Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 What Angel?- James Jackson

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




What Angel?- James Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What Angel?- James Jackson   What Angel?- James Jackson - Page 2 Icon_minitimeLør 09 Jun 2012, 09:05

James grinte ”nå ja når du bruger vingerne er det jo også nemt” han foldede sine vinger ud og de sorte fjer skinnede i måneskinnet. ”se det her så” han fløj op i luften tog et røgsignal fra bæltet og fløj rundt så der til sidst stod ’ øje for øje, tand for tand’ i blå røg. Han landede lig bag ved Rosa ”rimelig sejt ikke” han foldede vingerne på ryggen og rettede på sine læderhansker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What Angel?- James Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Wanna play? -Stefan   What Angel?- James Jackson - Page 2 Icon_minitimeLør 09 Jun 2012, 20:47

Hun smilte sødt da hun hørte ham grine, og lyttede til det han sagde. "sandt, men jeg kan også gøre det på jorden, og uden at bruge mine vinger." sagde hun smilende, og gjorde sine vinger usynlige igen. Hun begyndte at danse igen, som hun havde gjort i luften og landede i spegat på jorden. Hun rejste sig igen "se selv." sagde hun stolt, og kiggede ham i øjene med et blidt blik. Hun fulgte ham med øjene da han begyndte at skrive, og kiggede nysgerrigt på det. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre, da han landede bag hende. Hun blev bare ståendende og ventede på og se hvad han ville gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What Angel?- James Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What Angel?- James Jackson   What Angel?- James Jackson - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Jun 2012, 02:10

Han grinte bare og stilede sig foran hende ”jeg er ikke selv den bedste danser men jeg kan da lidt vals” han lavede nogle bevægelser som om han dansede med en usynlig partner ”men det er ikke det jeg går mest op i” han lod vingerne forsvinde igen ”ikke fordi det ikke er hyggeligt her men vil du et andet sted hen og snakke videre” han havde mærket en følelse af at blive iagttaget i et stykke tid nu men han ville ikke skræmme pigen da han havde på fornemmelsen hvem det var der holdte øje med dem. En gammel ven fra hans år i trænings lejren eller mere en gammel konkurrent da de altid havde hadet hinanden. ”ja lad os komme videre” han nåede lige at skubbe pigen væk før en patron ramte en gravsten som Rosa havde stået foran for to sekunder siden ”løb jeg tager mig af ham” James løb hen af mod en stor bygning med beslutsomhed i blikket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What Angel?- James Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What Angel?- James Jackson   What Angel?- James Jackson - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Jun 2012, 21:56

Rosa lyttede til det han sagde, uden at forstyrre ham i det han sagde. Hun grinte lidt af det han sagde, og smilte så blidt til ham. Hun kiggede rundt på kirkegården, og kunne ikke rigtigt få øje på noget. Hun fulgte ham med sine blide nøddebrune øjene, da han bevægede sig. Hun hørte det han sagde og nikkede så, "Det kan vi godt, men hvor hen?" Spurgte hun nysgerrigt, og lagde hovedet let på skrå. Hun kunne se på ham at der var noget galt, men vidste ikke hvad det var. Hun rystede på hovedet da han sagde hun skulle løbe, "Glem det, jeg løber ingen steder. Jeg bliver her ved dig." Sagde hun, og trak sin pisk frem igen og gjorde sig klar. Hun gik hen og stillede sig ved hans ene side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What Angel?- James Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What Angel?- James Jackson   What Angel?- James Jackson - Page 2 Icon_minitimeSøn 10 Jun 2012, 23:46

James nikkede ”ok men du gør hvad jeg siger” han skubbede hende om bag et mausoleum ”bliv her jeg skal hente noget i min motor cykels bagage” han løb hen mod motor cyklen og undveg en salve af skud fra en snigskytte riffel. Da han kom hen til sin motor cykel trak han en lang kuffert af styret og løb tilbage til mausoleum ”jeg tror det her nok skal gøre kål på ham” han åbnede kufferten hvor der lå en usamlet riffel som James begyndte at samle ”hvis du afleder ham ved at flyve lidt rundt så rammer jeg ham” han så på pigen mens han fast gjorde løbet. Som det sidste satte han sigtet på ”er du klar” han ventede bare på at hun svarede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What Angel?- James Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What Angel?- James Jackson   What Angel?- James Jackson - Page 2 Icon_minitimeMan 11 Jun 2012, 01:10

Rosa lyttede opmærksomt til det han sagde, uden at sige noget til det, for hun vidste ikke hvad hun skulle sige. Hun fulgte ham med øjene da han løb hen mod sin motorcykel, og blev siddende hvor hun var, selvom hun havde en lyst til at følge efter ham. Hun sukkede lettet da han kom tilbage, og hørte det han sagde til hende og nikkede, "Ja, jeg er klar." Sagde hun hurtigt, og kiggede ham i øjene med et blidt blik. Hun gav ham et hurtigt kram, og fløj op i luften igen. Hun svingede pisken og ramte den der gemte sig med den, og blev ved med at slå med pisken så hårdt hun kunne, mens hun fløj elegant rundt i luften som en ballarina.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What Angel?- James Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What Angel?- James Jackson   What Angel?- James Jackson - Page 2 Icon_minitimeMan 11 Jun 2012, 02:50

Han så Rosa flyve op og ramme forfølgeren. Med et skud ramte James gennem muren som manden stod bag og ramte ham lige i hovedet ”og nu kan jeg måske få noget privat liv for en gangs skyld” han fik viftet pigen ned igen ”tja tak for hjælpen det var meget godt fløjet der oppe” han smilede til pigen ”nå hvad siger du til at vi tager et sted hen og for noget at spise” han smilte og skilte riflen ad igen og lagde delene ned i kufferten. James trykkede på en knap på kufferten ” vi burde nok begynde at gå” han skubbede let til pigen indtil de kom langt nok væk. Den lille kuffert eksploderede ”ingen beviser det er regel nummer et” han smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What Angel?- James Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What Angel?- James Jackson   What Angel?- James Jackson - Page 2 Icon_minitimeMan 11 Jun 2012, 03:48

Rosa fulgte hans bevægelser med sine nøddebrune, mens hun fløj rundt oppe i luften med sine ravnesorte vinger, som skinnede smukt i nattens lys. Hun landede foran James da han viftede af hende, og smilte blidt til ham mens hun pakkede sin pisk væk igen. Hun hørte det han sagde og bukkede hovedet, "Takker." Sagde hun blidt, og kigggede ham i øjene. "Jo, det kan vi godt, du viser vej." Sagde hun, og stillede sig bag ham mens hun ventede på at han skulle vise vejen. Hun kiggede nysgerrigt på kufferten da den gav et brag fra sig, og blev lettere fortryllet af det. Hun smilte af det han sagde og nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What Angel?- James Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What Angel?- James Jackson   What Angel?- James Jackson - Page 2 Icon_minitimeMan 11 Jun 2012, 10:00

James satte sig op på motorcyklen ”hop på” han mærkede at hun satte sig bag på den ”kender du en god bar” han satte sig op og startede motoren ”eller skal vi bare tage hjem til dig, uanset hvad kan vi ikke blive her lige nu i hvert fald” han smilede og gassede op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What Angel?- James Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What Angel?- James Jackson   What Angel?- James Jackson - Page 2 Icon_minitimeMan 11 Jun 2012, 10:12

Rosa kiggede på hans motorcykel med et stort smil om sine glinsende læber, "Lækkert, det er et fantastisk stykke maskine du har der." Sagde hun smilende, og hoppede op bag på og lagde armene omkring ham. Hun hørte det han sagde og rystede let på hovedet, "Nej ikke rigtig, så vi kan godt tage hjem til mig." sagde hun blidt, og samlede hurtigt sit lange lyse hår i en hestehale, og lagde armene omkring ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

What Angel?- James Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What Angel?- James Jackson   What Angel?- James Jackson - Page 2 Icon_minitimeMan 11 Jun 2012, 11:21

// Hov Hov Hov Hov! Broderskab? Lejemorder engel? What? Somethings wrong! Der her kommer nok til at lyde ret barsk, men hvad fanden sker her? Tråden låses til jeg har fået en snak om et par ting der skal ændres.//
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Sponsoreret inhold





What Angel?- James Jackson - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What Angel?- James Jackson   What Angel?- James Jackson - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
What Angel?- James Jackson
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Well well well (James Jackson)
» walking my own parade - James Jackson
» farret vild - privat james jackson
» til Jackson
» Omgivelserne er fredfyldte, så længe det vare?::::JAckson

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: