| Regner på vej hjem.. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 07 Apr 2010, 13:25 | |
| "Morgan.. Hvad vil du have at der skal ske? Altså.. Jeg kunne mærke at du blev lidt ophidset da jeg bed dig i øreflippen.." hviskede hun og så ham ind i øjnene og ville jo gerne have at han blev tændt og ville gerne gøre ham tilfreds. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 07 Apr 2010, 13:28 | |
| Morgan så lidt på hende og tænkte lidt over det "har du en kniv ?" spurgte han om og viste godt det var mærkeligt at spørge om, men han ville gerne havde smerte og da Rose ikke sådan rigtigt kunne give ham det. som vampyrer og dæmoner nu ikke ved at bide ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 07 Apr 2010, 13:32 | |
| "Øhm.. Ja, det har jeg. Ude i køkkenet" sagde hun og rejste sig langsomt op "Jeg kan lige løbe ud og hente en" sagde hun og syntes at det var lidt underligt, ja, men hun var nu vant til at vampyre var sår'n. Og hun burde jo ikke brokke sig over at det var noget lidt mærkeligt noget, da hun jo selv havde spurgt. Hun løb hurtigt ud i køkkenet og hentede en lommekniv som lå i en rodeskuffe. Den var ret skarp og god til at skære i ting. Hun gik hurtigt tilbage til soveværelset og holdt kniven op så Morgan kunne se den. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 07 Apr 2010, 13:35 | |
| Morgan skulle til at svare hende da hun allerede var væk, han smilte stort da hun kom tilbage og betragtede den lidt "håber ikke du er bange for at give en vampyr smerte" sagde han og stragte sin hals lidt så hun kunne skære hvor hun ville, han bed sig i læben og kunne ikke lade være med at smile |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 07 Apr 2010, 13:38 | |
| Hun trak på skuldrene "Hmm.. Så er det vel bare hævn" sagde hun drillende og smilte skævt og gik tilbage til sengen og satte sig på hans mave og holdt ham nede og satte kniven mod siden af hans hals og skar ned af hans hals så der kom en lige streg hvor det begyndte at bløde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 07 Apr 2010, 13:41 | |
| Morgan smilte lidt af det hun sagde "hævn fra kun dig ? eller for alle som gerne vil havde hævn ?" spurgte han om og lukkede sine øjne stille i da han mærkede kniven mod sin hals, han lag sine hænder på hendes lår og nød det meget. han blev bare helt stille liggende og lignede en der var død, duften af blod var i luften og han kæmpede lidt for at holde sig under kontrol. blødet løb ned af hans hals inden såret forsvandt lidt efter lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 07 Apr 2010, 13:45 | |
| "Hævn fra mig tror jeg.." hviskede hun og trak på skuldrene og så på blodet som løb ned af Morgans hals og havde det lidt underligt med det. Hun havde jo ikke prøvet at være den som skulle få folk til at bløde. Hun lod sin frie hånd løbe ned af hans hals hvor såret lige havde været. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 07 Apr 2010, 13:48 | |
| Morgan åbnede stille sine øjne og så ned på hende, da han mærkede hendes fingere mod sin hals "det er godt" sagde han og smilte svagt, han nussede hende blidt på låret og så bare op på hende "har du det dårligt med det ?" spurgte han om og havde ikke lyst til at tvinge hende til at gøre det, hvis hun ikke havde lyst. da han ikke ville havde at hun skulle tro at han bare ville se hende for at få smerte |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 07 Apr 2010, 13:49 | |
| Hun så på ham og rystede på hovedet "Nej.. Det er bare underligt. Har aldrig rigtigt prøvet det her før" sagde hun og smilte skævt til ham og lagde sin frie hånd på hans hånd som var på hendes lår. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 07 Apr 2010, 13:52 | |
| Morgan smilte opmuntrende til hende "du behøver ikke hvis du ikke har lyst" sagde han og flettede deres fingere sammen, og nussede blidt hendes hånd med sin tommelfinger. han strakte dog sin hals igen, så hun kunne forsætte hvis hun havde lyst |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 07 Apr 2010, 13:54 | |
| Hun smilte til ham og så på hans strakte hals "Så længe at du er glad og jeg ikke kommer til skade, så vil jeg gerne" sagde hun og lod igen sin kniv gå mod siden af hans hals og lod kniven skære lidt dybere denne gang. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 07 Apr 2010, 13:58 | |
| Morgan gav et grin fra sig "måske skulle vi så havde startet på dette inden jeg bed dig" sagde han og gav et støn fra sig og nød det virkelig meget, han kunne mærke at hans lem begynde at dunke lidt hurtigere. han fugtede kort sine læber og nussede videre på hånden, han lod sine andre fingere glide hen over såret efter kvinden. han så lidt på blodet inden han lag sine fingere ind i munden "mmmh" sagde han, og tog stille sine fingere ud igen
//jeg logger// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 07 Apr 2010, 14:04 | |
| "Altså.. Jeg har intet problem med at blive bidt når bare jeg har givet lov til vedkommende" sagde hun med et lille smil og bed sig blidt i underlæben da han stønnede og nød at høre ham gøre det og satte langsomt sin kniv ved hans hals igen og skar lige så dybt som før, men denne gang lidt længere. Han var jo egentlig oss heldig at han var vampyr da han helede hurtigere og ikke døde af sår'n noget her.
// Oka ^^// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 07 Apr 2010, 23:55 | |
| Morgan blottede kort sine tænder med et smil på læben "forstår ikke at du tillader mig at gøre det" sagde han og strakte sin hals lidt bedre og nød at mærke kniven mod sig, han gav et til lille støn fra sig og smilte stort. han træk vejret stille og roligt og kunne godt lide at mærke |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Ons 07 Apr 2010, 23:58 | |
| "Tjaah.. Jeg ved heller ikke hvorfor, men jeg kan godt lide når du gør det. Måske er det fordi at jeg kender dig og jeg ved at du ikke vil bide mig og derefter dræbe mig.." hviskede hun og satte kniven op til hans hals igen og lod den skære endnu dybere og så betragtende på Morgans ansigt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 08 Apr 2010, 00:13 | |
| Morgan smilte lidt over det hun sagde "det er jeg glad for at du tror.. om det passer ved jeg ikke" sagde han og var ikke sikker på om det måske skete en dag, at han kom til at slå hende ihjel uden at mene det. han lag sine hænder ned i senge. han tog hårdt fat i sengetøjet og bed sine tænder kort sammen "mmmh" sagde han og stønnede af det, da det gjorde ondt. men han var bare ligeglad og nød det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 08 Apr 2010, 00:18 | |
| "Tjaah.. Jeg er lidt ligeglad hvis jeg dør.." sagde hun og trak på skuldrene. Rose havde haft et langt og godt liv og hun havde ikke tænkt sig at skulle leve for evigt. Hun smilte svagt da Morgan stønnede og skar ham dybt i halsen igen og lod sine fingre køre over såret inden at det kunne nå at hele så hun fik blod på sine fingre. Hun så lidt på blodet og lod derefter sine fingre stryge over Morgans underlæbe så der nu var blod på hans læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 08 Apr 2010, 00:28 | |
| Morgan så på hende og smilte stort "du skal ikke dø" hviskede han, han tog hårdere fat i sengetøjet og nød det meget. han åbnede stille sine øjne og slikkede sig stille over læberne, han nød smagen af blodet "det er så skønt" hviskede han og kunne virkelig godt lide smerten |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 08 Apr 2010, 00:35 | |
| "På et eller andet tidspunkt gør jeg altså" sagde hun og smilte og nød at høre hans stønnen. Hun så på hans ansigt og lod kniven gå langsomt ned til hans bryst. Hun ville bare lige se om han faktisk døde af at blive stukket et alvorligt sted eller om han overlevede og bare syntes at det gjorde helvedes ondt. Hun lod spidsen af kniven være lidt på midten af hans bryst, men pressede så langsomt ned. Kniven var ikke helt nede da hun hev den op igen. Hun var ret sikker på at han ikke døde af det, men hun var nysgerrig efter det. Hun så lidt på det dybe sår i hans bryst kasse og så derefter op på hans ansigt for at se hvordan han tog det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 08 Apr 2010, 00:41 | |
| Morgan havde ikke lyst til at tænke på Rose som død, han træk bare vejret stille og roligt og gav et lavt højt støn fra sig. han åbnede sine øjne og så ned på kniven "Rose" hviskede han bare, han bed sig i læben og stønnede af smerte. selv om det ikke gjorde så ondt som hos et menneske, han lod sine fingere glide hen over blodet og slikkede det derefter af sine fingere |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 08 Apr 2010, 00:46 | |
| Hun bed sig i underlæben og så lidt undskyldene på Morgan. Hun var jo ikke vant til at vampyre jo faktisk kunne klare utrolig meget mer end mennesker. Hun lagde sin ene hånd på såret og kunne mærke at hun fik blod på fingrene og så på Morgans ansigt "Er du sikker på at det her er godt for dig?" hviskede hun og kunne ikke lade vær med at smile skævt og lagde sin hånd som lige havde været på hans sår, på hans ene kind og så at han fik blod på hans kind, men var lidt ligeglad. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 08 Apr 2010, 00:52 | |
| Morgan så bare på hende og smilte "det ved jeg ikke.. men jeg kan lide det "sagde han og smilte bare af hende og lukkede sine øjne i og nød, han mærkede hendes hånd på sin kind og mærkede blodet. han tog en dyb indånding og bed sine tænder sammen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 08 Apr 2010, 00:55 | |
| Hun smilte og nikkede svagt og tog kniven og borede den dybt ned i brystet på ham. Hun blev ved med at have sin blodige hånd ved hans kind og så på hans lukkede øjne. Hun prøvede ikke at tænke over hvad det egentlig var at hun gjorde da det sikkert ville gøre at hun ikke ville gøre det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 08 Apr 2010, 01:02 | |
| Morgan rykkede kort på sig da han mærkede kniven komme dybere ned i sig, han gav et stort støn af smerte fra sig. han åbnede sine øjne og så ned på den og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. Tors 08 Apr 2010, 01:04 | |
| Rose klemte sine øjne i da hun hørte hans støn af smerte. Det var ret tydeligt at hun ikke var bygget til at påføre andre smerter. Hun åbnede sine øjne og hev kniven langsomt ud af Morgans bryst og lagde sin tomme hånd på såret og mærkede blodet mod hånden "Undskyld Morgan" hviskede hun og så ned på sin hånd over såret og derefter op på Morgans ansigt. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Regner på vej hjem.. | |
| |
|
| |
| Regner på vej hjem.. | |
|