Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Regner på vej hjem..

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Regner på vej hjem.. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 01:10

Morgan lag stille sin hånd på hendes og bed sig i læben, han slap den lidt efter og så bare på hende "det er okay.. du behøver ikke hvis du ikke vil" hviskede han og bevægede stille sin tommelfinger på hendes hånd, han fjernede lidt efter hende hånd og smilte da der ikke var nået sår mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 01:14

Selvom at der ikke var noget sår mer havde Rose alligevel fået en hel del blod sin hånd da hun havde haft sin hånd over såret da det var der. Hun så på sin blodige hånd og sukkede så. Hun hadede at være engel. I hvertfald det øjeblik. Morgan kunne godt lide smerte, og det kunne vampyre og dæmoner give ham. Men det kunne hun ikke. Hun kunne ikke engang skære i ham uden at få skyldfølelse "Jeg forstår dig ikke, Morgan. Hvorfor vil du dog være sammen med en som ikke engang kan tilfredsstille dig ordentligt?" spurgte hun og så på Morgans ansigt og knyttede sin hånd med blodet, hårdt sammen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 01:28

Morgan så op på hende og træk på skulderne "fordi jeg godt kan lide at være sammen med dig" sagde han og viste ikke hvis det var de rigtige ord, han tog hendes hånd til sig og åbnede den stille. han lukkede sine øjne i og begynde at slikke hendes hånd rent
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 01:30

Hun så betragtende på ham imens at han slikkede hendes hånd rent "Jeg kan oss godt lide at være sammen med dig, Morgan" hviskede hun og smilte sødt og lagde kniven på sengen og lod sin frie hånd stryge gennem hans hår og sukkede glad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 01:34

Morgan så på hende og bed sig kort i læben "det er godt" hviskede han og kunne godt lide at mærke hendes fingere igennem sit hår, han lag stille sine hænder på hendes lår. han begynde at nusse dem blidt og ville jo ikke tvinge hende til det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 01:38

Hun så på ham og nød at have ham så tæt på. Hun lænede sig ned mod ham og kyssede ham blidt på munden og så ham ind i øjnene "Mente du egentlig at du ville have haft dræbt mig? Efter at jeg havde sagt at du var svag?" spurgte hun lavmælt og ville sår'n set ikke blive sur hvis han ville have haft dræbt hende. Han var ikke den eneste som havde sagt at de ville dræbe hende, så hun var lidt vant til trusler om død og ødelæggelse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 01:45

Morgan kyssede hende tilbage og smilte svagt "nej jeg gjorde ikke" hviskede han og lag stille sine hænder på hendes kinder og havde fortrudt lidt at han havde sagt det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 01:48

"Det var godt" sagde hun og lukkede sine øjne på klem og nød at mærke hans hænder "og du ved at jeg heller ikke mente det med at du er svag" hviskede hun og lagde sine hænder ovenpå hans.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 01:50

Morgan så på hende og nikkede "det ved jeg godt" hviskede han og bed sig i læben og viste ikke hvad han skulle sige
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 01:53

Hun smilte sødt og åbnede sine øjne igen og pressede sig blidt ned mod ham og kyssede ham kærligt på munden. Hun holdt virkelig af ham og hun var lidt ligeglad med at Morgan ikke rigtig kunne fortælle hende hans følelser.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:04

Morgan lag sine arme omkring hende og var ligeglad med om de havde sex eller ikke, han kyssede hende en enkel gang i håret og smilte "kan ikke forstå at du gjorde sådan nået for min skyld" sagde han og mente at hun ville skære i ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:05

Hun lagde sit hoved ned på hans brystkasse og trak på skuldrene "Jeg ville vel bare gøre et eller andet som du ville nyde" sagde hun og så op på hans ansigt og smilte sødt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:12

Morgan sukkede kort og rystede på hovedet "søde.. du skal ikke gøre nået som du ikke har lyst til" sagde han og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:15

"Det ved jeg godt. Men det er bare frustrerende.. Altså.. Du så ud til at nyde at jeg bed dig i øreflippen og så virkede du så skuffet da jeg gav slip. Jeg kan ikke gøre dig tilfreds på samme måde som en anden vampyr eller en dæmon kan gøre.." hviskede hun og sukkede lavmælt og satte sig lidt op så hun kunne se ned på Morgans ansigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:20

Morgan viste ikke hvad han skulle sige til hende og blev derfor ved med at være stille, mens han tænkte lidt over hvad han skulle sige "Rose jeg ved ikke hvad jeg skal sige... jeg nyder jo smerte og ved derfor ikke hvad jeg skal sige" sagde han og sukkede stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:23

"Ja, det ved jeg godt. Men jeg kan stadigvæk godt lide dig og vil gøre hvad jeg kan for at gøre ting som du godt kan lide. Det er bare svært syntes jeg.." sagde hun lavmælt og så ham ind i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:28

Morgan så bare på hende og bed sig i læben og rystede på hovedet "søde det skal du altså ikke" hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:29

"Det skal jeg nok lade vær med så" mumlede hun og så lidt væk fra ham og sukkede lavmælt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:35

Morgan kyssede hende i håret og så kort ned af dem, han lod sine fingere glide op og ned af hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:38

Hun bed sig blidt i underlæben og så tilbage på Morgan og smilte og nød at mærke hans hænder og fingre mod hendes hud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:41

Morgan smilte og så bare ned på hende "det var forkert af mig at spørge om sådan nået" hviskede han og bed sig i læben og lod sine fingere blive ved med at glide op og ned af hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:44

"Nej det var ikke.. Du kunne jo ikke vide at jeg ikke kunne gøre det" hviskede hun og ville ikke have ham til at føle skyldfølelse. Hun sukkede glad og lagde sine læber ned mod hans hals og kyssede ham blidt på halsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:47

Morgan strakte stille sine hals og træk på skulderne "jeg kunne jo havde regnet det ud når du jo er en engel" hviskede han og nød kyssene på sin hals
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:49

"Måske.. Men nogle ting tænker man vel bare ikke over" hviskede hun mod hans hals og lod sine læber gå mod hans kæbe, hage og kyssede ham derefter kærligt på munden og lukkede øjnene på klem og strøg sin ene hånd gennem hans hår og lod den anden stryge op og ned af hans ene side.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 02:52

Morgan træk lidt på skulderne "rigtigt nok" hviskede han og lag sine hænder på hendes kinder, han lod hendes kysse ham lidt. inden han kyssede hende tilbage og nød at kysse hende, han syntes at hun var en særlig engel ikke som alle andre. han holde virkelig meget af hende, men kunne ikke få sig selv til at sige det. da han hele tiden huskede sig selv på hvad hun havde sagt første gang de mødte hinanden
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Regner på vej hjem..   Regner på vej hjem.. - Page 12 Icon_minitime

Regner på vej hjem..
Tilbage til toppen 
Side 12 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Næste
 Lignende emner
-
» Hjem kære hjem
» På vej hjem..
» I fie's hjem
» På vej hjem...
» på vej hjem

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum