Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Well.. Ikke for fedt.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 01:57

Hun lagde armene over kors og lignede et surt barn. "Jamen det er du ikke." Sagde hun med en lille barnestemme inden hun rakte tunge af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 02:07

Andy kunne ikke lade være med at grine og træk på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 03:46

Hun så på ham med store sure barneøjne inden masken flækkede og hun begyndte at grine.
Hun omfavnede ham varmt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 03:58

Andy fik et stort chok og grinte lidt af hende og lag sine arme tæt omkring hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 04:06

Hun begyndte at grine. "Nåå. Syntes du ikke min evne er for fed!??" Smilte hun stolt i hans skulder.
"Jeg er en faaarlig søster." Grinte hun og lagde sine arme tættere om ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 06:27

Andy rystede bestemt på hovedet "ikke hvis du får mig til at stoppe være gang vi skændes" sagde han bestemt og lag sine arme over kors
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 07:11

Hun bed sig i læben. "uuuuuundskyld" Mumlede hun skyldbevidst og kiggede ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 07:12

Andy træk på skulderne "det er så lidt forsent" sagde han så og rakte tunge af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 07:42

Hun så surt på ham og rakte tunge af ham.
Så lyste hun op. "Men alligevel!?" Smilte hun begejstret. "Den er da seeeeej." Smilte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 07:43

Andy rystede på hovedet af hende "det ved jeg godt" sagde han og viste ikke hvad han skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 08:02

Hun smilte lidt og lagde armene om ham igen.
"Jeg mener det virkelig.." mumlede hun til ham. "Jeg er virkelig ked af det."
Hun sukkede. "Men jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 08:04

Andy hævede det ene øjebryn af hende "det viste du ikke.. så du slog mig ?" sagde han og lag sin ene hånd på sin kind og gnubede den lidt "du gjorde så jeg begynde at bløde" sagde han og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 08:18

Hun bed sig i læben. "Undskyld.. men du burde vide jeg bare er et dumt barn inderst inde." mumlede hun "Jeg kan virkelig ikke gøre for det.. Undskyld.." Mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 08:20

Andy træk bare let på skulderne og så på hende "men du skal passe på, du er en vampyr" sagde han og lag en hånd på hendes kind og nussede den blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 08:32

Hun nikkede ivrigt.
"Jeg ved det godt. Men det er derfor du er her!" Mumlede hun. "Du skal holde mig på rette spor." Mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 08:33

Andy lyttede på hvad hun sagde og smilte "jeg er her for dig" hviskede han og blottede sine tænder i et stort smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 08:46

Hun holdte om ham med et stort smil. "I rigtig meget ligemåde!" Smilte hun stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 09:02

Andy grinte lidt af hende og kyssede hende på panden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 09:13

Hun begyndte at grine og kyssede ham på hagen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Apr 2010, 09:33

Andy rakte tunge af hende og grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 18:11

Hun skar en hel sindsyg sjov grimasse af ham.
"Ikke række tunge!" Sagde hun tvært og kiggede surt på ham.
Hun lignede igen et lillesurt barn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 21:57

Andy kunne ikke lade være med at grine af hende og rystede på hovedet "jeg må alt det jeg vil" sagde han bestemt og lag sine arme over kors
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:58

Hun begyndte at grine og lagde sig ind til ham igen.
"Hvornår skal jeg møde Angel og Dean?" Spurgte hun stille til ham, dog med et kærligt smil, hun tog hans hånd i sin og lagde den mellem dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:05

Andy træk på skulderne og smilte til hende "når du vil" sagde han bare og bed sig kort i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:09

"Er du sikker?" Smilte hun og bed ham blidt drillende i fingeren.
"Så vil jeg snarest muligt." Grinte hun.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Well.. Ikke for fedt.
Tilbage til toppen 
Side 5 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: