Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sider og kigger.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 10:48

Dato : 4. feb.
Årstid : Vinter.
Dag : torsdag.
Vejr : Koldt, men til at holde ud, sne rundt omkring, let blæst.
Sted : En tom skater park.
Tid : 19:00
Omgivelser : Ramper, ellers ingen.
Tøj: en vinterjakke, jeans og sneakers.

Kristy kom gående og så lidt op af en af ramperne, hun lavede et lille tilløb og løb op af rampen og tog fat, hun trak sig resten af vejen og satte sig, hun så lidt ud over skater parken og fjernede en tot hår som blæste ind over hendes ansigt, hun tak benene ind til sig og sukkede mildt, hun nød den kolde vind som tog fat i hendes lange sorte hår, selvom det var koldt, så nød hun det.
Hun lagde sin hage mod sine knæ og tænkte lidt, hun var ikke i dårligt humør eller noget, men havde bare brug for lidt alene tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 10:58

¤Tøj :: http://vulcanstev.files.wordpress.com/2009/06/van-helsing1.jpg

Morgan stod på en bygning ikke så lang derfra, han lag sit hoved lidt på skrå da han fik øje på en ung kvinde. han smilte lidt over det og lag sine hænder ned i sine lommer, han tog et skridt ud i luften og lod sig falde ned i en gyde. han landede elegant på jorden og gik ud af gyden, han tog en smøg i munden og tænde den og begynde at gå over mod hende med elegante skridt
"det er farligt at være ude på denne tid alene" sagde han
da han havde nået tætter på hende, han gik stille op ved siden af hende som om rampen slet ikke var en rampe. han satte sig stille ned ved hende og rettede lidt på sin hat
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 11:06

Kristy rettede sig lidt op og så på ham, hun smilede lidt "Njaa, det kan du vel have ret i" sagde hun i et lille smil og var ikke så bange for mørket, hun var ny i byen og kendte ikke historierne her "er der da uhyggelige historier om stedet her?" sagde hun i et lille grin og kørte en tot hår om bag sit øre, hun så lidt ned af ham *besynderlig påklædning* tænkte hun, også selvom hun boede i et cirkus, men normale mennesker gik ellers altid i sådan noget kedeligt tøj?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 11:18

Morgan nikkede langsomt og smilte charmerende til hende, han gemte sine mørkerøde øjne bag sin hat og smilte bare charmerende til hende. han tog sin smøg ud i munden
"nej,, ikke hvad jeg ved af" sagde han
og tog sin smøg ind i munden igen, han rakte stille sin hånd hen til hende og tog en dyb indånding af hende
"Morgan.. Morgan Tuck" sagde han venligt
og betragtede hende lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 11:24

Kristy smilede og tog imod hans hånd "Kristy .. Kristy Alixon" sagde hun og gad ikke sige sit efternavn, da det var det cirkuset hed, hun slap hans hånd og kørte den gennem sit hår "Når, så er du ude for at finde små udskyldige piger, du kan skræmme ved at sige skræmmende ting eller hvad?" sagde hun så i et lille smil og lagde hovedet svagt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 11:28

Morgan nikkede og tog sin hånd til sig
"flot navn de har" sagde han
og tænkte lidt over det og træk på skulderne og rykkede lidt tætter på hende
"vil da med glæde skræmme dig" hviskede han blidt
og blev bare ved med at smile charmerende til hende, han tog sin smøg og smed den væk og åbnede sin mund lidt for at sige nået
"jeg stod faktisk bare på den der bygning og var i mine egne tanker når jeg fik øje på dig" sagde han
og pejede over på en bygning og regnede ikke med at hun ville tro på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 11:33

Kristy så på ham og smilede bare af ham "Yeah right? er du spiderman i forklædning" sagde hun og lo kort, hun holdte en anelse øje med om han rykkede sig tættere endnu, hun var ikke helt sikker ved sagen nu, men ville ikke dømme ham så længe han endnu intet direkte ondt havde gjort "Jeg er ikke så let at skræmme" sagde hun så og slog et klik med tungen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 11:37

Morgan smilte stort af hende
"jeg er ikke ligefrem en af heltene" sagde han
og rykkede sig lidt tætter på hende og rystede på hovedet
"ikke forskrække dig" sagde han
og hævede sit hoved lidt så man kunne se lidt af hans øjne
"de kunne være fin som en af nattens børn" sagde han
og lag et finger på hendes læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 11:44

Kristys smil forsvandt og hun så en smule mere skeptisk ud, hun rykkede sig en anelse væk fra ham "hvad mener du?" sagde hun så og så på hans øjne, hun blev en anelse mere mistænksom *Nattens børn?* tænkte hun og anede jo ikke hvad han snakkede om, hun en tot af sit sorte hår om bag øret og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 11:48

Morgan så på hende og nikkede, han tog sin hånd hen til hendes kind uden at røre
"må jeg ?" spurgte han om
og hentydet til om han måtte røre hende, han betragtede hende til og lag sit hoved lidt på skrå
"jeg skal nok være sød eller prøve på" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 11:52

Kristy så på hans hånd og så en anelse mistroisk ud "Ehm .. " sagde hun tænksom og nikkede til det han spurgte om, hun prøvede at forstå det han sagde om nattens børn, hun tog dog hovedt lidt tilbage "har du tænkt dig det skal gøre ondt?" sagde hun så og ville ikke være med til noget der skulle gøre ondt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 11:56

Morgan hævede det ene øjebryn og lag sin hånd på hendes kind
"gør det ondt ?" spurgte han om
selv om hans hånd jo var is kold, han så bare på hende og forstod det ikke
"eller er det nået andet du mener ?" spurgte han om
og kyssede hende blidt på kinden og smilte charmerende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 12:00

Kristy rystede svagt på hovedet "Du sagde .. Jamen .. lige meget" sagde hun så og tog kort hånden op til sin kind da han kyssede hende på kinden, hun undrede sig lidt "Hvad er det du vil?" sagde hun så en anelse stramt da det irriterede hende at han var så hemmelighedsfuld i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 12:13

Morgan træk på skulderne
"jeg kunne bide dig, men hvad får jeg ud af det ?" sagde han tænkene
og rystede på hovedet af det da han lige havde spist, han bevægede sin tommelfinger lidt på hendes kind mens han tænkte over det
"ellers havde jeg bare lyst til at drille en" sagde han
og lag lidt hoved let på skrå og så ned på hende, han pustede hende drillende i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 12:25

Kristy forstod det stadig ikke, men tog det som en joke og så på ham, hun bed ud efter ham "Jeg bider bare igen" sagde hun og lo lidt, hun forstod det ikke helt, men han behandlede hende som om at de havde kendt hinanden længe, hun smilede lidt igen og blev en anelse mere tryg fordi han blev mere drilsk og ikke så hemmelighedsfuld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 12:31

Morgan smilte lidt af det og lod sin hånd glide ned på den ene side af hendes hals, han tog sit hoved hen og kyssede hende på den anden side. han åbnede sine mund lidt og trykkede sine tænder mod hendes hals, uden at bide hul
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 12:37

Kristy stvinede kort da hun mærkede hans tænder, men blev så igen rolig, hun sad stille "jeg sværger jeg bider igen hvis du bider mig" sagde hun, selvom hun godt kunne mærke at hans tænder ikke var lige så bløde som hendes, hans var .. spidse, hun blev ikke direkte bange, mere en anelse hidsig, men det var nok fordi hun selv godt kunne lide at bide en gang i mellem, det tændte hende jo at bide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 12:42

Morgan lo lidt
"du må da gerne bide mig, hvis du ønsker sex" sagde han
da han havde fjertet sit ansigt lidt væk fra hende, han så ned på hende og grinte lidt drilsk af det. han lag en hånd på hendes lår og rejste sig elegant op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 12:50

Kristy så forbavset på ham "hvad er det du siger dreng!?" sagde hun og så en anelse fornærmet ud da han så lo, hun rejste sig op og var irriterende meget lavere end ham og det gjore hende ikke ligefrem mere faretruende "Hvem tror du egentlig du er?" sagde hun i et smøret blik og satte hænderne i på sine hofter og lagde hovedet en anelse på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 12:56

Morgan tænkte lidt over det
"jeg tror nok jeg er Morgan, der tænder utroligt meget af at blive bidt og er derfor en dårlig idé i at bide mig hvis man ikke vil havde sex" sagde han
og lod sig glide ned at rampen, han lag sine hænder ned i lommerne og så over på hende med et drilsk blik som man ikke kunne se for hatten
"er der andet du vil vide,, hvis ja så må du følge med" sagde han
og vende sig om og begynde at gå elegant, der gav ikke en eneste lyd fra ham. det var som om han ikke rørte jorden så lydløst gik han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 13:06

Kristy stod kort og så efter ham, men gled så ned fra rampen og fulgte efter ham, hun gik op ved siden af ham og så på ham med et små tænksomt blik "Hm, Men jeg bider altså igen" sagde hun fast besluttet på at hvis han bed måtte hun også bide, hun stak hænderne i jakkelommerne og studerede ham lidt "Hvorfor har du den der fjollede hat på?" spurgte hun så i et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 13:14

Morgan så ned på hende og smilte svagt
"bestemmer du selv, du må bide mig når du vil så længe du skal regne med at jeg vil havde sex så, og jeg tager det jeg vil havde" sagde han som en advarsel
han så op på sin hat og rystede på hovedet af hende
"den er ikke fjollede, jeg elsker den, den har fulgt mig igennem mange år, den så mange piger jeg kan få" sagde han ærligt
og gik bare elegant videre og lukkede sine øjne kort i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 13:18

Kristy smilede og fik lyst til at drille ham, hun snuppede hans hat og tog den på hovedet, hun løb lidt forud og så om på ham, hun lo lidt og havde en fornemmelse af at det kunne pisse ham af, men det gjore det kun sjovere "Men jeg bider dig heller ikke så længe du ikke gør mig noget" sagde hun i et nik og kørte fingrende hen af hatte kanten.


//Må logge, skal i skole i morgen :( .. Men skrives videre i morgen :D!!//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 13:22

Morgan så efter hende og kørte en hånd igennem sit hår, han løb i vampyr løb og stod lidt efter bag hende og tog hatten fra hende og satte den på sit hoved igen
"skaf dig din egen" sagde han
og så ned på hende og grinte lidt af hende
"så hvis jeg bider dig, så bider du mig, også vil jeg havde sex med dig og får det ligemeget om du vil eller ej, er det så nået du vil havde ?" spurgte han om
og bed efter hende og lag en arm rundt om livet på hende og grinte lidt ondt af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 13:29

Kristy bed selv ud efter ham og viste sine bisser "Hvor du dum .. " sagde hun så og rystede på sit hoved "du kan ikke tvinge mig til at have sex med dig" sagde hun så i et skuldertræk og bemærkede faktisk ikke hans ultra hurtige hastighed, hun så kort ned på hans arm som var omkring hende før hun så op på hans ansigt igen og smilede svagt.

//så logger jeg X3//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sider og kigger. Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sider og kigger.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» To sider af en sag (Andrei)
» Går og kigger... //Austin//
» sider bare her og gumler.. - Mike
» skovens mange sider [zean]
» Kigger.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: