Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

I kirken..

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 14 ... 24, 25, 26  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

I kirken.. - Page 25 Empty
IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 05:10

"Nåårh det er ikke rigtig noget." smilede han. og så ind i hendes og så lidt væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 05:13

"Sig det nuuu" sagde hun sødt og så bedende op på ham og sendte ham sit sødeste smil hun kunne finde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 05:15

Kellan tænkte sig lidt om og kiggede lidt væk og sige "Det er bare at.... at jeg har følser for dig og det er meget store følser og ...... og". stoppede han og kiggede lidt mere væk for han blev nervøs.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:10

Rose blev ved med at se op på ham og smilte og var glad for at han begyndte på denne samtale. Hun ventede spændt på at han ville fuldføre sin sætning og smilte stort imens.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:11

Kellan satte sig op og så væk, er var så mega meget nervøs at han ikke kunne få ordene ud af munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:17

Hun strakte sig op så hendes ansigt var tæt til hans "Jeg elsker når du bliver sådan" hviskede hun drillende "Jeg ved hvad du mener.." hun kyssede ham blidt på kinden og strøg nogle fingre over hans ene kindben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:19

Kellan så stadig væk og så "Hvorfor skal du det". Bagefter kiggede han på hende "Ved du hvad jeg mener." han så lidt mærklig ud i hovdet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:22

Hun så lidt på ham og trak derefter på skuldrene. Det var sådan set svar på begge ting han havde sagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:22

Kellan blev mere nervøs "Jeg tror ikke helt du ved hvad jeg mener" sagde og blev urolig i kroppen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:25

"Så fortæl mig hvad du mener" sagde hun og så på ham og lagde en hånd på hans arm og nussede ham på armen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:27

Kellan tog nogle store indåndningere og kiggede ind i hende øjne "Okay" sagde han. "Du ved jeg har fået rigtig store følser for dig og tænkte om du måske vil............." mere kunne han ikke sige hans hjerne blev helt sort.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:29

Rose så op på ham og smilte stort og sødt ".. Vil?.. Vil hvad?" spurgte hun og blev ved med at nusse hans arm.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:30

"Du ved" det var det eneste Kellan kunne sige og han så bare ind i hendes øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:31

"Ja, det gør jeg.." sagde hun og nikkede svagt ".. Men jeg vil høre dig sige det. Det kan du godt. Ikk vær nervøs. Jeg bider ikke" sagde hun lidt drillende og smilte sødt til ham og så ham dybt ind i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:34

Kellan blev glad over hun viste hvad han mente men mere nervøs og han skulle lige det. Men der var noget og hendes øjne som fik ham til at blive rolig og fik taget sig mod til at sige det til hende. "Vil du gøre være min engle-kæreste?" smilede han skævt til hende og så ind i hende øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:35

Hun smilte endnu mer sødt til ham da han sagde ordene. Hun nikkede "Selføli vil jeg det" sagde hun og var glad for at han havde været rolig nok til at spørge. Hun lagde armene omkring hans nakke og gav ham et varmt knus.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:37

Kellan blev overglad da hun sagde ja og krammede hende og kyssede hende på munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:40

Hun holdt sig tæt ind til ham og gengældte kysset og smilte glad "Se det var ikke så slemt.. At spørge..Vel?" spurgte hun lavmælt mod hans læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:52

"Ømm, nej enlig ikke, men var bange for svaret." kyssede Kellan hende og smilte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:54

Hun kunne ikke lade vær med at smile over det han sagde. Ikke noget hånligt eller sarkastisk. Et sødt og kærligt smil. Hun lændte sig blidt ind mod ham "Du skal ikke være bange for det.." hviskede hun og så ham ind i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:54

"Man ved aldrig med piger" sagde Kellan drillende og holdte om hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:56

Hun grinte lavmælt "Ja, vi piger kan jo være såååå skræmmende" sagde hun ligså drillende som ham og nød at føle hans arme omkring hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:57

"Ja, det kan i" sagde Kellan og smilte skævt og holdt godt fast om hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:58

Hun smilte muntert og strøg sine læber svagt over hans læber "I drenge er da oss bare nogle tøsedrenge" sagde hun og lagde sine hænder på hans skuldre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 08:59

"Årrh, det er ikke helt rigtig." sagde han lidt bestemt. "Vi kan da godt være nogle mandfolk."
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: I kirken..   I kirken.. - Page 25 Icon_minitime

I kirken..
Tilbage til toppen 
Side 25 af 26Gå til side : Forrige  1 ... 14 ... 24, 25, 26  Næste
 Lignende emner
-
» I kirken
» Kirken..