagde han
og rørte stille hans ene arm med nogle fingere
"jepp sådan er jeg,, lev med det eller ikke" sagde han
og bed sig let i læben og så på ham og smilte, han lag sit hoved let på skrå og så bare på ham

//jeg skal lige spise/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 05:03

mike betragtede hans kærlige blik lidt og nikkede så stille "forståeligt nok..." sagde han stille og så på han fingre, han sank stille en klump og så lidt ned, men smilte stadig lidt "jeg kan sagtens leve med det...jeg synes det er sjoves når folk er dem selv..også selvom de er underlige" sagde han med et lille grin og så på ham igen, han smilte mundert og støttede sin hage mod sine knæ, han pillede lidt ved sine sko og tænkte sig lidt om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 05:12

Adam så på ham og smilte
"så er du fundet den rigtige person" sagde han
og begynde at grine, han tog stille sin hånd til sig og bed sig i læben
"du ligner lidt en fortabt fugl" hviskede han
og så op og ned af ham med et kærligt blik, han lukkede sine øjne lidt i og bed sig i læben
"lysten til at fortælle dig hvad jeg er,, er så stor" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 05:22

mike grinte stille "ja..det har jeg nok" sagde han stille og så på ham med et glad blik, han lage hovedet lidt på skrå og lage sin kind på sine knæ så han kunne se ordnligt på ham "gør jeg?..." hviskede han stille og bed sig lidt i læben, han pillede stille ved han sko og betragtede ham stille "så fortæl mig det?" hviskede han nysgerrigt og rettede sig lidt op, han var nysgerrig på hvad det var han mente og hvor slemt kunne det være.

//skal lige spise//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 05:36

Adam nikkede og lag en hånd på hans kind og bevægede sin tommelfinger stille
"det kan jeg ikke, og hvis jeg gjorte så ville du ikke tro mig" sagde han
og tænkte lidt over det, han smilte til ham og bed sig lidt i læben
"du kan få lov til at gætte" sagde han
og tænkte på nogle spor han kunne give ham
"jeg kommer der nede fra" sagde han
og pejede mod døren og tænkte lidt mere over det
"og..." sagde han
og tøvede lidt, han lukkede sine mørke øjne i og gav et lille suk fra sig
"du skal ikke blive bane" hviskede han
og åbnede sine øjne langsomt, han træk vejret dybt for ikke at gøre nået dumt. han så nu på ham med sine gule øje med et trist blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 05:49

mike lage hovedet lidt på skrå og lukkede sine øjne da han mærkede han hånd, han bed sig hårdt i læben og lyttede, han åbnede øjene igen og så på ham "selv gætte?...men.." han sagde det lidt forvirret og bed sig stille i læben, han så den vej han pejede og han grinte lidt "helt seriøst..." sagde han og så op på ham igen, han nikkede stille "o-okay" sagde han lidt nervøst, hele hans krop stivnede da han så de gule øjne og han begyndte at ryste lidt, han rejste sig hurtigt "det er ikke...menneskeligt...du kan da ikke være satan?" sagde han forvirret og fortvivlet på engang, satan var det første han kom til at tænke på ved de spor adam havde gevet ham, han tog sig lidt til hovedet og lukkede øjnene "det kan ikke lade sig gøre..jeg drømmer" mumlede han til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 05:56

Adam rystede på hovedet
"nej jeg er ikke satan" hviskede han
og rejste sig op, han lukkede sine øjne i og åbnede dem lidt efter. han så på ham med sine mørke øjne og gav et lille suk fra sig, han gik stille hen til ham og tog stille fat i hans hænder
"Mike.. du skal ikke være bange, jeg gør dig ikke nået" hviskede han
og kyssede ham blidt på kinden, og lukkede sine øjne kort i inden han så på ham igen
"jeg starter med D også er jeg ikke satan eller sådan nået.. jeg er nået mørkt" hviskede han
og var ikke lad for at se Mike på den måde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 06:08

mike så hurtigt på ham "i...ikke satan" stammede han stille og så hurtigt ned da han kom hen til ham, han gispede stille da adam tog hans hænder og lukkede hårdt øjnene i da han mærkede kysset, han nød det på en måde men hans skræk overvælede ham så meget at nydelsen ikke var ret stor "hvordan...kan jeg vide det?" hviskede han stille og holdte sine øjne lukkede, "d...dæ...dæmon?" stammede han helt stille og holde vejret, han bed sig hårdt i læben så der gik hul og en dræbe blod trillede ned af hans hage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 06:15

Adam gav et lille suk fra sig
"hvordan du kan vide det.... du kan prøve at stole på mig" hviskede han
og tog blidt sit ene finger og tørrede hans blod væk
"jaer" hviskede han imens
han lukkede sine øjne stille i og gav et lille suk fra sig
"Mike stol på mig" sagde han
og åbnede sine øjne igen og så på ham, da der ikke var nået andet han ønskede lige nu end at Mike skulle stole på ham. han så lidt på blodet på hans finger inden han tørrede det af i sine bukser
"du skal ikke være bange" sagde han
og kyssede ham en enkel gang på munden, for at vise ham at der ikke var nået at være bange for
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 06:26

mike rystede stille på hovedet, for hvordan skulle han kunne stole på en dæmon, i alle historier er de onde og lokker folk til de værste ting, han sank en lille klump da han mærkede adam tørrede blod dråben væk, han tog en dyb indånding og rystede stille på hovedet igen, han kunne slet ikke få et eneste ord frem og det gjorde ham faktisk lidt irriteret, han ville gerne kunne stole på ham, men frygt og skræk gjorde virkelig svært for ham "men jeg..." mere nåede han ikke at sige før han mærkede kysset, han stirrede overrasket på ham og sank en klump, han var aldrig blevet kysset før og nu var han blevet kysset af en dreng han lige havde mødt som oven i kæbet var dæmon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 06:32

"Mike jeg er ikke som andre dæmon'er.. jeg har ikke lyst til at skade dig, hvis jeg havde lyst så havde jeg allerede gjort det" hviskede han
og så ned på ham, han gav et lille suk fra sig
"jeg skulle ikke havde fortalt dig det" hviskede han
han lukkede sine øjne i og gav et lille suk fra sig, da han fortrød lidt at havde fortalt ham det selv om det var det første menneske han havde fortalt det. han åbnede langsomt sine øje og så ned på ham
"Mike du skal ikke være bange, du kan godt stole på mig" hviskede han
han lag stille en hånd på hans kind inden han kyssede ham ømt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 06:41

mike nikkede stille da han godt kunne se adam havde ret, hvis han ville havde været ond mod ham ville han havde været det, han så stille op på ham og nikkede stille "jo du skulle..." hviskede han stille og det at han fik sagt noget fik ham til at slappe en lille bitte smule af igen, han nikkede stille "jeg stoler på dig...men jeg er stadig bange...undskyld" hviuskede han helt stille, han knyttede sine hænder da han mærkede adam's hånd på hans kind og lukkede øjnene hårdt sammen da han mærkede det øme kys, han lage stille sin ene hånd mod adams mave, men han turede ikke kysse med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 06:51

Adam slap kysset lidt og åbnede sine øjne og så på ham
"det er okay, selv om der intet er at være bange for. jeg skal nok sige til hvis jeg bliver sulten" sagde han drillende
han vende sit blik ned mod hånden på hans mave og smilte lidt over den, han tog stille fat i den og lag den om i sin nakke og smilte ned til ham
"bare tag det roligt, jeg vil aldrig gøre dig nået" hviskede han
og kyssede ham en enkel gang på mund og smilte der efter, han var stadig ikke glad for at havde fortalt ham det. da så ville han nok ikke havde været bange for ham, han lukkede sine øjne lidt i og smilte svagt
"du vil ikke se de øjne igen udover hvis du kommer til at se når jeg er sulten" sagde han
og vende sit blik ned mod jorden, da nogle gange han ønskede at han bare var et normalt menneske. han bevægede langsomt sin tommelfinger, og tænkte på hvad han skulle gøre da han gerne ville havde Mike til ikke at være bange for ham. han kyssede ham en gang til og nød at kysse ham, han så ham ind i øjnene og smilte svagt
"et menneske kan være mere farlig end mig" sagde han
og lukkede sine øjne i igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 07:02

mike bed sif stille i læben da han slap kysset og åbnede stille øjnene "godt...sulten..øhm okay tak" sagde han stille, han var ikke helt parat til at blive drillet ligenu efter det, men det gjorde nu ikke så meget, han så ned på deres hænder og fuglte dem med blikket, han pillede stille ved lidt af han nakke hår og sank derefter en liille klump, han nød det korte kys "godt..." hviskede han stille og betragtede ham lidt, han kunne ikke rigtig forstå alle de kys, han nød dem, men han havde aldrig regnet med det ville være en dreng der skulle kysse ham og det føles underligt at være så tæt på ham, "jeg vil ikke se dig når du er sulten...du skal holde dig langt fra mig når du er sulten...jeg vil ikke blive mere bange for dig" hviskede han stille og nød igen kysset, han vendte blikket ned i jorden "jeg ved det..." hviskede han stille og bed sig lidt i læben igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 07:13

Adam nikkede
"jeg skal nok passe på når jeg er sulten, jeg gør dig altså ikke nået" sagde han
og så op mod himlen og gav et lille suk fra sig, inden han så ned på ham igen og prøvede at smile. han nød at mærke ham så tæt på sig og på en måde ikke, da han ikke kunne lade at Mike var bange. Adam lag begge sine hænder på hans kinde og så ham ind i øjnene
"jeg skulle aldrig havde fortalt dig det, så havde du aldrig været bange for mig.. også kunne jeg være så tæt på dig uden at tænke på om du var bange for mig" sagde han
han vende sit blik ned til hans læber og bed sig selv i læben, han gav et lille suk fra sig og blev bare ved med at se ned på hans læber. han slap sin læbe og kunne ikke få sit blik væk fra hans læber
"sådan en stor lyst til at kysse dig" hviskede han
og rødmede lidt inden han kyssede ham ømt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 07:22

mike nikkede stille "godt...og tak" hviskede han stille og så på ham med et lidt tænksomt blik, men et lille smil kom dog frem på hans læber, han mærkede hans hænder og lage stille sin ene hånd på den ene af hans hænder, øjnkontaktan fik ham til at rødme lidt "jeg synes det er godt du har fortalt mig det...hvorfor vil du være tæt på mig..vi har næsten lige mødt hinanden og vi ved intet om hinanden.." hviskede han og lage godt mærke til han vendte hans blik ned på han læber, han bed sig lidt i læben, men slap den hurtigt igen, han rystede svagt på hovede da han hørte hvad han sagde, han nød kysse og fik endelig nok mod til at kysse lidt med, det var meget forsigtigt, da han var meget usikker på om det nu var det rigtige at gøre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





lille café på gå gaden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
lille café på gå gaden
Tilbage til toppen 
Side 2 af 35Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 18 ... 35  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: