Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 The club dancing

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 07:37

Han sukkede " jeg er ingens Hayley" sagde han og begyndte at gå væk fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 07:45

Hayley tog fat i hans arm hurtigt igen også uden at vende sig om
"Og hvad hvis jeg sagde jeg var forelsked i dig" hun vendte sig ikke om men ventede på hans svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 07:48

"Så ville du være forelsked i mig" sagde han og rev sig løs, "Hayley det ikke vær at elske mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 07:51

hayley sukkede
"Er der over hovedet noget der er noget vær det liv jeg lever er heller ikke noget vær...Hvad nu hvis jeg gerne vil prøve og elske dig" hun kiggede ned og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 04:24

"Jeg sagde ikke at livet ikek var vær at leve men mig" han kiggede på hende imens han tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 04:53

"Men dig" hun kiggede på ham og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 05:53

//mente men at elske mig//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:23

//Okai//

"Hvad er der galt i at elske dig" Sagde hun med et suk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:28

"Så du elsker mig" sagde han og kneb øjnene sammen imens et lumsk smil kom frem på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:31

Hun kiggede lidt op og ned af ham og lagde armene over kors
"Mmm" hun kiggede ned og begyndte og smile skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:33

Han sukkede og smilte så imens han kiggede over hendes skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:40

Hayley kiggede op på ham og smilede skævt og trak på den ene skulder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:41

Okay sagde han og gik over mod det han havde kigget på sin søster.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:42

Ribanalon havde længe stået og set på sin bror og Hayley.
Hun smilte stort da han opdagede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:44

Hayley vendte sig om og kiggede på ham og hende
*Nårh det er hans søster* hun smilede skævt og kiggede på dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:46

Han gik over mod hende og smilte stort imens han hviskede, "hvor har du været henne" hans stemme lød hård og dog ret blid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:48

Hun trak på skulderne imens hun kiggede op og ned af ham og så over på Hayley hvorefter hun kigegde strengt på ham.
uden at smile.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:50

Hayley kiggede bare på Ribanalon og stoppede med og smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:51

Hun lignte meget Donnie bare kvindelig, "Så du kender min bror" sagde hun med en hæs stemme ligesom Donnie blegede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:53

Han kiggede lidt på sin søster og vendte sig så mod Hayley så han stod ved Ribanalons side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:53

Hayley nikkede bare til hende og lagde hænderne i lommen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 06:56

Hun sukkede og kiggede op på sin Bror "Donnie kom" sagde hun og begyndte at gå den anden vej, "det sker i aften"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 07:02

Hayley bed sig blidt i læben og sukkede og begyndte og gå langsomt den anden vej
*Fedt så ved han at jeg er forelsked i ham Pinligt*Tænkte hun og rystede let på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 07:04

Donnie hviste hvad hun snakkede om og begyndte at gå med hende.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 07:04

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The club dancing - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The club dancing   The club dancing - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The club dancing
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» The club of lights.
» At the club
» In the club
» Elf at the club
» Diskoteket/The club

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: