Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 livet er ikke nemt

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 06:18

"Du skal ikke undskylde. selvom det bare var på kinden kysser du godt" hun smilede roligt til ham. da han stoppede ønskede hun at få en til. "Må jeg se" sagde hun glad da hun så hvor stolt han var. Hayley kløede let sin kind. "Det var en dejlig følese af at mærke nålen igen" hun smilede drømmene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 07:26

Mathew så på hende og lo lidt "jamen jeg kan da godt kysse dig på munden hvis du vil havde det" sagde han og rykkede sig lidt tætter på hende og lavede en kysse mund, han nikkede og så sig omkring "her" sagde han og tog to spejle og prøvede at gøre det så godt han kunne så hun kunne se den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 07:37

Hayley smilede stort til ham da han lavede kysse mund og kyssede ham hurtigt på munden og kiggede op på spejlet. "Wow..den er skide flot" hun kiggede hen på ham og smilede. hun blev liggene. "Tak" hun kiggede igen op i spejlet.
"som jeg altid har ønsket mig" hviskede hun mest til sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 07:42

Mathew fik et lille chok da han mærkede hendes kolde læber mod sine, han så ned på hende med åben mund "tak" mumlede han bare, han bed sig lidt i læben og lag spejlene til siden. han tog sine hansker af og kastede dem i skraldespanden, han bøjede sig ned og lag sit hoved ved hendes
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 07:51

"Noget glat" spugerte hun da han bare mumlede. hun bed sig svagt i læben. og kiggede roligt på ham da han lagde sit hovede ved hende. "Undskyld" hun sank kort en klumb og lukkede roligt øjne og tænken om hvad hun ahvde fåret lavet bag øret fik hende til og smile stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 07:53

"nej intet galt" hviskede han og strøj en hånd igennem hans hår, han smilte til hende og bed sig lidt i læben "undskylder du for ?" spurgte han om og lod sin hånd glide fra hendes hår og hen til hendes kind, han så bare på hende og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 08:03

Hun lod øjne være lukket imens hun mærkede efter hvor hans finger var. hun smilede svagt, "Jeg undskylder for at have kysset dig" sagde hun undskyldene hun åbnede roligt sine øjne og kiggede roligt op på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 08:07

Mathew så på hende og rystede svagt på hovedet "det skal du ikke undskylde for" hviskede han og lag sin tommelfinger på hendes læber, han lod den stille glide frem og tilbage "jeg kunne jo lide det" tilføjede han og bed sig let i læben og så bare på hende og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 08:13

Hayley smilede svagt da hun mærkede hans finger på sin læbe og over det han sagde. hun tænkte lidt. "Men det lod bare ikke sådan" hun kiggede på ham med et tænkene ansigts udtryk men hendes ansigt var stadig meget smukt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 08:17

Mathew så på hende og smilte svagt "undskyld" hviskede han, han hev lidt ned i hendes underlæbe. han så på hende og fugtede sine læber inden han rykkede sit hoved helt tæt på hende, han lukkede sine øjne i og kyssede hende ømt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 08:30

Hayley lukkede roligt øjne i og kyssede ham ømt tilbage men stoppede så kysset. "Undskyld men jeg kan ikek kysse dig lige nu" hun kom i tanke om Marcus og fik rigtig ondt i maven. hun kyssede ham hurtigt på munden men satte sig så op og kiggede på ham hun mærkede bag sit øre. "Det er ikke sidste gang jeg kommer her og får en tattoo af dig du er dygtig" sqagde hun for at opmunter ham. men det var rigtig det hun sagde for det ville hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 08:33

Mathew åbnede sine øjne og bed sig i læben og så op på hende, han rykkede sig tilbage i stolen og nikkede "det er okay" sagde han og træk på skulderne, han så op på hende og nikkede og smilte svagt "du er altid velkommen til at få flere" sagde han og så over på sine ting og gad ikke rydde op, han lag sit hoved på hendes lår og gav et suk fra sig "gider ikke rydde op" mumlede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 08:39

"Så kommer jeg bare tit" drillede hun. hun kiggede roligt ned på ham og smilede svagt hun nussede ham blidt i håret og kiggede ned på ham med rolige øjne "Så lad være" sagde hun roligt og smilede svagt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 08:45

Mathew grinte lidt og rystede på hovedet "det bliver dyrt" mumlede han mod hendes lår, han tænkte lidt over det og nikkede "det gør jeg også" hviskede han og så stille op på hende og viste ikke hvad han havde gang i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 08:54

"Jeg har penge nok" hun smilede roligt til ham. og kiggede ned på sin mave. "Hov. har du ikke navlepiercing" . hayley nussede ham vider i håret. og smilede ned til ham med et roligt smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 08:58

Mathew så ned på sin mave og rystede på hovedet "hvorfor skulle jeg havde en ?" spurgte han om og vende sit blik op mod hende og lag sit hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Feb 2010, 09:05

"Nej jeg mener en ny ring. jeg har kun en kedelig hvid en. jeg ville gerne hvae en i blå" hun nussede ham vider i håret og kiggede kort ned på hans mave. "Er der noget galt?" spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 05:18

Mathew rystede på hovedet og hævede det ene øjebryn "tænkte bare på hvordan jeg ville se ud med en" grinte han og nikkede, han gik over til sin disk og tog en kasse frem og åbnede den "du vælger bare" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 05:25

Hayley smilede svagt og rejste sig og gik roligt der hen og så tænkene på ringen og bed sig lidt i læben. hun hve så trøjen op og kiggede ned på sin mave og hev sin trøje op og kiggede ned på sin navle hun tog så en ring "Den her" hun smilede

http://online-mode.dk/images/smykker/gtb2.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 07:07

Mathew så på hendes mave da hun hev trøjen op, han bed sig i læben og nikkede. han slap lidt efter sin læbe og lo lidt for sig selv "okay" sagde han og lag kassen under disken igen, han hævede det ene øjebryn og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 07:13

Hun hev 200 kr op af sin bukselommer og lagde dem på disken "Her" , hun bed sig lidt i læben, hun pillede sin piercing ud og lagde den på bodert og satte den nye i, "Pænt eller grimt" spugerte hun ham roligt om og kiggede på ham med et svagt smil..,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 07:27

Mathew så på pengene og nikkede, han så ned på hendes mave og lag en hånd i sin nakke, han rystede hurtigt på hovedet "ikke pænt det er smukt" sagde han og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 07:30

"Så skal jeg bare tabe mig så er den der" hun trak på skulderne og kiggede op på ham og bed sig kort i læben, men kiggede så ned på sin mave igen og slap læben. Hayley var tynd med finde former men hun kunne ikke lide sin krop, hun havde jo også altid fåret afvide at hun var tryk og meget grim af både sine forælder og hendes gamle 'venner' ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 07:41

Mathew hævede det ene øjebryn og rystede på hovedet, han rejste sig op og gik om til hende og lag sine arme om livet på hende "jeg syntes du ser perfekt ud" sagde han blidt og så ned på hendes mave
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 07:59

" Tak..men det gør jeg ikke" hun lagde roligt sine arme om ham og lagde roligt sit hovede på hans bryst og kiggede ned på sin mave men lukkede så øjne. "Hvordan kan du synes det.. prøv lige og kig på den" hun trak sig lidt væk fra ham men stadig så han havde armene om hende..


//Sorry time xS//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





livet er ikke nemt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
livet er ikke nemt
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» et nemt bytte
» Som livet nu er.. (Josh)
» Livet er at ligge på engen
» Livet går jo videre - Rosa
» er ved at vænne mig til vampyr livet

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: