Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Well.. Ikke for fedt.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 03:27

Andy lukkede sine øjne hårdt i da han ikke viste om hun ville slå ham igen, og kunne stadig mærke som om hendes hånd stadig var på hans kind. han gik stille over til træet og pegede kort på det "det er okay, men du ved bare ikke for svært det er for mig.. det er som om Angel kan gøre alt som han vil med mig, det er virkelig uhyggeligt" sagde han og så på træet mens han smilte, og lag sin hånd tilbage på hendes lår "du er virkelig en dum lillesøster nogle gange.. men jeg elsker dig stadig" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 03:32

Hun knugede sig ind til hans ryg. "Jeg ved det godt Adam. Det skræmmer mig bare at det altid er noget galt. Jeg bliver frustreret." Hun smilte og bed ham drillende i skulderen, ikke specielt hårdt. "jeg elske rogs dig Storebror." Mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 03:34

Andy træk på skulderne og gav et suk fra sig "det gør det også ved mig, jeg er træt af det hele" sagde han og satte sig stille ned på knæ mens han stadig holde fast i hendes lår, han bed sig i læben og åbnede sine øjne "det er jeg glad for" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 03:38

"Hmh.." Mumlede hun i hans skulder inden hun væltede ham bagover så han fald om på ryggen. Hun sad lynhurtigt på hans mave med et kæmpe smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 03:38

Andy så stille op på hende og kunne ikke lade være med at smile når hun gjorde, han lag sine hænder på hendes lår og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 03:46

Hun tog hans hånd i sin egen og a'ede dne med sin tommeltot.
"Du må ikke se så ked af det ud. Så bliver jeg det selv." Mumlede hun og strøg ham over kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 03:56

Andy smilte stort så man kunne se hans tænder "bedre ?" spurgte han om selv om han fik ondt i kæberne af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 04:05

Hans ansigt så, så sjovt ud at hun brød ud i latter.
"Meget!" Grinede hun højt mens hun holdt sig om maven.
Hun grinte og grinte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 04:10

Andy stoppede med at smile stort og nikkede bare
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 04:11

Hun smilte og lagde armene om ham.
"Du er den bedste Bror i hele verden." Smilte hun glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 04:12

Andy lag stille sine arme om hende og smilte "nej jeg er ikke" sagde han og kyssede hende på panden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 04:15

Hun nikkede ivrigt og så helt barnlig ud. "joooo. Du er dne eneste bror jeg kender, og derfor er du den bedste i verden!" Sagde hun bestemt og lignede et lille 4årigt barn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 04:17

Andy gav et grin fra sig og satte sig lidt op og så på hende "lad mig så høre hvad der er galt med dig ?" sagde han og kyssede hende igen på panden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 04:26

Hun løftede øjenbrynet. "Er der noget galt med mig?" Spurgte hun og lignede et spørgsmålstegn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 04:33

Andy så på hende og lag sit hoved på skrå "var du ikke ked af det ?" spurgte han om og kyssede hende igen på panden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 04:36

Hun rystede på hovedet. "Ikke længere." Smilte hun til ham og lukkede øjnene og nød at være i hans favn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 05:16

Andy nikkede og kyssede flere gange på panden og nusse hende på ryggen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 05:23

Hun lagde sig godt til rette på ham og lagde sig ind mod ham og lukkede smilende øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 05:41

Andy lag sig helt ned igen og smilte til hende og nussede hende blidt i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 05:44

Hun lå nu på hans mave helt udtrakt.
Hun grinte lidt og lagde sig godt til rette. "Det er godt med sådan en tyk bror. Så ligger man altid godt!" Drillede hun ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 05:45

andy grinte lidt af hende og rystede op hovedet "endelig en der holder med mig om at jeg er tyk" sagde han bare
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 05:49

Hun grinte som et lille barn. "Du er ikke tyk." Sagde hun og kyssede hans kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 05:59

Andy hævede det ene øjebryn "jov jeg er" sagde han bestemt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 06:23

Hun rystede afvisende på hovedet.
"Nej du er ikke Adam." Sagde hun roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 06:35

Andy gav et lille suk fra sig og træk på skulderne "jamen det syntes jeg" sagde han og rakte tunge af hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. Ikke for fedt.   Well.. Ikke for fedt. - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Well.. Ikke for fedt.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: