Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 lille café på gå gaden

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 26 ... 35  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 09:49

mike bed sig lidt i læben og fulgte alle han bevægelser, han så lidt rundt på tøjet da han hældte det ud og begyndte at grine af det "tak min skat...her kommer jeg til at lægge godt for jeg vil ikke hjem" sagde han mundert og smilte glad, han grinte lidt igen og rystede lidt på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 09:57

Adam nikkede og løftede ham op i sine arme og lag ham på tøjet, Adam lag sig stille ved siden af og nussede ham lidt på kinden
"jeg elsker dig" hviskede han
og kyssede ham en enkel gang på panden og smilte derefter
"og du ser totalt sexy ud i mit tøj" tilføjede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 10:12

mike lod ham bare løfte sig ned på tøjet og grinte mundert af det, han lage sig godt til rette i tøjet og betragtede ham imens, det var tydeligt at se han nød at han nussede ham på kinden "jeg elsker også dig" hviskede han og lukkede øjnen da han mærkede kysset på panden, hanåbnede øjnene igen og så op på ham med savgt røde kinder "synes du?" spurget han stille og lo lidt for sig selv, han rykkede sig tættere på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 10:16

Adam så på ham og nikkede
"det er ret frækt" sagde han
og bed sig let i læben, mens han så ned af hans krop. han gabte en lille gang og kyssede ham en gang på munden
"bare hele dig er skøn, elsker dig ligemeget hvad.. og jeg vil passe så godt på dig som muligt" hviskede han
og lukkede sine øjne i og smilte bare til ham

//jeg smutter i seng.. natnat kage pjat x'D //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 10:26

mike rødmede mere og så lidt forlegent væk, han vendte blikket op på dig og smilte mundert "godt...jeg kan også virkelig godt lide at have dit tøj på...jeg føler mig hjemme i det" sagde han og så stille ned af sig selv før han så op på ham igen, han nød kysset meget og vill gerne have det varede lidt længere "aw det gør mig så glad at høre det...jeg synes du er utrolig fantastisk og jeg vil altid elske dig...jeg kan næsten ikke forstå du er min..du har gjort mig så lykkelig" hviskede han og tog fat i hans arme og lage dem om sig for ham, han kyssede ham blidt en gang på munden og puttede sit hovede ind mod ham efter.


//god idé ^^..kage pjat Oo okay sygt heh godnatte nat x3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 16:37

Adam lo lidt af ham
"føle dig hjemme i mit tøj.. fedt nok skat... er du nu sikker på det ?" spurgte han om
og lod ham bare lægge sin arm om ham, han lag den stille bedre til rette og hev ham helt tæt på sig og kyssede ham i håret
"mit hjerte tilhøre dig" hviskede han
og kyssede ham en gang til i håret

//jep jep x'D //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 02:54

mike lyttede til hans latter og nikkede ivrigt "jeg er helt sikker" svarede han glad, han lod ham bare trække sig helt indtil ham og nød hans kys i håret, han rødmede igen over hans ord og bed sig svagt i læben, han vendte blikket op på ham og slap sin læbe igen "mit hjerte tilhøre også dig...og det vil det gøre lige meget hvad" hviskede han og puttede endnu en gang sit hovede ind mod ham med et glad smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 03:01

Adam nikkede og trykkede sine læber mod hans hår, uden at sige nået. han trykkede ham bare tætter på sig og smilte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 03:08

mike gabte stille mod hans brystkasse og lukkede øjnene i da han mærkede hans læber mod hans hår "godnat skat" hviskede han søvnigt og der gik ikke lang tid før han faldt i en dyb søvn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 03:11

"drøm godt" hviskede han
og åbnede sine øjne og så lidt ned på ham, inden han lukkede sine øjne i igen og fald lidt efter i søvn

//næste dag ??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 03:20

//jaa næste dag XD//

mike lå og halvsov næste morgen, han lå stadig i adams arme og havde stadig sit hovede begravet mod hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 03:25

Adam vågnede lidt og tog sin hånd væk fra ham og gnubede sine øjne, og kunne mærke at han havde fået ondt i ryggen af at havde ligget på gulvet. han satte sig op og tog et par bukser fra gulvet og tog dem på, mens han søgte efter en trøje han kunne få fandt i uden at vække Mike
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 03:31

mike sov meget let så den mindste lille lyd eller forandring kunne vække ham, men han vågnede dog ikke da adam flyttede sig, han krymmmede sig stille sammen og fik knuget noget af hans tøj ind mod sig, han begyndte at mumle noget utydeligt og gabte stille efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 03:34

Adam så på ham og smilte, han rejste sig op og kunne ikke rigtigt få fandt i en trøje
*han stjæler alt mit tøj* tænkte han
og kunne ikke lade være med at smile, han gik over og tog en smøg og sin lighter og gik derefter hen i vinduet og satte sig op. han tog sin smøg i munden og åbnede vinduet stille og tænde sig smøg, han så lidt på Mike inden han vende sit blik ud over byen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 03:45

mike vågnede efter kort tid og vendte sig om på ryggen, han strækte sig lidt og gabte højlyt, han kunne så mærke adam ikke lå ved ham mere og satte sig så hurtigt op, men fik så øje på ham i vinduet, han smilte mundert, men på en træt måde og betragtede ham lidt "godmorgen min adam" sagde han og strækte sig lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 03:49

Adam fik et lille chok og var ved at ryge ud af vinduet, han tog hurtigt fat i vindueskarmen og smilte over til ham
"morgan smukke" grinte han
da han havde fået sådan et chok, han rodet sig lidt i håret med den ene hånd og grinte lidt videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:01

mike fik et chok da han var ved at falde ud og rejste sig hurtigt op af chokket, han åndede lettet op og begyndte at grine "du skal altså passe på skat" sagde han og smilte glad til ham, han mente skam det han sagde da han havde fået et ordenligt chok da han var ved at falde ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:08

Adam så over på ham og nikkede
"det skal jeg nok, jeg klare mig jeg er jo ikke et menneske" hviskede han
og kastede sin smøg ud af vinduet så den var ved at falde ned i håret på en ung kvinde
"ups" udbrød han
og hoppede hurtigt ned fra vinduskarmen og gik hen til Mike og smilte til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:14

mike så på ham og lage hovedet på skrå "godt...jeg ved ikke hvad dømoner kan og ikke kan...jeg ser dig jo bare som et menneske...et utrolig smukt og fantastisk menneske" sagde han og så på ham, han lage hovedet lidt på skrå og prøvede at se ned på gaden, men han stil lidt for langt væk fra vinduet, han så så igen på adam "hvad gjorde du?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:16

Adam så på ham og nikkede og kunne ikke lade være med at grine
"var ved at remme en kvinde i håret" sagde han
og satte sig ned på gulvet og grinte videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:26

mike begyndte at grine og satte sig ned til ham "altså..stakkels kvinde" sagde han med et grin og smilte mundert til ham, han så lidt hen på tøjet og lage hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:28

Adam grinte lidt til han så han satte sig ned, han rykkede sig tætter på ham og så på hans ansigt og lod sit ansigt glide ned mod gulvet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:37

mike så på ham og smilte glad, han lænede sig ind mod ham da han kom tættere på og lage sin hånd på hans kind "jeg elsker dig smukke" hviskede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:38

Adam lag stille sin hånd på hans
"jeg elsker også dig" hviskede han
og rykkede sig tætter på ham og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitimeOns 27 Jan 2010, 04:45

mike mærkede hans hånd og bed sig litd i læben, han rødmede svagt igen og smilte stille, han lage stille sin ene arm om hans nakke og kyssede ham på panden "lov mig du aldrig..aldrig nogensinde forlader mig" hviskede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





lille café på gå gaden - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 18 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
lille café på gå gaden
Tilbage til toppen 
Side 18 af 35Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 26 ... 35  Næste
 Lignende emner
-
» en lille café
» På en lille café
» den lille café - Criss
» I gå gaden (Akane)
» en lille hyggelig café, et nyt sted nye mennesker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: