|
| Trist dag ): | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Tirs 22 Mar 2011, 21:55 | |
| Datteren klappede lidt i sine hænder og grinede sådn rigtig baby sødt og nussede og krammede katterne og fald bag om men hun pev iik da hun havde lært at sådn noget iik var så slemt igen så hun kælede bare videre med katterne "Jaa det håber jeg da for hun bliver sur hver gang" sagde Tazz stille og grinede lidt af sin datter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Tirs 22 Mar 2011, 22:03 | |
| "Sådan er det jo, alt er svært i starten indtil man lærer det." kattene var legesyge og prøvede at lege med barnet og legede tag fat med hinanden og sådan noget. "De har vist fundet en ny legekammerat." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Tirs 22 Mar 2011, 22:10 | |
| Datteren lå bare og grinede og legede med dem og kælede dem somtidet. Tazz grinede lidt over dem og kiggede sødt på hende "Hehe jaa det tror jeg oqså de har" sagde hun venligt og rejste sig stille op da hun var ved at få ondt i fødderne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Tirs 22 Mar 2011, 22:19 | |
| "Når men skal vel også hjemad eller sådan noget." Smilte til hende. "I kan jo ikke blive her hele dagen. vel?" Hun var slet ikke ked af det mere, hun mærkede at hun var rigtig meget glad lige nu, og hun alt hendes tristhed er væk. tænker *det må være en rekord så hurtigt jeg har mistet min tristhed* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Tirs 22 Mar 2011, 22:21 | |
| Tazz smilede venligt "hvis du gerne vil ha vi skal gå så kan vi godt for vi skal iik nå noget" sagde stille og kiggede sødt på sin datter der kom op og sidde igen helt af sig selv og hun grinede bare. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Tirs 22 Mar 2011, 22:28 | |
| "nej nej slet ikke" Skyndte hun sig at forsikre. "Overhoved ikke jeg er glad for jeres selskab." Smilte glad til dem begge."Vil du have noget mad, jeg har godt nok kun brød og noget pålæg men jeg kan lave noget pasta med kødsovs eller sådan noget?"
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Tirs 22 Mar 2011, 22:43 | |
| Tazz smilede sødt og tog to store poser frem fra nede. under barnevognen "vi kan da oqså finde på noget andet for har næsten lige handlet" sagde hun venligt og sat poserne på gulvet så hun kigge hva der var i og datteren og smilede lidt og krammede kattene "misser" sagde hun stille og lukkede sine øjne og gned sig lidt i dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Tirs 22 Mar 2011, 22:47 | |
| "Hun lærer utroligt hurtigt" Mit køkken er helt nyt og har lige knapt og nok de nødvendigste ting, jeg har ikke nået at få købt alle ting. det er herinde, skal jeg tag en af poserne?" Kiggede spørgende på hende.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Tirs 22 Mar 2011, 23:06 | |
| Datteren grinede lidt og sat sig på alle fire igen og prøvede at kravle frem men hun kom iik så langt så hun blev sur igen og blev ved med at prøve. Tazz grinede lidt af hende "neej det gør iik noget men du kan joo tag zofie med der ud" sagde hun venligt og tog poserne op fra gulvet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Tirs 22 Mar 2011, 23:10 | |
| "Okay." gik hen til zofie, og så tog hende op. Kattene holdte øje med zofie fra jorden af, og de miavede. "Køkkenet er lige herinde." Det var et stort lyst køkken, men man kunne tydelig se at der manglede mange ting i køkkenet, der var ikke særlig mange tallerkner, bestik, men der var faktisk heldig nok lige nok til dem alle, og der stod et køkkenbord men med uden borde i køkkenet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Tirs 22 Mar 2011, 23:17 | |
| Zofie pev lidt da hun iik kom frem men smilede da hun tog hende op og puttede sig lidt ind til hende. Tazz gik stille ud i køkkenet og sat poserne på køkkenet bordet og smilede lidt til dem og aede hendes datters hår lidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Tirs 22 Mar 2011, 23:42 | |
| "Jeg mener at jeg har grydeske og knive et eller andet sted." Gik forvirret rundt og kiggede i aller skuffer. Mumlede: "Hvor er de?" Så fandt hun en kasse på gulvet, kom med et lille udbryd. "Her var de" Tog kassen op på bordet, og lagde tingene ud. Der var grydeskeer, knive, skærebræt, skåle, gryder osv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Ons 23 Mar 2011, 08:37 | |
| Tazz grinede lidt "rolig vi skal nok nå det hele" sagde hun stille og Zofie sad bare på hendes hofte og grinede sødt og klappede lidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Ons 23 Mar 2011, 19:04 | |
| "Ja ja, men alt er lidt forvirrende når man er flyttet ind og ikke har fået pakket alt ud endnu" Nikita stod lige og betragtede lejligheden, og nikkede et par gange. "Jeg ved ikke om jeg kommer til at flytte permanent her, men det er en god lejlighed men det sammen er den anden lejlighed." Hun virkede til at faktisk kun talte til sig selv |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Ons 23 Mar 2011, 19:09 | |
| Datteren fik fat i noget af hendes hår og kiggede bare på det men hun hev iik eller noget for det hun lært at det måtte hun iik. Tazz smilede venligt til hende og tog nogle gode bøffer op, nogle kartoffel og nogle grønsager "jeg ved hva du mener søde for jeg bor oqså to steder" sagde hun venligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Ons 23 Mar 2011, 19:17 | |
| Nikita kiggede lidt undrende på hende, og så forstod hun. "Nårrr, jeg talte over mig ups, det har en vane at gøre, at sige noget før jeg tænker." Hun kiggede på råvarerne, og smilte. "Det ser allerede godt ud, selvom det ingen gang er tilberedt." Hun tog skærebræt frem og kartoffelskræller, pande og gryder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Ons 23 Mar 2011, 19:24 | |
| Datteren fik øje på kattene og rakte sine arme der ned "moster" sagde hun stille for hun ville ned til kattene igen. Tazz smilede sødt og gik stille i gang med at mad mens hun smilede "det gør iik noget kender det godt selv" sagde hun venligt og lade noget smør på panden og lød det bare ligge der og begyndte stille at skrælle kartoffelene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Ons 23 Mar 2011, 19:31 | |
| Kattene kælede sig op af Zofie, og spinnede, Icebella gik hen til Tazz og satte sig på hendes fødder og sad der og tiggede om at få noget. Nikita så hende. "Du kan godt give hende noget, men så skal du give det ude hos hendes madskål, ellers skal du bare ignorere det, hun prøver altid ved nye personer at få noget ekstra, og hun ved godt at hun ikke må." Da hun sagde ikke må og kiggede på katten, kiggede den halv fornærmet på hende og vendte sine store søde katteøjne imod tazz igen. Nikita gik hen og fik en kartoffelskræller og hjælp hende med at skrælle kartofler. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Ons 23 Mar 2011, 19:42 | |
| Zofie grinede bare og kælede og nussede kattene og krammede dem lidt en gang i mellem. Tazz smilede sødt og tog en af de 5 bøffer der var og skar den ud i små stykker og gik ud og delte det lige op i hver skål og gik ud køkkenet igen og tog grynden og hælet vand i den og skar de skrællede kartoffeler over på midten og lade dem i grynden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Ons 23 Mar 2011, 19:49 | |
| Nikita stod bare og kiggede på. "Jeg har desværre ikke et særligt meget talent inde for mad, jeg kan lave det simpel, men meget andet kan jeg ikke." Smilte til hende. "Jeg ville gerne selv kunne lave god mad, men jeg har aldrig blevet lært op i det." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Ons 23 Mar 2011, 20:19 | |
| Tazz smilede venligt til hende og blev stille ved "jeg kan da godt hjælpe diq hvis det er" sagde hun venligt og kiggede lidt på Zofie som der prøvede igen at kravle frem men kom til at kravle bagud igen men hun kæmpede virkelig og Tazz grinede lidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Ons 23 Mar 2011, 20:36 | |
| "ja, det kunne lyde godt." Smilte til hende og kunne ikke lade vær med at grine lidt da hun så zofie, prøve at kravle. Så gik nikita hen til Zofie og lagde sig på gulvet ved siden af hende. "Zofie man gør det sådan her." Viste hvordan hun skulle kravle. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Ons 23 Mar 2011, 20:52 | |
| Zofie kiggede med store øjne på hende og prøvede igen og kom lidt frem og grinede bare og sat sig ned og klappede i sine hænder. Tazz grinede lidt af dem og smilede sødt og skrællede de sidste kartoffeler |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Ons 23 Mar 2011, 22:18 | |
| "Ja det var rigtigt godt" Smilte til zofie og begyndte at lave alle mulige sjove ansigter og lyde. kattene opfattede at der var leg, så de begyndte at springe på Nikita og legede som om de overfaldete hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Trist dag ): Ons 23 Mar 2011, 22:28 | |
| Zofie sad og grinede sødt og klappede i sine hænder. Tazz grinede lidt af dem og sat kartoffelerne over på komfuret og tændte for den og sat sig på huk bag Zofie og kyssede hende på håret |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Trist dag ): | |
| |
| | | | Trist dag ): | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|