Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 The club dancing

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Okt 2009, 05:43

Han slikkede sig over tænderne imens han nikkede med et smil og lagde sine hænder hendes hofter imens de dansede til musikken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Okt 2009, 06:12

Hayley smilede til ham og bed sig blidt i underlæben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Okt 2009, 06:19

Musikken stoppede og han bukkede så og forsvandt ud af døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Okt 2009, 06:28

Hayley kiggede lidt på ham og smilede da han bukkede
Da han gik ud af døren løb hun efter ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Okt 2009, 06:37

Der var ingen udenFOR.
Donnie sad oppe på taget og sprang så lydløst bag hende, "Halløj" hviskede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Okt 2009, 06:44

Hayley fik et chok og vendte sig hurtigt om
"Halløjsa" hun pustede tungt ud og sæk lidt sammen
Efter choket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Okt 2009, 06:51

Han smilte ligegyldigt, "tiltrækning" sagde han spørgernde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Okt 2009, 06:53

Hun kiggede lidt på ham og tog to skridt tilbage
"Tiltrækning" hun løftede det ene øjenbryn og tænkte lidt
"Om jeg er tiltrækket af dig er det det du mener" hun kiggede lidt på ham inden hendes blik røg ned i jordern igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 01:42

Han trak på skulderne, imens han gik forbi hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 02:27

Hayley tog fandt i hans armen men vendte sig ikke om mød ham
"Donnie hvad er det du mener" sagde hun spøgernde og stirrede ud i luften
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 02:57

Han stoppede op da hun rørte ved ham, han vendte sig heller ikke n svævede bare uden enn mine over på hendes hånd som havde taget fat i ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 03:00

Hun vendte sig om stiv som et træ
og stirrede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 03:08

Han drejede kroppen halv, imens et smil lige så stille begyndte at komme frem på hans læber, "Hvad er der Hayley" sagde han med en Metallisk stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 03:13

Hayley stoppede med og stirre og blikede en enkel gang
"Øøhmm..Hvad var det du mente med tiltrækning" hendes grøne øjene så meget forvirret ud og hun slap ham ikke før han sagde var det var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 03:22

"Jeg ville se hvad du svarede mig" sagde han og vred sig fri med en meget lille bevægelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 03:33

"Og hvad ville du gør hvis jeg sagde ja til jeg var tiltrækket af dig..Hvad ville du gøre"Hun kiggede ventende på ham og
hun lød hånden falde ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 03:48

"Så ville jeg være klogere" sagde han og vendte sig helt mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 03:50

Hun kiggede ham i øjene
"Hvordan klogere" Hun bed sig blidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 03:53

"På dig" sagde han og grinte svagt, og på en måde ret ligegyldigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 03:57

Hun rystede let på hovedet
"På mig" hun sukkede og kiggede på ham
"Donnie ingen er kloge på mig" hun kiggede på ham og bed sig lidt hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 04:07

"Han grinte jeg har ikke levet i ca 2000 år og så ikke fundet folks svage og stærke punkter Hayley" Sagde han og kærtegnede hendes kind hvorefter han gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 04:11

Hayley gik over til ham og stillte sig foran ham
"Jeg har levet i 201år og har levet for helved og slåret og mist brugt folk jeg kan godt lide og se folk lide Donnie..
Der er ingen der ved hvor de har mig henne..Du har levet i langtid men du har familie og jg har slåret min ihjel" hun sukkede og vendte på hans svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 04:20

Han smilte stort, "Så viser det sig virkelig at der er andre end mig og Ribanalon der kan lide sådan noget ting" han stoppede og tog sig glad og tænkende til hagen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 04:27

Hayley smilede til ham
"Se du var ikke klog på mig" hun slikkede sig blidt om læberne og smilede stort til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 04:36

"Har jeg sagt det" sagde han så imens hans blik rettede sig hurtigt mod hende, imens han så lidt overlendt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The club dancing - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The club dancing
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» The club of lights.
» At the club
» In the club
» Elf at the club
» Diskoteket/The club

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: