Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sider og kigger.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 08:36

Kristy lo bare lidt af ham og så op på ham med et koldt blik og stift blik "Desværre mit blod er meget værdifuldt, jeg er slangemenneske .. og jeg donere blod til dem som er syge og er slangemennesker også så det ville ikke gå" sagde hun ærgrene og troede stadig ikke på ham, hun så op i hans røde øjne og først nu lagde hun faktisk mærke til det, men kommenterede det ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 08:45

Morgan lo lidt af hende
"hvorfor så ikke donere det til mig" sagde han
han tog hendes ene hånd til sig og trykkede sin ene hjørnetand i hendes ene finger så det begynde at bløde, han tog hendes finger ind i munden og hævede det ene øjebryn og grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 08:50

Kristy gjore en kort grimasse da han stak hul med tanden i hendes finger, hun så en anelse forbavset på ham da han derefter stak den i sin mund, men skiftede hurtigt ansigts udtryk igen til et mere væmmesfuldt blik, hun hev sin finger til sig og knugede hånden "Stop det" sagde hun så og så en anelse irriteret på ham "Det er ikke sjovt" sagde hun så og var begyndt at synes det var en anelse creepy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 09:02

Morgan så efter hendes finger og gav en snerre lyd fra sig, han vende blikket mod hende og grinte lidt så
"du tror jo ikke på mig" sagde han
og træk hende ind til sig og lag en hånd i hendes nakke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 09:04

Kristy fnøs kort og så lidt ned "Jeg kender dig knap nok, så fortæl mig hvorfor jeg skulle tro på en fremmed?" sagde hun så og så op på ham, hun havde stadig sin ene hånd knyttet, hun havde svært ved at stole på ham og ikke mindst tro ham, vampyrer var kun skrøner og myter, han måtte være sindsyg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 09:17

Morgan træk på skulderne
"men alligevel" sagde han
og tog sit hoved ned til hendes hals og tænkte lidt over det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 09:22

Kristy sukkede dybt da hans hoved igen endte ned ved hendes hals "hvis du ikke snart beslutter dig så ender det med at jeg bider dig istedet" sagde hun og lænte sig en anelse frem ind mod ham og satte hoved ved hans hals, hun smilede og åndede ham på halsen med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 09:28

Morgan tænkte lidt over det og grinte lidt inden han trykkede hendes hoved mod sin hals, så det ville tage lidt at skriget. han satte hurtigt sine tænder i hendes hals og begynde at suge hendes blod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 09:32

Kristy gispede mod hans hals og spilede øjnene op da han satte tænderne i hendes hals, hun tog hurtigt armene om ham "Mofgg!" hun prøvede at skrige mod hans hals, men åbnede istedet munden og bed ham så hård hun overhovedet kunne, hun pressede sine tænder ind i hans ret så hårde hud, men hun fik lige få lidt hul på hans isklump af hals, hun havde jo sagt at hvis han bed, bed hun også!, hendes hjerte bankede som ti vilde heste og kneb øjnene i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 09:47

Morgan blev lidt ved med at suge hendes blod, han bøjede sig ned og tog fat i hendes lår og løftede hende op. han satte hende på nogle gamle kasser og begynde at nusse hende på lårene, han sugede hendes blod langsomt så han kunne forblive i hendes hals lidt længere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 09:52

Kristy prøvede at bide hårde, men når hendes krafter langsomt blev tappet, var det ikke hårde hun kunne bide, men svagere, hun beholdte dog tænderne i ham, hun slap grebet om ham i det hun så mærkede hans hænder på sine lår, hun tog fat i hans hænder for at stoppe ham i at nusse hende sådan *Nej, det løgn* tænkte hun og havde øjnene knebet hård i, hun ville sige stop til ham, men ville ikke fjerne sine tænder, fra hans hals, så længe han bed hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 10:01

Morgan lod sine fingere glide op og åbne hendes bukser, han lod sine fingere glide ned på hendes lår igen. han tog stille sine tænder ud af hendes hals og slikkede blodet væk fra hendes hals, han så ned på hende og grinte
"en lille vampyr" grinte han af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 10:11

Kristy fjernede sine tænder og så ikke på ham, hendes hår hang ned over det meste af hendes ansigt og hun havde stadig hovedt i nærheden af hans hals "Du må ikke" sagde hun så bare kort og ignorerrede hans kommentar, hun lukkede sine bukser igen og så så på ham, hun fjernede forsigtigt sit hår fra ansigtet og fugtede síne læber "Selvom det her godt nok tænder mig" sagde hun, men fortrød det lige efter, hun åbnede munden for at sige noget, men lukkede den så igen og vendte hovedet væk fra ham *Det som om at han ved hvad der tænder mig .. * tænkte hun små irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 10:22

Morgan så på hende og smilte
"du vil jo gerne" hviskede han
og begynde at kysse hende vådt på munden mens han lod sin ene hånd, glide ind på hendes inderlår og nusse hende der. han lod den anden hånd stille glide op under hendes trøje
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 10:27

Kristy kyssede automatisk med og blev faktisk en anelse rundt på gulvet sådan som hans hænder var overalt, hun lukkede øjnene og lagde armende om ham, men slap så hurtigt kysset og så væk fra ham, hun tog sig til hjertet fordi hun blev helt ekset "Morgan, stop .. Du må ikke udsætte mig for det her" sagde hun og vidste hun ville fortryde det bagefter, men det var så lokkende, desuden var de på et offentligt sted og alt muligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 10:36

Morgan åbnede sine øjne og så på hende, han blev bare ved med at nusse hende og lag sit hoved på skrå
"du vil jo gerne" sagde han
og kyssede hende en enkel gang vådt på halsen, inden han træk sig tilbage og træk på skulderne og vende sig op og begynde at gå videre
"jeg får hvad jeg vil havde, lige meget hvor langtid det vil tage" sagde han
og gad ikke tvinge nogen lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 10:41

Kristy sukkede lettet ud da han fjernede sig, hun tog hænderne op til hovedet lige for at klare sine tanker, hun rodet i sit hår og hoppede ned fra kasserne, selvom hendes krop stadig var lidt oppe at køre "Du finder mig ikke igen" mumlede hun og kørte hånden gennem sit hår, hun rettede på sit tøj og pustede stille ud *Byen er alt for stor til at han ville kunne finde mig igen, desuden vil jeg aldrig gå her omkring igen* tænkte hun og skulle på ingen måde udsættes for dette igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 11:01

Morgan lo lidt og stod lidt efter foran hende og tog hende til halsen
"din duft sidder over det hele, så hvis jeg vil finde dig så finder jeg dig, men jeg kan jo også bare klare det nu" sagde han
og lag sin anden hånd mellem hendes ben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 11:16

Kristy prøvede at lade være med at lytte til ham, det var noget vrøvl at sige, selvom det gjore hende en smule nervøs for om han så ville kunne finde hende hvor end hun var?. Hun blev kort anspændt i kroppen da hans hånd blev placeret mellem hendes ben, hun tog fat i hans hånd for at fjerne den og så på ham "Lad være Morgan" sagde hun så og så på ham, hun ville ikke blive tændt selvom hun godt nok var tæt på at give efter lige før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 11:32

Morgan så på hende og lag sit hoved på skrå
"du er så sød at høre på" grinte han
og prikkede hende på næsen, han lag stille sin hånd ned mellem hendes ben igen og kunne ikke stoppe med at grine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 11:42

Kristy lo kort af ham selvom hun var en anelse irriteret så kunne hun ikke lade være med at blive smigret "Morgaaan .. " sagde hun klynkende og lagde sin hånd ovn på hans "Stop nu" sagde hun og så lidt ned, hun synes det var unfair når hun havde så svært ved at skulle afvise ham, hun var slet'slet ikke typen der gik i seng med fremmede, hun gik kun i seng med folk hun var kærester med, hun var den søde pige, som opførte sig ordentligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 11:45

Morgan så ned på hende og smilte, han tog hendes hænder og lad dem under sin trøje
"du vil jo gerne, lad være med at sige imod" hviskede han
og rykkede sig tætter på ham og lag en hånd om på hendes røv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 12:02

Kristy lukkede kort øjnene og lagde sig lidt ind mod ham, hun lod hænderne køre stille op af hans bryst og lagde munden ved hans kraveben, hun kyssede ham blidt hen af kravebenet og op af hans hals, hun havde lukkede øjne og holdte kort vejret da hun mærkede hans hånd "Morgan .." hviskede hun og åbnede øjnene, hun så op på ham og rystede svagt på hovedet "Det .. går ikke" sagde hun stille og vidste at han alligvel bare ville efterlade hende efter eller i hvert fald når han fandt ud af hvad hun var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 12:08

Morgan så ned på hende og lag sit hoved på skrå, han nød hendes kys og lukkede sine øjne kort i
"du vil jo gerne" hviskede han
og kyssede hende på panden, han nussede hende bagpå med sin hånd og smilte ned til hende. han viste at han alligevel ville finde hende sener, han lag den anden hånd på hendes kind og begynde at kysse hende vådt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 12:28

Kristy kyssede stille med og nussede ham på brystet, hun lukkede forsigtigt øjnene og lod hænderne køre om på hans ryg, hun pressede blidt kroppen indmod hans og hadet sig selv for at være så naiv lige nu, Morgan havde en alt for stærk tiltræknings kraft på hende til at hun kunne sige ordentligt fra.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sider og kigger. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sider og kigger.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» To sider af en sag (Andrei)
» Går og kigger... //Austin//
» sider bare her og gumler.. - Mike
» skovens mange sider [zean]
» Kigger.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: