Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 lille café på gå gaden

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 19 ... 35  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 07:34

Adam fik et lille chok da han mærkede at han kyssede tilbage, han blev bare ved med at kysse ham og nød det meget
"jeg vil helst lære dig at kende tæt på" hviskede han
mens hans læber stadig rørte hans, han blev let ved med at kysse ham og ville ikke stoppe. han lod sin frie hånd glide ned og rundt om livet på ham, han hev ham let tætter på sig og smilte lidt. han kunne mærke at hans øjne ikke var under kontrol og derfor skifte farve hele tiden, så han åbnede ikke sine øjne. han smilte svagt og nød det meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 07:40

mike kyssede meget forsigtigt med og hørte hvad han sagde, han smilte stille og ville bare nyde det nu, han mærkede adam hev ham tæt på og det gav ham et lille chok, han lod sin hånd som lod bag han nakke glide ned på han bryst og han lukkede stille øjnene, han stoppede så kysset og lænede sin pande mod hans bryst ved siden af sin hånd "hvad er det...der sker med mig?" hviskede han stille, han lød meget fortvivlet og forvirret, han lukkede stille sine øjne og stod stille ind i hans favn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 07:45

Adam kyssede med og åbnede sine øjne lidt og så ned på ham, han lag sine arme tæt omkring og så bare ned på ham mens han begynde at få kontrol over sine øjne igen
"måske... begynder du at kunne lide mig" hviskede han
og håber mest på at det var rigtigt, han kyssede ham en enkel gang i håret og træk vejret dybt. han sin kind mod hans hoved og smilte stadig
"se der er intet at være bange for, det eneste jeg vil er at vise lidt kærlighed" sagde han
og bed sig let i læben og rødmede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 07:52

mike stod ind mod ham og følte sig faktisk tryk i hans favn, han bed sig lidt i læben "at kunne lide dig...hmm...jeg har aldrig været forelsket før...så jeg ved ikke hvordan det føles...jeg føle mig tryk når du holder om mig..og jeg nyder kyssende men...der er noget i mit hovede der siger det er forkert" hviskede han stille og håbede på han ikke ville slippe ham, han nød kysset i håret og lukkede stille sine øjne "jeg har aldrig fået kærlighed før...ingen har gevet mig det...så tak fordi du har gevet mig..lidt kærelighed..nu ved jeg hvordan det føles" hviskede han stille og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 08:00

Adam rystede på hovedet
"det siger dit indre sikker kun fordi, du ved hvad jeg er. og du er bange for at jeg gøre nået forkert" hviskede han
da han selv havde den fornemmelse, da han aldrig havde kunnet lide en menneske før. han kyssede ham en enkel gang i håret og så end på ham
"hvad vil du helst følge,, det der føler sig tryk og nyder mine kys eller det der føler det er forkert ?" spurgte han om
og bed sig i læben da han ikke ønskede at han ville følge det der føles forkert, han kyssede ham en gang til i håret og gav et lille suk fra sig
"kærlighed er både fantastisk og nået man har lyst til at kaste væk" hviskede han
og lag sine arme lidt tætter omkring ham og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 08:11

mike tænkte sig godt om og sukkede svagt "måske har du ret..jeg ved det ikke" hviskede han stille og nød igen kysset i håret "hmm...jeg ved det ikke...idag vil jeg nyde dine kys og være tæt ved dig..men jeg vil lære dig bedre at kende før jeg kan tage stilling til..om hvilket jeg skal følge..men hvis jeg vælger at følge det der siger det er forkert...skal du være min ven og du skal stadig holde om mig når jeg for brug for det..du skal stadig give mig kærlighed.." hviskede han stille og lukkede sine øjne i for bedre at kunne slappe af, han lage sin anden hånd på hans bryst også og puttede sig forsigtigt stille ind til ham "så kærelighed er både godt...og ondt" hvsikede han stille for sig selv da adam holde ham tætter på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 08:18

Adan nikkede
"det er okay Mike.. håber du følger det der siger at det ikke er forkert.. det lover jeg hvis jeg stadig er i live" hviskede han
og kyssede ham blidt i håret, han så ned på ham og kunne godt lide hans duft. han tænkte lidt over hvad han skulle sige og nikkede
"jaer.. kærlighed er både godt og ondt,, man kan elske en så meget at det bare er dårlig, ond kærlighed" hviskede han
og kyssede ham et par gange i håret, han smilte svagt og kunne ikke få sine øjne væk fra ham
"kig på mig" hviskede han
og bed sig let i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 08:24

mike undrede sig over det han sagde "hvis du stadig er i live?" spurgte han stille og lidt nervøst, han nød kysset igen og kom til at smile lidt igen, "den kærelighed vil jeg ikke opleve" sagde han stille lidt lige som en lille dreng der kun ville have sin vilje, han nød alle kyssende og smilte stille af det, han tøvede lidt, men vendte så blikket op på ham med et lille smil på læben, han så på ham og lage hovedet lidt på skrå, han rystede så stille på hovedet og vendte kort blikket ned, men så hurtigt op på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 08:29

Adam bed sig i læben og nikkede, han slap sin læbe lidt efter og så ned på ham
"det er intet lad som om jeg ikke sagde det" sagde han
og lag en hånd på hans kind
"hvor er du bare smuk" hviskede han
og rykkede sit hoved lidt tætter på hans, han tøvede lidt inden hans kyssede ham blidt på munden og smilte samtidigt. han havde aldrig troede at det ville være så skønt at kysse et menneske, han lukkede sine øjne i da Mike gjorte nået ved ham som gjorte at han ikke kunne styre sine øjne. han havde ikke lyst til at slippe hans læber og ville ønske at han kunne blive stående med ham altid på denne måde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 08:37

mike tænkte lidt over det "jeg glemmer det for nu..." hviskede han stille, men var sikker på han ikke ville glemme det, han ville vide hvad han mente for han måtte ikke dø, han bed sig lidt i læben da han mærkede hans hånd "t...tak" stammede han stille, sådan en kompliment havde han aldrig fået før, han flyttede ikke siiit hovede da hans kom tættere på, han kyssede forsigtigt med og lukkede stille øjnene, han ville nyde det nu, selvom hans indre blev ved med at sige det var forkert, for han havde bestemt sig at for idag ville han nyde det og ignorere det der sagde det var forkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 08:46

Adam smilte svagt og bevægede sin tommelfinger på hans kind
"første gang du kysser en dreng ?" spurgte han om
og træk få centimer væk fra ham, han åbnede sine øjne lidt og så på ham og smilte. han blev bare ved med at bevæge sin tommelfinger og ventede på hans svar, før han ville kysse ham igen. han kunne virkelig godt lide Mike og syntes han var nået særligt, men det bekymrede ham at han ikke kende til racerne og derfor var i fare. Adam viste med sig selv at han ville passe på ham så godt han kunne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 08:56

mike nød hans tommelfingres kærtegn "ja,...faktisk...første gang jeg kysser nogen.." sagde han stille og åbnede stille øjnene, han kørte forsigtigt sine hænder op ombag hans nakke, han bed sig stille i læben, men slap den så igen "du tog mit første kys" hviskede han stille og pillede lidt ved hans nakke hår, han kunne mærke hans ånde mod sit ansigt og smilte svagt af det, han ansigt føltes helt varmt, han begynde stille at nusse ham i nakken med tommel og peje fingrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 09:04

Adam så på ham med store øjne
"je.. jeg er den første du kyssede med.. så vil du jo huske mig for evigt" sagde han
og kunne ikke lade være med at smile af det, han kunne godt lide at mærke hans fingere i sin nakke. han kyssede ham en enkel gang på munden
"dit første kys var med en dæmon" sagde han
og kunne bare ikke lade være med at smile af det, han mærkede sine kinde blev røde af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 09:12

mike grinte kort af hans store øjne og nikkede stille "øhm ja...det vil jeg..nok.." sagde han og smilte stille, han nød kysset, men vendte blikket ned efter "ja...en dæmon...det er en underlig tanke...mit første kys var med en næsten fremmet dreng som er en dæmon..." hviskede han med et lille grin og smilte stille, han vendte blikket op på ham igen og pillede lidt igen ved hans hår, han kunne godt lide fornemmelsen af han hår, det var så blødt og behageligt at røre ved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 09:17

Adam smilte ned til ham og kunne godt lide tanken
"det er nået særligt, så var dit første kys.. et første kys som jeg gætter på at der er mange få der har prøvet" sagde han
og bed sig let i læben og nød at mærke hans fingere, han kyssede ham en enkel gang i panden og lo lidt for sig selv
"du er en heldig dreng" drillede han
og blev bare ved med at bevæge sin tommelfinger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 09:24

mike grinte stille og så på ham med et mundert blik "det har du nok ret i...det var hvert fald et godt et...synes jeg...det glemmer jeg nok aldrig" sagde han og smilte stille, han nød kysset og lyttede med står glade til hans latter "ja..meget heldig dreng" sagde han med et lille grin og nød hans bevægelse med tommelfingrene, han kørte stille sin hånd igennem adams hår og lage derefter begge hænder på hans bryst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 09:28

Adam så ned på ham og smilte, han bed sig i læben da han mærkede hans hænder han så ned på dem og smilte stort
"det der kan være meget meget farligt,, jeg er jo en meget meget farlig fyr" drillede han
og kyssede ham blidt på næsen, han lod sine hænder køre hen og ligge på hans. han lukkede sine øjne lidt i og smilte stadig
"er det nået du vil vide om mig,, siden du gerne vil lære mig bedre at kende" sagde han
og lod sit blik glide op på hans ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 09:40

mike kunne ikke lade være med at grine lidt "måske er det farligt...men du tør ikke gøre mig noget...du har lovet mig det" sagde han med en drillende tone, han rynkede kort på næsten da han kyssede den og så på deres hænder, han tænkte sig om og sank stille en klump "jeg vil ikke gøre dig sur eller noget...men jeg vil vide hvorfor du sagde hvis du stadig lever til den tid...er du i fare eller hvad?" spurgte han forsigtigt og vendte blikket ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 09:46

Adam så på ham og gav et suk fra sig
*Adam du skal lade være med at sige hvad du tænker næste gang* tænkte han
han tog stille hans hånd og gik over til bænken og satte sig ned og hev ham med ned
"det gør mig ikke sur" sagde han og smilte svagt
han bed sig lidt i læben og holde ham stadig i hånden, han så lidt ned og tænkte på hvordan han skulle sige det
"det er sådan at.. jeg har oplevet ond kærlighed, jeg troede jeg skulle dø.. da han ikke ville havde mig mere, jeg kunne ikke røre mig eller nået... så jeg har overvejet at begå selvmord og ved ikke hvis den tanke forsvinder eller nået.. måske bliver tiderne bedre nu" fortalte han
og så op på Mike og smilte stort, han satte sig op og kyssede ham blidt på kinden og kunne godt lide hans duft
"håber jeg" hviskede han ind i hans øre
inden han vende blikket ned mod jorden igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 09:58

mike gik stille med ham og dumbede ned på bænken ved siden af ham, han blev lettet over han ikke ville blive sur og smilte svagt, han så lidt på deres hlnder og lyttede til hvad han sagde, han bed sig hårdt i læben og sank en klump, han nød kysset, men et lille suk undslap hans læber, han rystede stille på jorden "du må ikke begå selvmord...også selvom jeg skuffer dig...du skal holde dig i live...du må ikke dø...det ville knuse mig...jeg ved ikke om jeg er forelsket i dig.. jeg ved bare at jeg ikke vil miste dig...hvis det viser sig at den kærelighed du har til mig er ond kærelighed...må du ikke gøre noget dumdristigt...lov mig det" sagde han stille og lænede sig stille ind til ham "lov mig det" hviskede han stille og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 10:06

adam hævede det ene øjenbryn
"min kærlighed til dig er ikke ond, den er god" hviskede han
og nikkede han bed sig let i læben og gav et suk fra sig og rystede på hovedet
"hvis jeg ikke glemmer ham og finder ny kærlighed.. så kan jeg ikke leve mere,, og der er mange der ikke vil havde jeg dør, men der er ingen der har sæt mig på den måde som jeg er tit udover min eneste pige til ekskæreste" sagde han
han så på ham og rystede på hovedet, han rykkede sig helt tæt på ham og rystede stadig på hovedet
"jeg kan ikke love det.. desværre" hviskede han
og lukkede sine øjne i da han helst ville love ham det selv om han ikke kunne, han kyssede ham en enkel gang i håret
"jeg håber du kan eller er forelsket i mig" hviskede han
og lag sit ansigt mod hans hoved, og lukkede sine øjne i og smilte svagt
"hvordan kan det være at du aldrig har haft en kæreste" hviskede han
og nød duften af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 10:21

mike tænkte sig om og bed sig stille i læben "godt..." hviskede hasn helt stille og lukkede øjnene hårdt sammen, han lyttede til hvad han sagde "jeg ved du finder en ny kærelighed...hvis det ikke bliver mig...så finder du en anden jeg ved det..du er så sød og beskyttende..jeg ved de finder den helt rigtig kærelighed.." hviskede han stille og puttede sig stille ind til ham, han sank en klump og åbnede stille øjnene "vil du ikke nok love mig det...jeg vil blive...meget mere rolig hvis du lovede mig det" hviskede han stille, hans stemme rystede lidt da han holde en gråd tilbage, han følte det hele nu afhang af ham og det brød han sig virkelig ikke om "mmh..jeg fortæller diugd et lige så snart jeg ved det" hviskede han stille og lukkede sine øjne i igen, det gik noget tid før han svarede "jeg har aldrig været forelsket ...ingen piger interesserede mig...og drengne mobbede mig så meget at..dem kunne jeg på ingen måde blive forelsket i...ingen kunne blive forelsket i mig...for jeg lod ingen komme tæt på..." forklarede han og sukkede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 10:27

Adam lukkede sine øjne i, han hadet at love nået når han ikke viste hvis han kunne holde det. han kunne høre på hans stemme at der var nået galt
"du skal ikke græde.. je... jeg lover det" sagde han
og mærkede et stik igennem sit hjerte, da han ikke var sikker på at han kunne love det. han træk ham ind til sig og smilte svagt
"sikke en nedern tid dette er" sagde han
og kyssede ham blidt i håret da han elskede at kysse ham, han lag sit ansigt mod hans hoved og smilte svagt
"du er jo fantastisk.. i gamle dage så var tiden bedre" sagde han
og bed sig i læben da han håbede på at han ikke ville spørge hvor gammel han endelig var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 10:37

mike sank en klump og tog en dyb indånding "t...tak" sagde han stille og puttede sig stille ind til ham, han lyttede til hvad han sagde og nød kysset, han undrede sig over det han sagde og prøvede at regne ud hvad han mente, han sukkede stille, men fik smilet lidt "hvad mener du med gamle dage?" spurgte han forsigtigt om og lage stille sin ene hånd på hans bryst, det strejfede ham kort at dæmoner måske kunne leve evigt, men den tank glemte han nu hurtigt, da det jo ville være umuligt selv for en dæmon, ingen kunne jo leve evigt, ingen ville leve evigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 10:40

Adam gav et suk fra sig
"jeg skulle lære at tænke før jeg snakker" sagde han
og kyssede ham en enkel gang i håret
"det er kun min krop der er 20år.. okay efter dette så vil du helt klart ikke havde mig.. min sjæl er 137år" sagde han og hviskede talende til sidst
og kunne godt forstå ham hvis alder gjorte nået, da Adam jo var ret gammel i sin sjæl. han kyssede ham en til gang i håret for at få ham til at glemme alderen
"jeg lever evigt" hviskede han
og lukkede sine øjne hårdt i
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





lille café på gå gaden - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
lille café på gå gaden
Tilbage til toppen 
Side 3 af 35Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 19 ... 35  Næste
 Lignende emner
-
» en lille café
» På en lille café
» den lille café - Criss
» I gå gaden (Akane)
» en lille hyggelig café, et nyt sted nye mennesker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: