Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 The club dancing

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 04:39

Hun trak på skulderne..Og kiggede rundt og smilede lumsk
Hendes blik røg tilbage på donnie hun bed sig blidt i læben
"Det ved jeg ikke og det er også lige meget"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 04:51

Han nikkede og gik ind den butik de var nået til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 04:54

Hayley kiggede på ham og hvidste ikke rigtig om hun skulle gå med
Men hun valgte og gøre det så hun gik over ved siden af ham og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 04:57

Han roede nogen musik cd`er igemmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 05:01

Hayley kiggede på ham og smilede
"Hvad leder du efter" Sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 05:09

"Jeg troede du havde for travlt med at være anderledes" sagde han uden at kigge op på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 05:12

"Anderledes"Sagde hun spøgernde
og løftede det ene øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 05:17

Han trak på skulderne, "måske det forkerte ord men jeg kan ikke huske hvad det hedder" sagde han imens han gik over til disken med en cd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 05:21

Hun tænkte lidt inden hun gik efter ham igen
"Synes du jeg er anderledes end første gang vi mødes" hun lagde hænderne i bukse lommerne og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 05:34

Han rystede på hoved, og kiggede så lidt på den cd han havde og lagde den så på disken og gik ud af butikken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 05:40

Hayley sukkede og gik efter ham igen
"Hvad er det så" sagde hun da hun var gåret op ved siden af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 05:47

Han stoppede op og kiggede på hende, "intet" sagde han og stilte sig på af muren med den ene side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 05:52

Hun stillede sig foran ham
"Intet..Hvad mente du så med det inde i butiken" sagde hun med et lille smil og et løfted øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 05:56

Han stoppede bare op kiggede på hende, "du leger med skæbnen Hayley" sagde han ret bestemt men med et ret sygt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 05:58

Hayley lagde armene over kors
"Og det må jeg ikke..heller hvad" hun bed sig i læben og prøvede og fat var det var der skete
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 06:14

Han grinte, "det kommer jo an på hvem man leger med"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 06:22

Hun kiggede på ham og tænkte lidt
"Synes du jeg leger med dig " hun læftede det ene øjenbrn og gik et skridt tætter på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 06:24

Han blev stående hvor han var, "er jeg din skæbne" sagde han så med et lumsk smil hans øjne begyndte at lyse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 06:32

Hayley smilede til ham og kiggede rundt i hans ansigt
"Det ved man jo aldrig" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 06:39

Der var intet smil på hans ansigt, "Javel ja" sagde han og så kiggede stift på hende hans Metal grå øjne lyste op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 06:43

"Javel ja" hvidskede hun og bed sig blidt i læben
"Donnie hvad ville der ske hvis du var min skæbne" hun løftede det ene øjenbryn og bed lidt hårder i den
Fine lille under læbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 06:55

"så vil din skæbne bringe mange forfærndelige ting" sagde han og kiggede stift på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 07:00

"Er de forfærndelige ting nogle der vil gøre ondt´" hun kiggede lidt på ham og gik et skridt tætter på
"For jeg lever af smerte" hivdskede hun højt nok til han kunne høre det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 07:18

"Ligesom mig" sagde han og vendte sig for at gå væk fra muren og Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 07:24

Hayley kiggede på ham ¨
"Er det fordi du ikke vil være min skæbne" hun løftede det ene øjenbrym og lød hænderne glide ned langs siden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The club dancing - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The club dancing
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» The club of lights.
» At the club
» In the club
» Elf at the club
» Diskoteket/The club

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: