Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

I kirken..

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

I kirken.. - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 06:24

"Jeg holder oss af dig" sagde hun og så ham ind i øjnene og stoppede langsomt med at kilde ham, men grinte stadig lavmælt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 06:25

Kellan stoppede med at grine og blev lidt mere alvorlig og smilte sødt til hende og blev på en måde varm i kroppen da hun sagde det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 06:25

Hun smilte og begravede derefter sit ansigt mod hans brystkasse. Hun holdt virkelig af ham og hun nød bare dette øjeblik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 06:27

"Jeg holder sku af dig, det siger ikke noget jeg siger for sjov." Smilte han og kiggede på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 06:29

"Det håber jeg så sandelig oss" sagde hun og smilte sødt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 06:30

"Jamen det gøre jeg" Smilte Kellan sødt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 11:22

"Det var godt" hviskede hun og kyssede ham blidt på munden og smilte sødt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeLør 20 Mar 2010, 20:20

Kellan smilte sødt og kiggede ind i hendes øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 23:25

Hun så op på ham og lændte sig blidt ind til ham og sukkede muntert og nød at være tæt på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 23:28

Kellan viste har hvade følser for Rose og det gjorder ham glad. Han så op på hende og smilte sødt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 23:30

Hun havde sine arme omkring hans liv og lukkede øjnene på klem og nød bare dette øjeblik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 23:31

Kellan holdt om hende og smilte og viste ikke hvad han skulle sige.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 23:32

"Jeg elsker dig.." hviskede hun ind mod ham og bed sig blidt i underlæben og åbnede øjnene og så op på ham og havde ment det hun havde sagt. Nu ventede hun blot på hans svar.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 23:33

Kellan så mega overrasket ud da hun sagde det og svarede "Mener du det?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 23:35

Hun nikkede og smilte op til ham og kunne mærke at hun rødmede "Det gør jeg" hviskede hun muntert.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 23:36

Kellan blev vildt glad og lyste helt op og sagde "Jeg elkser oss dig."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 23:39

"Virkelig?" sagde hun og smilte stort og lagde sine arme omkring hans nakke og gav ham et varmt kram og blev utrolig glad over hans svar.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 23:40

Kellan krammede henden stort tilbage og svarede "Jeg det gøre jeg"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 23:41

Hun smilte stadig og gav ham et blødt kys på munden og nussede hans ene kind "Hvor er jeg glad for at du siger det" hviskede hun og så ham ind i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeSøn 21 Mar 2010, 23:43

Kellan smilede stort og kyssede hende tilbage. Han holdte om hende og så op på hende. "Det er jeg glad for at høre."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 03:04

//Sødt....Ps Rose :P Demetri har gloet dit emne igemmen o.o Men sig ikke jeg har sagt det ok??//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 05:04

Hun smilte sødt og lod sit hoved lænde sig tilbage mod hans brystkasse.

// Whuuut?! xD Hmm.. Skal nok lade vær med at sige det.. Ved du hvorfor han har set mit emne igennem???..//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 05:05

//Han kedet sig....//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 05:06

Kellan smilte stort og var stolt over at have sine følser for hende og havde lyst til at spørger hende om noget, men han viste ikke rigtig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 05:09

Rose så op på Kellans ansigt og kunne se på ham at der var noget "Hvad er der, Kellan?" spurgte hun muntert og smilte.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 24 Icon_minitime

I kirken..
Tilbage til toppen 
Side 24 af 26Gå til side : Forrige  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26  Næste
 Lignende emner
-
» I kirken
» Kirken..