Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sider og kigger.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 00:42

Morgan så ned på hende og grinte lidt af hende
"der er meget du ikke ved om mig" sagde han
og prikkede hende på næsen, han træk hende hen til en mur og puffede hende op af den. han tog blidt fat i hendes håndlede og skubbede dem op af muren ved hendes hoved, han så ned på hende og grinte stadig lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 00:47

Kristy hævede det ene øjnbryn og så på ham "Aha og der er også meget du endnu ikke ved om mig" sagde hun i et nik og så ud på sine håndled da han tog fat i dem, hun gjore ikke nogen modstand, da hun gik ud fra at han prøvede at skræmme hende, hun smilede svagt da det stadig gjore hende en anelse nervøs, men det var ikke så hun var skræmt eller bange.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 01:07

Morgan træk let på skulderne
"nej måske ikke" sagde han
og kyssede hende en enkel gang på munden, og lukkede sine øjne kort i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 01:59

Kristy rynkede kort bryne da han kyssede hende "Hm .. " sagde hun og var ikke meget for at han kyssede hende, men sagde ikke noget til det, selvom hun havde lyst til at kommentere det og fik mere lyst til at kommentere det nu "Kysser du altid fremmede folk?" spurgte hun så i et svagt smil og kommenterede det så alligevel, hun vred det ene håndled en smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 02:11

Morgan rystede på hovedet af hende
"nej ikke rigtigt, kun når de vil kysse mig" sagde han
og trykkede hendes håndled tætter på muren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 02:15

Kristy så på ham med et små stift blik i det han gjore grebet strammere "hvem siger jeg vil kysse dig?" spurgte hun så og havde det ikke helt så godt med at han havde fat i hendes håndled, hun havde ingen mulighed for at slå ham hvis han gjore noget grænse overskridende og det gjore hende en mere skeptisk i sin attitude.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 02:25

Morgan tænkte over det og træk på skulderne
"men jeg vil" sagde han bestemt
og kyssede hende på panden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 02:30

kristy hævede øjnbryne og smilede så, hun rystede svagt på hovedet af ham "Du kender mig dårligt nok .. Hvad hvis jeg nu er sådan en volds pshycopat?" sagde hun i et lille smil og så på ham, hun tog det med ro og prøvede at se bort fra at hun ikke kunne bruge hænderne, men kunne hun sparke, men det var kun hvis han havde tænkt sig at gøre noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 02:42

Morgan rystede på hovedet
"så kender du ikke mig" grinte han
og kyssede hende ømt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 02:50

Kristy nåede ikke at svare før hans læber så var mod hendes, hun kyssede ikke med og bed ham hård i læben i rent arrighed, fordi hun blev stædig når der var noget hun virkelig ikke ville, hun vred sine håndled svagt for at komme fri fra grebet da det irriterede hende at hun ikke kunne bruge sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 03:01

Morgan grinte lidt over det
"skal jeg bide dig nu ?" spurgte han om
og blottede sine tænder lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 03:05

Kristy så på ham og smilede bare svagt "Min menning gælder vel ikke? .. du gør det alligevel hvis det det du vil" sagde hun så og så lidt væk, hun var sikker på at hvis han ville bide hende så gjore han det om så hun ville have det eller ej, men hun bed jo trosalt bare igen hvis det var muligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 03:12

Morgan rystede på hovedet
"ikke rigtigt, altid sjovt at høre folk sige nej" sagde han koldt
og grinte lidt ned til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 05:22

Kristy fnøs lidt af ham og så op på ham "Så bid mig dog .." sagde hun og så ham i øjnene med et bestemt blik, men hun så heller ikke sur eller irriteret ud, mere udfordrende ud, hun fugtede sin overlæbe og så stadig på ham med sit udfordrende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 07:20

Morgan så ned på hende
"du må være skør" grinte han
og tog sit hoved hen til hendes hals og trykkede sine tænder mod den uden at bide hul
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 07:44

Kristy fik gåsehud da hun mærkede hans spidse tænder, hun sank kort og kunne godt mærke at det nok ville gøre en anelse mere ondt når han bed, hun lukkede kort øjnene og smilede så "Vi kan jo ikke være ens alle sammen .." sagde hun så og trak svagt på den ene skulder "men du må være en undtagelse, for du er vist også en anelse skør?" sagde hun og smilede, hun så ned på ham med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 07:47

Morgan rykkede sit hoved lidt væk og grinte
"er du sikker på at du vil havde det ?" spurgte han om
inden han trykkede sine tænder mod hendes hals igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 07:54

Kristy blev nysgerrig efter at vide hvordan det mærkes, men var alligevel ikke sikker på om hun ville have smerte, hun lukkede kort øjnene i et tænksomt udtryk, før hun åbnede dem "nej, Nej stop .. " sagde hun så og ville ikke have det alligevel, hun turde ikke, det var hendes fare insekter der havde sagt fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 07:57

Morgan lo lidt af hende og pressede sine tænder lidt mere mod hendes hals uden der gik hul, han fjerede sit hoved så og så ned på hende
"du har ikke indset at jeg godt kan lide når folk siger nej" grinte han
og bed ud efter hende for sjov
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 08:01

Kristy smilede svagt og så op på ham "Men du bed mig ikke? og det er det der tæller" sagde hun så og lo lidt, hun bed selv ud efter ham for at han stadig skulle vide at hun bare ville bide igen "Du er en meget besynderlig mand at du ved det" sagde hun og rystede svagt på hovedet af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 08:06

Morgan tænkte lidt over det
"jeg kan da godt bide dig" sagde han
og så bare koldt ned på hende og nikkede langsomt og tænkene
"ja det er jeg vel" sagde han
og slap hendes ene håndled og hev hende med ind i en gyde og skubbede hende op af en ny mur, han tog hendes håndlede igen og lag dem ved hendes hoved
"skal jeg bide dig nu ?" spurgte han om
og lo drillende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 08:10

Kristy troede kort han endelig ville slippe hende, men vred sit ene håndled da hun nu bare stod op af endnu en mur med håndledne mod væggen "Jeg har jo sagt at min menning ikke har bedtydning .. så godt kender jeg dig dog allerede" sagde hun i et kort nik og havde ikke lyst til at sige nej for så ville han jo højst sandsynligt gøre det og hvis hun sagde ja, ja så bedte hun jo selv om det?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 08:22

Morgan så på hende og grinte og nikkede
"desværre er jeg ikke rigtigt sulten" sagde han
og tænkte lidt over om han skulle gøre det eller ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 08:25

Kristy anede jo stadig intet om at han var vampyr, sådan noget tænkte hun ikke over, i hendes hoved avr det jo bare myter og historier "Har du da tænkt dig at drikke mit blod?" sagde hun i et lille grin og så på ham "Grrh, Vampyr" sagde hun og rystede svagt på sit hoved af ham da det her var ret ironisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 08:31

Morgan hævede det ene øjebryn og nikkede
"jep" sagde han
bare og blev bare stående og så ned på hende med et ondt og koldt blidt, men kunne ikke lade være med at smile charmerende til hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sider og kigger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sider og kigger.   Sider og kigger. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sider og kigger.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» To sider af en sag (Andrei)
» Går og kigger... //Austin//
» sider bare her og gumler.. - Mike
» skovens mange sider [zean]
» Kigger.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: