Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 livet er ikke nemt

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 4 Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 02:17

Mathew lag sit hoved på skrå og så ned på hendes mave "den er jo mega flot" sagde han og vende sit blik op mod hende igen, han træk hende stille ind til sig igen og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 4 Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 05:01

Hun lagde sig roligt helt ind til ham og lukkede øjne. "Tak..men jeg kan ikke selv se det" hun sukkede og kørte en hånd op og ned ude på hans trøje og lukkede roligt øjne i..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 07:45

Mathew så ned på hende og smilte "du er smuk som du er, du skal ikke lave om på dig selv" sagde han blidt og kyssede hende i håret, og fulgte hendes hånd med et blik. han lag stille sine arme tætter om hende og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 4 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 20:40

Hans ord rørte hende men hun så bare genert ned på sin hånd der nussede hans bryst, "Tak..men jeg er bange for at jeg ikke selv kan se det, det er derfor jeg laver om på mig selv" hun lukkede øjne da hun mærkede hans arme tætter om sig og lagde sig ind til ham og smilede..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 4 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 09:49

Mathew lyttede på hvad hun sagde og nikkede "men jeg syntes ikke du skal lave om på dig selv, du er smuk som du er og er blive tynder går dig ikke smukkere. jeg kan godt lide en pige med former" sagde han og kyssede hende blidt i håret og lukkede sine øjne kort i, han nød at blive nusset meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 4 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 10:02

Hayley nød hans kys hun kiggede op på ham og smilede til ham, hun kiggede nd på sin mave, "Ja okai..måske har du ret..men kun måske" hun kyssede ham enkel gang på halsen, "Tak for ringen..den er meget pæner end den jeg havde i før" hun nussede ham vider..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 4 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 10:14

Mathew nikkede og smilte ned til hende "du er smuk som du er, sådan er det bare" hviskede han og nikkede og smilte og træk på skulderne "det er da så lidt" sagde han, han betragtede hende meget så meget at han blev nød til at lukke sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 4 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 10:18

Hayley smilede bare og kiggede ned på den nye ring, hun pillede lidt ved den men hev så trøjen ned. og kiggede på hans lukkede øjne og lagde hovedet på ahns skulder og kyssede ham en enkel gang på skuldern, "Smuk som jeg er" sagde hun mest til sig selv..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 4 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 10:20

Mathew nikkede som svar "alle er smukke som de er, de skulle ikke lave om på dem, de skulle alle være glade og lykkelige" sagde han og åbnede sine øjne og så ned på hende, han slap hende stille og gik hen og kastede sig træt ned i sofa'en
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 4 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 10:23

Hayley kiggede efter ham og gik hen og satte sig blidt på hans ben og kiggede på ham med et drillene smil, "Træt"? spugerte hun og smilede stadig drillene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 4 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 10:25

Mathew så på hende og træk på skulderne "jeg er lidt af et dovendyr" sagde han og rakte sin ene hånd ned til hende og smilte, han lukkede sine øjne lidt i og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 4 Icon_minitimeMan 15 Feb 2010, 10:35

Hayley smilede til ham, hun lagde sin hånd i hans og nussede den blidt med sin tommelfinger og kiggede roligt på ham, "Dovndyr ja" hun smilede stort..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 4 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 11:44

Mathew nikkede og åbnede det ene øje og smilte til hende "jep, jeg er lidt af et dovendyr" sagde han og bed sig lidt i læben og lukkede sit øje i igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 4 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 12:54

Hun smilede og sad roligt på hans ben og nussede roligt hans hånd, "Men du er et flok og sødt doven dyr" hun smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





livet er ikke nemt - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
livet er ikke nemt
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» et nemt bytte
» Som livet nu er.. (Josh)
» Livet er at ligge på engen
» Livet går jo videre - Rosa
» er ved at vænne mig til vampyr livet

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: