Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Admin og Mods, hvem der er hvor, hvornår.

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Admin og Mods, hvem der er hvor, hvornår. Empty
IndlægEmne: Admin og Mods, hvem der er hvor, hvornår.   Admin og Mods, hvem der er hvor, hvornår. Icon_minitimeMan 24 Dec 2012, 05:58

Okay denne her tråd blev skabt på opfordring fra Pro der bad os melde ud hvor meget vi er til stede her de næste dage, så jeg besluttede at lave en tråd til alle sidens mods og vores to admins hvor alle fraværsmeldinger kunne samles :)

Jeg vil ikke være til at nå imorgen aften, men derefter er jeg nok på i hvert fald en gang om dagen, og selv hvis jeg ikke er så bare skriv hvis der er noget for så vil min mail gøre mig opmærksom på det ;) Det var egentligt det, jeg er generelt til at komme i kontakt med siden jeg holder jul hjemme med forældrene og derfor har computer og trådløst net tilrådighed.
derudover god Jul og godt nytår ;)

Stafetten bliver nu sendt videre til næste levende billede....
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Admin og Mods, hvem der er hvor, hvornår. Empty
IndlægEmne: Sv: Admin og Mods, hvem der er hvor, hvornår.   Admin og Mods, hvem der er hvor, hvornår. Icon_minitimeMan 24 Dec 2012, 06:23

Fantastisk :)

Jeg vil nok ikke være at finde online d. 24, med mindre jeg kommer forbi engang omkring midnat når jeg lander tilbage i KBH, men det er ikke noget man skal regne med.

d. 25 kommer jeg nok online.

d. 26 har jeg en juleaftale med en veninde der kommer på besøg, så der vil igen være en dag hvor jeg nok ikke er det store til at få fat i.

d. 27 vil jeg nok også godt kunne vende ind forbi.

d. 28 mener jeg at der kommer noget travlhed hjemme hos mig, men jeg er ikke heeeeeeelt sikker *klør mig i håret*

Emo kommer hjem til mig, for vi skal holde noget nytår sammen. Vi er så episk heldige han har fri selve nytårsaften, men selvfølgelig skal på arbejde d. 1 (go figure), så han lander jo nok hjemme hos mig senest d. 30 og så daffer igen d. 1. Jeg vil i den periode så være en smule distraheret af hans tilstedeværelse, men jeg plejer jo altid minimum at komme ind forbi en enkelt gang om dagen.

Så jeg kommer til at være til at få fat i hvis det er, men det er nok ikke de helt gigantiske plotting eller udviklinger jeg lige magter i min verden i den periode da der jo sker en hel del, og jeg reagere dårligt med stress - som der synes at være en del af for tiden XD yay XD

fordi det jo ER jul og nytår så skal der altså lige medregnes en vis fejlmargen her. Og holdes i mente at mit generelle defekthedsniveau aldrig er til at regne med XD Men intentionen er der i hvert fald :)
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Admin og Mods, hvem der er hvor, hvornår. Empty
IndlægEmne: Sv: Admin og Mods, hvem der er hvor, hvornår.   Admin og Mods, hvem der er hvor, hvornår. Icon_minitimeMan 24 Dec 2012, 07:23

Awesome! :D

Hm.. Problemet er, som de færreste nok har gættet efterhånden (He-he!), at jeg ikke liiige har specielt meget styr på mig selv og min tilstedeværelse XD

Dog kan jeg allerede låse et par tidspunkter fast.

D. 24'ende, what a surprise, er jeg formegentlig knap hjemme, da jeg skal fejre jul med mindst 10 andre familiemedlemmer i en helt anden by.

D. 25'ende skal jeg så spise julefrokost med de herlige mennesker :P

D. 28'ende skal jeg arbejde næsten hele dagen.. Yay me!

D. 31/1 Min familie får overnattende gæster der. Dvs. at jeg godt kan komme på i løbet af dagen, men nok ikke særlig meget, når det bliver senere hen.

Ellers Merry bloody christmas everyone! :D
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Admin og Mods, hvem der er hvor, hvornår. Empty
IndlægEmne: Sv: Admin og Mods, hvem der er hvor, hvornår.   Admin og Mods, hvem der er hvor, hvornår. Icon_minitimeMan 24 Dec 2012, 07:29

... And a bloody christmas it will be, rangledæmon ;)
Tilbage til toppen Go down
Kaya
A-rang
A-rang
Kaya


Antal indlæg : 231
Bosted : Sheria, lejlighed
Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen

Admin og Mods, hvem der er hvor, hvornår. Empty
IndlægEmne: Sv: Admin og Mods, hvem der er hvor, hvornår.   Admin og Mods, hvem der er hvor, hvornår. Icon_minitimeMan 24 Dec 2012, 09:33

Jeg fandt tilfældigvis noget internet..

Jeg kan måske finde tid til at komme på den 25., 26., og/eller 27., men det afhænger helt af, hvad fatter har planlagt i de dage.

Fra den 27. til den 4. er jeg i det mørke Sverige, der er internet og igen er det måske jeg kan komme på. Det er en ven, jeg ikke har set i et halvt år, og derfor ved jeg ikke, hvor meget tid jeg har til at være asocial. xD

Men hvis jeg ikke er på inden da, så god jul og godt nytår til jer alle!

Hold jer muntre!

- Kaya
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Admin og Mods, hvem der er hvor, hvornår. Empty
IndlægEmne: Sv: Admin og Mods, hvem der er hvor, hvornår.   Admin og Mods, hvem der er hvor, hvornår. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Admin og Mods, hvem der er hvor, hvornår.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Meget stille weekend på Lost (om admin og mods)
» [Admin til bruger] Hvor mange modtager fejl i mails?
» Hvornår er min arbejdsdag dog omme?
» Vi Søger Sommer-Mods!
» Pas på med hvem du går ind i

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: