Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Trist dag ):

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Trist dag ): - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 21:00

"Jeg er nød til at give dig beskyttelse og du kommer til at se hvorfor. Icebella og Zasfire hvor er i? Bare vent her." Hun gik rundt i lejligheden og da hun kom tilbage med to katte, men meget bemærkelses værdige katte som ligner af racen skovkat. Den ene kat lå og halv sov, og den lignede som om den var lavet af gløder, den anden var kridhvid. "Denne her er zasfire." Hun tog den kat som glødede op. "Denne her er icebella." Hun tog den kridhvide kat op og kyssede på hovedet. Hun kom over til Tazz, Zasfire vågnede op og så begyndte den at gløde mere med småflammer. "Jeg har givet dig, babyen, og barnevognen beskyttelse imod temperature, så du kan sagtens røre dem"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 21:09

Tazz kiggede stille efter hende og smilede da hun kom tilbage med kattene "hvor ser de søde ud" sagde hun stille og kiggede venligt på dem og tog sin datter op og stod stille med hende og prøvede at vække hende. Datteren vågnede stille og så kattene og smilede og grinede lidt og kiggede stille på Tazz og derefter på hende og grinede igen og rakte sine små arme over til hende "jeg tror at hun gerne vil over til diq igen" sagde hun stille og kiggede sødt på hende og grinede lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 21:26

"Det var utroligt svært for mig at få fat i dem, men de er utrolige søde. Ham her er dog lidt sky, det er derfor han flammer op. men han skal bare lige vænne sig til en." Hun satte dem ned, iceballa kom straks hen til tazz og kælede op af hende, hun kunne mærke en tydelig kulde fra den, men den påvirkede overhovede hende ikke. Zasfire lå lidt væk og kiggede nysgerrigt på tazz med blå lysende øjne. "Jeg kan tage hende og vise hende kattene hvis det er okay"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 21:36

Datteren lå bare og grinede lidt og prøvede at komme over til hende så Tazz rakte hende stille over til hende "må du da gerne" sagde hun venlig og sat sig på huk og nussede stille katten og smilede lidt for sig selv. Datteren prøvede at få fat i noget af hendes hår og grinede lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 21:40

"Hun er altså virkelig sød." Satte ned med hende på skødet, Icebella kom hen og snusede til babyen, Zasfire nærmede sig stille med Tazz, der var få centimeter flammer i katten. Iceballa tog med poten og lagde den pænt på babyens arm. Nikita nussede den lidt og den begyndte at spinde højlydt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 21:45

Tazz rakte stille hånden hen til den for den lige kunne snusse lidt til hende. Datteren og grinede lidt og prøvede at krammede katten. Datteren var rart stor når man tænker over hun iik var så gamle men sådn var det med fuld blodet varulve for de voksede hurtigt og lærte meget hurtigt nye ting.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 21:48

icebella lod sig blive krammet af hende og nød det og spinnede endnu mere. zasfire snuste til hende og så kælede den med sit hovedet til hendes hånd, hun kunne mærke flammerne under hånden, men intet skete på grund af beskyttelsen, og flammerne var faktisk utrolig bløde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 22:52

Datteren smilede til hende og aede den stille og kiggede lidt op på hende "moster..." prøvede hun stille at sige men det lod lidt sjovt. Tazz nussede den stille og kiggede med store øjne hen på dem "hendes første ord!" sagde hun rigtig glad og smilede et stort smil til dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 23:05

Hendes første ord er "moster?" Hun smilte og gloede lidt underligt for hun var van til at de sagde mor eller far. "Mener hun mig" Kiggede på tazz, og kunne ikke lade vær med at smile ved tanken at hun har fået en god ven som tazz, og at måske et barns første ord var om hende selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 23:24

Datteren kiggede op på hende og puttede sig lidt ind til hende og nussede stille katten. Tazz smilede sødt "Jaa hun mener diq" sagde hun venligt og nussede stille katten og smilede bare over at hendes datter var så glad for hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 23:53

"Tænk at et lille barn kan blive så glad for mig." Kiggede eftertænksomt på barnet. "Jeg tror du skal tage hende igen, det hjælper jo ikke hvis hun bliver alt for glad for mig, jeg er jo som sagt en dæmon. og din race er da ikke så glad for dæmoner ikk??"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 05:56

Tazz grinede lidt "Jeg kan godt li dæmoner" sagde hun venligt og smilede sødt "Jeg har intet imod jer men vi hader virkelig vampyrer og jeg gør det virkelig meget for de har sloget miin far og søster ihjel" sagde hun stille og kiggede lidt ned på katten og kælede den stille og der fald en lille tårer ned af hendes kind. Datteren krammede hende stille og ville ned til katten.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 19:00

Nikita så hendes tåre, Hun tog barnet ned til katten foran tazz. Så gik hun hen til tazz og lagde en trøstende hånd på hendes skuldre. Zasfire kælede mere op af tazz som om den prøvede at trøste hende, og den lagde hovedet op af hendes hals, og fordi hendes tåre ikke var beskyttet, forsvandt hendes tåre på grund af varmen fra kattens ild.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 19:49

Datteren krammede stille katten igen og kælede den blidt. Tazz kiggede stille på hende og nussede stille katten "det må du undskylde men har næsten lige fået at vide at miin søster er død" sagde hun stille og kiggede sødt på katten og kælede den lige bag øret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 19:53

"Det skal du da ikke undskylde, det er da ingen grund til, at være ked af det er ingen grund." Kiggede eftertænksomt på hende. "Ved du hvilke vampyrer der dræbte din søster og din far. Hvis du altså ønsker hævn, så kan jeg hjælpe." Så alvorligt på hende, og hun kunne tydelig se at hun mente det fuldt ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 20:25

Tazz kiggede stille på hende "der er to. Ribanalon og hendes bror" sagde hun stille og knyttede sine hænder lidt for hun ville helst iik sige hans navn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 20:34

Lagde en stille hånd på hendes for at berolige hende. "Hævn er ikke altid godt, nej men nogle mennesker/væsner fortjener altså noget retfærdighed eller hævn som man jo nu også kalder det. Men hvis du måske gerne vil gennemføre det, er jeg her for at hjælpe dig, jeg har ikke helt små evner."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 20:51

Tazz kiggede sødt på hende "neej det er okii de skal bare iik få fat i miin datter" sagde hun stille og kiggede hen på sin datter som der sad og kælede katten og grinede lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 21:00

"Okay, men du skal være sikker på det, man ved aldrig om de kan vende tilbage." Hun rejste sig op og gik lige ind et andet sted i lejligheden. Hun kom tilbage og hun havde noget i hånden. Og gav det i hånden på Tazz. Tag denne den vil måske hjælpe dig hvor det er nødvendig. I hånden havde Tazz en hjerteformet blodsten. (en blodsten er sortsølv farvet) "Hvis du har denne her på dig, eller du giver dit barn det. Vil du kunne mærke f.eks varme, men selvom at det er så varmt at det vil brænde dig, gør det det ikke, der vil intet ske ude over at du kan mærke varmen som en smerte, og det sammen med kulde, du vil ikke kunne komme til at dø af kulde, for denne vil holde dig varm, men du vil kunne tydelig mærke kulden omkring dig."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 21:13

Tazz smilede sødt til hende og krammede hende "Mange taak fordi du vil hjælpe miq og miin datter" sagde hun venligt og gav stille slip om hende og kiggede venligt på hende og derefter hen på hendes datter som der bare sad og grinede og hyggede sig med katten
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 21:23

"Og en ting til" Hun tog den lige i hånden igen. "Hvis du laver en revne i den med neglen vil der flyde en dråbe ud som gløder, hvis du sætter dråben på den læbe, gør den at i ca 5 minutter kan du styre din egen kropstemperatur, så hvis du f.eks er alvorlig syg, så kan du varme din krop så meget op at du ikke skader dig selv, men at du dræber den sygedom du har i dig. Men der er ikke uendelige dråber i den, og når der ikke er mere i den, så fungere den ikke mere. Men hvis den stopper med at virke så spørg bare mig om at lave en ny, så laver jeg bare en, men det kræver meget energi og tid at lave den. men jeg har ikke noget imod det." Smilte venligt til hende og kiggede ned på barnet og smilte kærligt til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 21:26

Tazz smilede sødt til hende og så på sin datter "Jeg har svært ved at blive syg da jeg har meget varm blod og hud eller det har alle vi varulve så det tror jeg iik at jeg behøver" sagde hun stille og kiggede på hende og lagde sin hånd på hendes skulde og man kunne godt mærke hendes varme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 21:35

"Det kunne jo være hvis du var et meget varmt sted så kunne du køle din egen krop ned, Man ved aldrig hvornår man kan få brug for det eller om man overhoved har brug for det, men man kender ikke fremtiden." Smilte til hende. "når ja i skulle jo ha mad i to" Kiggede på de to katte, og da hun sagde mad, begyndte de at straks at mijave. "Jeg henter lige deres mad" gik ud og hentede to skåle mens kattene fulgte hende, og kom ind med dem fyldte og lod dem spise." Iceballa prøvede at stjæle zasfire mad og zasfire begyndte at flamme fuldstændigt op, og så stoppe icebella og de spiste roligt videre. Nikita grinte lidt af dem. "De er som to søskende de stopper aldrig med at drille hinanden."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 21:43

Tazz grinede lidt af dem og kom til tænke på hendes søster og hendes søn der var dødfødt... Hun rystede hurtigt på hovedet og kiggede på sin datter som der sat sig på alle fire og prøvede at kravle der hen men hun kom til at kravle bagud isteden og så begyndte hun er pive lidt og blev lidt sur over det og Tazz grinede lidt af det "Du lærer det bare aldrig lille skat" sagde hun stille og tog sin datter og sat hende overfor kattene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 21:50

Nikita grinte sødt af hende. "Joh, hun skal nok komme til at lære det." Da kattene var færdig med at spise gik de straks hen til barnet og kælede sig op af hende og sådan noget, og spindede og nød hendes selskab.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Trist dag ):   Trist dag ): - Page 4 Icon_minitime

Trist dag ):
Tilbage til toppen 
Side 4 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» Trist dag ):
» trist tur