Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

I kirken..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 14 ... 26  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

I kirken.. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:39

Kellan så op på Rose og så mærkelig ud i hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:40

Rose så på hans ansigt og så lidt undrende ud "Hvad er der galt?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:43

Kellan kiggede op på Rose og så hendes ansigt. " Der er ikke noget galt." svarde han og kiggede hurtigt væk og så tilbage på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:45

Rose trak derefter på skuldrene "Oka. Du så bare lidt underlig ud i ansigtet" mumlede hun og så derefter væk fra ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:49

Kellan rejse sig og løb han til Rose og så svarede han " Kan du ikke lide Ribabalon?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:50

Rose tog hurtigt et skridt tilbage i chok over at han pludselig var løbet over til hende. Hun trak på skuldrene "Jeg ved det ikke helt. Jeg respektere hende, men jeg føler ingen frygt for hende" sagde hun og så op på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 04:54

Kellan "sorry, skulle ikke skræmme dig." smilede med et lille smil på løben. "nåårh okay, du virkede eller bare at du blev vred på hende, men hvad ved jeg."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 05:03

"Gør ikk noget" mumlede hun og var egentlig lidt irriteret over sig selv at hun lod sig få chok på grund af ham. Hun trak på skuldrene "Det er bare noget som er sket mellem mig og hende og hendes bror" mumlede hun og strøg nogle fingre gennem sit hår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 05:05

"Nåårh okay, det skal jeg kke blande mig i" Kellan lavede et sødt ansigt til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 05:07

Rose så lidt på hans ansigt og kunne ikke lade vær med at smile over ham "Tak" mumlede hun og smilte varmt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 05:08

Kellan bleb lidt genret over hun begyndte at grine af ham " Hvorfor griner du af mig" spurhte lidt flovt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 05:13

Rose trak på skuldrene "Det ved jeg ikke helt" sagde hun muntert og så på hans ansigt og smilte op til ham og lagde en hånd på hans skulder "Men du skal da ikke tage dig af mig. Jeg er jo kun en lille engel." sagde hun og tog sin hånd til sig og så lidt væk fra ham, men blev ved med at smile svagt for sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 05:16

"Nåårh okay, heeh." grinte han lidt og han kunne ikke lade være med at få et smil frem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 05:18

Hun så tilbage på ham og smilte varmt til ham og kløede sig så lidt tænkende på kinden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 05:20

Kellan blev ved med at smile og tog sig Ipod frem og begyndte at høre en meget stille sang, men kiggede stadig og smilede til Rose.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 05:23

"Du smiler meget. Er du i et godt humør?" spurgte hun og syntes at hans humør havde ændret sig ret meget på kort tid.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 05:24

"jeg er altid i godt humør, mere eller mindere, men nogle gange er der bare hvor jeg bliver mærelig." smillede han lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 05:26

Rose nikkede forstående "Og en af de tidspunkter var henne inde i kirken?" sagde hun og kunne egentlig godt lide at han var i et godt humør.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 05:27

"Ja lidt." grinede han lidt lavt.

((skal lige spise kommer igen bagefter.))
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 05:30

Hun nikkede "Tja.. Jeg er glad for at du er i et bedre humør" sagde hun muntert og så op på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 06:08

Kellan kunne ikke lade være med at smile da Rose sagde det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 06:17

Hun så nikkende på ham "Hvorfor bliver du så.. mærkelig?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 06:23

"Hvad mener du med mærkelig" Kellan stoppede med at smile og fik et undrene ansigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 06:24

"Hvorfor blev du så underlig inde i kirken? Du var ikke ligefrem rar" mumlede hun og så op på hans ansigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 06:27

"Jeg bliver bare lidt underlig når jeg møder nye mennersker og især engel" svarede han og kiggede lidt væk.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 3 Icon_minitime

I kirken..
Tilbage til toppen 
Side 3 af 26Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 14 ... 26  Næste
 Lignende emner
-
» I kirken
» Kirken..