Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

I kirken..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 14 ... 26  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

I kirken.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 11:43

Kellan kiggede på Ribanalon og blev lidt bleg i hovdet. Han kiggede bagefter på Rose og hviskede " Og hun er"

((p.s. Cool billede du har Rose.))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 11:47

Rose så tilbage på fyren "En Klussiska vampyr" mumlede hun og himlede med øjnene over ham.

// Hehe ^^ Taaarkker! xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 11:48

Hendes øjne slog små gnister og et skævt smil kom frem.
Endnu engang grinte hun, men ikke lige så højt.
"Hm.....Ja en Klussiska" sagde hun og så smilede på Rose.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 11:50

Kellan kiggede på Rose og sagde "Ja oka:". Han kiggede hurtigt over på Ribanalon og så hurtig tilbage på Rose igen og hviskede "Hun er da lidt mærkelig" og sendte øjne hen til og Ribanalon og tilbage igen.

((så lidt da..XD.))
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 11:51

"Måske" mumlede hun og så tilbage på Ribanalon og rømmede sig lidt "Godaften Ribanalon! Hvad bringer dig herhen til domkirken?" spurgte hun over til Ribanalon.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 11:52

Kellan smilte til Rose og bagefter så over på Ribanalon.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 11:53

Hun kiggede ned på sine negle og så op på Kellan, "jeg har øre" sagde hun roligt og kiggede så på Rose.
"Min brors duft blandet med din" sagde hun nærmest som et sprøgsmål.]
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 11:55

Rose sendte Kellan et lidt hånligt smil da Ribanalon sagde den lille kommentar, men så så udtryksløst tilbage på Ribanalon "Og hvad så? Tror vidst at der er manges duft der er blandet med Demetris" sagde hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 11:58

Kellan så tomt til Rose og lidt flovt på Ribanalon og sagde " Sorry, jeg ved godt du har øre."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 12:02

Hun nikkede og hoppede ned fra engelen, hun landte på jorden fin og elegant.
"Jeg tilgiver dig nok" sagde hun til drengen og kiggede så på Rose, "Ingen så
stærk som din duft, har du rørt ham eller sådan noget" hun duftede virkelig af Demetri
så man skule tro hun ligefrem han haft hans tøj på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 12:03

Rose så irriteret over på Ribanalon "Hvem fanden tror du jeg er?! Jeg ville ikke røre ved Demetri.. Aldrig" sagde hun irriteret og rystede på hovedet af hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 12:04

( Tak tror jeg Ribanalon) svarede han med et lille smil på læberne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 12:08

Hun rystede på hoved, "HVis du virkelig troede jeg mente seksualt så tager du fejl"
sagde hun og smilte lidt over Roses sure minde.
Demetri var måske ikke så god til at få folk ud af flipen som hun var?
Måske, måske ike??
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 12:09

"Det troede jeg heller ikke. Jeg syntes bare at du ikke skal tro at jeg har rørt ham baref fordi at jeg lugter af ham" mumlede hun og lød stadig irriteret og så væk fra dem begge to.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 12:10

((ses, logger nu))
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 12:11

// sees! ^^ Logger oss selv. Ses, Ribanalon ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 12:13

//Ses lige pluselig :)//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:23

Kellan kigge på Rose og kunne godt forstår at Rose var irre.
Efter noget tid begyndte at gå videre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:24

Rose så lidt på Ribanalon og ville helst ikke være alene med hende og gik derfor hurtigt med Kellan.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:26

Kellan fik lige hurtigt kigget tilbage og fik set at Rose var lige bag ham.
han begyndte at gå lidt langesomere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:27

Rose så at han gik lidt langsommere og hun kom derfor op på siden på ham, ret hurtigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:28

Kellan gik stadig videre selvom Rose var kommet op ved siden af ham.
Han undret sig over Rose kom så hurtig op ved siden af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:31

Rose gik nu i hans tempo og så frem for sig og sagde intet til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:33

Kellan fik øjne på et træ og kig hen og satte sig ned på græset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:38

Rose fulgte efter ham, men satte sig ikke ved siden af ham og blev blot stående op og stod foran ham og så ned på ham.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 2 Icon_minitime

I kirken..
Tilbage til toppen 
Side 2 af 26Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 14 ... 26  Næste
 Lignende emner
-
» I kirken
» Kirken..